تعداد اسلایدهای پاورپوینت : 36 اسلاید در این پاورپوینت در رابطه با ارزش ویژه، برند آگاهی، وفاداری به برند و رفتار مصرف کننده و موارد تکمیلی دیگر بحث شده است.

دالیا

صفحه 1:
Brand value

صفحه 2:
introducti

صفحه 3:

صفحه 4:
ارزش ویژه ی برند از دیدگاه | ارزش ویژه ی برند. مجموعه ای از داراییها و تعهدات است که با نام و نماد (علامت) برند مرتبط است و به ارزشی که توسط یک محصول یا خدمت برای شرکت مشتریان شرکت ‎Wo ola!‏ شود اضافه شده یا كم مى شود. اين داراییها و تعهد که ارزش ویژه ی برند بر اساس آنها شکل می گیرد از یک زمینه به زمینه ی دیگر متفاوت است. David Aaker

صفحه 5:
( هزینه‌های بازاریابی کمتر ۳1 دارایی اهرم تجاری ۲۲۵06 ‎((leverage‏ جذب مشتریان جدید ایجاد آگاهی اطمینان سازی داشتن زمان برای واکنش در برابر تهدیدات رقابتی کارایی و اثربخشی, وفاداری به ند, قیمت/ حاشیه سود, توسعه برند, قيمت/ سود تو: اطمینان در ت خرید برند, اهرم تجاری, مزیت رقابتی

صفحه 6:
۰ 4 4 + Your Lago Here

صفحه 7:
قضاوت مصرف کننده در مورد برتری کلی یک محصول این ارزیابیهای درونی درباره ی کیفیت محصول توسط مصرف کننده پس از تجربه كردن برند انجام می شود, نه کیفیت ادراک شده ی برند در بين تمام تداعیهای برندی, ادراک شده اندع كم يه عنوان نيروى محركه ى عملكرد مالى مى شود. كارى است.

صفحه 8:
وفاداری به برند منجر به ایجاد برنامه هایی جهت ‎YL‏ بردن وفاداری خواهد

صفحه 9:
Sa A مزایای رقابتی وفاداری به برند ‎Pepe wert)‏ بی ا ‎ESSE RC bee‏ ‏وفادارى به برند. اهرم تجارى برند براى اشغال ف أن ففسه‌هات فعاردهاست ‎ ‎ ‏. #6|وفاداری به برند فرصت واکنش رقابتی به حر" محصول هو برن 7 ‎

صفحه 10:
به هر چیزی اطلاق می شود كه به صورت مستقيم يا غير مستقيم در ذهن مشترى با

صفحه 11:
* تداعی برند, یک دارایی است = ‎Kinder‏ * ایجاد دلایل متمایزی برای خرید ‎Chocolate‏ * تاثیرگذاری بر احساسات در مورد یک محصول * پایه هاى كسترش برند را ایجاد کند. * تاثیرگذاری بر تصمیمات خرید با دادن اعتبار و اعتماد به نفس به یک برند, * احساسات مثبت را تحریک مى کند. وانسینین: ‎gyal‏ آختیباتیبات. ‎dy Ly‏ برند انتقال می دهد

صفحه 12:
برند زمانی دارای ارزش تجاری برند محصول ببیند, نسبت به زمانی که نام برند را نبیند, با علاقه ی بیشتر را خریداری کند و زمانی اين ارزش منفی است که اگر مشتری نام برند با علاقه ی کمتری آن محصول را خریداری عب کارت 2 3

صفحه 13:

صفحه 14:
برند 7 ۰ 67 محور)

صفحه 15:
سر لا ااا بي رويكرد مشترى محور

صفحه 16:
بحر سوت ۱ 1 مدا رويكرد تركيبى

صفحه 17:
5س 333303

صفحه 18:
CUMULATIVE BRAND VALUE OF ‘THE 100 BEST GLOBAL BRANDS

صفحه 19:
رفتار مصرف کنند 378 بزند سطح درگیری مصرف کننده مصرف کننده درگیری مصرف مصرف کننده در سطح درگیری درگیری کمی در کننده در فرایند خرید بالاست, و کمی در خرید دارد, ولی خرید بالاست, ولی مصرف کننده خرید دارد. و تعداد زیادی از از تعداد اندکی از تفاوت هاى زياد و تعداد كمى از تفاوتهاى مهم ميان تفاوتهاى بين برندها مهم برندها را تفاوتهای مهم برندها را درک ‎wo‏ اطلاع دارد.

صفحه 20:
1. Problem/Need Recognition عل 2. Information search mysterious brain activity ۱ "۷ INQ ۳ ISION 9 @ CY love / hate repeat purchase

صفحه 21:
خرید - مراحل بين كرايش و برخورد ‎BY‏ يكرا ان عوامل نشده = | اران آلا وها )] تسد عرد | | ارزیابی الترناتيوا ها

صفحه 22:
Buying Intenti x

صفحه 23:
5 گاهی اوقات تأثیر برند آگاهی بر ارزش ویژه ی برند. منفی و متفاوت با تأثیر دیگر وجوه است. به طوری که اگر میزان برند آگاهی از یک حد خاص بالاتر رود, چه بسا منجر به کاهش ارزش ویژه ی برند از دیدگاه مشتری شود.

صفحه 24:
اين موضوع بر ارزش ویژه ی برند از دیدگاه مشتریان تاثیر منفی می گذارد ‎٠‏ زیرا از یک طرف. مشتریان به اصطلاح مارک خر از برند فاصله می * از طرف دیگر, اين فاصله كيرى: منجر به كاهش ارزش ويرهى برند از ديدكاه ديكر مشتریانی می شود که شاید ارزش داشتن برند را در استقبال اشخاص به اصطلاح مارک خر يا باکلاس از آن برند می بینند. ‎

صفحه 25:
با توچه به نتایج مطالعه بر روی ترجیحات خرید مشتریان در هنكام مواجهه با برند ایرانی, توصیه هایی به شرپ زیر ‎uso allyl‏ شود: 1 مدیران بايد توجه كنند كه صرف تبلیغات وسیع و پوشش گسترده ی جغرافیایی نمی تواند برای برند, ایجاد وفاداری کند و ارزش ویژه ی برند را در ذهن مشتريان بالا ببرد. توجه بيشتر به مزاياى محصول مورد تقاضاى مشتريان از جمله كيفيت و يايدارى و بهتر كردن اين مزايا مى تواند تا حدى در بالا رفتن ارزش ويزه ى برندهاى ايرا کمک کننده باشد. در نهایت. شرکتهای ایرانی باید به جای پیروی از ‎eel el‏ یی لس ىلت د ای لد نامر بر ات لگ مر REASE BRAND AWAREN

صفحه 26:
2 مدیراریاید استلنه ی برند آگاهورا سنجیده و بیش از لین‌استانه به افزلیش 2 برند آگاهین پردازند تا برند بتولند شخصینو هوینخاص‌خود را حفظ کرده و .همچنان‌دارایعار زش‌ویژه از نظر مشتریان‌ب اشد

صفحه 27:

صفحه 28:
۰ 3 با توجه به اينکه وفاداری به برند تأثیرگذارترین عامل در ایجاد ارزش ویژه ی برند است, مدیران برند می باید حداکثر تلاش خود را در به دست آوردن و حفظ مشتريان وفادار به كار كيرند.

صفحه 29:
@ ‏پایین محصولات ایران‎ outs iz a 4 5 aN, ‏ی سیاست های نادرست کلان‎ ‏در حمایت از محصولات با‎ i 0 = ‏کیفیت ایرانی‎ 1 4 % Ww a

صفحه 30:
۳ ج15 2019 SEPTEMBER Tite to bear th story of nope

صفحه 31:
۱ ارزش کاربردی محصول خطای کلیشه ای قیمت < ۰ حساسیت به قیمت کلیشه ای قیمت | تاثیر قیمت بر تصویر ذهنی مخاطب از برند ue ‏بو كا‎ vA

صفحه 32:
كر ضعف دانش علمی در زمینه برد عدم اطلاع از قوانین ‎ra‏ برند و ضعف در اجرای قوانین

صفحه 33:
33 summer hillsides winter slopes rea tia نقش ارزش ویزه برند در بازاریابی S

صفحه 34:
مک تینما ارزشی برای کمک به كاهش ميزان كاهش ‎١‏ ‏مير هش ائر رسک عملکرده لون ريسك اجتماعى, ریسک بودن روانشتاختی و 7 عبار بكي و سازكارى ميان توليد كنندكان كردشكرى و تيمهاى كارى ام معرفی در 5 کمک به کاهش تعداد گزینه های انتخاب مقصد هنگام ‎SS ences‏ صريح بازار را ‎dagen‏

صفحه 35:
بازارابان مقاصد گردشگری باید فعالیت . های ترویجی همچون روابط عمومی مصاحبه های خبری, فعالیت های پیشبردی وا ۱ تژی های بلولییطم‌دهزند باید بر اساس ‏ ادراکات مصرف کننده باشد. باید دید مصرف كنتده جكوزه وک 51 902075 واكنش نشان مى دهد و سيس موضع برند | براساس ابعاد مختلف کارکردی, \ .احساسی, نمادین و...اتخاذ نمود مدیران بازاریابی می بایست عوامل موّثر بر کیفیت ادراك شده را در ابتدا شناسایی کرده و در نهایت, در جهت تقویت این متغیردر نظرگردشگران

صفحه 36:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
10,000 تومان