کسب و کارکامپیوتر و IT و اینترنتعلوم مهندسیاستارتاپ و کارآفرینی

استراتژی محتوا - استاد یاور مشیر‌فر

صفحه 1:
a's Sat C@MOTIVE ‏نيك التارتر‎ ontentclub.Moshirfar.co 30 بل ikstarter.com Moshirfar@gmail.com

صفحه 2:

صفحه 3:
سیری در جنگل استراتژی استراتژی - استراتژی محتوا ابزار - فلسفه استراتژی محتوا خلق / توليد محتوا توزیع محتوا ترویج محتوا شاخص‌های سنجش عملکردی محتوا (۴۱ یا ۶۷۴۸( کارگاه عملی تدوین استراتژی

صفحه 4:
po ‏ييل اندر خانه تاریک بود‎

صفحه 5:
=e Yavar Moshirfar v @Ymoshirfar ‏هر زمان که #استراتژی_محتوا را در گوگل سرچ می‌کنم» حقیقتا‎ درد در چشمانم آغاز می‌شود. مشتی تکنیک برای تولید/خلق محتوا را به جای «#استراتژی» قالب كردن ای کاش مینتزبرگ و پورتر و همل و سان تزو و آنسوف و بارنی آن‌قدر تلاش نمی‌کردند برای فهماندن این مفهوم به ما.

صفحه 6:

صفحه 7:
Gs el se ‏جک ولش : تصمیم‌های شفاف درباره نحوه رقابت با دیگران‎ ٩ ‏پورتر: کاری که دیگران انجام می‌دهند را با منابع کمتر انجام‎ 9 دهیم و کارهایی انجام دهیم که کسی غیر از ما انجام نمی‌دهد. 9 شرون انستور:انتخاب کردن یک مجموعه مشخص از تصمیم‌ها و «انتخاب نکردن» دیگران. 0 مینتزبرگ : یعنی اینکه اگر مجموعه تصمیم‌هایمان دیده می‌شود. بتوان یک الگوی مشخص درونشان مشاهده کرد.

صفحه 8:
مدیریت آسترانژیک برنامه‌ریزی استرایژیکی تفکر استراتژیک

صفحه 9:

صفحه 10:

صفحه 11:
BUSINESS - TRADE - COMMERCE E-COMMERCE ۲۱6۱۲۵۸۲ ۲ Marketing Strategy (Organization development Business development Content Marketing Strategy Function development inbound ‏منم‎ ۱ _ growth Behavioral Ecoi ۷ Public Relationship} Blitzscaling ee nom} Budget management 1 randing 3 ‏ول و‎ SEO/SEM - & ‏ع‎ Patterns Email Marketing Z Architecture Social Media Marketing ==> System design Affiliate Marketing ton PPC/Adwords apps Design ‘Experience ete Content Marketing

صفحه 12:
استراتژی محتوا چیست؟ تعریف ویکی‌پدی: استراتژی محتوا یعنی برنامه‌ریزی, توسعه و مدیریت هر نوع محتوا (دیجیتال و غیردیجیتال) هالورسن: استراتژی محتوا یعتی «تولید. توزیع و مدیریت محتوای مفید و قابل استفاده» هاب اسپات: استراتژی محتوا در واقع مدیریت هر نوعی از محتواست. در واقع نشان‌گری از توانایی مدیریت شما در هر حوزه‌ای است که در آن مشغولید. 02: استراتزیمحتوا بیشتر ناظر بر «دوینما» و «چشم‌نداز» است‌همانند سند استراتژیکس ایماتی که چشم‌اندازها یا ترسیم میکند: چرلها و چگونگی‌تولید محتوا و چراها و چگونگی‌تسوزیع محنوا, از یرت ظر استراتزیمحتوا و لستراتژی زا ریبی‌محتولیی (مشخمک ردن‌محل ت وزیع محتوا) خط مشی ‎joa‏ وشان‌دارند. ‎

صفحه 13:
استراتژی محتوا چیست؟ ‎a9: Outbrain‏ هم گ زینه‌هایت_عريفاولية ما لندازه بریموفقیتو شاخصرهایک نترلیرا میفزاید که به نظر می‌بسد با تعریفیک ه توسط ۱/۵2 صورتگ رفتهاستمدیریت محتوا) تشابه فراولنىداشتهباشد. ازلینمنظر که در مدیریتشیز بحثه شاخصهاى کنترل» یکی حشجدیو اصلی‌است 69 600۳۵۱۳ : ت_عریفاستراتزیمحتوا یا ناظر بر چنبه‌هایک اربیدی‌آنم‌پاند و آزيا شاملتولید. یساندن(به جایتوزیع) و مدیریتمحتولی‌مفید و قابللستفاده» قلمداد کردماست ۵0 0۳۱۵6030[: معتقد اسک ء مهم‌ت-ریروام در ت-عریفاستراتژیمحتوا وا «برنامفريزئ) استبه نظر وئمين_خشاز تعريفاستراتزىمحتولىئ هط وو به تعريقهاصال» مي _خشد.

صفحه 14:
استرا اتزى محتوا جيست ‎١‏ ‏؟096آلا0 ا ا©داء83: يلهكار عملى: تويعء | يتباطا تلنسانواست ۸ 03۳061۱ : ت عریفه لوورسرو 1۵۷1۳96۲ از استراتژی‌محتوا و استراتژیی زاریایی‌محتولیی‌یا به چا لشر> شید ماست وی معتقد استدرستاسک و مهم‌ترینو اصیاترین‌هنر در استراتژی‌محتوا «برنامع‌ریزی) اسستلما ببدون‌داشتن ب-رنامای یراع ی ازاریابی‌محتوا و استراتژیی ازاریابی‌محتولییاین‌عمل ‎ici‏ خواهد پذیرفت

صفحه 15:
استراتژی محتوا چیست؟ محمد رضا شعیانعلی: استراتزی محتواء یعنی تضمینی برای به دست‌آوردن نتایج ارزشمند در طول زمان به صورت پیوسته و نه موفقیت‌های کوچک درخشان اما مقطعی. در واقع استراتژی محتوا «فرآیند تولید. ذخیره‌سازی و توزیع محتوا هم‌خوان با استراتژی کلان سازمانی, بر مبنای یک هدف بسیار مشخص و تنظیم‌شده برای پرسونای مخاطب خاص است که با استانداردی مشخص و شفاف در طول زمان و در تمام عمر چرخة محتوا سنجیده و پایش می‌شود. استراتژی محتوا مسئول اصلی تهیف «هویت محتوایی» از منظر ساختارمندی و شیوةٌ خاص (برند) آن در تمامی بخش‌هایی است که به کار تهية محتوا مشغول‌اند.

صفحه 16:
‎Sy‏ محتوا چیست؟ ‏استرا ‏منظور از استراتژی محتوا تعریف یک برنلمة جامع. هم‌خوان با اهداف سازمانی برای حفظ جریان دائمی ارزش آفرینی و تأثیرگذاری بر مخاطب از طریق محتوا که نمایانگر هویت. برند و شخصیت سازمان باشد. است که باید در تمامی مراحل از «برنامه‌ریزی تا اجرا» توسط «مدیر ارشد محتوا» هدایت» سازماندهی و مدیری ‏تعریف خیلی ساده: استراتژی محتوا یعنی «هنر درک مخاطب., هنر درک ارزش‌های کسب‌وکار و در نهایت تلاش برای نزدیک‌کردن اين دو به يكديكر» ‎

صفحه 17:
Content strategy: Content marketing: Internal guidelines Editorial calendar, creation, and governance curation, promotion, iteration Content marketing strategy (overlap area): Vision, goals, audience research, voice and style, ideation, external governance

صفحه 18:
سطوح مختلف استراتژی insights Strategy Vision Organization Profit Business Actions Fonteht Marketingsfrategy\ Function Core Values ‘Team structure Culture Constant Delivering valUes as a profit, ina long run Howto make Moneyifrom, Content strategy SpdValues and Culture?¢Content Marketing, Intetion

صفحه 19:

صفحه 20:

صفحه 21:
پیست وپنجمین نمیشگاهلکاپ

صفحه 22:
ساده‌ترین ابزار : 6

صفحه 23:
کار ی 5 5 ی تعیین پرسونای کسب و کارهای مورد نظر ۰ لوله‌کشی آنلاین ‎٠‏ فروشگاه لوازم یدکی خودرو ‎٠‏ خشکشویی آنلاین ۰ گجت هوشمند فشار خون

صفحه 24:
توجیه استراتژیک : چرا بازاریابی محتوایی برای این کسب‌وکار مفید و لازم است؟ هدفا لدب وگار چیست؟ مشتریانش کجا هستند؟ چه متابعی دارد؟ چند سال برای رسیدن به هدفش زمان دارد؟ چه ابزارمایی در دسترش هست؟ جه دیدی به بازاریابی دارد؟ محصولش چیست؟ چه خدماتی را ارائه می‌کند؟ چه ارزشی به مشتریانش ارائه می‌کند؟

صفحه 25:
Guilty Pleasure Touch point wie ۱ vo 2 ‏ع‎ ‎Live with Audienc SEC ETS

صفحه 26:

صفحه 27:

صفحه 28:
Marija Tiurina coffee menu مکی

صفحه 29:
و

صفحه 30:

صفحه 31:

صفحه 32:

صفحه 33:
تدوین استراتژی محتوا یک بار دیگر مهم‌ترین سوال‌ها را از خودمان بپرسیم: پرسونای مخاطب من «دقیقا» چه نیازی دارد که قرار است با محتوای من رفع گردد؟ چه محتوایی برایش مناسب است؟ مخاطب من کجاست؟ چه تأثیری میخواهم بر او بگذارم؟

صفحه 34:
چارچوب تدوین استراتژی مجتوا Inbound Marketing Methodology The best way to turn strangers into customers and promoters of your business. Convert Close Delight cats te Action Emat Social Media Lance Pages ‏نی‎ ‘Smart Calisto Action Forms Load Scoring Ena contacts ‏اهوم لو‎ Worktows: Attract رسد Biog Social Meck ‏و‎ ‎Pages

صفحه 35:
Content Research A met 0 SEO Strategy آبزارهای پژوهش کلید واژه‌ای: ‎Google, Google Trends, Buzzsumo, Hashtagify,‏ ‎Kwfinder‏

صفحه 36:

صفحه 37:
Political ‏لیر تا‎ Social Technological Legal تهدید ورود ۳۳۹۳ Analysis وضعیت رقابت ا و هید ‎ae‏

صفحه 38:
چطور و با چه گام‌های اجرایی از پس مشکلات و مسائل بر می‌آییم و راهکار خکتوانی زر آوه امن کنیم؟ گانت چارت

صفحه 39:

صفحه 40:

صفحه 41:
ادن 5 md | fo CONVERTS CONTE! LAURA HANLY

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان