کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

آموزش کارآفرینی KAB

entrepreneurship_seminar

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آموزش کارآفرینی KAB”

آموزش کارآفرینی KAB

اسلاید 1: سمینارکارآفرینیآموزش کارآفرینی KAB سازمان نظانم مهندسي كشاورزي و منابع طبيعي قم

اسلاید 2: Entrepreneurshipکارآفرینی

اسلاید 3: کارآفرینی چیست؟کارآفرینی اعتماد به نفس و خلق ارزش های نواست.کارآفرینی استفاده از منابع در تولید کالا یا خدمات است.کارآفرینی ریسک پذیری و خود باوری است.کارآفرینی پشتکار است.کارآفرینی بهره وری است.کارآفرینی اثر بخشی است.کارآفرینی کارایی است.کارآفرینی یک کار کرد جمعی است.کارآفرینی تنوع همیشگی است.کارآفرینی منبع پایان ناپذیر رشد و توسعه است.کارآفرینی ارتباط موثر است.کارآفرینی یک انگیزه قوی برای همیشه اول بودن است.کارآفرینی یک فلسفه زندگی برای افرادی است که همیشه می خواهند موفق باشند.کارآفرینی قدرت شناخت فرصتها و استفاده صحیح از آنهاست.

اسلاید 4: ویژگی های افراد کارآفرینویژگی های روانشناختی (شخصی)ویژگیهای جامعه شناختی (اجتماعی)

اسلاید 5: ویژگی های روانشناختی( شخصی - رفتاری) آغازگریتبدیل فرصت به عملپشتکارجمع آوری اطلاعاتتوجه به کیفیت بالای کارمتعهد به قراردادهای کاریکارآیی (کمترین هزینه – بهترین نتیجه)برنامه ریزی سیستماتیک قدرت حل مسئلهاعتمادبه نفستوانایی متقاعد کردن دیگراناهل تشویقاستفاده ازاستراتژی مقابله با استرسنظارت توجه به رفاه دیگران

اسلاید 6: نکته :به خاطر داشته باشید که کارآفرینان با این خصوصیات متولد نشده اند، بلکه این ویژگی ها را از طریق تجربه کسب کرده اند. شما نیز می توانید با استفاده از تجربیاتی که در طول زندگی کسب می کنید و یا بهره گیری از تجربیات انسان های کارآفرین و نیز آموزش و یادگیری چنین خصوصیاتی را در خود ایجاد نمائید.

اسلاید 7: دسته بندی ویژگی های کارآفرینی1- گروه دستیابی 2- گروه حل مشکل3- گروه اعتماد به نفس4- گروه کنترل

اسلاید 8: ویژگیهای جامعه شناختی(اجتماعی) تجربه کارینارضایتی از شغل قبلالگوی نقششرایط کودکیسنسطح تحصیلاتانگیزه برای آغاز فعالیت اجتماعینظام آموزشیگروه همکاران و محیط اطرافمشوقهای اجتماعی ( رسمی - غیر رسمی)

اسلاید 9: کاسب و کارآفرين با الهام از ديدگاه امام علي(ع)کارآفرينويژگي هايروحيويژگي هاياقتصاديويژگي هايجسميويژگي هايرواني

اسلاید 10: کارآفرينويژگي هايروحيويژگي هايجسميويژگي هايروانيسختکوشيو پشتکارخوداتکاييآگاهيکمال جوييمردم گراييکوشا و پرتلاشپرکاريسحرخيزيسستي گريزيفرصت شناسيريسک پذيريوقت شناسيتشويش گريزيروشمنديدرک اهميتويژگي هاياقتصادياحتکارگريزيتعادل وميانه رويتجربه گراييدورانديشي(معيارگرايي)ابزارشناسي

اسلاید 11: مهارتهای مورد نیاز یک کارآفرینمهارتهای عمومی کسب و کارمهارتهای مدیریتی

اسلاید 12: مهارتهای عمومی کسب و کار مهارت در تبدیل ایده و فرصت به یک کسب و کارمهارت در نوشتنمهارت در برقراری ارتباط و مذاکرهمهارت در انتخاب نوع کسب و کارمهارت در انتخاب نام کسب و کارمهارت در انتخاب مکان کسب و کارمهارت در کنترل و نظارتمهرت در گرفتن مشاورهمهارت در فکر کردن

اسلاید 13: مهارتهای مدیریتیمدیریت فنی(تولید، انبارداری، خرید، فروش، توزیع)مدیریت منابع انسانی(مقاومت در مقابل تغییر، روابط کار، ارتباطات غیر رسمی، چارت سازمانی، سازماندهی، انگیزش)مدیریت استراتژیک و برنامه ریزی( برنامه ریزی در همه سطوح، شناسایی ضعفها، قوتها، فرصتها، تهدیدها)مدیریت زمان(برنامه ریزی زمان، تدوین جداول مصرف زمان، کنترل زمان فعالیتها و بهره وری زمان)مدیریت ریسک(شناسایی منابع ریسک، شناسایی و به کارگیری منابع کنترل و کاهش ریسک)مدیریت بازار یابی و شناخت بازار(تحقیقات بازار، قیمت گذاری، تبلیغات، فروش، توزیع)مدیریت مالی، حسابداری و تامین سرمایه(جذب سرمایه، تامین مالی، بودجه ریزی، انجام محاسبات مالی، تهیه صورتهای مالی)مدیریت توسعه(توانایی ایجاد تغییر، فناوری پذیری، برنامه ریزی، تامین منابع و اجرای طرحهای توسعه)

اسلاید 14: راه اندازی کسب و کار کارآفرینانه و فرایندهای آنخودارزیابی و کسب آمادگیشناسایی و ارزیابی فرصتنوآوری و ایده یابیتدوین طرح تجاریتامین منابع مورد نیازتاسیس و راه اندازی کسب و کاراداره بنگاه و تثبیت آن

اسلاید 15: خود ارزیابی و کسب آمادگی ارزیابی ویژگی های شخصیتی و توانایی های فرد، قبل از شروع کسب و کار توسط خودش، صورت می گیرد. کارآفرین از طریق پرسشنامه های مختلف نسبت به ارزیابی مهارت ها و توانایی های خود اقدام نموده و مهارت های نسبی و نیازهای آموزشی خود را مشخص می نماید.

اسلاید 16: شناسایی و ارزیابی فرصت ایجاد و افزایش فرصتارزش حقیقی و مفهومی فرصتخطر احتمالی فرصتبازده احتمالی فرصتتناسب خطر و بازده فرصتتناسب فرصت با مهارت ها و اهداف کارآفرینموقعیت رقابتی

اسلاید 17: برای ارزیابی فرصت ابتدا به سوالات زیر پاسخ دهید:این فرصت(ایده) تامین کننده چه نیازی در بازار است؟مشاهدات شخصی شما درباره این نیاز در بازار چه چیزهایی بوده است؟شرایط اجتماعی حاکم بر این نیاز کدام است؟چه نوع اطلاعات و داده های تحقیقاتی توجیه کننده این نیاز بازار است؟چه حق ثبت هایی ممکن است برای تحقق این نیاز لازم باشد؟چه رقابتی در این بازار وجود دارد؟بازار و رقابت بین المللی چه وضعیتی دارد؟هزینه این فعالیت ها از کجا تامین می شوند؟

اسلاید 18: نوآوری و ایده یابی کارآفرین می بایست پس از کشف فرصت، ایده مناسب را استخراج نماید.ایده انتخابی را به ظهور برساند و به آن نمود عینی بدهد.ایده را دقیقاً به متن نوشته تبدیل نماید .در صورت امکان ماکتی از ایده را به ساده ترین روش تهیه نماید.

اسلاید 19: تدوین طرح تجاری طرح تجاری در حقیقت برنامه کاری شما برای راه اندازی یک کسب و کار است .یک کسب و کار موفق نیاز به یک طرح کسب و کار دقیق و مناسب دارد.

اسلاید 20: تامین منابع مورد نیاز منابع مورد نیاز برای ایجاد فرصت را تعیین کنید.میزان منابع در دسترس خودتان را مشخص کنید.منابع حیاتی و حساس متمایز گردند.ریسک متقابل هر نوع منبع را تعیین و در مقابل آن بنویسید.ترتیب دسترسی به هر نوع منبع را با شرایط آن بنویسید.از آسان به سخت شروع به تدوین برنامه استفاده ازمنابع نمائید.همیشه درصدی را برای احتمالات پیش بینی نشده در نظر بگیرید.

اسلاید 21: تاسیس و راه اندازی کسب و کار مرحله به مرحله و براساس طرح کسب و کار به تاسیس و راه اندازی می پردازید.در مرحله تاسیس متوجه می شوید که برخی از قسمت ها نیاز به تغییر یا اصلاح دارند، این یک امر عادی است.هر نوع تغییر و اصلاح را در طرح در تناسب با کلیه قسمت ها انجام دهید، چه قسمت هایی که انجام شده اند و چه قسمت هایی که هنوز به انجام نرسیده اند.

اسلاید 22: اداره بنگاه و تثبیت آن شیوه مدیریتمتغیرهای کلیدی برای موفقیتشناسایی مشکلات موجود و مشکلات بالقوهاعمال سیستم های کنترل برای نظارت

اسلاید 23: انواع کارآفرینیکارآفرینان سازمانیکارآفرینان مستقل

اسلاید 24: ویژگی های بارز کارآفرینان سازمانی :گرایش دارند تا سازمانی را به خاطر پی گیری و اجرای ایده ای ترک کنند.تصمیم گیرندگان خوبی هستند ، حتی زمانی که اطلاعات کافی نداشته باشند.ارتباطات آنها بیشتر از نوع غیر رسمی است.بیشتر اوقات به نظر می رسد با سلسله مراتب یا مقررات اداری زائد سر جنگ دارند.برای هر مشکل راه حلی در چنته دارند.ازکنار هرمشکل به راحتی نمی گذرند.کار برایشان مهم تر از همه چیز دیگر در سازمان است.همیشه حرف تازه و ایده ای جدید برای سازمان دارند.بیش فعال بوده و بدون درخواست ازآنها همیشه آماده کمک به بهبود کار سایرین هستند.

اسلاید 25: کارآفرینان و نقش آنها در توسعه جوامعهزینه ها و بار واقعی پیشرفت یک جامعه به عهده کارآفرینان آن جامعه است.مجموع فعالیت های موفق کارآفرینان ، موفقیت اجتماعی را به نمایش می گذارد.امروز تنها رمز موفقیت و توسعه در جوامع نوآوری و ایجاد مزیت رقابتی است که تنها توسط کارآفرینان بوجود می آید.تکنولوژی های جدید تنها از طریق فعالیت های خلاقه کارآفرینان تولید می گردند.

اسلاید 26: هر روز صبح در افریقا آهویی از خواب بیدار می شود که می داند باید از سریع ترین شیر تند تر بدود وگرنه طعمه او خواهد شد و شیری که می داند باید از کند ترین آهو تند تر بدود وگرنه از گرسنگی خواهد مرد مهم نیست شیر باشی یا آهو مهم این است که با طلوع آفتاب با تمام توان شروع به دویدن کنی (نلسون ماندلا)

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید