صفحه 1:

صفحه 2:

صفحه 3:
تعاريف ارتباطات ا ال ل 3 بخشیدن »انتقال دادن»آگاه ساختن»مکالمه و مراوده داشتن استفاده شده است. * فرهنگ فارسی معین : یبط دادن » بستن ؛ بر بستن » بسان ‎PAP pee ne‏ ار 11 8

صفحه 4:
تعاريف ارتباطات لا ۲ ارتباط ل ل ل 0 3001 را ا ا 5 دسر ۱ ۰ ‎jf Cl o be SL! ™‏ 515 0 ۱۱ ‎BT Ne ye ee ery ry brea Pare] Fp)‏ اسمیت 11 €

صفحه 5:
تعاريف ارتباطات " فراكرد انتقال يبام از سوى فرستندمبه كيرّنده , مشروط برآنكه در كبرنده ببام» مشابهت معديمبه مفني موزدنظر فرتتتنده ببام و " ارتباط عبارت است از انتقال اطلاعات در محدوده سه جيز» ‎abd rt ge iy‏ ی ور OE Fa ye) eee en | Jee Lives ae ou ‏گر) به فردي دد تكو (ييام كير) به‎ 7 ‏منظور تغییر رفتا زر ل‎ ارفتارهاي غير كلامي

صفحه 6:
و * ولوْه انگليسي 6۵110۱۱ ۲۲/۵۱1۱۲۱۱۱ سل رز ‎Bike‏ ار ۱ ‎red‏ اس ۱۳ Ags Cpt A pil tang AS eaciaa Our 9 La, Ogi nea Gano ۳۳۰ ‏هستیم » ببابیم. هدف ارتباط » رسیدن‌به نتلیج دلخواه‎ ‏ارت‎ ‎i‏ ال( رل ل ل 0 ‎11 8

صفحه 7:
edd SL *_ برخي نکات اصلي این فر آبند عبارتند از : ا 9 ‎Stay ad‏ كر لاحك تنا مرت ويل مار عرب ات ل 6 6999 ‎gp‏ ا 0 ۳ 2 -سمبولهاي مورد اتتفاده )تله خودي أخود داراى مغل يسنن 00000 ‎PO eae pe peered ae pee‏ معني نیستند » لین مردمي که از آنها استفاده‌مي کنند هستند کمبه ‎pee‏ ‎Bins‏ هاي غير كلامي

صفحه 8:
كد هاء نشانه ها ونماد ها ‎bus #‏ ل 00 | " تطبيتي : نشلنه اي است كه ميان صورت و مفهوم همجواري و تماس وجود دارد. ( دو3 و آنش » ردبا ورونده » ورود فردي باچتر ودانستن بارش بارآن؛ ...) ‏* تصوبری: نشلفه اي است که میان صورت و مفهوم ّن شباهتي عيني و ‎0 ‏ل‎ ren ne ORL gcd ‏علایم نشانه مرد وزن»۰..)‎ ‏رضتی : نشلنه اي است که مبان صورت و مفهوم قن‌تنه شبلهت عيني‎ * ‏ا ا ا ل‎ ry ‏اننا 10د :2-1( بوق هاي سه كلنه تلفن» عصاي‎ ١. ‏وخود بخودي‎ ‏سفيد» مارش نظامي از راديو » درجات نظامي»...)‎ ‎ ‎

صفحه 9:
و ا ‎Be ee Fey Care eC ergy‏ سر سس له موالم تمد مان ا ا ا ا ل ا بسن دو فرد است . هرجه میزان اشترا ك بیشتر باشنه ارتباط قويتر است . ارفتارهاي غير كلامي

صفحه 10:
ارتباط عبارت است از انتقال و اشتراك معاني را © ‎pe eee SN‏ ل 1 كر قويّتر و موثر است ‎11 0

صفحه 11:
9 ee OED To tol 9 9 1 MS) ict \Sun ae are Eee 40 رفتارهاي غیر كلامي

صفحه 12:
9 ee OED To tol اك 1 pa pen Reore oN ‏قویتر و موثر است‎ 6 رفتارهاي غیر كلامي

صفحه 13:
ارتباط عبارت است از انتقال و اشتراك معاني را كه 06 رفتارهاي غیر كلامي

صفحه 14:
ارتباط عبارت است از انتقال و اشتراك معاني را @ 11 ae

صفحه 15:
9 ee OED To tol 9 ۵ 11 06

صفحه 16:
دقت كنيد رت ی ال ل و آن يكي رومي بگفت : این ثبل را تر ك کن؛ خواهیم استافیل را LOIS, Med Nt ae, Mme ‏ا ا‎ Ree ye yer ery Came oop =e eras} ed DO dd te eM ‏ا‎ re ۱ a ere en Se Se to) ‎Ty 06‏ غير كلامي

صفحه 17:

صفحه 18:
مراحل ارتباطات به حواس برسد فرستنده توجه را حلب کند. پیام در ك و فومیده شود مر یز 6

صفحه 19:
etek ‏ال‎ ۱ eke bere per re reer 2 oe ee een yee ey ۰ مطالعه گروه محاطب 06 رفتارهاي غیر كلامي

صفحه 20:
مرحله دوم - جلب توجه مخاطب " هر ارتباطی بلید ‎same era‏ و رات ‎Rel STR eT RI RT‏ ات ات ‏ارنباطي در این مرحله عبارنند از : ‎Peel Memes te emcee) oe ee ial‏ را ‎1 ‏" توجه نکردن به صحبت بهداشتی با نمابش عملی در كلينيك ‎Seth ICUS cts Se cl etn sa ‎ed eed fag) Sider Set oot ‏ح‎ 1 ‏تکضبه وسیله تن‎ atl 50555 ۰ ‏فرد » بخنسى از ايسن مجموعة ببجيده ‎PL‏ ۱ ‏اننخاب مي كند . ‏هه رفتارهاي غیر كلامي

صفحه 21:
مرحله سوم فهميدن ييام ( درك ) ا ا ل ا م ل ل درك درك کردن (دو ‎jf Solita SRC deo peer ly cP pe TR ec‏ اتج كة فرستنده قصد داشته ؛فهمیده و ذر ك کنند ) . سوء تفاسم

صفحه 22:
مرحله جهارم ‏ ارتفاء وتغيير (يديرفتن) ا ا ا سرا و مورد قبول وافع و به آن معتقد شد اا ‎RE Por ree [ene‏ براحتي نشان داده شود » ساده تر است . ارفتارهاي غير كلامي

صفحه 23:
شرت و ‎DED‏ ‎Gr‏ 57 شود اما هنوز را یر وق ند اد ‎eee eee‏ ‏خ دهد که ارتباط بر با دهتا یشتیینتاثیر ۳ ‏رفتارهاي غیر كلامي

صفحه 24:

صفحه 25:
احزای ف رآیند ارتباط / منبع» فرستنده (مخاطب) 7 در ولقع همان است . البته منبع کیر نده همسصي تولند بلشد سبه لین ترتیب برخي عولمل بر میزان تلثیر و قابلیت اطمینان ۰۰۰" (که مولد پیامها لست ) مور است . SS eel rele) es de * مهارتهاي ارتباطي (توانايي صحبت کردن و شنیدن ) او رت فاص دس سل مد " باور داشتنء همنوابي و همدزدي با مخاطبين ۴ رفنار و عملکرد او نست به موضوع

صفحه 26:
20 BO er ‏ال‎ ‎ree ere ee‏ اطلاعات» * انتقال نگرش ‏ تشویق » انگبزه دادن " انتقال مهارت » تصحيح اشتباهات ‎1) Gols oak ‏توان ‎egy‏ ‏ات بدن » ‎| ‏ل‎ A Ce Fe ‎

صفحه 27:
| RYE TOT 5 را این «ستند كبا آنها صحبت هي شود و بيام متتل شه را تفسير مي كند 8 تن را سر ‎ha a‏ ا ای چه کسانی هستند. ؟ آنها بير مستنديا جوان ؟ محره هستندیا متأهل ؟ ئة جه زبانى صحبت مى كنند " قدرت ی ۱ سطح تحصیلات آنها چیست ؟ میزان اطلاعات آنها در مورد موضوع چیست ؟ 0 ال دا آنها را بشناسد. ارزشهاي آنها در ‎el ed Sy a‏ ارفتارهاي غير كلامي

صفحه 28:
اجزای ف رآیند ارتباط ارات و ‎Fee ee) a he eee‏ دريلفت كننده روي عي درا ‎Leer‏ اصلي تقسيم بندي مي شوند ور رت و "" تغيئرات دو دانشته هائ دريافت كننده * تعبر ا 0 0 كت رفتارهاي غیر كلامي

صفحه 29:
۱ ‎iene 5‏ ل ‎etre‏ سر ‏3 ‎Coes on] ict‏ * انتقال نگرش ؛ تشویق » انگیزه دادن * انتقالمهارت» تصخیح اشتباهات ‏" هدف ارتباما» رسيدرببه نتليج مطلوب است . لين نتليجنيا اثرات مطلوب ‎Ror eee TOM pre noe enon)‏ . تلاشهاي شما در برقراري ارتباط ممکن است موجب ایجاد هر يك از تغییرات بالا شود . ‎

صفحه 30:
۱ Te Mh eh ees) a 1S ارفتارهاي غير كلامي

صفحه 31:
اجزاي ف راید اارتباط برابزار و وسایل * ارتباط » با استفاده از ابزار و وسایل انجام مي شود . " شنيدارق " یات " جند حسي 3 ارفتارهاي غير كلامي

صفحه 32:
انتخاب ابزار و وسایل براي برقراري 17/77 " انتخاب ابزار و وسابل بستكي به عوامل زير دارد لم PERV " مخاطب " موقعيت ek = ارفتارهاي غير كلامي

صفحه 33:
بازخورد ( فيدبك) ‎ye per it‏ ا ل فردابه او ذاده مي شود با از او دریافت مي شود. ‏ا ‎See ee ee eh re‏ 000 ل د ‎ete‏ 1 ترا رد تررك تردة ‏و ‏شود ‎0 ‏ال لل‎ eee ‏آن‎ ee ‏د و رفتارش" بباندیشد و براي‎ ‏ارفتارهاي غير كلامي

صفحه 34:
ee راهنما براي دادن باز خورد ( فیدبک) ند یک باید مفید باشد و * فرد باید آماده و راغب دریافت فیدبک باشد و ی ‎SST By ech hectare)‏ تا ‏مثالي از رفتار جدید ذکر شود ‏پیش از ارلئه شسبک» در مورد دربلفت و پذیرش با دیگران ‎oa‏ ل ‏ارفتارهاي غير كلامي

صفحه 35:
راهنما براي دادن باز خورد ( فیدبک) * شبک بلید احساس اعتماد متقابلي‌با دریافت کننده ابجاد كند 1 7 ‎Lorena‏ س»ت««-«__ كننده جاي ديكر نيست ‏و ‏و ‏99 رفتارهاي غیر كلامي

صفحه 36:
پارازیت ‎el ee eee‏ ا ارتباطي دریک مقطع زماني مي شود. " فرستنده , برت شدن حواس در هنكام بيان مطلب " كيرنده » وجود سروصدا و همهمه در كنار محل ارتباطات و ‎een en] Nee enya Sen)‏ را ‎Peed he) Peat Byte da‏ ‎

صفحه 37:

صفحه 38:
جرا ارتباط برقرار مي كنيم * اشتراک بیدا کردن در ایده ها و عقابة " تامین بازخورد مناسب و قوی براي دیگران * کسب اطلاعات از دیگران ۴ کسب قدرت و تاثبرگذاري و 200 1 ۳ 90 ارفتارهاي غير كلامي

صفحه 39:
قر ار عي 5 زع امل ‎oe‏ " عوامل معنوي وا مل دز قيس * ارزشها و باورهاي اخلافي 5 ان رل نت " الكوها و مشاوران در ۱ ‎eae‏ تا ف دخو به امور مدق " فرايندهاي كاري ‎ac‏ ل ير ا 9 رفتارهاي غیر كلامي

صفحه 40:
ey ارتباطات Communication ارتباطات ماشيني ‎Machine to Machin‏ 9 ارتباطات حيواني ‎Animal‏ ‎Communication‏ ارتباطات انساني ‎Human‏ ‎Communication‏ ۰« ارفتارهاي غير كلامي

صفحه 41:
5 ارتباطات انساني ‎Human‏ ‎Communication‏ انسان با ماشین ‎Human‏ ‎to Machine C‏ انسان با حیوان ‎Human‏ ‎to Animal C‏ انسان با انسان ‎Human‏ ‎-to Human C‏ 60 رفتارهاي غیر كلامي

صفحه 42:
5 .-Human to Human C ‏فرد با فرد‎ .56۱۲ ۲0 1 ارتباط درو .Inter Personal C 6م رفتارهاي غير كلامي

صفحه 43:
انواع ارتباطات 9« ارفتارهاي غير كلامي

صفحه 44:
ماجكونه ارتباط برقوار مي كنيم * ل کردن) و۱ ور دز * زبان غیر كلامي ۴ موسیقي » هنر» صنایع دستي * سایر موازد 7 ‎cr‏ رفتارهاي غیر كلامي

صفحه 45:
انتخاب رسانه * بسته به موقعیت » یک شبوه از ارتباطات مي تواند بهتر از ديكري باشد * فرة با فرد/ جهره به جهره " جلسات / كروههاي كوجى * ل بزرگ * نامه * یادداشت ‎Email/ Voice mail =‏

صفحه 46:
انتخاب رسانه ‎te LCs a‏ ما دا ". بعنوان فرستنده نيان داركد جه جِيْرَيَ برست آوريد ‎eer Spore ernie)‏ خواهد که بذاند تا رت *برآروی کدام رفتار و جگونه مُي خواهید اثر بگذار ید ‎re‏ رفتارهاي غیر كلامي

صفحه 47:
توجه كنيد ۱ ال بای رل رز " رنك رخسارزه خبر مي دهد از سر ضمير * قسم حضرت عباس را باور کنیم با دم خروس را ‎CS ia‏ ات ‎ee‏ ارفتارهاي غير كلامي

صفحه 48:
ويزكي هاي ارتباطات كلامي Fe SS ‏ل‎ edit TOTO ‏ا‎ ‎hfe ‏آگاهانه‎ * EPPO ee rend ‏ام رال تلم بر ورد‎ " عدم استفاده از رفتارهايٌ غير,كلامي reer re}

صفحه 49:
‎OED‏ كلامي ‏که تدالو دا رای الک ها سل * در سطح ناخودآگاه و اغلب غريزي ‏" در جريان اجتماعي شدن فراكرفته مي شوند ‎el ce‏ و يي * باعث تقویت ؛ جانشيني و انکار رفتارهاي کلامي هستند ‎eo‏ رفتارهاي غیر كلامي

صفحه 50:
PW pe GUbLI! ch 5515 Se Tee LT a TC women) Gutta ies sy IGN ‏و‎ ‎۱ Nel 2a ra e/a * 3896 لحن و تن صدا " 5596 رفتارهاي غير كلامي ‎ee NC ey te‏ كال ‎Bre a eer ts‏ هه 11

صفحه 51:
ل ل ل ليد الو " بازخورد ام " كانال ۳( " فراكيري ارفتارهاي غير كلامي

صفحه 52:
اشكال ارتباطات غير كلامي وچ ‎(Cary‏ 7 و ۴ ...۰ (منعکس کننده عکس العمل دروني و حالت گوینده » تقویت پیام هاي بينائي ‎Sa 1 ۳‏ (Cpe ‏ال‎ ۱] ۰ اا ‎Tire Tt Leth‏ ۱ ۴ ...۰ (روش لباس پوشیدن؛ حمل وسایل خاص‌و...)

صفحه 53:
اشكال ارتباطات غير كلامي ۴ (حفظ حریم و فضابه هنگامارتباط 000 ل ‎(Cre‏ ‏و 00000 براي شوار شکان به ماشین ؛ علامت پبروزی و...) ا 00 ۴ ۰.۰ 0000 (فمايش اثثياء مادي » لباس ء توقيب مبل واه و..) و هه

صفحه 54:
فرا زبان ‎Sp edge) eS) (Pelrelleinie very ) 4515‏ نك دن تواتك 5 دانت پاشره اس ‎yo‏ انترد از | 9 ‏و ‏به کام ضربه زدن » سکوت » مکت و.... ‎or‏ ارفتارهاي غير كلامي

صفحه 55:
و pe aed ge da alee 7 ارفتارهاي غير كلامي

صفحه 56:
و * برخي موانع متداول در مقابل ارتباطات بین فردي ؛ Pree STE en SB oe eee ar ae eee ‏استفاده نکنند.‎ لس را در ات اسراب 0000 مسیرهای متعددي عبور کند وشات ره ری ری انس ی 5 ۱ بر دنت سای ره کی ۶ کم تواني و ناتواني ها؛ تفاوتهاي هوشي و آموزشي

صفحه 57:
و ‎el im‏ ار ‎uate sii ee‏ اعتاكى يز سداق 4 نا وفوا ات تال ی ا ان ۱ تارك ‏ارفتارهاي غير كلامي

صفحه 58:
به اشتراک گذاردن ایده ها ‎bode a eae‏ ار لت بكداريد؟ ‏همه 11

صفحه 59:
به اشتراک گذاردن ایده ها ‎ae‏ ما سا ‏ول ۱۳۰۱۳۱ ‎; Fete eae ‏* ساخت وارائه یک بر نامه ‏و اس دا ‏* برقراری ارتباط با ماموریت » دیدگاه و ارزشهای ۳ ماني ‏وه 11

صفحه 60:
و LEC eT) Ree pee er) On IR Ie Seale ‏ت99‎ هه رفتارهاي غیر كلامي

صفحه 61:
و ا * ترس از رد شدن & 05 Kon lad 7 Pvc a ag pee Pee To te ee ree re) Soe le ‏ناتوانيهاي جسمي و ذهني و رواني‎ ۲ * ارتباط با افراد نند خو و عصبي 60 رفتارهاي غیر كلامي

صفحه 62:
eS Se : زر 9 فشار دروني ‎by aE 5 1‏ و * نتیجه گيزي عجو * یش داوری ۳ ۳ 7 7 * انتخاب در شنیدن ‏ی " افکار خشک و بیخردانه ‎Aha‏ * پیش بنداشت ها * حدس و كمان پیش 4 ‎oid «‏ ‏ارفتارهاي غير كلامي وه

صفحه 63:
۱ " كاهش موانع محيطي ‎POO Ee‏ * تقویت حس همدلي و همدردي " غلبه بر بي تفاوتي * غلبه بر اختلافات 39 رفتارهاي غیر كلامي

صفحه 64:
000 كر 2ه 0 ۶۳ ۱ ور( ‎(Ap‏ ‏۴ 655 ۶۵5۱۲۱۷ (حنسکیلنی" ‎Gh.) Equality =‏ } لك ‎Ty‏ غير كلامي

صفحه 65:
نكاتي در برفراري ار تباط ون ‎ere OB Le re)‏ 000 ارتناطی دشترخواهد بود . ار ‎Ape ee‏ بل در ‎EE re rer‏ براى تصميم 0 عى سو و ی زملنی که فرستنده اس ام ات كيوند كه هر دو در 5 ‎sf Se ass‏ موثرئر در ‎ee Te ee‏ ال ل للك ای نام علطا نت ‎ips‏ ۳

صفحه 66:
SES Brel) لگر فرستنده پیامبه شباحت‌ها و تفاوتهای فردی ؛ اجتملعي ۶و معلو ما ت وسن ول خو اهدً ال ‎MMCRGET Snan‏ رد ‎Bone poser) ey prey Cees‏ od he doe Meee nen ‏ا ل‎ dl CA ole ‏بكر زا تعونت كسد ؟ارااط اثر بحس تَيسرى‎

صفحه 67:
ويژگي هاي ارتباطات موثر سا تا ار ‎Td ad‏ ل سا ‎ere es‏ Ge plier Jol #-اصل اخترام متقابل /اداصل اطمينان ۸- اصل تناوتمای فردی ‎-٩‏ اصل مقابله به مثل ‎oP ‎000 all) ۳9 ‏ار را ‎Ls ‏رص‎ ‎ery) ‏۳-اصل متقاعد سازی ‏6ل اضل بذيوش يبيام ‏۵ صل گذشت و جوانعر دی ۶- اصل خوش اخلاقی ‏ارفتارهاي غير كلامي

صفحه 68:
و ويژگي هاي ارتباطات موثر صحت صحت : ييامي معتبر و عاري از خطا در واقعيت» تفسير و قضاوت FA Co AB LS Sy TC) lew aie Sd de Re ee ee fe emer Po pea ye re pees es en cond (ep er aren SUS ‏دسترسي یلبد‎ ‏بيبجبيدكى بيام و هدف از شبكه هاى بين فردى و اجتماعى قا‎ ۳ ۱۳ et eoe hy tere br dren] . ‏جابي و الكترونيك و تا اينترنت بسيار متفاوت مي باشد‎

صفحه 69:
‎Ane‏ هاي ارتباطات موثر ‎a‏ : پیام در مکان مقتضسی » مزاب او مخاطرات اقدامات ‏قوه ر 0 مشخص 5-00 قا يايد ‎peer by oer Cl EY RE re ON‏ ۱ باشد و در قبال اطلاعلني كه از ساير منلبع كسب عي شود نيز 1 قفني كه محتواي معتتسبر يادر را 0 : طراحي» اجرا وارزشيلبي فر آينسبا توجه ‎yee‏ ا ا ا ا ‎Pa] eS ep ee‏ لل نژادي و زباني ) و نیز سطوح آموزشي و ناقواني آنه. ‎

صفحه 70:
ويژگي هاي ارتباطات موثر PO Ber ee ‏ا‎ eee ‏هاي جاسع و تحلیسل هاي همسه جانسه براي تنظسم‎ ‏رن سنجش احراء ' بررسسي‎ er ‏الاح‎ ‏سلامت‎ و ‎mip) reere yy prone es‏ ۱ ee Ten tL at PCr TN cnn ee cdi هم رفتارهاي غیر كلامي

صفحه 71:
ويژگي هاي ارتباطات موثر ارلثه / دسترسي‌به پیام تداوم یافتسیا در طول ‎Fr 0‏ و ۱ معین و هم براي رسیدن به گروه جدید مخاطبان ‎ey ee ee‏ كه مخاطب بيشترين پذیرش‌ا نبازبه اطلاعات ویثه را دارد» ارلئه شودیا 3 1 Sy een oars ( ‏و‎ ‎GF ‏اسب‎ Spohr ger ‏مولني مدب‎ 11 70

صفحه 72:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان