علوم مهندسی معماری و عمران

ارگونومی دانش آموزان دبستانی

ergonomics

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
ارگونومی علم راحت کردن کارهاست! در عین حال همه چیز را کارآمد می‌کند. اگر خوب فکر کنید به این نتیجه می‌رسید که هرچه کارها راحت‌تر انجام شوند در واقع بهره‌وری بیشتر می‌شود. پس ارگونومی یعنی ایجاد راحتی و بهره‌وری بیشتر. فواید: متناسب نبودن میز و نیمکت ها شرایط نور کافی فاکتور هایی که در تامین روشنایی در کلاس موثرند آثار و تاثیرات نامطلوب صدا در فضای آموزشی و چگونگی کاهش آن تابلو کلاس درس ضوابط طراحی پله
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
367 بازدید, 0 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ارگونومی دانش آموزان دبستانی”

ارگونومی دانش آموزان دبستانی

اسلاید 1: موضوع:ارگونومی دانش آموزان دبستانی

اسلاید 2: واژه ارگونومی آمیزه ای از دو واژه ارگو (به معنای کار) و نوموس (به معنای قانون) است.. به عبارت ساده تر ارگونومی به معنای قاعده و قانون کار کردن و یا «متناسب کردن کار با انسان» می باشد. ارگونومی علم راحت کردن کارهاست! در عین حال همه چیز را کارآمد می‌کند. اگر خوب فکر کنید به این نتیجه می‌رسید که هرچه کارها راحت‌تر انجام شوند در واقع بهره‌وری بیشتر می‌شود. پس ارگونومی یعنی ایجاد راحتی و بهره‌وری بیشتر.ارگونومی

اسلاید 3: ارگونومی یا «مهندسی فاکتورهای انسانی»فواید: افزایش راندمان کاری و ارتقای بهره وری کاهش خستگی، افزایش میزان رضایت مندی شغلی افزایش رفاه و آسایش کمک به پیشگیری از حوادث پیشگیری از اختلالات اسکلتی-عضلانی (مانند کمردرد، سندرم تونل کارپال یا درد شدید در مچ دست و ناحیه گردن، درد ناحیه زانو یا آرنج و …) در محیط کار

اسلاید 4: وضعیت میز و نیمکت هاصندلی یا نیمکت باید به شکلی باشد که دانش آموز بتواند صندلی را به میز نزدیک کند تا بتواند دست های خود را به میز تکیه داده و تنه او با پشتی صندلی مماس باشد.ارتفاع میز باید به اندازه ای باشد که کف پا به راحتی با زمین مماس شود وقتی کف پا روی زمین قرار می‌گیرد، زاویه‌ای که ران با تنه می‌سازد حدود ۹۰ درجه است و در این صورت گودی کمر حفظ می‌شود. امکان جابجایی و حرکت آزادانه پا با توجه به فاصله بین ران و سطح زیرین میز موجود باشد.بهتر است سطح میزها نسبت به سطح تراز دارای زاویه ۱۵ درجه بوده و به سمت دانش آموز شیب داشته باشد. -میز و نیمکت‌ها باید با ابعاد بدنی دانش آموزان متناسب باشد .-ارتفاع میز طوری باشد که آرنج‌ها تقریبا هم‌سطح با لبه جلویی میز باشد .- فضایی به اندازه 3 تا 4 سانت بین پشت پا‌ها و لبه جلویی نشیمنگاه وجود داشته باشد. - هیچ گونه فشاری از طرف قسمت جلویی سطح نشیمنگاه به سطح خلفی ران وارد نیاید

6,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید