سایر تحقیق و پژوهش

استراتژی های آموزشی

Strategyhaye_amoozeshi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “استراتژی های آموزشی”

استراتژی های آموزشی

اسلاید 1: استراتژی های آموزشیدکتر سید منصور رضوی

اسلاید 2: استراتژی روش فنStrategyMethodTechnic

اسلاید 3: استراتژی آموزشی راه رسیدن به اهداف دوردست آموزشی

اسلاید 4: روش تدریس راه منظم ،با قاعده و منطقی برای ارائه ی درسبه منظور دستیابی به اهداف درس.

اسلاید 5: فنمجموعه ی اعمال ماهرانه ای است که در قالب یک روش،در جهت دستیابی به اهداف درس به کار می گیریم.

اسلاید 6: امروزه بین روش و فن مرزی قائل نیستند.

اسلاید 7: SPICESاستراتژی های آموزش

اسلاید 8: Student Cent.Teacher cent.Mixed

اسلاید 9: Problem BasedInformation GatheringSubject / Disease Based

اسلاید 10: Integrated System Discipline BasedSystem Based

اسلاید 11: Community BasedHospital Based

اسلاید 12: Elective(Optional)Compulsory Standard Program

اسلاید 13: SystematicOpportunisticApprenticeship

اسلاید 14: .Teacher C.Student C.تشبیه به غذای رستوران.تشبیه به غذای بوفه.یادگیری غیر فعال.یادگیری فعال.انگیزه ی به دنبال مطالب رفتن کمتر.انگیزه ی یادگیری بیشتر.گستره ی اطلاعات نا معلوم.گستره ی اطلاعات معلوم.استفاده از تجربه ی استادان.خود تجربه کردن.تعیین اهداف،محتوی،روش ها،منابع،توالی ، سرعــــت یادگیــری و زمان ارزیـابی توسط معلم.تعـییـن اهـــداف،محتـــوی،روش ها،منابع،توالی،سرعـت یادگیری وزمان ارزیابی تحـــت هــــدایت معلم،توسط دانشجو.

اسلاید 15: Nice to knowBetter to know Must know

اسلاید 16: .Teacher C.Student C.سخنرانیخود آموزی حل مسئله ......دانشگاه علوم پزشکی تهران.دانشگاه ماستریخت هلند.....

اسلاید 17: Inf. GPrb.Bفراگیری اطلاعات مربوطاستفاده از اطلاعات ادغام یافته پرورش قدرت حل مسئله ایجاد انگیزه یادگیری فعال یادگیری با دوام کسب اطلاعات نا مربوط کسب حقایق،مفاهیم و اصول ایجاد نا امنی روانی برای فراگیرنده یادگیری بیشتر غیر فعال یادگیری کم دوام یادگیری برای روز مبادا

اسلاید 18: Disc.BInteg. Bدیسیپلین ها هر یک برای خود کار می کنند.مسئولیت ادغام مطالب با فراگیرندگان است.تماس با بیماران با تاخیر انجام می شود.معلمین راحت تر هستند.تقویت و حفظ دیدگاه جامع (Holistic) طب.اطلاعات معلمین جامع تر.مسئولیت ادغام اصولی با معلمین.تماس زودتر با بیماران.تقویت تعاون تخصص ها. تقسیم کار بین دانشجویان.ایجاد ارتباط منطقی موضوعات.وجود فاصله و شکاف بین موضوعات.

اسلاید 19: Hosp. BasedCom. Basedدوری از جامعهعدم درک نیاز های جامعهنقص آموزش به جامعهمدیریت آموزش آسان ترآشنایی و تماس با جامعهآشنایی با نیاز های جامعهرواج تخصص گراییعرصه ی یادگیری واقعیعرصه های متنوع یادگیری تماس با بیماران دست نخوردهمدیریت آموزش مشکل تر مشکلات قانونی و فرهنگی

اسلاید 20: انتخاب درسدروس استانداردانتخاب:درس موضوع روش استادكاريكولوم متمركز

اسلاید 21: روش سيستمي روش استاد شاگرديدر اينجا ،تجربيات يادگيري برنامه ريزي و ثبت شده است.در اينجا،تجربيات استاد پيگيري مي شود.

اسلاید 22: با سپاس دكتر سيد منصور رضوي

32,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید