علوم انسانی و علوم اجتماعیروانشناسی و روانپزشکی

اختلالات روانی رفتاری دوره نوجوانی

صفحه 1:
اختلالات روانى )6965( 0999 ‎Srey‏

صفحه 2:
oa Ai! 32 ‏بش‎ ‎SE UU Reyer aie te eee aa i . ‏جنسی بیان می شود‎ 1 ‏ب) بلوغ تکلیفی : در این بلوغ دختران و پسران دارای مسئولیت جدیدی‎ ‏در خصوص دستورات عبادى-اقتصادى و الهى كرديده و مكلف به اطاعت‎ سب

صفحه 3:
0 aera) ‏فرد با رسیدن به این بلوغ از تحت سرپرستی و ولایت پدر با ولی قانونی‎ . ‏نسبت به امور اقتصادى خارج مى شود‎ : ‏بلوغ روانى با شخصيتى‎ ‏ا وس‎ ie ere ‏مفاهيم اخلاقى - كمال اراده‎

صفحه 4:
Fea ‏و‎ " يكى از اساسى ترين بحثهاى روانشناسى مبحث هيجانها وعواطف ميباشد ‎eS Nero)‏ ا ا 20 با

صفحه 5:
۱ elo Ne ney eee) افسردكى ‎eS‏ ‏شدت ‏را[ ‏مظنون بودن تابايدارى ناشيكرى

صفحه 6:
انواع هیجانها : " بارزترين آنها ترس وخشم است در ترس امورى كه قادر به واكنش نيستند لذا از وقايع مى كريزند خشم هنكامى كه نوجوان و جوان در ‎NOCD)‏ ل ل ا ال دا

صفحه 7:
عوامل موثر در هیجانهای نوجوانی و جوانی الف) استعدادها و فعاليتهاى ذهنى ‎Ono S Con‏ ل ‎eater aes‏ ‎Cas‏ رت ۳ Ae ge ل لت ‎S SI (ca‏ ل ل

صفحه 8:
روابط خانوادكى ‎Bon‏ ل ان عقب ماندكى درسى کی ‎SU ‏نظارت و کنترل والدین

صفحه 9:
۱۱۳ ee Tepe ee eer) eS) ابهام ناشى از رشد تمايلات جنسى ايجاد هيجان gives VS) Fils, SUL تغییر از شادی به اندوه خشم و نفرت ك5 ارتباط با همسالان و بز ركسالان

صفحه 10:
۱ Ret aeons SSCS SY oe ye ae ra) ‏وجوانان باید به جو هیجانها وعواطف موجود در خانه حساس بوده وعملا‎ ۳ ‏گذارند.‎

صفحه 11:
بحران بلوغ : ‎٠‏ برخى با مشاهده دگرگونیهای جسمی دچار شرم و خجالت مى شوند و یا دچار تشویش يا دچار یاس و دلهره می شوند . ‎

صفحه 12:
ee Se ements ees con moore] cil ely Recep hel gtr oe oe ‏نابهنجار رفتاری است که به میزان قابل توجهی از یک معیار‎ هنجار گروهی دور شده باشد .

صفحه 13:

صفحه 14:
خانواد کی کافی ننوده و وی در كتين قرار :

صفحه 15:
ك5 ا ال واه فو ركه م ميكردد.

صفحه 16:
تند مزاجى

صفحه 17:
* انزوای اجتماعی از اندازه

صفحه 18:
المللی روانیزشکی پاربس از سال ۱۹۶۰ به جای غیر عا أستء

صفحه 19:
* سختى ييروى از مقررات * مشكل در تربيت وآموزش * درمان يذيرى مشكل * عدم امكان تخمين در مورد تعداد آنها

صفحه 20:
S&S 5 4 ‏تب‎ ناتوانی در انجام تکالیف تحصیلی ‎ee ee TO ie‏ = عدم آمادكى براى فعاليتهاى شغلى و عدم انتخاب صحيح ومنات

صفحه 21:
نيازهاى جسمى 0 نیازهای روانی انكيزشهاى فردى واجتماعى عوامل افتصادی اجتماعی انحرافات اخلاقی واجتماعی ۳ شرايط زيست محيطى اختلافات خانوادكى سختگیریهای مدرسه همكنان

صفحه 22:
‎ute Seon‏ رت را * ۲. استفاده از هنجارهای اجتماعی و فرهنگی ‎‘ee‏ تشخيص ‎pera‏ نابهنجاری

صفحه 23:
؟ الف) دیدگاه آماری : از طریق نوعی بررسی ریاضی و اسا ب ‎bee es Ee en‏ | سنجیده می شود ۰

صفحه 24:
* ب) ديدكاه ‎nee‏ رو در ‎FE Te ny Oe eee)‏ * ت) ديدكاه آرمانى نكر : از طريق توسل به يك 1 بر زور ارت

صفحه 25:
*؟ شناخت نا بهنجاری به وسیله نشانه ها و علائم رفتاری * نسانه های رفتار نا بهنجار: ۳ ‎ee‏ های عینی

صفحه 26:
* واتسون:روانشناسى از ديد كاه يك رفتاركرا ؟ مخالفت با روان پویابی * آزمايش جونز ا ا ا * نظریه شرطی شدن فعال اسکینر و * شرطی کردن کلاسیک بر از ] زدایی

صفحه 27:
ی به ‎ype‏ به شکل ناسزاگویی و حمله بدنی به صورت غيرمستقيم در شكل فعاليتهاى ورزشى . : ‏ب) جبران‎ 1 cay Feng Peet ۱ san) ce ieee

صفحه 28:

39,000 تومان