آمیخته بازاریابی (ترویج)
اسلاید 1: by: Alihoseinnejadآمیخته بازاریابی ترویجارائه : دکنر علی حسین نژاد مدیریت ورزشی دانشگاه تهران
اسلاید 2: 2
اسلاید 3: منابع :مدیریت بازاریابی ورزشی با تاکید بر آمیخته بازاریابی دکتر سیدنصراله سجادیمدیریت بازاریابی ورزشی / دکتر ابوالفضل فراهانی و ..بازاریابی ورزش های تیمی / دکتر فرشاد تجاری و ..جستجوی توسط موتور جستجوگر گوگلby: Alihoseinnejad
اسلاید 4: منابعby: Alihoseinnejad
اسلاید 5: آمیخته بازاریابینزدیک به آغاز دهه 60 میلادی، فردی به نام Jerome McCarthy کانادایی، اصطلاح 4p را ابداع کرد. ( product, price, place, promotion ). این عناصر متغیر های قابل کنترلی هستند و زمانی که برنامه ریزی شده و به دقت با یکدیگر در یک راستا قرار گیرند، رضایت مندی مشتریان را همراه دارند.از آن زمان تا کنون بسیاری استدلال کرده اند که 4P بیشتر برای محصولات کاربرد دارد تا خدمات. بر این اساس دو دانشمند آمریکایی به نام های Booms و Bitner در سال 1981 آمیخته 7P را عنوان کردند که به آمیخته خدمات نیز مشهور است.انها سه عامل افراد، فرایندها و مدرک فیزیکی را برای ارائه خدمات بهتر مهم می دانندby: Alihoseinnejad
اسلاید 6: by: AlihoseinnejadP4 مک کارتیترویج به فعالیت هایی گفته می شود که شایستگی های محصول را برای مشتریان هدف نمایان می سازد و آنها را ترغیب می کند محصول را خریداری کنند. بنابراین، ترویج شامل تبلیغات،پیشبردفروش،فروش حضوری،حمایت،روابط عمومی می شود.
اسلاید 7: آمیخته بازاریابی (P4+ P3)by: Alihoseinnejad7
اسلاید 8: ترویجتعریف: مجموعه فعالیت های اطلاع رسانی، ترغیب و اثرگذاری ترویج بازاریابی ورزشی: جلب توجه و برانگیختن علایق و آگاهی مصرف کنندگان و در نهایت ترغیب ایشان به خریداهمیت پوشش خبری و رسانه ای در ترویج در مسابقات ورزشیby: Alihoseinnejad
اسلاید 9: ترویج هدف ترویج : رساندن پیغام به مخاطب و ایجاد تغییر مثبت در دیدگاه وی نسبت به محصول (کالا یا خدمات) ارائه شده است.by: Alihoseinnejad
اسلاید 10: اجزای آمیخته ترویجتبلیغات پیشبرد فروشفروش حضوریحمایتروابط عمومی10by: Alihoseinnejad
اسلاید 11: اجزای آمیخته ترویجتبلیغات: ارتباط و معرفی محصول(کالا یا خدمات) از طریق حاملهای مختلف در مقابل دریافت وجه .تبلیغات از طریق رسانه ها: با هدف ایجاد شناخت و آگاهی از نشان و نیز وفاداری به نشان صورت می گیرد.بیلبورد/کارتهای چاپی/رادیو/ سینما/ تلویزیون/اینترنت/ مجلات/تبلیغات محیطی / پست الکترونیک (اسپام)و ...هدف نهایی تبلیغاتی: تلاش برای ایجاد سهم حافظهتبلیغات محصولات غیر ورزشی از طریق ورزش 11by: Alihoseinnejad
اسلاید 12: تقسیم بندی تبلیغاتتبلیغات اطلاع رسانی : هدف معرفی و شناساندن می باشدتبلیغات ترغیب کننده: بیشتر در وضعیت رقابت موثر است (مرحله رشد)تبلیغات یادآوری کننده: مخاطب را وادار به تفکر می کند (مرحله بلوغ)12by: Alihoseinnejad
اسلاید 13: MEHDIARASTEH.IR13
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.