پزشکی و سلامت بیماری‌ها

اختلالات عروق DVT & HTN

DVT-HTN

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اختلالات عروق DVT & HTN”

اختلالات عروق DVT & HTN

اسلاید 1: علایم و نشانه های اختلالات عروق(DVT & HTN)

اسلاید 2: HYPERTENSION (HTN)تعریف بیماریEtiologyPathologyEpidemiologyدرمان بیماریاهمیت هاپرتانسیون

اسلاید 3: تعریف بیماریفشار خون بالا یا هاپیرتانسیون عبارت است از افزایش غیر طبیعی فشار وارده از جریان خون به دیواره رگ های خونی. به دنبال این افزایش فشار، قلب باید برای حفظ گردش خون در رگ های خونی شدیدتر از حالت طبیعی فعالیت کند.فشار خون شامل دو مقیاس سیستولی و دیاستولی است که وابسته به انقباض (سیستول) یا شل شدن (دیاستول) ماهیچه قلب بین ضربان ها میباشد. فشار خون سیستولی طبیعی (یا حداکثر فشار خون)بین 100-140 میلی متر جیوه و فشار خون دیاستولی طبیعی (یا حداقل فشار خون)بین 60-90 میلی متر جیوه است.در صورتی که فشار خون به طور مزمن برابر یا بیش از 140 بر روی 90 میلی متر جیوه باشد فرد از فشار خون بالا رنج میبرد.HYPERTENSION (HTN)

اسلاید 4: نزدیک به نیمی از مبتلایان به فشار خون از بیماری خود مطلع نیستند و بسیاری از بیماران به صورت تصادفی از فشار خون خود باخبر میشوند.درصد زیادی از بیماران مبتلا به فشار خون ، بیماری خود را کنترل نمی کنند. فشار خون به‌طور طبیعی در اثر استرس و فعالیت در زمان ابتلا به این بیماری بدنی بالا می‌رود، اما فردی که دچار بیماری فشار خون بالا است‌، به هنگام استراحت نیز فشار خونش بالاتر از حد طبیعی قرار دارد.تعریف بیماریHYPERTENSION (HTN)

اسلاید 5: Etiologyعلل این بیماری معمولاً ناشناخته است.‌فشار خون در دو گروه فشارخون اولیه و ثانویه قرار میگیرد.حدود 90 تا 95 درصد از موارد از نوع پرفشاری اولیه هستند و این بدان معناست که هیچ دلیل پزشکی مشخصی برای آن وجود ندارد. ۵ تا ۱۰ درصد دیگر از نوع پرفشاری ثانویه هستند که معمولادر اثر این مشکلات ایجاد میشوند: (( بیماری مزمن کلی، تنگ شدگی سرخرگ آئورت، اختلال در بعضی از غدد درون‌ریز و ... ))HYPERTENSION (HTN)

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید