کسب و کار فروش و بازاریابی

آمیخته بازاریابی (ترویج)

amikhte-bazaryabi-tarvij

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آمیخته بازاریابی (ترویج)”

آمیخته بازاریابی (ترویج)

اسلاید 1: by: Alihoseinnejadآمیخته بازاریابی ترویجارائه : دکنر علی حسین نژاد مدیریت ورزشی دانشگاه تهران

اسلاید 2: 2

اسلاید 3: منابع :مدیریت بازاریابی ورزشی با تاکید بر آمیخته بازاریابی دکتر سیدنصراله سجادیمدیریت بازاریابی ورزشی / دکتر ابوالفضل فراهانی و ..بازاریابی ورزش های تیمی / دکتر فرشاد تجاری و ..جستجوی توسط موتور جستجوگر گوگلby: Alihoseinnejad

اسلاید 4: منابعby: Alihoseinnejad

اسلاید 5: آمیخته بازاریابینزدیک به آغاز دهه 60 میلادی، فردی به نام Jerome McCarthy کانادایی، اصطلاح 4p را ابداع کرد. ( product, price, place, promotion ). این عناصر متغیر های قابل کنترلی هستند و زمانی که برنامه ریزی شده و به دقت با یکدیگر در یک راستا قرار گیرند، رضایت مندی مشتریان را همراه دارند.از آن زمان تا کنون بسیاری استدلال کرده اند که 4P بیشتر برای محصولات کاربرد دارد تا خدمات. بر این اساس دو دانشمند آمریکایی به نام های Booms و Bitner در سال 1981 آمیخته 7P را عنوان کردند که به آمیخته خدمات نیز مشهور است.انها سه عامل افراد، فرایندها و مدرک فیزیکی را برای ارائه خدمات بهتر مهم می دانندby: Alihoseinnejad

اسلاید 6: by: AlihoseinnejadP4 مک کارتیترویج به فعالیت هایی گفته می شود که شایستگی های محصول را برای مشتریان هدف نمایان می سازد و آنها را ترغیب می کند محصول را خریداری کنند. بنابراین، ترویج شامل تبلیغات،پیشبردفروش،فروش حضوری،حمایت،روابط عمومی می شود.

اسلاید 7: آمیخته بازاریابی (P4+ P3)by: Alihoseinnejad7

اسلاید 8: ترویجتعریف: مجموعه فعالیت های اطلاع رسانی، ترغیب و اثرگذاری ترویج بازاریابی ورزشی: جلب توجه و برانگیختن علایق و آگاهی مصرف کنندگان و در نهایت ترغیب ایشان به خریداهمیت پوشش خبری و رسانه ای در ترویج در مسابقات ورزشیby: Alihoseinnejad

اسلاید 9: ترویج هدف ترویج : رساندن پیغام به مخاطب و ایجاد تغییر مثبت در دیدگاه وی نسبت به محصول (کالا یا خدمات) ارائه شده است.by: Alihoseinnejad

اسلاید 10: اجزای آمیخته ترویجتبلیغات پیشبرد فروشفروش حضوریحمایتروابط عمومی10by: Alihoseinnejad

اسلاید 11: اجزای آمیخته ترویجتبلیغات: ارتباط و معرفی محصول(کالا یا خدمات) از طریق حاملهای مختلف در مقابل دریافت وجه .تبلیغات از طریق رسانه ها: با هدف ایجاد شناخت و آگاهی از نشان و نیز وفاداری به نشان صورت می گیرد.بیلبورد/کارتهای چاپی/رادیو/ سینما/ تلویزیون/اینترنت/ مجلات/تبلیغات محیطی / پست الکترونیک (اسپام)و ...هدف نهایی تبلیغاتی: تلاش برای ایجاد سهم حافظهتبلیغات محصولات غیر ورزشی از طریق ورزش 11by: Alihoseinnejad

اسلاید 12: تقسیم بندی تبلیغاتتبلیغات اطلاع رسانی : هدف معرفی و شناساندن می باشدتبلیغات ترغیب کننده: بیشتر در وضعیت رقابت موثر است (مرحله رشد)تبلیغات یادآوری کننده: مخاطب را وادار به تفکر می کند (مرحله بلوغ)12by: Alihoseinnejad

اسلاید 13: MEHDIARASTEH.IR13

39,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید