سایر آموزش

ارزیابی عملکرد گروه‌های آموزشی دانشگاه فردوسی

amalkarde_gorohaye_amozeshi_daneshgahe_ferdosiye_mashahd

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ارزیابی عملکرد گروه‌های آموزشی دانشگاه فردوسی”

ارزیابی عملکرد گروه‌های آموزشی دانشگاه فردوسی

اسلاید 1: معرفی مبانی نظری پروژه تحقیقاتی ارزیابی عملکرد گروه‌های آموزشی دانشگاه فردوسی

اسلاید 2: برای مقایسه واحدهای مشابه در یک سازمان چه راه‌هایی وجود دارد؟

اسلاید 3: 1- روش‌های parametric2- روش‌های non-parametric

اسلاید 4: parametricروش‌های parametric در روش های پارامتریک ، نخست یک واحد نمونه (ideal type) تعریف می‌شود. این واحد ایده آل، واحدی است «فرضی» که «کمترین میزان نهاده ممکن» را مصرف می‌کند و «بیشترین میزان ستاده ممکن» را تولید می‌نماید. واحد ایده‌آل معمولاً وجود خارجی ندارد و صرفاً به عنوان «معیاری» برای ارزیابی عملکرد واحدهای موجود مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اسلاید 5: non-parametricروش‌های non-parametric در روش های non-parametric واحدهای موجود با واحدی فرضی به نام ideal type مقایسه نمی‌شوند. در عوض، در این روش، کلیه واحدهای موجود با یکدیگر مقایسه شده و با استفاده از ساز و کارهای برنامه‌ریزی خطی (linear programming) واحدهای موفق‌تر شناسایی می‌شوند. اگرچه در روش parametric ممکن است هیچ واحدی به عنوان واحد کارآمد شناسایی نشود، اما در روش non-parametric حتماً یک یا چند واحد از واحدهای مورد مقایسه به عنوان واحدهای موفق و کارآمد معرفی خواهد شد.

اسلاید 6: non-parametricآشنایی با یکی از روش‌های non-parametric مهم و پرکاربرد:DEADATA ENVELOPMENT ANALISYS

اسلاید 7: non-parametricDEAپیشینه روش DEA به سال 1957 بازمی‌گردد.در آن سال برای نخستین بار «فارل» با استفاده از روش NON-PARAMETRIC عملکرد واحدها را اندازه گیری نمود.از آن پس، این شیوه ارزیابی عملکرد، به دلیل برتری های قابل توجهی که نسبت به شیوه رقیب، یعنی روش PARAMETRIC داشت، به سرعت توسعه یافت و در سازمان های زیادی از جمله بانک ها، بیمارستان ها، دانشگاه ها، شرکت های بیمه و .... مورد استفاده قرار گرفت.

اسلاید 8: non-parametricشیوه ارزیابی با متد DEAتعیین DMU ها؛تنظیم لیست نهاده‌های مورد استفاده DMU ها؛تنظیم لیست ستانده‌های مورد انتظار از DMU ها؛محاسبه کارائی و تعیین جایگاه هر DMU؛ تعیین «مرز کارائی» سازمان؛تعیین واحدهای کارا (کارایی 100%)؛تعیین واحدهای ناکارا و میزان ناکارآئی آن‌ها؛تعیین مسیر کارائی برای واحدهای ناکارا.

اسلاید 9: شیوه کار در پروژه تحقیقاتی ارزیابی عملکرد گروه‌های آموزشی دانشگاه فردوسی

اسلاید 10: از توجه اساتید ارجمند سپاسگزارم

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید