فروش و بازاریابیورزشی

ادبیات بازاریابی ورزشی

دارای 30 اسلاید

nothadi

صفحه 1:
1 اگرچه هدف برجسته واگذاری(به شخص ثالث) بدست آوردن, نگهداری و یا افزایش موثر بودن سازمان است, اما عوامل مختلف دیگری وجود دارد که سازمان ها را ‎Beige‏ ‏واگذاری کسب و کارشان هدایت می کند.۲۳6۵۵0۵۲6 و »(2008) 16۲۲۷ یادآور شدند که دو عامل بیشتر رایج» کاهش هزینه و بهبود کیفیت است و بسیاری از ما۲ ۲۰ دیگر این دو انگیزه را پشتیبانی و حمایت می کنند.

صفحه 2:
ذخیره سرمایه» به عنوان مهمترین هدف» شناخته شده است. مطالعات و تحقیقات قبلی درباره واگذاری؛ به طور واضحی نشان می دهدکه واگذاری می تواند بوسیله اجازه دادن به سازمانها برای کاهش دادن و کنترل هزینه هاء موثر بودن سازمانی را به رال ۳۱۱۱۳ مثل مخارج کلی شامل حقوق و دستمزد کارکنان» يا تغییر دادن هزینه های ثابت به هزینه های متغیر. واگذاری همچین ۲ ۳۱ کیفیت یک نتیجه قابل انتظارء و گاهی حتی تضمین شده می ‎ail saul‏ ل 71 01 امر زمانی از طریق واگذاری اتفاق می افتد که یک شخص ثالث بکار گرفته شده» بتواند عملکرد را افزايش دهد و مهارت های مناسب را برای اجرای عمليات داشت ۳

صفحه 3:
بح سس ازی, برای اهدا: آهرینه و بهبود کیفیت, گاهی اوقات مزایای دیگری را تولید می کند. عامل دیگری برای استفاده از واگذاری ضعف مهارت های خاص مورد نیاز برای انجام اقدامات و کارها در سازمانها می باشد. وسعه مهارتهای ضروری برای عملکردهای خاص, از طریق آموزش پیوسته, به مقدار زیادی زمان و تلاش نیاز دارد و مهمتر از همه ‎no‏ تواند هزینه ‎wh‏ را در پی داشته باشد. بنابراین واگذاری خارجی می تواند بر فعالیتهای داخلی ترجیح داده شود و به سازمانها اجازه می دهد که بر زمان و انرژی خود در زمینه هایی که اولویت دارده تمرکز کنند. علاوه بر ۴۳۳۱۲۱ استراتژیکی پیوسته یا دسترسی به منابع راء به ارائه کنندگان خدمات ایجاد می کند.

صفحه 4:
بط . بتسیاری از سازمانهای ورزشی, برخی فعالیت ها را واگذاری می کنند» نظیر مدیریت تسهبلات» فروش اسپانسرها: ارتباطات رسانه ای و يا مدیریت صفحات اینترنتی. چندین آژانس واگذاری خارجی در زمینه مدیریت ورزشی وجود دارد مثل ,11۹6 0۱۵۷۷۵۲۵ ,5۵66۳ ادها و غيره. يكى از رايج ترين فعاليتهايى كه بوسيله مديريت ورزشی واگذاری می شودء فعاليتهاى بازارى و تجارى آنهاست. 11312 اشاره کرد كه سازمانهاى كوجك با نيروى كار كم و تجربه ناكافى به واكذارى, تمایل بیشتری دارند. سازمانهای ورزشی» مخصوصاً يى مجتمع بازاریابی ورزشی از برنامه های آموزشگاهی يا تیمهای ورزشی لیگهای کوچک, نوعاً کارکنان و مجموعه پرسنلی کوچکی با مسئولیتهای شغلی زیاد دارند. بعضی از مثال ها عبارتند از: فروشهای اسپانسرها و بلیت ها.

صفحه 5:
۲ و زا گزارش‌دادند که حدودا 41درصد از تیمهای بیسباللِیگ‌غیر اصلی ب خشماز ف عالتهایی ازاریابی‌خود را به صورنولگذارعلنجام می‌دهند. مثل‌طراحی‌خلاق وسایل بازاویابی تولید و مدیریتص فحاتلینترنتیتیم» و لنتشار برنامه ها. در ورزش آموزشگاهی ولگذا یب ازاریابیو رزشی یکت صمیم رلیج است‌طبق گفته 8۰۲۵6۱ و (2005) نا بیش از نیمیاز مجتمع هاعورز شی‌آموزشگاهیمآی ب راعف عالتهای بازاریابیورزشی‌خود, گزینه هاعواگذاییرا ب کار گرفته لند. براعمثال‌دانشگام تکنولوز>660۲9۱3, عملیانف روش‌بلیت فوتبا لو بسکتبا [مردان‌را واگذادیمیک نند. چندین‌دانشگام شامل‌دانشگام اوهایو» دانشگاه ‎oregon‏ و دلنشگام آریزوناء تصمیم گرفتند که ف عالت‌هاعت جاری‌خود را به شركتهاى خصوص ولگذا رکف مایند.

صفحه 6:
بيش از اين» تحقیقات بسیار کمی در زمینه بازاریابی ورزشی بر روی واگذاری تمرکز کرده اند. یک مطالعه, عوامل تصمیم گیری را آزمود که یک مجتمع ورزشی آموزشگاهی, باید زمان تعیین اينكه آيا بايد برخی از عملیات های بازاریابی را واگذاری کنند با نه, مورد بررسی قرار گیرد. 8۳6۳ و (2005) ألاجندين عامل شرایطی را برای پیش بینی زمان گرفتن این تصمیم پيشنهاد کر الف)ماموریت, فلسفه, و اهداف انستیتو ب)کیفیت برنامه های ورزشی در سطح ملی ج)کنترل حقوق و دارایی دارابطه با ماع ۰۱۰ ه)گزینه های درونی

صفحه 7:
این عوامل موقعیتی برای بررسی و ارزیابی بسیار حیاتی می باشند به هرحال آنها به صورت تجربی, بوسیله تصمیم گیران واقعی آزمایش نشده بودند. به همین خاطر, این تحقیق و مطالعه نوعی» عوامل مهم تصمیم گیری مدیران آموزشگاهی را در برنامه ورزشی با بیان مدل ترکیبی ‎۸۱٩۴‏ و 5۷/0۲ مشخص خواهد کرد. 1-2مدل ۸۱۴ و 5۷/0۲ 1-2-1 تجزیه و تحلیل 5۷/0۲

صفحه 8:
برای موثر ماندن و موفق بودن در بازار هر سازمانی باید از عوامل درونی و بیرونی که می تواند بر شکست يا موفقیت آنها تأثیر داشته باشد آگاه باشد. بدست گیری تجزیه و تحلیل ۲ ساده است اما ابزار طراحی استرتژیکی موثری است, برای اجازه دادن به سازمانها برای شناخت این عوامل, عوامل درونی تجزیه و تحلیلی 5۷۷0۲» دارایی سازمان را که می تواند بر شکست یا موفقیت سازمان تأثیر بگذارد, امتحان می کند و عوامل بیرونی(فرصتها و تهدیدها) عوامل را در محیط ارزیابی و بررسی می کند که ‎Legs‏ خارج از کنترل سازمان هستند و ممکن است بر عملکرد سازمان تأثیر بگذارند. در حالی که تجزیه و تحلیل 5۷۷0۲, یک ابزار تجزیه و تحلیلی شغلی پذیرفته شده رایج می باشد, اين عوامل از جهت بیان کیفیت, دشوار می باشند. بنابراین جهت غلبه بر این موضوع روش۸۲۱۴ با تجزیه و تحلیل5۷01 ترکیب خواهند شد.

صفحه 9:
1-2-2 فرآیند سلسله جک مقیاس چند شرا لیطیی | چند هدفیاستکه به بيداكردنمشكلاتييجيده تصمیم گیریک مک‌می‌کند. و بوسیله ساختارسازیم شکلات ت شخیص عولملت صمیم گیری لندازم گیریاهمیت‌عوامل‌و ترکیبک ردنت مامی عوامل‌ت صمیم گیریلنجام می‌شود. ۸۲۱۴ لین‌حفیقترا منعکس‌می‌کند که ماهیتت‌صمیم گیری نیاز به یک سركارزيابعمنطقواز عواملمختلفموجود در يك شرلیط خاص‌تصمیم گیریدارد. بیشتر اوقات‌ تعیین کیفیتی | تشخیصاولویتاولویت‌عوامل‌ت صمیم گیری دشوار, نامحسوس ذهنیو غیرقابلت عبین‌کیفیت‌هستند.

صفحه 10:
0۰ از-مزایای ‎AHP‏ | ین روش می تواند عوامل نامحسوس را به ارزشهای شماره ای تبدیل کند و از نظر سیستمی ارزش عوامل انتخاب شده را در جفت ها از طریق مجموعه ای از مقایسه ها ارزیابی کند. بنابراین؛ اساس و پایه۸۱۱8 منطق مقایسه دو به دو و جفتی می باشد. مقایسه های دو به دو یا جفتی, اجازه می دهد تا ارزش های اهمیت نسبی تولید شوند که وزن يا ارزش نامیده می شود و ارزش اهمیت که بوسیله روش ‎Eigenvalue‏ محاسبه شده است. ماتریکس مقایسه های جفتی بوسیله بیان زیر به تصویر کشیده شده است:زمانی که اهمیت نسبی برای ا با ‎aij=1‏

صفحه 11:
یک کاربرد روش ۸۲۱۳ در مطالعات واگذاری رایج است. به هر حال هیچ تحقیقی ۸۱۱۴ را در ادبیات واگذاری ورزشی بیان نکرده است. به علاوه» چندین مطالعه, بیش از این از مدل ترکیبی ۸۲۱8 و 5۷۷0۲ استفاده کرده اند. همانطور که بوسیله ۷۵۲۴۱۵ و همکارانش بحث شد این روش هیبریدی, اغلب برای بهبود قابل استفاده بودن تجزیه و تحلیل 5۷/0۲ استفاده شده است, زیرا 2۸۲۱۴ می تواند از نظر تعیین کیفیتی اهمیت عوامل را در گروههای 5۷۷/0۲ تعیین کند. برای مثال» 5۲۵5۲2 و همکارانش(2004) چالش ها را برای یک تکنیک 39۲0۴0۲۵5۲۲۷ با استفاده از تجزیه و تحلیل در ترکیب ۸۲۱8 ارزیابی و بررسی کردند.

صفحه 12:
‎Masozera‏ و همکارا و5۷6۲ رابتا توجهب مناسب‌بودن روش مدیریتجامعه مبنایی ترکیب کردند. ۴ و همکارانش مدل۸۲۱۳۴ و 5۷۷0۴ را به کار گرفتند. لبتدا نقاط قوت ضعف‌هاء تهدیدها و گروههای عف‌ها را اولویت یس۱۳۱ گزینه هاعلستراتژیگ رفتند. هر کلم از این‌مطا لیات همچنین از یک‌روش ‌مطالنه نوعیب رلی‌آزمایش ی ۵ ۱ استفادم کردند. ‏در حالى كه تجزيه تحليل06/لا5ة ساده و موثر است و نمودارهای درکی عوامل درونی و بیرونی» ممکن است بر سازمان تأثیر بگذارند, هر کدام از اين عوامل به آسانی قابل اندازه گیری نیست. بوسیله ترکیب ۸۲۱۴ , محقق می تواند مقیاسی از اهمیت های قابل تعیین کیفیت را برای این عوامل 5۷۷0۶ مهیا سازد. علی رغم مزیت های این روش هیبریدی» هیچ تحقیقی در زمینه مدیریت ورزشی, تا کنون مدل هیبرید را بیان نکرده است. ‎ ‎

صفحه 13:
2-1 0۵۲۵00 5۷0۷ 256 به منظور ارزیابی و بررسی عوامل تصمیم گیری با استفاده از یک ۲ و ۸۲۳ , اشخاصی که قدرتی در زمینه تصمیم گیری دارند, با توجه به واگذاری کاربردهای بازاریابی ورزشی, نیاز به شناسایی دارند. برای هدف این تحقیق» تصمیم گیران از دانشگاه ‎akron 43 UA .241 os Gul akrom(ua)‏ واقع شده است. 01:0 اوهایو یکی از 12 انستیتوهایی در آمریکای ‎niles‏ است.

صفحه 14:
تجزیه و تحلیل ‎«Swot‏ ‏ای محتلف کارشناسی, اداره و مدیریت شد. یک ۴ از صنایع و دومین 5۷۷0۴ از مشاغل و حرفه های آکادمیکی که جزو کارشناسان بازاریابی ورزشی محسوب می شوند» جمع آوری شد. ابتدا با استفاده از دنا به عنوان نقطه مرجع, تجزیه و تحلیل 5۷۵۴ بوسیله 4 کارشناس از مجتمع ورزشی ۸۵لا هدایت شد. دلیل انتخاب اعضای پنل تجربیات خاص آنها در رابطه با واگذاری بازاریابی ورزشی شان در قالب اجرائیات » اقدامات و قراردادها بود و اینکه آنها مزیت ها و خطرات واگذاری را می دانستند. بنایراین» از هر کدام از اعضای پنل خواسته شد تا نقاط ضعف و قوت و همچنین فرصت ها و تهدیدهای واگذاری را شناسایی کند. همچنین 4 عضو دیگر پنل کارشناسی از آکادمی, یک تجزیه تحلیل ۶ را بر واگذاری بازاریابی ورزشی رهبری کردند. اين اعضا انتخاب شدند, زیرا آنها قبلاً مقاله های تحقیقاتی در زمینه بازاریابی منتشر کرده بودند و یا آنها علاقه های آکادمیکی در زمینه واگذاری داشتند. بر اساس هر دو تجزیه تحلیل 5۷۷0۲ نویسندگان؛ 2 عامل را که مطمئناً به صورت مناسبی اهمیت عوامل تصمیم گیری را در نمونه ۵۸لا ارائه می کرد انتخاب نمودند. سپس این عوامل به هر دسته و گروه 5۷0۴ گروه بندی شدند جدول 2 ۱

صفحه 15:
ورزشی دانشگاه هاء سود تصمیی ‎eke‏ ۳۲۱ واگذاری» کاهش هزینه ها برای مجتمع ورزشی و توانایی آنها برای تمرکز بر نواحی کارشناسی. نقاط ضعف عبارت بود از ضعف پوشش رسانه ای ملی که موسسه ‎oe! es eb ee‏ ها بر عملیات بازاریابی و فرصت های محدود برای گسترش و توسعه مهارت های اعضا و کارکنان در زمینه واگذاری. با درنظر گرفتن فرصت هاء پاسخ های رایج عبارت بود: توانایی توسعه و رشد مجتمع ورزشی دانشگاه و توانایی رقابت از یک جنبه شغلی با دیگر مجتمع های ورزشی در سراسر کشور. در پایان» تهدیدها عبارت بود از رقابت خارجی, تأثیری که اقتصاد بر ورزشکاران آموزشگاهی دار اد او تعامل مجتمع ورژشی با مشاغل محلی در موافدی که آنعا اف اد را ‎oe ee, a‏

صفحه 16:
اگرچه, در نظر گرفتن بسیاری از عوامل در طی فرآیند تصمیم گیری, مطلوب به نظر برسد اما محدود کردن تعدادی از عوامل برای مقایسه های دو به دو با اهمیت است. نقش خاصی با توجه به تعداد عوامل وجود ندارد» به هر حال توصیه می شود تعداد عوامل از 10 عامل برای هر شخص در گروه ‎sla‏ 5۷/0۴ در تحقیق ترکیبی ۸۵۲۳ 5۷/۵۲ بیشتر نشود. (نكاه كنيد به شكل 1)

صفحه 17:
سری از مقایسه اى دو به ذو 2152[ را ۱۳ دهد. از پاسخ دهنده های بحث و بررسی خواسته شد تا بر اساس تجربیاتشان بوسیله مقایسه دو عامل ارائه شده, پاسخی ارائه کنند. در مورد اينکه کدامیک ازدو عامل اهمیت بیشتری در انتخاب دارد و اينکه چقدر مهمتر است. سوالی وجود داشت. سپس ۸۲۱۴ هر عملکرد را به یک ارزش شماره ‎sain‏ شده تبدیل می کنده که در این سور ی ۱ ۳۳۳۱۵ و ارزیابی شود. اهمیت نسبی ارزشی برای یک مقیاس 1 تا 9 داده است. جدول 3 , مقیاس 1 تا 9 ۸۲۱8 را نشان می دهد. مقایسه های دو به دوء به صورت جداگانه برای هر مجموعه سلسله مراتبی ساخته شدند. برای مثال مقایسه های دو به دو عوامل با هر گروه 5۷۷0۲ مورد نیاز است. تعداد مقایسه های دو به دو یا جفتی, به تعداد عوامل با سطح سلسله مراتبی قبلی بستگی دارد. اگر #عامل وجود داشته باشدء تعداد مقایسه ها در سطح, نیازمند معادله زیر است: ‎2/{n(n-1)]‏

صفحه 18:
2-4 مطابقت های ‎eo‏ ‏اعضای تیم مدیریت ارشد مجتمع ورزشی۸لا, برای درخواست مشارکت در مناظره اقدام کردند. اگرچه مدیر ورزشی(ظ۸) 0۱8۴6۲0۴ ۸۵۲۱۱۱۶۲۱ تصمیم نهایی را درباره واگذاری برنامه های بازاریابی ورزشی شان می ‎nS‏ ‏اما مدیر ورزشی, معمولاً برای تصمیم گیری از طریق مشورت با اعضای تیم مدیریت ارشد از مجتمع ورزشی, وارد می شود. تیم مدیریت ارشد, معمولاً از مدیران ارشد هر مجتمع ورزشی تشکیل شده است.(مثلاً مدير توسعه يا مدير بازاریابی). برای این تحقیق, بیش از 80درصد اعضای تیم مدیریت ارشد که در تجزیه و تحلیل 5۷۷0۲شرکت نکردند» از قبل با شرکت در تحقیق موافق بودند(10-!۱). اگرچه اندازه نمونه کوچک بودء اما اندازه پاسخگوها یک محدودیت مطالعه جاری نمی باشد. همانگونه که ۸۲۱۴ می تواند بوسیله تعداد کمی از پاسخ ها مدیریت شود. به علاوه ۸۲۱۴ به منظور پررسی و ارزیابی مردم طراحی شده است, مثل تصمیم گیران که دانش خاصی درباره یک موضوع دارند.

صفحه 19:
‎a‏ تلسه رو در رو با ‏هرکدام از اعضای تیم مدیریت ارشد که با شرکت در تحقیق موافق بودند. برگزار شد. اين تضمین می کند که نویسندگان قادر بودند تا منطق ‎AHP‏ را توضیح دهند و اولویت هر عامل تصمیم گیری را برای پاسخ گویان جهت تکمیل کردن پرسش نامه مشخص کنند. ‏هر جلسه بین 45 تا 60دقیقه طول می کشید. هر عضو گروه مدیریت ارشد برای ارزیابی اهمیت نسبی هر عامل از طریق مجموعه ای از مقایسه های دو به دو مورد سوال قرار گرفت. انتخاب تخصصی (۶) یک برناه نرم افزاری حمایتی ‎pros‏ برای تجزیه اطلاعات» مورد استفاد فرار

صفحه 20:
5-2میزان بخاطر اینکه مردم تصمیمات ناسازگار می گیرند دانش تصمیم گیری باید سازگاری تصمیم گیری را قضاوت کند. میزان سازگاری (6) یکی از مهمترین پایه و اساس های ۴ می باشد و می تواند به روش زیر توضیح داده شود: اگر فاکتور ۸ از فاکتور 8 مهمتر باشد» و فاکتور 8 از فاکتور ‎C‏ مهمتر باشد. پس نهایتاًء فاکتور ۸ باید از فاکتور 6 مهمتر باشد. به هرحال نمونه هایی وجود دارد که مردم این منطق را استفاده نمی کنند. آزمایش ‎CR‏ ۸ مقیاسی از اعتبار پاسخگویان است. از نظر ریاضی, ماتریکس۸ » زمانی که شرایط زیر برقرار باشد, تشکیل می ‎toga‏ Ord 1, 4=0,.....0

صفحه 21:
باید تشکیل شود. بعد از آزمایش میزان سازگاری (8©), " 4پاسخ پاسخگویان بخاطو ناسازگاری (68) حذف شد که نشان می دهد که این چهار پاسخ» تصمیم های ناسازگار را از طریق تکمیل بحث انجام دادند.ارزش ها فقط با استفاده از نمونه های تصمیم گیری سازگار اندازه گیری شده اند و این به تولید مدل تصمیم گیری ‎role‏ کمک می کند. بنابراین این تحقیق از6 پاسخ استفاده کرد. ۸۷۱۱-۳۱۷۹6 , 0۵ بحث کردند که چون ۸۲۱۴ یک تجزیه و تحلیل پایه ای ریاضی گونه است, برعکس بررسی های نوعی که تعداد زیادی از نمونه ها به طور طبیعی مورد نیاز است یک پاسخ تصمیم گیرنده» برای تجزیه و تحلیل اطلاعات مناسب است. 3-نتایج AHP ‏اررش‎ 3-1 Cale ‏اد‎ 10-3

صفحه 22:
آشکار می کند که تصمیم گیران نقاط وك را ۳ محسوب می کنند که فرصت ها تهدیدهاء و ضعف ها بعد از آن قرار می گیرد.(نگاه كنيد به شكل 4). نقاط قوت 18/5 بار مهمتر از ضعف ها و تقريبا 7/3 بار مهن ار ۱39۵ تهديدها است. در زير دسته بندى قوت هاء بازكشت هاى تجارى به عنوان مهمترين عامل رتبه بندى شده است. كه بس از آن» تمرکز بر کسب و کار مرکزی» مديريت سرمايه و هزينه » و موفقیت برنامه های ورزشی ‎wre UA‏ باشد. در زیر مجموعه ضعف هاء کمبود کنترل موسسه ای, بالاترین عامل رتبه بندی شده بود که پس از آن. فرصت های محدود برای توسعه کارکنان و ضعف پوشش رسانه ای بود. با توجه به فرصت های تداعی شده با رشد واگذاری8۸ا, در دسته بندی تهدیدهاء پسرفت و بحران اقتصادی» عاملی با رتبه بالا می باشد. کاهش در روابط با مشاغل محلی عامل مهم بعدی بود.

صفحه 23:
تمامی 12 عامل, عوامل جهاتی راو شاد چ#لهزست بندی شد.ارزش های جهانی عامل می تواند بوسیله ضرب كردن ارزش و وزن گروه ۲ بوسیله ارزش مجلی عامل پیب ۲ ۰۱ ۱۷۳ ارزش جهانی افزایش در بازگشت های تجاری می تواند بدین طریق بدست بیاید: 1 ارزش نقاط قوت)ضربدر0.503(ارزش افزایش در بازگشت تجاری)-0.292 رتبه نشان می دهد که افزایش در بازگشت تجاری مهمترین عامل است كه بعد از آن رشدكلاء تمرکز بر کسب و کار مرکزی مدیریت هزینه. کسادی و پسرفت ‎Le‏ موفقيت برنامه ورزشی ۸, ضعف کنترل موسسه ای, کاهش در رابطه با مشاغل محلی, فرصت های محدود برای توسعه پرسنل» رقابت, تمایل ملی و ضعف پوشش رسانه ای می باشد. افزایش در بازگشت تجاری در حدود 2/2 بار مهمتر از رشد 8لا بود و 4/2 بار مهمتر از تمركز بر روی کسب و کار

صفحه 24:
4-بحث و بررسی با توجه به ماهیت رقابتی خشن ورزش بین دانشگاهی, بخاطر بازرگانی و تجارتی کردن» واگذاری عملیات بازارسازی ورزش, کاملاً رایج و آشنا شده است. این مطالعه نوعی عوامل تصمیم گیری موثر را با استفاده از یک مدل ترکیبی 5۷/0۲ , ۵۲۱۴ شناسایی کرد. مدل ترکیبی یک کاربرد مهم برای تشخیص عوامل تصمیم گیری است, زیرا یک تجزیه تحلیل 5۷۷/0۲ به یک ارزیابی جامع از عوامل درونی و عوامل شرایطی بیرونی که برعملکرد سازمان تأثیر دارند, امکان می دهد. در زمینه واگذاری , عوامل پیرامونی برای گرفتن تصمیم صحیح بسیار مهم و حیاتی می باشند. پس۸۲8 اجازه می دهد به تبدیل تعیین کیفیت عوامل 5۷/0۲ به ارزش های قابل اندازه گیری.

صفحه 25:
نتیجه این تحقیق نشان می دهد که تصمیم گیران نقاط قوت را مهمتر از ضعف ‎ile‏ فرصت ها و تهدیدها می بینند. این نشان می دهدگه منایهی که ‎Led‏ در ‎Biase‏ ‏مهمترین ملاحظه پرای تصمیم گیران است. در زیر نقاط قوتء بازگشت های تجاری تأثیرگذارترین عامل, رتبه بندی شد. این باید نشان دهد که تصمیم گیران باور دارند که واگذاری می تواند مناقیی ۱ ۱ ۳ داشته باشد.

صفحه 26:
بوسیله واگذار: ازاريابتىة ع ورزشی می تواند برروی کستب و کار مرکزی خود تمرکز کند. برای مثال» خدمات آکادمیکی يا برنامه های اهدایی. نتیجه ۸۷۴ اين امر را پشتیبانی می کند. واگذاری به موسسات اجازه میدهد تا بر کسب و کار اصلی خود تمرکز کنند که عاملدوم رتبه بندی شده با رتبه بالا می باشد. برعکس تحقیقات واگذاری قبلی که اهمیت کاهش هزینه را عامل دوم به حساب آوردند. مدیریت موثر سرمایه و هزینه از نظر تصمیم گیران در مجتمع های ورزشی بین دانشگاهی در اين تحقیق از اهمیت کمتری برخوردار است. در زیر دسته بندی ضعف هاء کمبود کنترل موسسه ای» عاملی بود که بالاترین رتبه را داشت. این نشان می دهد که دادن قدرت بیش از به شرکت واگذاری یک نگرانی است که با مطالعات و تحفیقات قبلی سازگار است که ضعف کنترل بوسیله سازمان به گروه خارجی به عنوان یک نتیجه واگذاری را بحث کردند.!8۱180۶ و (2005) ‎LI‏ ‏به ضعف احتمالی کنترل سازمانی برای آژانس واگذاری در ورزش بين دانشگاهی اشاره کردند. آنها نشان دادند که مجتمع ورزشی, بر روی حقوق ورزشکاران کنترل دارد.به هر حال این می تواند ذکر شود, ژیرا کارکنان آژانس واگذاری به طور عمیق در مدیریت ورزشی درگیر هستند. این سوال اساسی درباره کنترل باید با احتیاط و به طور جدی بررسی شود.

صفحه 27:
در زیر فرصت هاء ‎UA assy‏ از تمایلات ملی مهمتر بود. رت کل موسسه مثل افزایش در ثبت نام دانش آموزان» از نظر تصمیم گیران» با اهمیت در نظر گرفته شده است ار لاه ۵ ۳۱۳ تمایل ملی تأثیر کمتری داشته است. با توجه به مثال های موفق و رواج یافته مسلم و معین قبلی, از واگذاری بازاریابی ورزشی بوسیله تعداد زیادی از موسسات, این ثابت شده بود که عامل تمایل ملی به طور محکم و زیادی بر روی تصمیم گیران تأثیر می كدارد. به هر حال نتايج تحقیق این امر را تا ۱ ۲۰ دسته بندی تهدیدهاء رکود و پسرفت» ترا ۱۱ ۳۳ اقتصاد کند و ضعیف که به طلهر داس ةا هم در سطح ورزشی و هم در سطح موسسه ای, یک عامل مهمی است که قابل بررسی و ملاحظه است. کاهش در روابط با کسب و کارهای محلی عامل مهم بعدی بود و رقابت که آخرین عامل تأثیرگذار در گروه بود.

صفحه 28:
. ‏بن أولویت برای حمتمیم گیزان-است‎ : eal a ‏لبود و منافع نسبت به گزینه های داخلی و درون سازمانی‎ LY LISTS ‏معتقد است. به هر حال تمامی تصمیمات واگذاری موفق نیستند. بنابراین از‎ دیدگاه واقع بینی» تمامی واگذاری های بازارسازی ورزشی به سمت موفقیت نمی روند و توانایی تولید سود و منافع را برای موسسه ندارند. کیفیت سرویس ها و خدمات ارائه شده توسط آزانس هاء ارتباط با آژانس» هزینه های پنهان واگذاری» دارایی های منطقی و عقلانی, و کنترل یا وابستگی موسسه ای ‎shel sly‏ بازاریابی موفق, باید به دقت مورد ملاحظه و پررسی قرار گیرد. نتایج همچنین نشان می دهد که برای اینکه آژانس ‎slo‏ واگذاری بتوانند کسب و کار مجتمع های ورزشی بین دانشگاهی را به دست بیاورند, باید مدرک خود را مبنی بر اینکه آنها توانایی تولید سود و منافع را برای موسسه دارند. بیاورند. يا آنها بايد سطح هاى تضمین شده سود را که می تواند تضمین کنند, اراد کنن به ای ۱۳۱ یک گزینه ذخیره سرمایه را ارائه می کند. به هر حال این تحقیق, به این نتیجه دست يافت كه ابن سازمان ورزشی بین دانشگاهی خاص, از واگذاری بازاریابی برای اهداف کاهش هزینه استفاده نمی کند» بلکه به جای آن» اول از همه بازاریابی را به عنوان ابزاری برای تولید سود و منافع می بینند. در طول اقتصاد کند و ضعیف, تصمیمات بودجه ای, برای هر سازمانی مهم است. اگرچه نتایج تحقیق نشان می دهد که اقتصاد کند و ضعیف, یک عامل مهم تصمیم گیری می باشد, اما همچنین نشان می دهد که تصمیم گیران» واقعاً به صرف کردن پول در واگذاری بازاریابی ورزشی بی میل نیستند. اين بازهم بخاطر این عقیده است که

صفحه 29:
۴ وجود ندا | ت ينل كارش ‎esl.‏ بری انتتقاده کرد. با اين وجود- روش های دیگر, ‎a‏ مطالعه دلفی ‎uSee (Delphi Study)‏ است در تحقیقات آینده به کار گرفته شود. همچنین این تحقیق, فقط تصمیم گیران یک موسسه را ارزیابی و بررسی کرد. هر موسسه ای طرح های استرانژیکی خاص و را ۳۱۳۲ یک مأموریت یا بیان دیدگاهی منعکس می شود و وحدت و اتحاد خاص خود را دارد برای اندازه بازار. موف کر ۳۳۱۲۱ موسسه و از این قبیل. ‎a‏ هر حال تحقیقات آینده شاید بخواهد که عوامل تصمیم گیری واگذاری ورزشی را با استفاده از موسسات مختلف يا حتی کنفرانس ها ازیاس > ۲ ۳۹۱ ها و تفاوت ها دست پیدا کند. در پایان؛ اين تحقیق» عوامل تصمیم گیری ۱۱ ۳۳ ای آزمایش کرد. به هر حال, دیدن اینکه تلو ۱ ۱۳۳ واگذاری» رابطه را با موسسه افزایشمی هت 0 000001 05 مهم است. زیرا عوامل تصمیم گیری آژانس های واگذاری می تواند از موسسه ها متفاوت باشد. اگرچه ‎«Lig Burden‏ ليست

صفحه 30:
‎SS AAMEP‏ اولین تحقیق در زمینه ادبیات بازاریابی ورزشی بود, برای آزمایش تجربی اینکه تصمیم گیران چه عواملی را در مجتمع ورزشی بین دانشگاهی در نظر می گیرند در زمانی که بخواهند یکی از عملیات های بازاریابی را واگذاری کنند. نتایج نشان میدهد که نتایج مثبت بالقوه» به خصوص بازگشت های تجاری» مهمترین ملاحظات هستند. تحقیق, همچنین یک روشی را بیان کرد که هنوز هم در تصمیمات واگذاری بازاریابی ورزشی می تواند برای آزمایش استفاده گردد. این تحقیق نوعی, برخی شواهد را ارائه کرد مدل ترکیبی ‎SWOT 5 AHP‏ برای استفاده در ورزش سودمند و مفید است, چرا که تعيين كيفيت مى كند و یک دیاس ار ۲۲ تجزیه و تحلیل 5۷۷0۲ ارائه می کند. تحقیقات آینده باید این روش را بیشتر بیان کنند و از موسسات اضافی و بیشتری استفاده کنند تا نتايج عیوم رب ۲

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
15,000 تومان