DSM5-3

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
مناسب برای دانشجویان ، فارغ التحصیلان روان شناسی و مشاوره کلیه طبقات اختلالات اضطرابی رو آوردم ، با توضیح ساده و روان ، هیچ کجا به این قشنگی دسته بندی نکرده براتون واقعا بی نظیر و با ارزش هست ، ارزشش رو داره که خرید کنید
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
808 بازدید, 16 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اختلالات اضطرابی بر اساس DSM5”

اختلالات اضطرابی بر اساس DSM5

اسلاید 1: کارگاه آموزشی تخصصیاختلالات اضطرابیجلسه پنجممدرس : علی اصغر رضائی ( روان شناس بالینی )

اسلاید 2: اختلال اضطراب جدایی لالی انتخابی فوبی خاص فوبی اجتماعی اختلال وحشتزدگی ( پَنیک ) آگورافوبیا اختلال اضطراب فراگیراختلال اضطرابی ناشی از مواد/دارو اختلال اضطرابی ناشی از بیماری جسمی دیگر اختلال اضطرابی مشخص دیگر اختلال اضطرابی نامشخصطبقه بندی اختلالات اضطرابی در دی اس ام 5

اسلاید 3: اختلال اضطراب جدایی

اسلاید 4: ملاکهای تشخیصی برای اختلال اضطراب جداییالف) ترس یا اضطراب بسیار زیاد و بی تناسب با مرحله ی رشدی که حداقل ۳ مورد از ۸ مورد زیر را داشته باشد۱- وقتی فرد از افرادی که به آنها دلبستگی دارد جدا می شود به طور مکرر دچار استرس می شود . ۲- فرد به طور دائم نگران است که مبادا کسی یا کسانی که به آنها دلبسته است را از دست بدهد . ۳- به طور دائم و به شدت نگرانه که اتفاق هایی مثل تصادف یا مرگ افراد مهمی که به آنها دلبسته است را از دست بدهد . ۴- از جدا شدن می ترسد و اصلا دوست ندارد از خانه دور بشود ، چون از جدا شدن می ترسد . ۵- فرد نگران است و می ترسد ، به جایی بدون افرادی که با آنها دلبسته است نمی رود . ۶- فرد می ترسد به طور دائم در جایی غیر از خانه اش بخوابد یا دوست ندارد بدون افرادی که به آنها دلبسته است بخوابد . ۷- به طور مکرر کابوس هایی می بیند که موضوع آنها جدایی است . ۸- وقتی که از افرادی که به آنها وابسته است جدا میشه علائمی مثل سردرد ، معده درد ، تهوع و استفراغ داره .ب) در این نوع اختلال ترس و اضطراب به طور مکرر اتفاق می افتد . در کودکان و نوجوانان حداقل ۴ هفته و در بزرگسالان ۶ ماه یا بیشتر ادامه دارد .ج) این اختلال باعث می شود در عملکرد اجتماعی ، تحصیلی و شغلی استرس و نابسامانی شدید عملکردی به وجود می آید .

25,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید