علوم انسانی و علوم اجتماعی روانشناسی و روانپزشکی

اختلالات روانی رفتاری دوره نوجوانی

ekhtelalat-ravani-raftaari-nojavani

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اختلالات روانی رفتاری دوره نوجوانی”

اختلالات روانی رفتاری دوره نوجوانی

اسلاید 1: اختلالات روانی رفتاری دوره نوجوانی دبیر:فخر نبیتهیه و تنظیم:حمید نجفی

اسلاید 2: انواع بلوغ :الف) بلوغ جنسی : به معنای رسیدن به مرز سن تولید مثل و شهوت جنسی بیان می شود .ب) بلوغ جسمی : نشانگر اوج رشد اکثر اعضاء و اندامهای بدن می باشد .پ) بلوغ تکلیفی : در این بلوغ دختران و پسران دارای مسئولیت جدیدی در خصوص دستورات عبادی-اقتصادی و الهی گردیده و مکلف به اطاعت از آن می شوند .

اسلاید 3: بلوغ اجتماعی – اقتصادی :فرد با رسیدن به این بلوغ از تحت سرپرستی و ولایت پدر یا ولی قانونی نسبت به امور اقتصادی خارج می شود .بلوغ روانی یا شخصیتی :خصوصیات آن رسیدگی یا رسش هوشی – رسیدگی عاطفی – درک مفاهیم اخلاقی – کمال اراده

اسلاید 4: رشد هیجانی و عاطفییکی از اساسی ترین بحثهای روانشناسی مبحث هیجانها وعواطف میباشد و قضاوت درباره رفتارهای پیچیده نوجوانان بدون آن امکانپذیر نمی باشد.

اسلاید 5: ویژگیهای عاطفی و هیجانی نوجوانافسردگیسرعتشدتعدم کنترلمظنون بودنناپایداریناشیگری

اسلاید 6: انواع هیجانها :بارزترین آنها ترس وخشم است در ترس اموری که قادر به واکنش نیستند لذا از وقایع می گریزند خشم هنگامی که نوجوان و جوان در رسیدن به هدفهای خود با مانع رو به رو می شوند .

اسلاید 7: عوامل موثر در هیجانهای نوجوانی و جوانیالف) استعدادها و فعالیتهای ذهنیب) ارزشها و معیارهای اجتماعیپ) احساسات دینی ت) بی کفایتی ث) انتظارها و توقعهای اجتماعیج) تعارض با خانواده و دوستان

4,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید