علوم مهندسی کامپیوتر و IT و اینترنت

ارگونومی کار با کامپیوتر

Ergonomics-work-with-camputer

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ارگونومی کار با کامپیوتر”

ارگونومی کار با کامپیوتر

اسلاید 1: Ergonomics work with camputerارگونومی کار با کامپیوتر

اسلاید 2: ما هر روز ساعت‌ها پشت میز می‌نشینیم. با اینکه ممکن است در ظاهر این‌ طور به نظر نرسد، ولی جالب است بدانید پشتِ میز نشستن به مرور زمان بدن ما را از بین می‌برد. در این مقاله می‌خواهیم چند پیشنهاد در زمینه ارگونومی کار با کامپیوتر برای داشتن فضای کاری سالمی که هم در آن راحت باشید و هم به بدن‌تان آسیب نرسد، به شما ارائه دهیم.بعضی از افراد شاید هنوز متوجه نشده باشند محیط کاری‌شان تا چه حد برای بدن‌شان مضر است، در حالی‌که بعضی دیگر شاید به‌خاطر درست قرار نگرفتن میز کارشان، تا‌کنون چندین بار دچار آسیب‌های ستون‌ فقرات شده باشند. عوامل مختلفی در این گونه آسیب‌ها نقش دارند و بعضی از آنها ممکن است همیشه به وضوح دیده نشوند. به عنوان مثال، قوز کردن و فشار آوردن بر شانه‌ها، نه‌تنها باعث می‌شود که عصب‌های شانه فشرده شوند، بلکه حتی باعث ایجاد درد در مچ دست هم می‌شود. اگر تا به حال زیاد به راحتی فضای کاری‌تان اهمیت نداده‌اید اکنون زمان آن است تا از نظر ارگونومی، در آن بازنگری کنید. در این مقاله می‌خواهیم به شما بگوییم که مهم‌ترین مواردی که باید در محیط کاری تغییر دهید کدام هستند. این موارد می‌توانند هم به سخت‌افزارِ اداری مربوط شوند و هم به اعمالی که در هنگام کار کردن انجام می‌دهید.

اسلاید 3: به این منظور، فرض می‌کنیم که شما «پشتِ ‌میز نشین» هستید. چون اخیرا خیلی از افراد متوجه شده‌اند که میزهای ایستاده خیلی راحت‌تر هستند. اگر واقعا قصد دارید در محیط کاری‌تان تغییر اساسی ایجاد کنید بد نیست به میزهای ایستاده فکر کنید،

اسلاید 4: سخت‌افزارهای اداری باید چه قابلیت‌هایی داشته باشند؟با اینکه می‌توانید میزی سفارش دهید که از نظر ارگونومیک کاملا بی‌نقص باشد، اما مهم‌ترین کارهایی که باید انجام دهید ایجاد چند تغییر در اطراف فضای کاری‌تان است. در ادامه خواهیم گفت که هرکدام از سخت‌افزارهای اداری شما باید به چه روشی چیده شوند و چرا؟

اسلاید 5: صندلی:خیلی از مردم تصور می‌کنند که صندلی اداری استاندارد از نظر ارگونومیک بسیار لوکس و گران‌قیمت است، اما برای راحت بودن هیچ نیازی به خرج کردن مقدار زیادی پول ندارید. امروزه، خیلی راحت می‌توانید یک صندلی استاندارد و ارزان تهیه کنید یا با کمی تغییر، همان صندلی قدیمی خودتان را به صندلی راحتی تبدیل کنید ولی به یاد داشته باشید همه چیز را نمی‌توانید خودتان تغییر دهید و اصلاح کنید. برای رعایت اصول ارگونومی کار با کامپیوتر، صندلی شما باید خصوصیات زیر را داشته باشد:

14,800 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید