کسب و کار اقتصاد و مالی

استخدام و گزینش درسازمانها

estekhdam0

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “استخدام و گزینش درسازمانها”

استخدام و گزینش درسازمانها

اسلاید 1: استاد ارجمند : آقای دکترخدیوی استخدام و گزینش درسازمانها گردآورنده: میرمحمدسیدکلان آذر1386 دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز

اسلاید 2: مقدمه: در مرحله برنامه‌ريزي با مشخص شدن اهداف ، تعداد و نوع كاركنان مورد نياز سازمان معلوم مي‌شود . و بعد از آن نوبت به مرحله كارمنديابي است كه با استخدام افراد اين نياز رفع مي‌شود .

اسلاید 3: استخدام:استخدام به مفهوم مصدری آن یعنی به خدمت درآوردن یک نیرو دریک شرایط خاص و با یک قرداد معین.استخدام (نظام جذب نیروی انسانی); به معنای تامین و دراختیار داشتن و به کار گرفتن واجد شرایط ترین متقاضیان مشاغل سازمان می باشد.وشامل مجموعه عملیات : برنامه ریزی نیروی انسانی،کارمند یابی،انتخاب(گزینش)وانتصاب در سازمان است.ازنظرمیرکمالی استخدام یعنی به خدمت در آوردن نیروهایی که ویژگیهای آنها با ویژگیهای مندرج درقوانین ومقررات استخدامی انطباق دارد از طریق صدور حکم رسمی برای آنها که به موجب آن کار راهه شغلی قرار می گیرند و متعهد به انجام وظایف خاص می گردند و از حقوق و مزایای ویژه ای برخوردار می شوند.

اسلاید 4: كارمنديابي: فرايند جذب و بكارگيري ، به موقع نيروي انساني به تعداد مورد نياز و كشف افراد شايسته جهت رفع كمبود نيروي انساني سازمان است . كارمنديابي يك فرايند واسطه‌اي است يعني طي آن كساني كه جوياي كارند (متقاضيان كار) و كساني كه خواهان نيروي كارند (استخدام كنندگان) براي نخستين بار با يكديگر روبرو مي‌شوند تا طي فرايند بعدي (انتخاب و گزينش) توانايي واقعي آنها براي احراز شغل و ورود به سازمان تعيين گردد .

اسلاید 5: شدت فعالیت: جذب نيرو در يك سازمان متغير بوده در همه سازمان‌ها يكسان نيست فعال يا غيرفعال بودن سازمان در اين زمينه به عواملي مانند اندازه سازمان ، مكان( جغرافيایی) سازمان، محيط و شرايط كار و ميزان حقوق و رشد و ركود سازمان بستگي دارد .

اسلاید 6: عوامل موثر در كارمنديابيعوامل محيطي عوامل سازماني

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید