سایر تحقیق و پژوهش

اختلال یادگیری غیرکلامی

ekhtlaal-yad-giri-ghir-kalami

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اختلال یادگیری غیرکلامی”

اختلال یادگیری غیرکلامی

اسلاید 1: اختلال یادگیری غیرکلامی  ارائه:

اسلاید 2: اختلال یادگیری غیرکلامی چیست؟ بسیاری از کودکان مبتلا به اختلال یادگیری غیرکلامی، اضطراب و افسردگی را نیز تجربه می کنند. این می تواند نتیجة کشمکش هایی باشد که کودک مبتلا به این اختلال با تلاش در یافتن مسیر خود در دنیا با آنها مواجه می شوند.

اسلاید 3:

اسلاید 4: افرادی که اختلال یادگیری غیرکلامی (non-verbal learning disability) را تجربه می کنند، با مهارت های فضایی و اجتماعی به مشکل بر می خورند. یک نکته برجسته و کلیدی برای افرادی که این اختلال را تجربه می کنند این است که آنها دارای مهارت های کلامی متناسب با سن خود، نظیرِ صحبت کردن و توانایی کدگشایی مطالب خواندن هستند. اما در مهارت های اجتماعی، فضایی- بصری و حرکتی دارای ضعف هستند.

اسلاید 5: پژوهش های انجام شده در دانشگاه کلمبیا نشان می دهد که اختلال یادگیری غیرکلامی با دیگر اختلالات تفاوت دارد، چراکه این اختلال مبتنی بر پردازش فضایی است – اینکه مغز چطور اندازه، شکل، و محل اشیاء را پردازش می کند.

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید