کسب و کار مدیریت و رهبری

ارتباط گردشی – Circumrelation

44-Circumrelation

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ارتباط گردشی – Circumrelation”

ارتباط گردشی – Circumrelation

اسلاید 1: ارتباط گردشیCircumrelationMGTools.ir

اسلاید 2: عنوانارتباط گردشینوعابزارمراحل استفادهتجزیه و تحلیلموضوعتصمیم گیری و حل مسالهسطحگروهیپیچیدگیکم

اسلاید 3: اين روش، يك ابزار ايده‌پردازي مي‌باشد كه از سه ديسك آزاد چرخشي استفاده می‌کند، هر يك از این دیسک‌ها داراي فاكتورهاي منحصربه‌فردي مي‌باشد به طوريكه بوسيله چرخش آنها به فاكتورهاي متفاوتي از هر ديسك، يك مجموعه فاكتور را شکل می‌دهند و ارتباطات تحميلي را امكان‌پذير مي‌سازند. اين مجموعه‌ها براي راه‌حل‌هاي بالقوه يا ايده‌هاي مفيد ارزيابي مي‌شوند. فرایند اجرای این تکنیک (ارتباط گردشی) به صورت ذیل می‌باشد : 1- تيم يا افراد به بررسي مشكلات مشخص شده قبلي مي‌پردازند. 2- سه فضاي جواب اصلي مشكل مربوطه شناسايي مي‌شود. 3- تيم با استفاده از تكنيك طوفان فكري فاكتورهاي هر جواب اصلي را مشخص مي‌كند.اين فرايند تا زماني كه تيم كار جمع‌آوري ايده‌هاي را تمام نكرده است ادامه مي‌يابد. 4- با استفاده از تكنيك گروه‌هاي غيررسمي، تيم شروع به كاستن ارقام فاكتورهاي گردآوري شده در هر فضاي جواب مي‌نمايد. 5- هم‌اكنون فاكتورها در اين سه بخش فضاي جواب بر روي سه ديسك، ثبت مي‌گردند . 6- جستجو براي ايده هاي تركيبي داده شده با چرخش يك ديسك و در يك خط قراردادن آن با تركيبات مختلف. 7- تيم به بررسي تمامي تركيبات پرداخته و هرگونه ايده‌اي كه منجر به تامل بيشتر در جهت دست يابي به راه‌حل مسئله مي‌باشد. ارتباط گردشی تکنیکی کیفی، چند متغیره و عملیاتی بوده که ارزیابی‌های آن به صورت چند‌مرحله‌ای انجام می‌گیرد. این ارزیابی‌ها نیز نقطه‌ای است و در ضمن این تکنیک وظیفه جمع‌آوری، مدیریت و تجزیه و تحلیل داده‌ها را نیز به عهده دارد. از جمله تکنیک‌ها و ابزارهایی که با ارتباط گردشی مشابه بوده می‌توان به طوفان فکری، نقطه نظرات متفاوت، مخزن تفکرات مکتوب، پالایش معیارها اشاره داشت.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطمخزن تفکرات مکتوبBrain writing pool پالایش معیارCriteria Filtering طوفان فکریBrainstorming نقطه نظرات مختلفDifferent Point of View مزایاساده و قابل اجرا امکان ترکیب با سایر تکنیک‌های تصمیم‌گیری امکان ارزیابی در چند بعدمعایبمشکلات ناشی از دخالت تصمیمات انسانی نیاز به آموزش قبل از استفاده از تکنیک•بررسي فاكتورهاي مرتبط مشكلات بوسيله تركيب سه فاكتور مختلف، براي دست‌يابي به ايجاد ايده‌اي به عنوان راه‌حل مسئله.•جستجوي ايده‌هاي جديد براي بهبود فرايندها •در دسترس قراردادن يك رويكرد سيستماتيك براي حل مشكلاتکاربردها

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان