صفحه 1:
صفحه 2:
ياد كبر يهاي آمو زشکاهي
كروه بروهشي اندازهكيري و ارزشيابي آموزشي
صفحه 3:
صفحه 4:
0 مي کردند. استانداردها ميزاني براي درست
حرکت کردن در بك مسیر مشخص هستند.
صفحه 5:
"باد گيري زماني رخ ميدهد كه در نتيجدي ياسخ اركاني
ت۱۳ هاي جدید یا تغییرات در رفتار ایجاه شود .
1920- 1960 ery
مباني نظري رويكرد : 1- شرطي كلاسيك (ياوولف)
2- شرطي وسيلهاي (Gao
دس سر سس
زويكرد ارزشيابي: تراكمي
دا
صفحه 6:
ركان شروع ISDS ,5:5
مبي نظري رویکرد [ نظربه گشتالت
3- پردازش اطلاعات
ل
5- نظريه رمزكذاري دوكانه
رويكرد ارزشيابي: تكويني
صفحه 7:
تا
—
—
irre) eS) rd
> 3 كا
06 er re somcs 0)
er STDs rede
و از 7
اكشتافي بروتر 3
۳: سازندهگرایی اجتماعی ورگ 4
رويكرد ارزشيابي: كيفي
صفحه 8:
بازشتاسي و يادآوري تولید
دانش
<< به تمركز بر دانش 0 eed
روش هاي تدریس راهبردهاي یادگیري
ts 0" جمع آوري شواهد
صفحه 9:
دربارة رس ig و ارايدي eas ند
عناصر كليدي تعریف:
2
2 برخورد کبفي
صفحه 10:
0 ل 0 CRUE Bec nC Ne cent Tes Ee
۱ . درسي معلم باشد
7 ree RRS NO ea Te een Te yea)
طور مستمر از طریق برگزاري کارگاههاي آموز
4 روشهاي سنجش باید طوري تهیه و اجرا شود که انگيزهي دروني به بادگيري در دانش
او
صفحه 11:
ال ل را
Sees Gir s ereuen 0 19 اد رامكانار Ets
2 IY eS os eee Nal seed
كة هدف از اجراي آنها منطقي و استدلالي باشد.
صفحه 12:
0- روش هاي سنحش باید طوری تخاب و طراحي ۰ 7
ele را و
11 روش بت سس سل نود سر مات SSE
حاصل از آن بیطرفانه قلمداد شود.
Ee BA ار ار
ستجش به صورت کامل تحقق یابد.
صفحه 13:
آموزان) با و میا si لسك شیر در
3 ررد
2 بازخوردها بايد به صورت يك فعاليت مشترك و دو طرفه بين معلم و دانشس
ار ارت سر را
es رن =
0 ل ee ا CMe COSY es ne cece
2 ات
صفحه 14:
5- در ارايه بازخوردها بابد با استفاده از ملاك هاي آز
و با تاعطلو بودن عملکره دقرقا معحص سوه
6- مدارس باید باك شيوههاي بازخوردي متناسب با موضوعات درسی آهداف ۶ 8
رس به نها ساه ند 2
7- معلمان بايد در بيش بيني كام هاي بعدي يادكيري و متناسب كردن فعاليتها كلاسي
با تفاوت هاي فردي دانش آموزان از ييامد بازخوردهاي كلامي و كيفي به طور جدي
0
صفحه 15: