صفحه 1:
ارتباط موثر در روابط عمومى الكترونيك

صفحه 2:
The Internet is public relations وارن نیومن: ۱ اپنترنت. روابط عمومی است!

صفحه 3:
* به هنكام و آنلاين 7 * تسهیل کننده دسترسی به اطلاعات ۶ اقناع کننده فردی * پیام معنادار اینها همان مشخصات * سنجش پذیر یک کارگزار * شفاف روابط عمومی ‎CADET‏ ‏۰ نفوذيذير است.

صفحه 4:
* وب سايت هاى سازمانى هميشه بايد حاوی ‎A‏ ‏اطلاعلتى باشند تا سه نياز مخاطب را برآورده کنند: * کاهش مراجعه حضوری * کاهش استنفاده از رسانه های چای * سرعت در ارابه خدمات و اطلاعات

صفحه 5:
6 mrer re crs (Pers 1 بخش تازه ها ‎A‏ ‏2 موتور جستجو 3 فرم های آنلاین 4 یک راهنمای متحدالشکل 5 اطلاعات امنیتی: جزئیات کارت اعتباری 3 6 تضمین رعایت حریم خصوصی

صفحه 6:
* سرعت کند بارگذاری صفحات ‎A‏ ‏* پی نظمی و نبود سازماندهی * طراحی غیر استاندارد * پاسخ دهی کند * اضافه بار اطلاعاتی

صفحه 7:
کاربر تمایل دارد به جای خواندن متن, آن ‏ 7 را "مرور" کند. لذا متن باید در صفحه های وب موجز باشد. از این رو موارد زیر را مدنظر قرار دهید: 1 در صفحه وب. نهایتا 400 لغت بکار ببرید. 2 بخش های مختلف را با میان تیتر جدا

صفحه 8:
* برای ارجاعات به صفحات دیگر و سابقه ها 7 از "لینک » بسیار استفاده کنید. * برای مواردی که بازدید کنندگان به اطلاعات تشتری نا زدارند. پست الکترونیک ارائه * از تصاویر. فیلم و صوت (مولتی مدیا) برای کمک به متن بهره گیرید.

صفحه 9:
و و دب اه سح دی ميات مسج مه سم ممح صمت سن عمدت ‎Fe rome: Cs Cyn Pine‏ ‎meses ١‏ سمه سس لس اد سمت ل ۰ ۲ یی 20ت ‎sg‏ eed yet ‏و‎ Watch, Listen, Subscribe Audio/Podcasts ass Saect fom ov Hares of cent Ver alirary of avaiable ss ‏اا‎ 00015 SS feds kan aoa ASS, ad ‏ی‎ ‘asce tees of ees. Vieo/ webcasts |, Email updtes Stee rom ow tr of oe thot ung alan you 20 ‏ال‎ eee vcs nen sor heath eva eon stone | uso Cotta | ast |p foc | ame | ator cane [NOE | aus wie Tua se |S Emer a | ‏شلا لاك علق‎ Us oatmeethenn nan senso nentece sng S-Di 2089 9 ا فا هه هه زو ۵00 وود

صفحه 10:
۷ ۲ ۸! 2 میت وی اج بيشقين State Welfare Organization Uvex wala onl ‏موس ذفن | تاساان[2اكستع‎ ‏باکت‎ موس نجوه رقتاريا. ‎٠.‏ اكتسرا( نكسم ذابت (اباكس] ‎(es) dale‏ WSs ad سر وس[ بدکست) ‎eats‏ کشت

صفحه 11:
FOTIA ‏سس‎ err eee ۲ مسست | ‎Bee‏ | سس | وت | سل

صفحه 12:

صفحه 13:
* نشانی سایت را بر روی همه برگه های سازمان درج شود. * با ایجاد خبرنامه الکترونیک. برای بازدید کنندگان ابجاد اشتیاق کنید. * تبادل پیوند با دیگر سایت ها * جایابی در موتورهای جستجو 50 * خرید "کلیدواژه های " موتور جستجوهای اصلى

صفحه 14:
1 امکان "درج نظر" را در زیر اخبار فراهم . کم 2 امکان نظرسنجی لینترنتی ایجاد کنید. 3 از لینک های شبکه های اجتماعی برای توزیع مطالب تان غافل نشوید. ۱ ۲: ۰ ©

صفحه 15:
و نهايتا امكان ارسال مطلب و خبر را براى كاربر ايجاد كنيد موه ریدم 3۲

صفحه 16:
تعداد بازدید کننده صفحات تعداد مراجعه کنندگان کل تعداد دانلودها و چاپ صفحات هر مطلبی که برای شما اهمیت دارد.

صفحه 17:
معيارهاى ارزيابى یک سابت

صفحه 18:
1-آیا منابع اطلاعات مشخص است؟ ‎A‏ ‏2- امکان چک کردن لینک منابع فراهم است؟ 3- نویسنده سایت در حوزه مربوطه متخصص است

صفحه 19:
1-آيا قود نده شناحنه شده است ۲ 2- آيا امكاني فراهم شده كه اعتبار و تخصص نود نده مورد بررسى قرار كريرد؟ 3- جه جايكاهى ميان سايتها دارد (رتبه صدا داشتن)

صفحه 20:
eee eee eae] ne CE || eee Cavey 1-آيا تمام موضوعات سایت به دقت بررسی شدهاند؟ 2- آیا تمام لینک‌های مرتبط مناسب فراگیر و کارآمد هستند؟ 3- آیا نیاز کاربران را امین می‌کند؟

صفحه 21:
1-سایت آخرین بار کی به روز شده است؟ ‏ مر 2- آیا مطالب. زمان بروز رسانی دارد؟ 3- آیا لینک‌ها درست کار می‌کنند؟

صفحه 22:
/ -غلبه با متن است يا تصویر؟ (در سایت‌های ‏ مر دولتى متن بايد كوتادتر باشد) 2- آيا متون و تصاوير به اندازه كافى هستند؟ 3- ليا متون و تصاوير مفيد و مرتبط با هم ‎a‏ 4- از مولتی‌مدیا چقدر استفاده شده است؟

صفحه 23:
1-آیا ایمیل ذکر شده است؟ ‎J‏ ‏2 آیا ایمیل‌ها فعال هستند؟ 3- امکان کامنت‌گذاری وجود دارد؟

صفحه 24:
رات ار منظور تطابق اهداف از پیش تعیین شده با روند اجرایی سایت است. 1-آیا تناسبی بین اهداف سایت و مطالب آن وجود دارد؟ 2- هدف واقعی سایت چیست؟ 3-آیا واقعاً می‌شود سایت را به عنوان یک منبع واقع‌گرا معرفی کرد؟

صفحه 25:
ترس رس رز سرعت به منزله هوا در فضای مجازی است. کاربر تباید احساس تنگی ‎gis ees‏ 0

صفحه 26:
* اما مهمترین و اولین عامل قضاوت برای ‎A‏ ‏مخاطب اثر اولیه سایت است که باعث می‌شود کاربر سایت را با دقت و در عين رضایت بررسی کند که در صورت عدم رضایت سایت را می‌بندد. * رنگ. گرافیک و تصاویر بکار رفته بايد تداعی کننده فضای فیزیکی باشد. با دیدن عنوان سایت کاربر باید متوجه شود وارد چه سایتی شده است.

صفحه 27:
Prblog.blogfa.com meshkan@Gmail.c om

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان