سایرتحقیق و پژوهش

اخلاق حرفه ای

تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 20 اسلاید پودمان اول مبحث شایستگی دوم هست که علاوه بر فعالیت های داخل کتاب مثالهایی از نمونه برگه های صدور و انواع خدمات پس از فروش که داخل کتاب نیست را بصورت عکس واقعی آورده شده است

Mehdi

صفحه 1:
اخلاق مرقه ای شاخه: فنی وهرفه ای و کاردانش چودمان۱- شایستگی۲ امانت داری در فروش تهیه کننده: مهدی پراشی ,«بیر اخلاق حرفه ای آدرس جهت دانلود بیشتر در آپارات ۷۱۲۲۷۵۱۰۲6۵66۲ سال تمصیلی ۱۳۹۹-۱۲۰۰

صفحه 2:
امانت‌داری در فروش 11 مدا ال صدور برگه فروش معتبر با نشان دادن تفکیک محاسبه قیمت (سود و ارزش افزوده سهم مشتری و مالیات) ‎MM‏ پذیرش هرگوئه نقص کیفیت ناشی از غذمت و یا کالای تولیدی ‏#اراکه ضمانت نامه خدمات پشتیبانی فروش با ذکر زمان معین ‏شرح خدمات انجام شده در فاکتور فروش و نشان دادن قطعات تعویضی ‏تحويل كالا با جزنیات و مشخصات لازم جهت فروش ‎

صفحه 3:
8 ضرورت و اهمیت ]ار جمله فعاليتهابى است كه با رکه فروش (فاکتور) شروع و با 83533 ‎SISTERS‏ براى خدمات يس از فروش. با شرح خدمات و تحويل كالا كامل مى شود. كدر تمامى اين مراحل نقش بسیار مهمی دارد. 858

صفحه 4:
صدور برگه فروش معتبر با نشان دادن تفکیک محاسبه قیمت (سود و ارزش افزوده سهم مشتری و مالیات) مشخصات برگه فروش یا صورتحساب یا فاکتور رسمی معتبر چیست؟ https://blog.finto.ir

صفحه 5:
صدور برگه فروش معتبر با نشان دادن تفکیک محاسبه قیمت (سود و ارزش افزوده سهم مشتري و مالیات) CO @) SE ct شکل ظاهری فاکتورها با هم متفاوت است.

صفحه 6:
صدور برگه خروش معتبر با نشان دادن تفکیک محاسبه قیمت (سود و ارزش افزوده سهم مشتری و مالیات) شکل ظاهری فاکتورها 2 ل ‎ae ee‏ ا 1 اور

صفحه 7:
شکل ظاهری فاکتورها با هم متفاوت است.

صفحه 8:
# سخنران - میهمان صحبتهاى يك مدير فروشكاه يا يك مدير مؤسسه خدماتى را كه داراى تشكيلات قروش است. كوش دهيد و از او در مورد فرايند فروش و صدور فاكتور يا بركه فروش, اطلاعات لازم رأ كسب نمابيد. سيس در بحث كروهى مشكلات و مسائل مرتبط با صدور فاکتور معتبر را فهرست کنید. برداشت شما ابتدا کالا يا خدمات توسط مشتری انتخاب می شود و سپس کالا و قیمت و یا مشخصات کالا یا خدمات همراه قیمت به مشتری ارایه می‌شود و بعد پیش فاکتور تهیه می‌گردد و به مشتری داده می‌شود و سپس بعد از انتخاب مشتری بنابه شرایطش معامله صورت می‌گیرد و فاکتور نهایی صادر می‌گردد و در آخر اگر کالا باشد به مشتری تحویل داده می‌شود یا برای او ارسال می‌گردد و اگر خدمات باشد انجام می‌گیرد. پيشنهاد می‌شود از 531 .| ‎www HadafKar.com‏ فیلم آموزشی نحوه‌ی صدور فاکتور فروش رسمی مشاهده گردد.

صفحه 9:
برداشت شما مشکلات و مسائل مربوط به صدور فاکتور لس عدم صدور و نداشتن فاکتور رسمی لا عدم درج و تکمیل اطلاعات صورتحساب(فاکتور) سا عدم درج صحیح قیمت در صورتحساب(فاکتور) طبق ماده ۲۲قانون ارزش افزوده علاوه بر پرداخت مالیات متعلق وجریمه تأخیر, مشمول جریمه نیز خواهند شد فاکتور صوری: هدف اصلی این فاکتور سازی, کاهش سریع هزینه‌ها از درآمدهاست. ها وتان وید ب تاریخ جلو برود .اگر شماره فاکتور ۱۰ است و تاريخ صدور آن ‎pl‏ ماه است. فاکتور شماره۱۱باید در تاریخ های بعدی مثلا ۲۱ام ماه صادر گردد و گرنه باعث قطع فاکتور می‌گرده و درست نیست.

صفحه 10:
دو تعریف از خدمات پس از فروش. ‎ *‏ خدمات پس از فروش طبق تعریف کلاسیک خدمات پس از فروش مظابق نظریه آقای برایان کوهن ‏نی در یک دوره ‎ ‏عبارت است تعهدی است که شرکت‌ها برای پاسخگویی به نیاز مشتریان برای ‎ ‏زمانی خاص (با نگاه کسب و کار) ارائه می‌دهند. ‏از ‎abl A935 git‏ خدمات پس از فروش خدمتی است که از سوی کارغانه سازنده به مشتری پس از فروش محصول ازا ‎ ‏2 د .ت گارانتی یا بیشتر باشد. مىشود. اين خدمت می‌تواند شامل تعمیر يا تعويض قطعه معيوب در طى مدت كارانتى يا بيشتر

صفحه 11:
دو تعریف از خدمات پس از فرش مد "م خدمات پس ازف روش محصولات شرک تآلتون رای سركت التون راى يا بيش از + ل سل جریه موقع در طاسی و تولید محصولات روشتایی: ترافیک و الکتسرونیگ: کار گرد صحيج ومورد اتظار محص ونات خود را خر صورتى كويد شور صحيج مورد بوره بردارى رار كرقته باشتد يه مدت سه سال ضمانته» و«ده سال پشتیبساتی » مینماید و در یرابر هرگونه ايراد فنى باتشخي ص كار شتاسان شوكت و رعايت مقا ضعانت نامه نسبت به تعمير ويا تعويض قطعات دام میتماید. ‎tse‏ خاع از شمول نسب رایگا. ‎ses la ts Als ln esd ‏هزد ایجاد غیرد تاسیسات‎ + ‎ ‏ضمانت نامه ‏+ عزيته آمد و فت ‎ge han Sgr‏ تدای دسنگاه ‎WARRANTY CARD‏ ‎

صفحه 12:
انواع خدمات پس از فروش ارائه شده به طور کلی انوا اين خدمات به شرح زیر می باشد *_ آموزش: آموزش درست استفاده از محصول, اولین مرحله در حوزه این خدمات برای کلیه کسب و کارها می باشد که می تواند به صورت ‎online‏ تلفنی و یا حضوری باشد. انی فنی: جهت استفاده از محصولات مربوط به تکنولوژی می باشد. اکثر اين خدمات به صورت 6۳81186 و ۲۴ ساعته انجام می شود. مانند آپدیت کردن نرم افزارها * خدمات فنی: اين نوح از انواع اين خدمات معمولا برای کالاهایی می باشد که تعمیر و يا تعويض قطعات احتیاج دارند که خود به سه دسته تقسیم می شود: ۱) تعویض کالا ۲) تعویض قطعات ۳) تعمیر کال بسیری از مجمرعه هاپس از گذ عويش رضايت مفعري ازه های مشخصی از فروش خدمات و نحوه بکاربری از طرف مجموعه با آنها تماس كرفته ميشود تادر محصولات براى سنجيدن رضايت مشتر, صورت وجود مشکل مورد را برطرف کنند.

صفحه 13:
لا مشاهده فیلم | سخنران- میهمان پس از مشاهده فیلم یا شنیدن صخبت‌های کارشناس خدمات پس از فروش» روش هابى كه شرکت‌ها و فروشگاهها برای پذیرش نقص کیفیت ناشی از ضمانتنامه انجام می‌دهند. ثهرست کنید. چه درسی از آن می‌توان گرفت؟ 8 بذيرش هركونه نقص كيفيت ناشى از خدمت ويا كالاى توليدى بم ایساکو, شرکت خدمات پس از فروش ايران خودرو(3]03136:.©0171.الالالالالا). روش هايى كه به كار مى برد عبارتند ازه * نوبت دهى آسان *_راهنمای مسیریابی تا نمایندگی پذیرش خودرو ميزبانى سريع و ثبت دقيق مشكلات دريافت رسيد تحويل خودرو تجهبزات عيب يابى و آناليز دقبق فنى خودرو كزارش وضعيت خودرو قطعات اصل تمام استاندارد کنترل کیفیت و تست خودرو بعد از تعمیرات گزارش وضعیت خودرو مجددا هزینه خدمات به شکل شفاف تشریح تعمیرات برای مشتری ترخیص خودرو پیگیری از مشتری پس از ترخیص خودرو

صفحه 14:
68 بذيرش هركونه نقص كيفيت ناشى از خدمت ويا كالاى توليدى بم لا مشاهده فیلم | سخنران- میهمان پس از مشاهده فیلم یا شنیدن صخبت‌های کارشناس خدمات پس از فروش» ‎A‏ روش‌هایی که شرکت‌ها و فروشگاه‌ها برای پذیرش نقص ناشی از ضمانت‌نامه ‎ODS eA) GaSe ee ea Sena ea‏ خدمات يس از فروش باعث می‌شود مشتریان از محصولات و خدمات شرکت‌ها یا سازمان ها رضایت داشته باشند و شلیدبه مشتری دلیم تبدیل گردد و باعث افزلیش فروش آن‌ها بشود و ن شرکت از رقبا پیشی بگیرد.

صفحه 15:
8 ارائه ضمانت نامه خدمات يشتيبانى فروش با ذكر زمان معين بم سات دی ضمانت‌نامه‌های مختلف فروش محصولات در کلاس آورده و در مورد زمان» شرایط و. بحث کنید: هركن تو را كلية مولت فود راب عدت سه ل لكك ب فرج كيل شمات مي ند | هه وت در راکیب ایرد مه رهب و ید بیس هی اتب شرا درد شا مانت قمع مشمول شحانتمى شوئد. قات بامهخر سورت عتير خواهح بود كه الزاات ريوط بن موه ی وتو ون رید شخس هد دورد تسوت رايت كرد ددر رايشها تلات كددر شرايط تعيض خاص ‎ee‏ ‏ای ار عوامل فورنده كرماى ‎Jessie ae‏ ‎Slay hep ead‏ قراردادخريد أن میات فراکر وید شرکت کون راى رسيده شد اين ات هسیر وم ود ‎(ns sell tanta act‏ ‎te‏ Stl cto ‏هدن وه بر گرد‎ os ae Span ty iia pares ‏درا‎ ‎Sse setae مواردی که ضمانت به آثها تعلق نميكير: 0 قراب هاى اس لزنوسانات شبكه رق ياشسوك الكشريكسي ‎See‏ وضريديدكى محصول و قطعات آن ‎Nansen‏ ‎Tk J a a ae a nang‏ -هركونه سل ای خردر درف و استفاده ی معیج ‎raj‏ ‏يعني عدم زعليت شرايط مندرج ‎alas‏ سب ونر ‎he‏ ‏لف شيدق شكستكى يدنم وا هروه عوبحاسله از مل ونقل وی سح مسول: - خر سل در بای بیعی مد یل زد وی صودت اا بيش بيتى عافد جنك ۹۲۲ 1909001 5

صفحه 16:
38 اراه فمانت نامه خدمات پشتیبانی فروش با ذکر زمان معين بم

صفحه 17:
3 اراه ضمانت نامه خدمات پشتیبانی فروش با ذکر زمان معين بم ‎Sao #‏ العه موردی ضمانتنامه‌های مختلف فروش محصولات در کلاس آورده و در مورد زمان, شرایط و.. ال بحت كيد نصب و راه اندازى توسط نماینده مجاز و عدم تعهد در رابطه با صدمات جانی و مالی ناشی از برق گرفتگی و استفاده نادرست از دستگاه ۴ ماه از تاریخ نصب رویت کامل دستگاه در هنكام تحویل درب منزل امکان پذیر نبوده و برخی قسمت های داخلی قابل روبت یست.

صفحه 18:
تحديل كالاب جزئيات ومشخصات لازم جمت اروش بم گزارش تجربه چند نف از هترجویان تجربه خویش را از خرید یک کالابه صورت حضوری یا الکترونیکی و بر اساس تطبيق کالا با مشخصات سفارش شده در کلاس ارائه دهند. سپس دیگر هنرجویان در بحث گروهی ضمن مقایسه گزارش‌ها به جمع‌بندی نهایی بپردازند. برای فروش محصولات تولیدی با ارائه جزتیات و مشخصات لازم به مشتری در حرفه و رشته تحصیلی خود ایده‌های مختلفی ارائه کنید. برند 0016 .در زمان استفاده مشخص شد که نقص شیر اتومات دستگاه ملنع از تامین دمای مطلوب در زمستان گردیده است. با توجه به ضمانت‌نامه معتبر و استفاده از نصاب ,شیر اتومات توسط شرکت تعویض گردید و نقص بر طرف شد.

صفحه 19:
تکلیف منزل و ارائه ‎FA‏ در جدول زیر آثار و نیج امانت‌داری در فروش را تکمیل نمایید. ‏حر ارقياط يا خن ‎bts, ‏خود‎ ‏ادر ارتياط با ‏لق ‎bets ‏امانت داری در فروش سبپ خشنودی و ‏رضایت پروردگار می‌گردد. ‎ ‏امانت داری در قروش سبب ره ‏آسایش وجدان می‌شود. ‏امانت داری در فروش سبب اعتماد و رضایت ‏مشتری می‌گردد. ‏امانت داری در فروش سیب اعتماد اجتماعی ‏می‌گردد.

صفحه 20:
با سپاس از توجه شما خدانگهدار ‎ES‏ د

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
10,000 تومان