کسب و کار برنامه‌ریزی

اثر بخشی تجهیزات OEE

OEE

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اثر بخشی تجهیزات OEE”

اثر بخشی تجهیزات OEE

اسلاید 1: اثربخشی تجهیزات O E E

اسلاید 2: Overall Equipment Effectiveness (OEE)شاخص OEE که برای نخستین بار در دهه 1960 توسط «سی‌چی‌ناکایاما» در ژاپن معرفی و بکار گرفته شد، به عنوان یکی از مؤثرترین ارکان نظام نت بهره ور فراگیر TPMبوده که در برگیرنده اطلاعات فنی بسیار سودمندی برای مدیریت واحدهای تولیدی صنعتی می باشد و نقش اساسی را در شناسایی اثر بخشی تجهیزات و فعالیتهای تولیدی و انواع اتلاف های آشکار و پنهان ششگانه ، در سیستم های تولیدی ایفا می کند.

اسلاید 3: OEE يک ابزار اندازه‌گيري جامع از تجهيزات توليدي کارخانه مي‌باشد که متدولوژي کاهش مشکلات ماشين‌آلات توليدي و اجراي بهبود مداوم توليد را به کار گرفته و در ابتدا از اقدامات اصلاحي به بهترين وجه در جهت محدود کردن تجهيزاتي که تأثير منفي بر توليد داشته باشند استفاده مي‌کند و در انتها اقدامات اصلاحي به ديگر قسمت‌هاي کارخانه بسط داده مي‌شود.

اسلاید 4: این شاخص به بیانی ترجمه فنی اتلاف و ضایعات موجود در فرایند صحیح آن، روشهای بهبود و تبدیل اتلاف آن به محل ارزش افزوده ،برای سیستم های تولیدی است که از طریق محاسبه اهل فن آشکار می گردد.محاسبه و بهبود این شاخص یکی از مهمترین گامهای اجرایی و پیاده سازی TPM در واحدهای صنعتی به شمار می رود.

اسلاید 5: OEE با آماده سازی یک چهارچوب کلی برای اندازه گیری کارایی تولید، روشی پایدار برای اندازه گیری اثربخشی برنامه های TPM و دیگر ابتکارات ارائه میدهد. روش های اثربخشی کلی تجهیزات ((OEE را می توان جهت شناسایی گلوگاه ها و توسعه فرآیند تولید در تنها چندین ساعت به کار گرفت.

اسلاید 6: OEE یک ابزار اندازه گیری و بهبود است و یکی از بهترین روش ها جهت نظارت،بازبینی و توسعه ی کارآیی فرآیندهای صنعتی(ماشین آلات،اجزائ صنعتی،خطوط مونتاژ)می باشد.OEE به طور مستمر به عنوان معیار کلیدی در برنامه های نگهداری جامع بهره ور ( TPM) و کارخانه هایی با متدلوژی تولید ناب استفاده شده و یک روش مناسب برای اندازه گیری اثربخشی TPM استفاده از OEE می باشد.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید