سایر آشپزی

اسهال اختلالات آب و الکترولیت ها

ekhtelalat-ab

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اسهال اختلالات آب و الکترولیت ها”

اسهال اختلالات آب و الکترولیت ها

اسلاید 1: اسهالاختلالات آب و الکترولیت ها

اسلاید 2: اسهال:یکی از شایع ترین بیماریها در کودکان و شیرخواران است.حدود 20 درصد از مرگ ومیر کودکانی که در کشورهای در حال توسعه زندگی می کنند مربوط به اسهال و کم آبی است.اسهال به دو صورت حاد و مزمن طبقه بندی می شود. اسهال حاد عامل مهلک در کودکان زیر 5 سال به شمار می رود. اکثر موارد اسهال حاد بصورت عفونی بوده و مربوط به ویروس ، باکتری و پاتوژنهای انگلی می باشد.

اسلاید 3: اسهال مزمن معمولا بوسیله وضعیت هایی از قبیل سندرمهای سوء جذب ، بیماری التهابی روده ، نقص دفاعی ، حساسیت غذایی و عدم تحمل لاکتوز ایجاد می شود . این نوع از اسهال همچنین می تواند پی آمد درمان و کنترل نامناسب اسهال حاد عفونی باشد.

اسلاید 4: بطور کلی تعریف اسهال سخت است و واژه های مورد استفاده در ارتباط با اختلالات اسهالی نشانه موضع ابتلا می باشد : گاستروآنتریت( التهاب معده و روده) آنتریت ( التهاب روده کوچک) آنتروکولیت ( التهاب روده کوچک و بزرگ) و کولیت ( التهاب روده بزرگ ) و...

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید