صفحه 1:

صفحه 2:
ارزیابی کار کنان دانشگر نفیسه متقیان عزیزه تیموری مدیرتعالی سازمانی گروه صنعتی گلرنگ مدیر تحقیق و توسعه پاکشو سوج #(» ‎Cxvelewe.ir‏ ۵سا مسب ‎cetet@yohor‏ عط او سس

صفحه 3:
سرمایه‌های دانشگر

صفحه 4:
اصول مدیریت عملکرد در سازمانهای دانشگر *مدیریت عملکرد به‌عنوان نوعی فرایند اساسی کسب و کار *قدرت حاصل از تبادل اطلاعات و داشتن‌اطلاعات مشترک *قائل شدن نوعی توجه فراتر از قابلیت‌سودآوری به ارزشها *یافتن پاسخ خاص برای هر مسئله *ارزیابی عملکرد سازمان به‌جای عملکرد افراد چارچوب مدل چارچوب . ارزیابی و امتیازدهی در ردهيتدى ‎ae‏

صفحه 5:
عوامل نظام ارزشیابی عملکرد اثربخش درسازمانهای دانشگر اوجود طرح نظامی‌اثربخش "اقدامات مدیریتی ارزشیابی اثربخش عملکرد یابی‌عملکردی *پذیرش کارکنان از نظام ارزشیابی عملکردسازمان و تمایل آنان نسبت به انجام آن *وجود حمایت موّثر از نظام ارز: *تعهد سازمان و کار کنان برای اعمال مناسب‌نظام ارزشیابی عملکرد سازمان *توافق کار کنان وسازمان بر تعریف عملکرد مطلوب ونحوه تفسیر اطلاعات‌ارز, عملکرد *بررسی مداوم و نظام‌مند خود نظام ارزشیابی‌عملکرد چارچوب مدل چارچوب ارزیابی و امتیازدهی در رده‌بندی ‎ae‏

صفحه 6:
ویژگیهای کار کنان دانش محور *در ارزش اصلی شر کت نقش دارند. آنها به خلاقیتی که باعث حرکت سازمان می‌شود. کمک می‌کنند.آنها با ایجاد. تفسیر و به کاربستن یاد گیری در سازمان حافظه سازمان تلقی می‌شوند. *کارکنان دانش محور خوب آموزش دیده. خودانگیخته و توفیسق گرا هستند.آنها می‌خواهند چالشهای ذهنی خود را حل کنند و دانش فنی خود را توسعه دهند. *کارکنان دانش محور سیار هستند. آنهامی‌توانند هرجا جابجا شوند و غالبا می‌توانند هر جا كار *کارکنان دانش محور می‌خواهند رهبری شوند نه مدیریت. آنها راجع به كارشان از مدیری می‌دانند که حتی آنها را آموزش می‌دهد. آنها برای خلاق بودن نیاز به آزادی دارند و برای سوق داده شدن به سمت نیازهای شر کت انتظار هدایت دارند . آنها مدیران سنتی را که اهل امرونهى کردن هستند را نمی‌خواهند. چارچوب مدل چارچوب ارزیابی و امتیازدهی در رده‌بندی ‎ae‏

صفحه 7:
راههای مقابله با بحرانهای افراد دانشگر *ایجاد مسیرهای پیشرفت شغلی دو گانه يا حتی سه‌گانه در درون سازمان *در ساختار دو گانه, رده‌بندی دیگری با رتبه‌های فنی ایجاد می‌شود که رتبه‌های آن با رده‌بندی مدیریتی سازمان همتراز است *هریک از رتبه‌های فنی, یک رده حرفه‌ای را تشکیل می‌دهند که از حق نظارت. اختیار حقوق مزایایی برابر با رتبه‌های مشابه در رده‌بندی مدیریت برخوردار است. *لازمه استفاده ازنردبان دوجانبه اجرای اثر بخش آن است. چارچوب مدل چارچوب ارزیابی و امتیازدهی در رده‌بندی ‎ae‏

صفحه 8:
نحوه ایجاد یک نظام عملی نردبان دو جانبه *ایجاد یک کمیته هميشه در حال کار که ضمن طراحی نردبان مناسبی برای سازمان, آن را بخوبی نیز اداره کند *اطمینان از افزایش حقوق در نردبان فنی به اندازه نردبان مدیریت *امکان جابجایی ساده افراد بین گروهها *انعطاف پذیری طرح *مجاز شمردن میان بر زدن پله‌ها *امکان پاسخگویی افراد فنی به مدیریت در سطح خود در موارد مقتضی جارجوب مدل جارجوب ‎١‏ | ارزیابی و امتیازدهی در دی ول

صفحه 9:
ویژگیهای یک نظام ارزیابی مناسب *جامعیت: توجه به تمامی‌ابعاد شایستگی متضمن؛ عملکرد. توسعه, رفتار. * عینیت: ملحوظ نمودن نتایج فعالیتهای شغلی و دستاوردهای افراد در زمینه‌های توسعه. و موفقیت‌های سازمانی. * انعطاف پذیری: ساز گاری نظام ارزیابی باشرایط "ارتباط با ساير نظامهای منابع انسانی: برقراری ار تباط منطقى بين نظام ارزیابی کار کنان با نظامهای استخدامی. آموزش, ارتقاء و انتصاب. چارچوب مدل چارچوب ارزیابی و امتیازدهی در رده‌بندی ‎ae‏

صفحه 10:
جهانی شدن

صفحه 11:
برررسی میبزان آمادگی شر کت برای جهانی شدن * آیا سازمان آمادگی لازم برای جهانی شدن را دارد؟ * در چه زمینه‌هایی آمادگی سازمان برای جهانی شدن کمتر از حد لازم است؟ نتایج تحقیو * فعالیتهای مدیریتی سازمان در چارچوب کلاس جهانی است. * فعالیتهای مدیریت منابع انسانی سازمان مطابق با کلاس جهانی نیست. * سیستمها و روشها در سازمان در چارچوب کلاس جهانی فعالیت می‌کند. چارچوب مدل چارچوب ارزیابی و امتیازدهی در افد ول

صفحه 12:
مهمتررین اولویت ببرنامه ریزی بای سازمان جهت کسب آمادگی براى ورود به كلاس جهانى: برنامه ريزى و مديريت منابع انسانى تشكيل شوراى عالى منابع انسانى و فعاليت مستمر ‎OT‏ تدوين برنامدى استراتؤيك منابع انسانى تدوين رويهى جذب و استخدام مدیریت دانش در حوزه‌ی منابع انسانی تدوين مدل شايستكى كروه تدوين سيستم رده بندى كاركنان دانشكر برنامهريزى آموزشى 5 = = / on

صفحه 13:
چارچوب مدل ارزیایی و رده‌بندی

صفحه 14:
تعریف دانشگر در این مدل: * دارای مدرک حداقل لیسانس * دارای حداقل یک سال سابقه‌ی مفید در شغل و پست مرتبط و مورد نیاز شر کت

صفحه 15:
فرمول محاسبه‌ي مزد دانشگران حقوق اصلی + مزایای قانونی - حقوق و مزایا 141 + و + 7 + + 6+10 + 2*68 -حقوق‌لصلی چارچوب امتيازدهى در

صفحه 16:

صفحه 17:

صفحه 18:
0: ارتباط مد رکب اشغرو پسسحدلگتر ۸۰۰ لمتیاز محل حصیل(حدکثر ۲۰۰ لمتیاز) <): لمتیاز معدلآ خریزهد رک حصیلی(حدلکثر ۰ ۶۰ لمتیاز) حزئیات؟

صفحه 19:
10 100 50 20 200 100 دکترا ‎sey 70 150 16 35 70 8‏ دكتراي‌حرفه‌اي چارچوب م 22 امتیازدهی در ‎ye‏ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 20:
9 : لمتیاز دورههای موز 5 ‎is‏ و مرتبطبا ,4 2 3 * به ازای هر ساعت آموزش ! امتیاز * سقف کل امتیاز: ۷۰۰ امتیاز * سقف ساعات آموزش در هرسال: ۱۱۶ ساعت

صفحه 21:
6 : لمتیاز تولنمندی‌علمیو اثربخشی‌فرد حداکثر تا ۴۰۰۰ امتیاز طبق مدارک ارائه شده توسط فرد و تایید و تصویب کمیته تخصصی

صفحه 22:
0 ضریییالی این ضریب در ابتدای هرسال توسط مدیریت منابع انسانی پیشنهاد و توسط مدیرعامل مصوب می‌شود.

صفحه 23:
ول عفر سای مديريث دانش سباح يروما iRAN 2008 Conference حداقل امتیاز و سابقه‌ی کار برای هر عنوان شغلی حالت دوم حالت اول حداقل | سح | ‎sce‏ سلبقة حداقل مدرک 5 حداقل مدرک سر سل | 2۶ سللق_ | کارشناسی‌ارشد /دکترای‌حرفه‌ای | سل دکترا 10000 1 | عضوهياتعلمي سلق_ | کارشناسی‌ارشد /دکترای‌حرفه‌ای ‏ سل3 دکترا 0 | 2 | محقق ارشد سلوا کارشناسی سلق ‏ کارشناسی ارشد /دکترای‌حرفه‌ای | 6000 | 3 | محقق يك ‎a‏ کارشناسی ‎QL.‏ | کارشناسی ارشد /دکترای‌حرفه‌ای 5000 | 4 | محقق دو سيق کارشناسی سلل | کارشناسی ارشد /دکترایحرفه‌ای | 4000 | 5 | كارشناسارشد ‎gu‏ کارشناسی كارشناسى ارشد/دكتراىحرفهاى | 3000 | 6 | كارشناس بك ‎giss 3 _‏ کارشتایتی 2000 7 | کارشناس دو چارچوب مدل اج <

صفحه 24:
چارچوب امتیازدهی در مدل

صفحه 25:
* هر طرح و پروژه‌ی مستقل پیاده شده در صنعت * هر پیشنهاد موفق و یا اصلاح جزئی فرمولاسیون هر فکر خلاق موّثر در بهبود سیستم هر مقاله‌ی ارائه شده به‌صورت سخنرانی در کنفرانس‌ها هر مقاله‌ی ارائه شده در مجلات یا به‌صورت پوستر در کنفرانس‌ها هر گزارش علمی ارائه شده در یک مجمع علمی و صنعتی خارج از شر کت هر گزارش تهیه شده‌ی مورد پذیرش مدیریت واحد

صفحه 26:
مستندسازی

صفحه 27:
گردآوری اطلاعات در مورد شاخص‌های ارزیابی سوا ابق تحصیلی و آموزشی سوابق تحصیلی و دانشگاهی سوابق آموزشی داخل و خارج ازشرکت جمع بندی و ارائه نتایچ مقالات ارائه شده در کنفرانس‌ها و سمینارها سوابق کاری *سوابق کاری خارج از سازمان *سوابق کاری درون سازمانی فعالیت‌های علمی "طرح‌های علمی‌اجرا شده در صنعت گزارشات ارائه شده در مجامع / دورههاى آموزشى 2 «تجارب حل مسائل صنعتی مقالات منشرشده در مجلات / تالیف / ترجمه گزارشات ارائه شده به مدیریت نهادات برای اصلاحات جزئی پیشنهادات وتفکرات خلاق ارائه شده در نظام پیشنهادات چارچوب مدل چارچوب ارزیبی و امتیازدهی در ‎Rice ena‏

صفحه 28:
استقرار مدل

صفحه 29:
ارزیابی شاخص‌های عملکردی و کیفی مدير واحد , یک نفر آگاه به امور از بیرون از سازمان (عضو هیات علمي‌دانشگاه) و یک مدیر از داخل سازمان آشنا به امور و فرهنگ سازمان ارزیابی شاخص‌های عمومی و کمی اد کی رس سیر کت ای توب سیگ چارچوب مدل چارچوب ارزیابی و امتیازدهی در ‎Rice ‘enna‏

صفحه 30:
يه احساس نیاز به انجام مصاحبه‌ي شفاهي. به‌دلیل امکان بروز برخي توانمندي‌هاي بالقوه‌ي کار کنان در اين نوع ارزيابي انجام مصاحبه با هدف ارزيابي شاخص‌هايي نظیر توانايى ارائه مطالب. توانیی تجریه و تحلیل. توانمندی حل مسئله. دانش به روز ‎oe‏ کار گرروهی. جامع نگری ‏ فرانگری و نکته سنجی. انعطاف پذیری» خودمدیریتی و .. Vv برخورد با مشکل کمی‌سازی نتایج مصاحبه‌ها و حذف این مرحله € چارچوب مدل چارچوب ارزیبی و امتیازدهی در ‎Rice ena‏

صفحه 31:
ول عفر سای مديريث داش ايداكا 15207 2008 Conference. معادل سازی سطوح سازمانی شرکت با سطوح دانشگران | درصد دانشگران در هریک از سطوح, پس از انجام ارزیابی و رتبه‌بندی سطوح‌سازمانی سطوح مدل 0 7.7 07-7 سم ۳9 ‎fees || 7.7‏ تسم تست ‎t‏ ‎els‏ 7 || د

صفحه 32:
"همیت آماده ‎jl‏ ي اذهان قبل از اجراي طرح *احتمال ناراضي بودن برخي از افراد مشمول در هر حال *نقش كليدي تیم راهبري و اجرايي *تعهد سازمان *نیاز مداوم به بازنگري نظام مند طرح *اهميت صحت داده هاي مدل *منحصر به فرد بودن مدلهاي ارزيابي دانشگران 3 ايرب من "ا 5 نس - ا / ‎as‏ یازا در .۰۸ 5 ‎“fee wy‏

صفحه 33:
*تعریف شاخصهاي ارزيابي پرسنل *همسوسازي اهداف/ منافع فردي و سازماني *افزايش رضايت شغلي *شفاف سازي وضعیت افراد از نگاه سازمان *فراهم سازي مسیر ارتقاي شغلي چارچوب مدد چارچوب ارزیابی و امتیازدهی در ۲ مستند؛ ‎eae‏ 1

صفحه 34:
...از حضور و توجه شما سپاسگزاریم

صفحه 35:
دسته‌بندی پروژه‌ها * گرید ۸ : پروژه کامل و پیچیده و بدون کپی. * گرید ظ : پروئه ساده ولی بدون کپی کاری... * كريد © : مشابه سازی و اصلاح و

صفحه 36:
توزیع امتیاز بین عوامل مختلف در گیر در پروژه پروژه گرید 2 45% 20% 5% 10% 5% 5% 10% پروژه كريد 3 45% 15% 5% 10% 5% 5% 15% يروزه كريد 45% 10% 5% 10% 5% 5% % 20 عوامل مورد نظر طراحي فرمولاسیون عملي بسته بندي اولیه بسته بتدی ثانویه Ss اساتش کنترل وآلیز

صفحه 37:
انواع پروژه‌های قابل امتیازدهی محصول جدید * بازنگری محصول جاری * ابداع روش‌های آنالیز * تدوین کامل استاندارد یک محصول * تدوین استاندارد ملزومات بسته‌بندی * طراحی بسته‌بندی و نظارت بر اجرای آن

صفحه 38:
توزیع امتیاز بین اعضای تیم پروژه * امتیاز مستول تیم متناسب با تعداد افراد همکاری‌کننده. * امتیاز سایر اعضای تیم. .. ۷۰-۵۰ از کل ...۰ 1۳۰-۱ از کل شون چارچوب مدل ‎pete fo.‏ 7 تن

صفحه 39:
سقف امتیاز برای هر پروژه با توجه به نتایج نهایی کار ,7 + امتیاز برای: پروژه‌هایی که منجر به تولید انبوه شده و تولید ادامه دارد. امتیاز برای: پروژه‌هایی که منجر به تولید انبوه شده ولی تولید متوقف شده است. امتیاز برای: پروژه‌هایی که در سازمان خاتمه یافته ولی به تولید انبوه منجر نشده است.

صفحه 40:
سقف امتیاز برای هر ارائه * در کنفرانس بین المللی . * در سمینار ملی. * در جلسات درون شر کت. ۰ امتیاز ۰ امتیاز

صفحه 41:
به‌صورت پوستر ارائه شده در کنفرانس بین به‌صورت پوستر ارائه شده در سمینار ملى..... .۱۰۰۰ امتیاز ...... ۴۰ امتیاز .۰ ۲۰ امتیاز ...۰ ۵۰ امتیاز ... ۳۰ امتیاز

صفحه 42:
تسهیم امتیاز بین افراد در مقالات مشترک ارائه شده * ارائه‌ی ۲ نفره: نفر اول 1۶۰و نفر دوم ۴۰ امتیاز * ارائه‌ی ۳ نفره: نفر اول ۵۰ نفر دوم ۳۰/ و نفر سوم ‎٠‏ ,/ امتیاز * برای نفرات بعد از سوم امتیازی تعلق نمی گیرد. 77۲

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان