صفحه 1:
م ألا ره ارم
صفحه 2:
ا ا اا ©
ارزيابى عملكرد دانشكاه ها
در موضوعات مرتبط با وظايف
معاونت يشتيبانى
قطعنامه شماره 6 چهل و هشتمین اجلاس رسای دانشگاههای
علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور
صفحه 3:
ai
rr. %
آتعریف اد ی
ارزيابى كيفيت اقدامات با ©
ويايش فعاليتها و نتايج به دست
آمده از هر يك از آنها
صفحه 4:
اهمیت ارزیابق غملکرد
فقدان زیرنظام ارزیابی در یک نخل)
به معناى :
عدم برقرارى ارتباط با محيط درون و برون
سازمان و نهایتا کهولت و مرگ است .
صفحه 5:
eC
الگوهای ارزیابی عملکرد
@ Kaplan & Norton Model
4 Strategic Management Model
صفحه 6:
5
back
Enhancing
Competitivene:
Self-Development
Feed]
ision & Goals
formance assessment
2
صفحه 7:
۱ rategic Managemen
تدوین استراتژي
مقایسه
. راههاى مناسب كنايدة.
؟- اولويتها كبانتدة
صفحه 8:
rr ار
شیوه های ارزیابی عملکرد
* بر مبنای اجزاء فرایند:
Input - Process - Output
* بر مبناى عامل ارزیابی کننده:
Internal - External - Independent
* بر مبنای هدف ارزیابی:
Efficiency - Effectiveness - Quality -Equity
* ترکیبی
صفحه 9:
9 arr
ا رثابتی مثبت در جهت تعالی
سازمانی دانشگاهها
8 .ای مناسب برای تبادل تجربیات
ارائه شده
صفحه 10:
nm BBR ان
شناسایی و تعیین ظرفیتها و تواناییهای بالفعل و بالقوه
شناسایی و تعیین فاصله بین اهداف و واقعیت ها
تعیین میزان انحراف از مسیر سپاستهاء طرحها و برنامه ها
آگاهی از عملکرد. دستآوردهاء نوآوریها. موفقیتها. محدوديتها. ضعفها و مشکلات
آگاهی از اثرات سیاستهای ابلاغی ستاد مرکزی و ارزیابی نتایج حاصله در جهت
تعدیل برنامه ها و سیاستهای آتی
آگاهی ازاطلاعات و برنامه های اختصاصی که امکان دسترسی آنها در محل ستاد
مرکزی وزارت متبوع مقدرو نمی باشد
برقراری ارتباط مناسب ومنطقی با مسئولین. مدیران وکارشناسان دانشگاهها
ایجاد انگیزش در مدیران و کارکنان محلی
صفحه 11:
1 تهیه و تنظیم شاخص های ارزیابی
2 تهیه و تدوین استانداردهایی برای شاخص های ارزیابی
3. اعلان شاخص های ارزبابی به ارزیابی شونده
4 اجرای پایلوت
اندازه گیری شاخص های ارزیابی
تجزبه و تحلیل نتابج حاصل از اندازه گیری
اعلان نتایج بدست آمده به ارزیابی شونده
5. نهايى كردن شاخص های ارزیابی
"
صفحه 12:
< تهیه اولیه شاخصها با استفاده از منابع اطلاعاتی
< ارسال شاخصهها به دفاتر تخصصی جهت اظهارنظر فنی
< تهیه پیش نویس شاخصهها و ارائه در همایش معاونین
پشتیبانی در یزد
< جمع بندی نظرات دانشگاهها در خصوص پیش نویس
پیشنهادی ظرف مدت يكماه
< مطالعات تخصصی الگوی ارزیابی عملکرد و تدوین
شاخصها درسه گروه A,B,C
"۲
صفحه 13:
<تههیه پیش نویس دوم با توجه به نظرات دانشگاهها و مطابقت
آنها با الگوهای علمی ارزیابی عملکرد
< ارسال پیش نویس دوم به دفاتر تخصصی, حوزه معاونت
پشتیبانی و دفاتر بخشی هر حوزه و گردآوری نظرات
< جمع بندی نظرات ارائه شده و مطرح کردن نتیجه حاصل در
همایش معاونین پشتیبانی در کرمان
< نهایی شدن شاخص های ارزیابی عملکرد و ارائه آنها در
چهل و هشتمین اجلاس روسای دانشگاهها
صفحه 14:
6
جك ليست (./ شاخص هاى ارزيابى عملكرد
روساى دانشكاهها
جك ليست 8) شاخص هاى ارزيابى عملكرد
معاونين يشتيبانى دانشكاهها
حك ليست (C شاخص هاى ارزيابى عملكرد
مديران واحدهاى تابعه حوزه معاونت
يشتيبانى
صفحه 15:
<مطالعه بر روی مدلهای ارزیابی جهت طبقه بندی شاخصها
< مشاوره با گروههای متخصص در این زمینه
<استفاده ازمدل جهانی تعالي سازمانی و طبقه بندی
شاخصهای هر حوزه با استفاده از اين مدل
< ارسال شاخصهها به حوزه های مختلف جهت تعیین
استاندارد هر شاخص
< جمع بندی نظرات حوزه ها و تهیه چارچوب نهایی
صفحه 16:
داراى نه معيار است. ©
پنج معیار آن» توانمند سازها و جهار معيار ديكر نتايج هستند.
توانمندسازها:
رهبری» خط مشی و استراتژی» کار کنان»
مشار کتها و منابع» ف رآیندها
نتايج:
نتايج مشتريان» نتايج كار كنان» نتایج جامعه»
نتايج كليدى عملكرد
صفحه 17:
1000008۳۹۵0 00 8
صفحه 18:
معيارهاى توانمندساز آنجه را که یک سازمان انجام
می دهد» پوشش می دهند.
معیارهای نتایج» آنچه را که یک سازمان بدست
.می آورد؛ پوشش می دهند
نتایج" بر اثر اجرای "توانمندسازها" بدست می آیند و"
."توانمندسازها" با گرفتن با خور از "ننایج" بهبود می یابند
۸
صفحه 19:
سوه
9260©
“a
ol
COC OOOO
%AD
صفحه 20:
۰ ۳ _ واحدمنابع انسانی
شاخص
وجود برنامه عملياتي و اهداف مشخص واحد به
itso ere eee ee
وجود شاخص هاي عملکرد اختصاصي واحد به
rem مدون و تعریف شنده
وجود نمودار بیشرفت برنامه هاي عملياتي واحد
براساس حدول گانت ارائه شده
مشخص بودن فرايندهاي جاري واحد به صورت
مدون
مشخص بودن مکانیزاسیون فعاليتهاي واحد
درصد شکایات رسيدگي شده به کل شکایات
ماشه
درصد واكذاري يستهاي خدماتي به بخش
خصوصي
درصد احکام صادر شده براستاس آخرین
دستورالعمل به کل احکام پرسنلي
foals
ستاده
داده
داده
داده
داده
داده
داده
داده
داده
هدفها
هدفه
هدفه
abs
فرایند
فرایند
قرا اند
sas
5
wit
امتباز
10
ارزشي
80
صفحه 21:
بدا | حد
wo
7
امور قرار دادها
دبیرخانه -بایگانی
تدا AS
انبارداری
خدمات پشتیبانی
امور مالى و اموال
دفتر برنامه ريزى منابع مالى و بودجه
واحد تشکیلات و آموزش
واحد منابع انسانی
دفتر منابع فیزیکی
جمع
31
51
40
31
31
62
40
714
11.75
9.21
714
714
14.28
9.21
11.30
11.30
11.53
100
صفحه 22:
مت رار ب ©
“استفاده از ارزش نسبى هر حوزه جبهت مقايسه آن حوزه با
حوزه های مشابه در دانشگاههای دیگرو امکان اظهار نظر
در رابطه با عملکرد آن حوزه
7استفاده از جمع ارزش نسبی جهت مقایسه حوزه معاونت
پشتیبانی دانشگاهها با یکدیگر
صفحه 23:
"تهیه و تنظیم شاخصها با همکاری دانشگاهها
۲ارسال چک لیستهای ارزیابی به دانشگاههای منتخب در
ابتدای اجرای برنامه
"ارسال چک لیستهای ارزیابی به هر يك از دانشگاهها
سه هفته قبل از انجام ارزیابی در آن دانشگاه
صفحه 24:
* اندازه گیری شاخصهای ارزیابی توسط تیم ارزیابی در
دانشگاه
° تجزیه و تحلیل نتایج حاصل از اندازه گیری با استفاده
از مدل جهانی تعالی سازمانی
اعلان نتایج بدست آمده به ارزیابی شونده و ارائه
طرح های مداخله ای
صفحه 25:
شیوه اجرای پایلوت ارزیابی عملکرد
۰ ارزیابی توسط تیم ارزیابی متشکل از مدیران
و كارشناسان ستادى و دانشكاهى ©
* بهره كيرى از جك ليستهاى نظارتى در سه
رده رياست» معاونت و مديريت دانشكاه
* زمان ارزيابى سه شنبه. چهارشنبه و پنج
شنبه آخرین هفته هر ماه
* در هر ماه حداقل یک دانشگاه
صفحه 26:
۲ اقدامات پیش از عزیمت به دانشگاه
۲" اقدامات در حین بازدید از دانشگاه
۷ اقدامات پس از عزیمت از دانشگاه
صفحه 27:
اتنهیه شناسنامه جامع از حوزه فعالیت دانشگاه
[| تشکیل جلسه هماهنگی درون ستادی
( اين جلسه قبل از اعزام گروه به عنوان اولین گام جهت بازدیدها و بمنظور
بحث و بررسی پیرامون اهداف کلی و اختصاصی باز دیدها و سایر مسائل
تشکیل خواهد شد)
صفحه 28:
ار
Si ود
آ. تشکیل جلسات توجیهی با مسئولین
دانشگاه ©
2 بازدید های تخصصی
3 ملاقاتهای محلی
4 تشکیل جلسه جمع بندی نهایی با
صفحه 29:
1. جلسه جمع بندی و پیگیری نتایج بازدید
2 تهیه گزارش مقدماتی با حضور مسئولین دانشگاه
3 تنظیم نتایج در قالب مدل تعالی سازمانی
4 ارائه گزارش عملکرد دانشگاه به وزیر و رییس دانشگاه
صفحه 30:
نام دانشگاه زمان ارزیابی
سه شنبه | جهارشتبه | ينج شنبه
1 ارومیه 11/6/82 12/6/82 13/6/82
2 شه رکرد 25/6/82 26/6/82 27/6/82
3 | غهان 22/7/82 23/7/82 24/7/82
4 کرمان 27/8/82 28/8/82 29/8/82
G 5 25/9/82 26/9/82 27/9/82
6 زد 23/10/82 | 24/10/82 | 25/10/82
7 بوشهر 28/11/82 | 29/11/82 | 30/11/82
8 زاهدان 19/12/82 | 20/12/82 | 21/12/82
صفحه 31:
گروه
سر ای إن اص اص
۳
نام دانشگاه
سه شنبه
11/6/82
22/7/82
11/9/82
23/10/82
19/12/82
زمان ارزیابی
چهارشنبه
12/6/82
23/7/82
12/9/82
24/10/82
20/12/82
13/6/82
24/7/82
13/9/82
25/10/82
21/12/82
صفحه 32:
1- دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
2- دانشگاه علوم پزشکی سمنان
3- دانشگاه علوم پزشکی کرمان
4- دانشگاه علوم پزشکی ارومیه
. تتایج ارزیابی دانشگاه علوم پزشکی يزد
در مرحله محاسبه می باشد
صفحه 33:
" تشکیل کارگروهی در همایش معاونین پشتیبانی
نظر خواهی از دفاتر تخصصی ستاد
۲ مقایسه شاخص ها با اصول مدل تعالی سازمانی
۲ ارسال مجدد به دانشگاهها و اخذ نظر نهایی از آنها
۲ جمع بندی و نهایی کردن مدل ارزیابی و شاخصیا
صفحه 34:
1. به عقیده شما نوع هر شاخص با توجه به انواع مختلف
شاخصهاچه میباشد؟با ذکر دلیل
- خط مشی و استراتژی نتایج کارکنان
فرايتدها نتایج مشتری
لیم نتایج عملکرد
-کارکنان نتایج جامعه
رهبری
2 به عقیده شما آرزش هر شاخص با توجه به ثابت بودن
ارزش کلی هر نوع از شاخصیها چه میباشد؟
1
ارزيابي عملكرد دانشگاه ها
در موضوعات مرتبط با وظايف
معاونت پشتيباني
قطعنامه شماره 6چهل و هشتمين اجالس رؤساي دانشگاههای
علوم پزشکي و خدمات بهداشتي درمانی کشور
2
تعريف ارزيابي عملكرد
ارزيابی كيفيت اقدامات با پيگيری
و پايش فعاليتها و نتايج به دست
آمده از هر يك از آنها
3
اهميت ارزيابی عملكرد
فقدان زيرنظام ارزيابی در يك نظام
به معنای :
عدم برقراری ارتباط با محيط درون و برون
سازمان و نهايتًا كهولت و مرگ است .
4
الگوهاي ارزيابي عملكرد
Kaplan & Norton Model
Strategic Management
Model
5
Kaplan & Norton Model
Vision & Goals
Enhancing
Competitiveness
Balanced Critical Dimensions
of Performance assessment
Self-Development
Introduction Critical Items & Measures
of Performance assessment
Integration of Business Planning
& Performance assessment system
Feedback
Performance assessment
6
Strategic Management
Model
ورودي
تدوين استراتژي
مقايسه
تصميم گيري
اجراي
استراتژي
مطالعه دروني
نقاط ضعف
نقاط قوت
ارزيابي
استراتژيك
ايده
مقايسه
فرصت ها
تهديدها
مطالعه بيروني
7
ارزيابي
استراتژي
تصميم گيري
اجرا
ارزيابي
استراتژي
نياز به تغيير
.1كليه راههاي
احتمالي
.2شناسايي موقعيت
فعلي
.1راههاي مناسب كدامند؟
.2اولويتها كدامند؟
ارزيابي
عملياتي
سطح
استراتژيك
سطح
استراتژي
سطح
عملياتي
شيوه های ارزيابی عملكرد
• بر مبناي اجزاء فرايند:
Input - Process - Output
• بر مبنای عامل ارزيابی كننده:
Internal - External - Independent
• بر مبنای هدف ارزيابی:
Efficiency - Effectiveness - Quality –Equity
• تركيبي
8
اهداف کلی
ايجاد فضای رقابتی مثبت در جهت تعالی
سازمانی دانشگاهها
ايجاد فضای مناسب برای تبادل تجربيات
موفق دانشگاهها
بهبود کيفيت ،کارايی و اثربخشی خدمات
ارائه شده
9
.1
.2
.3
.4
.5
.6
.7
.8
اهداف اختصاصی
شناسايی و تعيين ظرفيتها و توانايیهای بالفعل و بالقوه
شناسايی و تعيين فاصله بين اهداف و واقعيت ها
تعيين ميزان انحراف از مسير سياستها ،طرحها و برنامه ها
آگاهی از عملکرد ،دستآوردها ،نوآوریها ،موفقيتها ،محدوديتها ،ضعفها و مشکالت
آگاهی از اثرات سياستهای ابالغی ستاد مرکزی و ارزيابی نتايج حاصله در جهت
تعديل برنامه ها و سياستهای آتی
آگاهی ازاطالعات و برنامه های اختصاصی که امکان دسترسی آنها در محل ستاد
مرکزی وزارت متبوع مقدرو نمی باشد
برقراری ارتباط مناسب ومنطقی با مسئولين ،مديران وکارشناسان دانشگاهها
ايجاد انگيزش در مديران و کارکنان محلی
10
فرايند کلی ارزيابي عملكرد
.1تهيه و تنظيم شاخص های ارزيابی
.2تهيه و تدوين استانداردهايی برای شاخص های ارزيابی
.3اعالن شاخص های ارزيابی به ارزيابی شونده
.4اجرای پايلوت
اندازه گيری شاخص های ارزيابی
تجزيه و تحليل نتايج حاصل از اندازه گيری
اعالن نتايج بدست آمده به ارزيابی شونده
.5نهايی کردن شاخص های ارزيابی
11
-1تهيه و تنظيم شاخص های ارزيابی
تهيه اوليه شاخصها با استفاده از منابع اطالعاتي
ارسال شاخصها به دفاتر تخصصی جهت اظهارنظر فني
تهيه پيش نويس شاخصها و ارائه در همايش معاونين
پشتيبانی در يزد
جمع بندی نظرات دانشگاهها در خصوص پيش نويس
پيشنهادی ظرف مدت يکماه
مطالعات تخصصی الگوی ارزيابی عملکرد و تدوين
شاخصها درسه گروه A,B,C
12
-1تهيه و تنظيم شاخص های ارزيابی
تهيه پيش نويس دوم با توجه به نظرات دانشگاهها و مطابقت
آنها با الگوهای علمی ارزيابی عملکرد
ارسال پيش نويس دوم به دفاتر تخصصی ،حوزه معاونت
پشتيبانی و دفاتر بخشی هر حوزه و گردآوری نظرات
جمع بندی نظرات ارائه شده و مطرح کردن نتيجه حاصل در
همايش معاونين پشتيبانی در کرمان
نهايی شدن شاخص های ارزيابی عملکرد و ارائه آنها در چهل
و هشتمين اجالس روسای دانشگاهها
13
چك ليست های ارزيابی عملكرد دانشگاه
چك ليست( Aشاخص های ارزيابی عملكرد
روسای دانشگاهها
چك ليست )Bشاخص های ارزيابی عملكرد
معاونين پشتيبانی دانشگاهها
چك ليست )Cشاخص های ارزيابی عملكرد
مديران واحدهای تابعه حوزه معاونت
پشتيبانی
14
-2تهيه استانداردهاي هر شاخص
مطالعه بر روی مدلهای ارزيابی جهت طبقه بندی شاخصها
مشاوره با گروههای متخصص در اين زمينه
استفاده ازمدل جهانی تعالی سازمانی و طبقه بندی
شاخصهای هر حوزه با استفاده از اين مدل
ارسال شاخصها به حوزه های مختلف جهت تعيين
استاندارد هر شاخص
جمع بندی نظرات حوزه ها و تهيه چارچوب نهايي
15
مدل جايزه ملی بهره وری و تعالی سازمانی
دارای نه معيار است.
پنج معيار آن ،توانمند سازها و چهار معيار ديگر نتايج هستند.
توانمندسازها:
رهبری ،خط مشی و استراتژی ،کارکنان،
مشارکتها و منابع ،فرآيندها
نتايج:
نتايج مشتريان ،نتايج کارکنان ،نتايج جامعه،
نتايج کليدی عملکرد
16
مدل جايزه ملی بهره وری و تعالی سازمانی
Policy &
Strategy
Resources
People
Results
Customer
Results
Society
Results
Key
Performance
Results
Leadership
People
RESULTS
Processes
INABLERS
INNOVATION AND LEARNING
17
معيارهای توانمندساز ،آنچه را که يک سازمان انجام
می دهد ،پوشش می دهند.
معيارهای نتايج ،آنچه را که يک سازمان بدست
.می آورد ،پوشش می دهند
نتايج“ بر اثر اجرای ”توانمندسازها“ بدست می آيند و”
”.توانمندسازها“ با گرفتن بازخور از ”نتايج“ بهبود می يابند
18
مدل جايزه ملی بهره وری و تعالی سازمانی
INABLEERS
RESULTS
%8
Resources
%9
%14
Policy
%9
Processes
%10
Leadership
%9
Customer
Results
%20
Society
Results
%15
People
Performance
Results
People
Results
%6
INNOVATION AND LEARNING
19
واحد منابع انساني
ردي
ف
شاخص
1
وجود برنامه عملياتي و اهداف مشخص واح>>د ب>>ه
صورت مكتوب و مستند
وجود شاخص ه>>اي عملك>>رد اختصاص>>ي واح>>د ب>>ه
صورت مدون و تعريف شده
وجود نمودار پيشرفت برنامه هاي عملياتي واحد
براساس جدول گانت ارائه شده
2
3
داده/
ستاده
نوع
ارز
ش
داده
هدفها
3
داده
هدفها
3
داده
هدفها
2
جمع
8
4
مشخص بودن فرايندهاي جاري واح>>د ب>>ه ص>>ورت
مدون
داده
فرايند
ها
4
5
مشخص بودن مكانيزاسيون فعاليتهاي واحد
داده
فرايند
ها
4
6
درص>>د ش>>كايات رس>>يدگي ش>>ده ب>>ه ك>>ل ش>>كايات
واصله
داده
فرايند
ها
2
7
درص>>>د واگ>>>ذاري پس>>>تهاي خ>>>دماتي ب>>>ه بخش
خصوصي
داده
فرايند
ها
2
8
درص>>>د احك>>>ام ص>>>ادر ش>>>ده براس>>>اس آخ>>>رين
دستورالعمل به كل احكام پرسنلي
داده
فرايند
ها
2
20
امتياز
1-10
امتياز
ارزشي
80
ردیف
عنوان گروه شاخص
امور قرار دادها
خدمات پشتيبانی
1
3
4
5
6
21
31
دبيرخانه -بايگانی
51
نقليه
31
تدارکات
انبارداری
2
ارزش مطلق
امور مالی و اموال
دفتر برنامه ريزی منابع مالی و بودجه
واحد تشکيالت و آموزش
واحد منابع انسانی
دفتر منابع فيزيکی
جمع
40
31
ارزش نسبی()%
7.14
11.75
9.21
7.14
7.14
62
14.28
40
9.21
49
11.30
49
11.30
50
11.53
434
100
اهميت استفاده از ارزش نسبی هر شاخص
استفاده از ارزش نسبی هر حوزه جهت مقايسه آن حوزه با
حوزه های مشابه در دانشگاههای ديگرو امکان اظهار نظر
در رابطه با عملکرد آن حوزه
استفاده از جمع ارزش نسبی جهت مقايسه حوزه معاونت
پشتيبانی دانشگاهها با يکديگر
22
-3اعالن شاخص ها به ارزيابی شونده
تهيه و تنظيم شاخصها با همکاري دانشگاهها
ارسال چک ليستهای ارزيابی به دانشگاههای منتخب در
ابتدای اجرای برنامه
ارسال چک ليستهای ارزيابی به هر يک از دانشگاهها سه
هفته قبل از انجام ارزيابی در آن دانشگاه
23
-4اجرای پايلوت
• اندازه گيري شاخصهاي ارزيابي توسط تيم ارزيابی در
دانشگاه
• تجزيه و تحليل نتايج حاصل از اندازه گيري با استفاده
از مدل جهانی تعالی سازمانی
• اعالن نتايج بدست آمده به ارزيابي شونده و ارائه
طرح های مداخله ای
24
شيوه اجراي پايلوت ارزيابي عملكرد
• ارزيابي توسط تيم ارزيابي متشکل از مديران
و کارشناسان ستادي و دانشگاهی
• بهره گيري از چك ليستهاي نظارتي در سه
رده رياست ،معاونت و مديريت دانشگاه
• زمان ارزيابي سه شنبه ،چهارشنبه و پنج
شنبه آخرين هفته هر ماه
• در هر ماه حداقل يك دانشگاه
25
اقدامات اجرايي:
اقدامات پيش از عزيمت به دانشگاه
اقدامات در حين بازديد از دانشگاه
اقدامات پس از عزيمت از دانشگاه
26
الف) اقدامات پيش از عزيمت:
تهيه شناسنامه جامع از حوزه فعاليت دانشگاه
تشکيل جلسه هماهنگی درون ستادی
( اين جلسه قبل از اعزام گروه به عنوان اولين گام جهت بازديدها و بمنظور
بحث و بررسی پيرامون اهداف کلی و اختصاصی بازديدها و ساير مسائل
تشکيل خواهد شد )
27
ب) در حين بازديد از دانشگاه:
.1
.2
.3
.4
28
تشکيل جلسات توجيهی با مسئولين
دانشگاه
بازديد های تخصصی
مالقاتهای محلی
تشکيل جلسه جمع بندی نهايی با
مسئولين دانشگاه
ج) پس از عزيمت از دانشگاه:
جلسه جمع بندی و پيگيری نتايج بازديد
تهيه گزارش مقدماتي با حضور مسئولين دانشگاه
تنظيم نتايج در قالب مدل تعالي سازماني
ارائه گزارش عملکرد دانشگاه به وزير و رييس دانشگاه
.1
.2
.3
.4
29
زمانبندي ابتدايي اجراي طرح
گروه
نام دانشگاه
1
اروميه
شهرکرد
اصفهان
کرمان
سمنان
يزد
بوشهر
زاهدان
2
3
4
5
6
7
8
30
سه شنبه
زمان ارزيابى
چهارشنبه
پنج شنبه
11/6/82
12/6/82
13/6/82
25/6/82
26/6/82
27/6/82
22/7/82
23/7/82
24/7/82
27/8/82
28/8/82
29/8/82
25/9/82
26/9/82
27/9/82
23/10/82
24/10/82
25/10/82
28/11/82
29/11/82
30/11/82
19/12/82
20/12/82
21/12/82
زمانبندي نهايي اجراي طرح
گروه
نام دانشگاه
1
اروميه
اصفهان
كرمان
سمنان
يزد
2
3
4
5
31
سه شنبه
زمان ارزيابى
چهارشنبه
پنج شنبه
11/6/82
12/6/82
13/6/82
22/7/82
23/7/82
24/7/82
11/9/82
12/9/82
13/9/82
23/10/82
24/10/82
25/10/82
19/12/82
20/12/82
21/12/82
نتيجه ارزيابی دانشگاهها:
-1دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
-2دانشگاه علوم پزشکی سمنان
-3دانشگاه علوم پزشکی کرمان
-4دانشگاه علوم پزشکی اروميه
.نتايج ارزيابي دانشگاه علوم پزشکی يزد
در مرحله محاسبه مي باشد
32
-5نهايی کردن شاخص های ارزيابی
تشکيل کارگروهی در همايش معاونين پشتيباني
نظر خواهی از دفاتر تخصصی ستاد
مقايسه شاخص ها با اصول مدل تعالی سازمانی
ارسال مجدد به دانشگاهها و اخذ نظر نهايی از آنها
جمع بندی و نهايی کردن مدل ارزيابي و شاخصها
33
سواالت مهم درجلسات کارگروه
.1به عقيده شما نوع هر شاخص با توجه به انواع مختلف
شاخصهاچه ميباشد؟با ذکر دليل
خط مشی و استراتژی فرايندها منابعکارکنان-رهبری
نتايج کارکنان
نتايج مشتری
نتايج عملکرد
نتايج جامعه
.2به عقيده شما ارزش هر شاخص با توجه به ثابت بودن
ارزش کلی هر نوع از شاخصها چه ميباشد؟
34