کسب و کار مدیریت و رهبری

اخلاق حرفه ای

akhlaghe_herfei

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اخلاق حرفه ای”

اخلاق حرفه ای

اسلاید 1: مقصود امیرپور- دانشجوی دکترای تخصصی مهندسی محیط زیستبا همکاری محمدحسین امیرپور کارشناس ارشد مدیریت

اسلاید 2: Professional Ethicاخلاق حرفه ای

اسلاید 3: یکی از مسائلی که در توسعه مسئولیت پذیری اجتماعی سازمانها بیشتر مورد توجه صاحبنظران قرار می گیرد اخلاق حرفه ای مدیران در سطح سازمانهاست. اخلاق حرفه ای یکی از مسائل اساسی همه جوامع بشری است. امروزه بسیاری از کشورها به این بلوغ رسیده اند که بی اعتنایی به مسائل اخلاقی و فرار از مسئولیت ها و تعهدات اجتماعی، به از بین رفتن بنگاه می انجامد. در حالی که در جهان غرب در حوزه تخصصی مدیریت و سازمان، شاخه ای با عنوان اخلاق حرفه ای وجود دارد، در جامعه سازمانی و مدیریتی کشور ما کمتر به اخلاق حرفه ای توجه می شود

اسلاید 4: اداره کل بیمه سلامت آذربایجان شرقی با بیش از دومیلیون و دویست هزاربیمه شده (55% جمعیت استان ) وبیش از2500 پزشک و موسسه تشخیصی و درمانی طرف قرارداد ، صدها موسسه بیمه گذار و67 دفتر پیشخوان طرف قرارداد و سایر شرکای اجتماعی یکی از شبکه های بزرگ در ارتباط با جامعه دارد و نقش مهمی در تامين امكانات و اجراي بيمه همگاني پايه سلامت براي كليه اتباع ايراني و تامین بسته خدمات بيمه پايه سلامت را برعهده دارد. با این سرمایه بزرگ اجتماعی پاسخ به این سوال حائز اهمیت است که:اخلاق حرفه ای مدیران چه تاثیری برمسئولیت پذیری اجتماعی وپاسخگویی اداره کل بیمه سلامت استان آذربایجان شرقی دارد؟

اسلاید 5: مفهومابعاد شاخص هااخلاق حرفه ای مدیران مسئولیت پذیری  پاسخگو بودن نسبت به تصمیم های فردی و پذیرش پیامدهای آن اخلاق حرفه ای مدیران مسئولیت پذیری  حساس و اخلاقمند بودناخلاق حرفه ای مدیران مسئولیت پذیری  اهمیت دادن به درستکاری و خوشنامی در کاراخلاق حرفه ای مدیران مسئولیت پذیری  تلاش در جهت انجام مسئولیتهای کاری خود با تمام توان و خلوص نیتاخلاق حرفه ای مدیران برتری جویی و رقابت طلبی  جدی و پرکار بودن در جهت ممتاز بودن در سطح سازماناخلاق حرفه ای مدیران برتری جویی و رقابت طلبی  داشتن اعتماد به نفس بالا در جهت دستیابی به مهارت بالااخلاق حرفه ای مدیران برتری جویی و رقابت طلبی  راضی نبودن به موقعیت فعلی خود اخلاق حرفه ای مدیران برتری جویی و رقابت طلبی  بدنبال ارتقای خود از طرق شایسته و به دور از روشهای دیگر اخلاق حرفه ای مدیران صادق بودن  مخالف ریاکاری و دورویی است؛ اخلاق حرفه ای مدیران صادق بودن  توجه به شرافتمندی و با وجدان بودن در سطح سازماناخلاق حرفه ای مدیران صادق بودن  شجاع و با شهامت بودناخلاق حرفه ای مدیران احترام به دیگران  خوش قول و وقت شناس بودناخلاق حرفه ای مدیران احترام به دیگران  اجازه حق تصمیم گیری به دیگراناخلاق حرفه ای مدیران احترام به دیگران  احترام به منافع دیگران و و احترام به حقوق دیگرانمدل عملیاتی اخلاق حرفه ای مدیران

50,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید