برق و الکترونیکعلوم مهندسیتکنولوژی

استفاده از فناوری RFID در روابط عمومی

صفحه 1:
te eae ee ‏حساوو ز‎

صفحه 2:
‎Era‏ اورى 171:11 در روااط تمومى ‏وق ریت 1 ‎Saree‏

صفحه 3:

صفحه 4:
3 3 0 5 ۳ 211211117 Cee | coreg ‏لس‎

صفحه 5:
ا ا | در سازمان را رهكيرى نمود و بر اساس أن اطلاعات مفيدى مانند اينكه : ۱ ‏ا‎ yea ee ۱ ۱ ‏کاربردی کسب نمود.‎ با استفاده از لین فناوری و راهکار پیشنهادی می‌توان جایگاه سازمانی و عملکردی(کاربردی) كرد ا اللا

صفحه 6:
نياز سنجى : سس عاى اطلاعات ميري همواره ارس اطا عات ار رار لساريان كن أطاحهاي را ‎ele tee ee) lene eee‏ در بر ميكيرد. ل 0 بوده و نيازمند ميزان سنجى رفتار هستند. 0 ‏ا‎ SCA greg es ne ۱ ap OM en IPOS eC

صفحه 7:
- از آنجا كه در بسيارى از مواقع خروجى كار برخى از واحدها به دليل برخورد با عوامل انسانى ‎ene)‏ ا ا ا ا ‎USCS SSS)‏ مديريت نمى تواند بصورت عاذلائه و مستند يررسى كتدد ۷ ا ا كس ‎ino eo‏ 0 eon a re ken De eee Ter cceal ‏ين‎ 2 ye و اس زر تس رس را لا رایس رس را فکری و مالی » جریانی بخواهد واحدی از سازمان را با مشکل مواجه کند وجود ندارد؟ مسوول تشخیص صحت عملکرد و پاسخگوبی به افکار عمومی مشتریان و با مراجعین در سازمان کیست؟ ۱ ‏ل ل‎ ee

صفحه 8:
معمولاً شكايات رسيده توسط روابط عمومى تفكيك عددى شده و به صورت جامع به مديريت ارايه ‎ae sent SC BES Se cee Pe tec ES ae‏ ا 310000 اعتمادی از نحوه عملکرد افراد باشد اما به وضوح می توان گفت این آمار بدون تحلیل و مستندات اگر سازمن بخواهد به متریان و یا مرجمین خوداملمینان دهد که در کمترین ژمان ممکن و با ۱4| سازمان را بدست آورد؟ ‎ie ee eee) Sree meer)‏ ا ا ل از اططلى ترين دست أوردهاى أن سازفان به تعاب فى آبد انا آيا در سارفاتها ورآدارات واحدى ميتوائد أبن آمار را كسب كتير ‏از آنجا که بسیاری از مراجعین به فرمهای نظر سنجی اهمیت نمی دهند آیا میتوان به اين فرمها برای أرزيابى رضايت مراجعين اعتماد كرد؟ آيا اطلاعات دريافت شده در فرمرها محدود نيست؟ ‎ ‎Dowty over ten eae oe en Se eines ol POTD ea ‏اكت‎ ee see oe ae ree) ‏نقش روابط عمومى در اين ميان جيست؟

صفحه 9:
0000 SUIS Cel pt Re Core ea) ‏ل ل ا ا‎ Tee ILS) SOS Re ce ‏ا‎ بو دیدگاه مدیریت روابط عمومی در شکل فعلی دارای اطلاعات ورودی و خروجی حیانی برای سازمان نيست و در بسيارى از موارد نيز روابط عمومى تنها نقش دفتر ارتباط مردمى را برعهده دارد. سوال : واحدی که نتواند در سیستم اطلاعاتی سازمان نقش آفرینی کند آیا در تصمیم ل ل سن

صفحه 10:
MIS ® | آنها ارتقای کارآیی سازمان از طريق تقويت توانايهاى سازمان براى 0 نيازهاى درونى و برونى سازمان در يك 21011110111 . ‏همانطور که گفته شد سیستمهای اطلاعات مدیریت با مدیریت سیستم های اطلاعاتی متفاوت است‎ FE navy, CME SE) Ts Dera pe oes Sb PLE Semper SE Pee eer MO ‏ا‎ ‎1 ‏ل‎ Te Re ne are ee Cre ee ed eR eA ee Le eee Ce ROD) OT a ee ee ed ‏سيستم معرفى ميشود. اين زير سيستم ها ميتوانتد موارد زير را شامل شوند : كنترل تردد ( نكيهبانى) » كنترل‎ 5 0

صفحه 11:
مزيت استفاده از سيستم هاى جامع اطلاعاتئ 0000 ‏ا ا ا‎ en a ‏در درون سازمان به طوری که هر فرد بهاطلاعات موردنیاز دسترسی داشته باشد؛ برخورد هماهنگ با‎ ‏نيازهاى اطلاعاتى داخل سازمان (رولى +184 ی‎ 1225 ۱ 1 Bho ds recor eo pee ge Face de Ory ‏استفاده مدیران است.‎ cy

صفحه 12:
6 مزیت استفاده از این سیستم ها چیست: Rye cae tr eeare ie Par Ps Sern a a pre Sanur nen ۳. اطلاعات نوین را به ساختار تزریق می کند. ۴ مدیریت را از تحلیل اطلاعات یه سمت تصمیم سوق می دهد. است. ۵. هدفش پررسی درون و برون سازما وظیفه روابط عمومی در این زمینه چیست؟ ۱ . سنجش افكار و رفتار مراجعين مى تواند نقش روابط عمومى را در اعتلاى سازمان بارز كند. ا 52301100 7

صفحه 13:
زير ساخت :۱ م ل ‎Pe Ee‏ هویت کارت را شناسایی میکند . | BY] See LSBs DMUs) Te Sa) des مزایای اين فناوری و کارتهای تلفیق آن با کارتهای هوشمند: ‎.١‏ قابليت استفاده از اين فناورى در كاربردهاى مختلف. ‏۲ کاربرد انواع غیرتماسی کارتها و فناوری 18۳110 محدودیت فضا را از بین می برد. ‎es sees Teo‏ بودن كارتها و ابزار مختلف آن. ‎oe‏ ا ‏عر لل وق رد رك ‏سك وراد لاضن ‎0000 Yay Rena ere yen ‎0

صفحه 14:
BOS Td ۹ Rene en pee men rrr terreey emer ‏تأثير محسوسى بر نحوه تعامل با مراجمين.‎ 00 eee eer eae Peay !. معمارى بانى اطلاعاتى يرلى تمام سازمان. ؟. يكبارجه سازى متابع سازمان برلى دسترسي به يخخشيهايى از االاعات. اا 5111110000 ‎a ey‏ شيكه شتاسابى (81711. 1 ا 17011101 Ie Sc ritcne er any [1 0 ۱۰ تأیید دسترسی و تفکیک اطلاعات برای کروههای دیکر سازمان- ‎١‏ .أموزش برسئل. ‎Pon ne Rene MK ‏۳ تست تاج ‏۴فرهنگ سازی و اطلاع وسانی ‎aa een eer ep nS ‏عا.بياده سازى كامل سيستي. ‎021000 eer een 111111111010111 ‎0000 ‎ ‎ ‎ ‎ ‏دصر ری زابرس رت ‎co

صفحه 15:
@ "Balin مراجعين واحداب RFID

صفحه 16:
00 در آمارهاى دريافتى درمى يابيم كه واحدى از سازمان: كناك را رس كو تر 7- معذل زمان ماندكارى مراجعه كنندكان در سازمان © ذقيقه است. ۳- زمان معطلی و یا ميانكين زمان انجام كار در واحد مورد نظر تنها ۲ دقیقه است. - در نتيجه مى توان به ابن موضوع رسيدكى كرد كه به جه دليل بيش از 71 دقيقه معطلى برای مراجعین این واحد ایجاد می شود؟ دلايلى همجون مسافت زياد براى رسيدن به واحد مورد نظرء عدم وجود راهنمايى لازم براى رسیدن به این محل و یا عدم پاسخگو بودن واحد مورد نظر (چه به دلبل ازدحام جمعیت و چه داك ‎ye ee (ge Co yon‏ - با رسیدگی به این موضوع بدون اينکه شکایتی از مراجعه کنندگان دربافت شود می توان سطح رضایت آنها را بالا برد و اين نتیجه ای است که بدون وجود یک چنین سامانه ای تنها به صورت سلیقه ای امکان پذیر است و در سازمانههای بزرگ معمولا این مشکلات مراجعه ‎ig CR‏ ا ل رم 2 ‎Wee‏ ‏مشتری ایجا

صفحه 17:
کر 1

صفحه 18:
6 مزیت های دیگر این سامانه عبارتند از : 0 Fe pee ‎al‏ ا

صفحه 19:
نتيجه: ‎CP‏ و( ‎FeV ep ec carp Pa sey an es aL eR ren SN FO ey‏ ‎FO a eS) seed eas) el ee ae ee ‏سس‎ ead eo ‏نمی شوند مگر آنکه فناوری را به خدمت گرفته و تحلیل داده ها را در جهت انجام وظیفه خود‎ pe ‏برزن سارستی+ ید کر کرت با سرتسساری رابت‎ page NE a) ip oe ‏می توان به نسلهای جدید و شیوه های جدیدی افکارسنجی دست یابیم و ضمن آن از این‎ ‏ار‎

صفحه 20:
ان

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان