پزشکی و سلامت پرستاری و پیراپزشکی

آناتومی و فیزیولوژی قلب

anatomi-va-fizioloxhiii-ghalb

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “آناتومی و فیزیولوژی قلب”

آناتومی و فیزیولوژی قلب

اسلاید 1: پرستاری بیماری های قلب و عروق

اسلاید 2: آناتومی و فیزیولوژی قلبقلب یک عضو عضلانی توخالی است در قفسه سینه بالای دیافراگم در فضای بین دو ریه قرار دارد وزن آن در حدود 300 گرم است.اندازه قلب تحت تاثیر عواملی مانند :سنجنسوزن بدنفعالیت جسمی و بیماری های قلبی قرار دارد.

اسلاید 3: لایه های قلبقلب از سه لایه تشکیل شده است : لایه داخلی اندوکاردلایه میانی میوکارد لایه خارجی اپیکارد.

اسلاید 4: آناتومی و فیزیولوژی قلبقلب در یک پوشش فیبروزی به نام پریکارد قرار دارد که خود دو لایه دارد: لایه خارجی پریکارد یا لایه جداری و لایه داخلی یا لایه احشایی.بین این دو لایه حدود 30 میلی لیتر مایع وجود دارد.

اسلاید 5: حفرات قلبقلب دارای چهار حفره و چهار دریچه است.قلب راست که شامل دهلیز راست و بطن راست است، خون تیره را از ورید اجوف تحتانی و فوقانی گرفته و جهت اکسیژناسیون به ریه پمپ می کند. قلب چپ که شامل دهلیز چپ و بطن چپ می باشد،خون روشن را از ورید ریوی گرفته و به داخل آئورت پمپ می کند.

اسلاید 6: آناتومی و فیزیولوژی قلببین دهلیز راست و بطن راست دریچه سه لتی تریکوسپید قرار دارد.بین دهلیز چپ و بطن چپ دریچه دو لتی میترال قرار دارد.دریچه های هلالی، دریچه های سه لتی هستند. دریچه هلالی بین بطن راست و شریان ریوی را دریچه ریوی و دریچه بین بطن چپ و آئورت را دریچه آئورت گویند.

39,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید