آموزشسایر

اصول آموزش و یادگیری

صفحه 1:
ار 0

صفحه 2:
فهرست ياد كيرى نگرشهای مختلف یادگیری نظريه سازنده نكرى در يادكيرى ‎ears een ey mel |‏ 3 انگیزش و تعلیم و تربیت انواع انگیزه الگویی برای افزایش انگیزه ويزكى هاى معلم ویزگی های جو کلاس 0 هوش و خلاقیت تعريف هوش تكرشهاى مختلف به هوش تقسیم بندی هوش چند گانه اصول آموزشى مرتبط با تقويت هوش انواع تفكر خصوصیات افراد خلاق آموزش و پرورش و خلاقیت تغییرات اساسی نظام آموزشی جهت پرورش خلاقیت

صفحه 3:
ياد كيرى 4 | SS 0 انسان تنها با تعدادی رفتار رفلکسی ساده متولد می شود و بیشتر آنچه که انجام می دهد حاصل یادگیری است | 7 ‏ا‎ 0 Peers hl ares poe TICS Teg) Sane ‏حاص‎

صفحه 4:
نگرشهای مختلف ياد كيرى ا ا ا ا بيت لات رابطه بین محرک و پاسخ Ne ‏ا ا‎ ct oO ‏ا‎ ‎۱ eee Ce Eee)

صفحه 5:
نظریه سازنده نگری در یادگیری " معلمان نمی توانند به سادگی دانش خود را منتقل کنند ‎mU bree)‏ ۳ Foe ee cc een ae er 2225555 9 eee > Uke tl ROTTS) ‏کنند و آنها را تغییر دهند‎ وت

صفحه 6:
اصول نظريه 200 نگری *" يادكيرى اجتماعى ا ا م 2 0 a

صفحه 7:
روشهای تدریس روشهای قدیمی روش پایین به بالا Foe eS Seem RE SLOTS) (a) ۱ /

صفحه 8:
انگیزش و تعلیم و تربیت 27 | 7 دانش آموز با انگیزه خود به دتبال یاد گیری می رود

صفحه 9:
eae] fiom sae Se Ser اا ا ‎eae‏ 1۹ -> نايايدار و وابسته به شرايط ۰ 8

صفحه 10:
" انگیزش بیرونی << تحریک خارجی --پاداش و تقویت ۱ or ete eS ‏ا‎ BOOS poser ‏ا‎ ‎2 Be Re a! =) ‏مر‎

صفحه 11:
الگویی برای افزایش انگیزه بالا بردن انك

صفحه 12:
ویک ‎Feats‏ معلم ‎rine‏ 1 لك آجاد علاقه ب كرمى و هم حسى انتطاراك كيت

صفحه 13:
ویژگی های جو کلاس " جو کلاس شامل رابطه بین معلم - دانش آموز, روابط بین دانش آموزان و ويزكيهاى فيزيكى كلاس است مقدار انگیژه - انتظار موفقیت * ارزش موفقیت نظم و ایمنی Ce =o fs, =

صفحه 14:
ویژگی های روش آموزش ” روش آموزش بايد به كونه باشد كه ايجاد انكيزه كند ا ا 0 ‎caneesa‏ سم 1 2 ۷ os al 7 3 1 sree enon ores 7 تقویت و تنبیه 7

صفحه 15:
۳۱ ۴ يل ۳۷ ae Sore ۱۳۷ ۱۶۳ ۳3 2۹ ۴۲ و آب مورد نظر به لبتر 44 ثرا سب ‎YF‏

صفحه 16:
هوش و خلاقیت رسد رابطه هوش و خلاقیت ؟ 1 اهر 1 رابطه آموزش با هوش و خلاقیت ؟

صفحه 17:
تعريف هوش ” تفكر و استدلال كردن انتزاعى cil er wd care * ل 0 0 " توانایی سازگاری با محیط و شرایط جديد

صفحه 18:
نگرشهای مختلف به هوش Dene eee el ‏ا ل‎ eo <a 1 Re ete eres ene eo

صفحه 19:
‎rere‏ ا و ‏" هوش زبان شناختی * هوش منطقی- ریاضی * هوش موسیقی ‏هوش فضايى 0 هوش ميان فردى ‏” هوش درون فردى ‎ ‎ ‎

صفحه 20:
اصول آموزشى مرتبط با تقويت هوش re mre sre Or Res ee eee rea eree ‎eb jy] 925 ps‏ رك ‎Feet reer cet ere car reed eee ee ‎ ‎

صفحه 21:
ا ۱ آيا خلاقيت همان هوش است ؟ * رابطه خلاقیت با پیشرفت تحصیلی ؟ لت ل لك

صفحه 22:
تعريف خلاقيت " روانی جریان فکر و تخیل * انعطاف پذیری قوای فکری 00002

صفحه 23:
انواع تفکر * تفكر همكراء كشف روابط بين يديده ها با استفاده از نتايج تجربيات قبلى و ييروى ازعادت در تفكر - + هوش " تفکر واگرا: نگاه جدید به پدیده ها و ساختار شکنی نظم حاکم بر * لازمه تفکر واگرا استفاده کافی از تفکر همگراست رد 7 ارتباط هوش و خلاقیت ‎es‏

صفحه 24:
تفکر همگرا ۳

صفحه 25:
خصوصيات افراد خلاق معمولا باهوش a (eased glad 9 555 0 * محافظه كار نيستتد كك دوج جص ‎rekon‏ ‏عدم پیروی از روش دیگران آهمیت کمتر نسبت به تمرات: كلاس و ارزيابى ديكران مكلا عمیق اندیش در مسائل ذهنی ‎Corer Or oe‏ | و اجتماعى احساس مسئولیت نسبت به دیگران فعال و کاری تسلط بیشتر پر غرایز علاقه و کنجکاوی به مسائل علمی و هنری

صفحه 26:
oO ‏كا‎ 1 ‏اا ا ا ا‎ Cae آموزش و پرورش و خلاقیت 0 Be ‏اب‎ ۳ eee PE ce 500 0 " خلاقیت و پیشرفت تحصیلی

صفحه 27:
*. آموزش معلمان براى يرورش خلاقيت و تفكر واكرا در دانش آموزان تغییر روش تدریس 250 Prac relies sie 55) تغيير جو كلاسى شامل روابط فردى و محيط آموزشى erent ‏ا ا ا ل‎ Nee areal ee Ret ‏تغییر کتپ درسی‎ عدم ارائه درس به صورت مطالب و کتب از پیش تعیین شده ۱ ee erie ee Rx yy eel oe we See Meer od ذركيرى مستقيم ذاش آموزان در يادكيزى واداره كلاس به صورت شاكرد محورى تغيير نقش دانش آموزان از غير فعال و شنونده به فعال و كوينده

صفحه 28:
eee eee ERTS er RC Ree eo ae © @rrkevbok, 8.0 (IOO9).CPPevive Ocul earcicg. Doavile, ۱ ‏ام‎ ce ree

صفحه 29:

39,000 تومان