پزشکی و سلامت طب سنتی

اصول حمام کردن در دوران بارداری

hamam_dar_dorane-bardari_tabaye

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اصول حمام کردن در دوران بارداری”

اصول حمام کردن در دوران بارداری

اسلاید 1: www.tabaye.ir

اسلاید 2: اصول حمام کردن در دوران بارداری

اسلاید 3: حمام کردن برای خانم های باردار شرایط و ویژگی های خاصی دارد، هم برای مادر هم برای جنین مفید است و در روحیه مادر هم تاثیر بسزایی دارد.در عين حال زنان باردار بايد در حد معتدل به حمام بروند و به آن عادت نکنند.

اسلاید 4: لذت بخش است، آرامش بخش است،درد را تسکين مي دهد، خستگي را برطرف مي کند،حمام رفتن براي زن باردار ضرر ندارد بلکه مفيد است، زيرا:

اسلاید 5: خواب آور است، حرکات شديد، آزار رسان و خسته کننده جنين را آرام میکند،فضولات بدن را خالي مي کند و بدین طریق شرایط جسم زن باردار را برای پرورش جنینی که در شکم دارد؛ مناسب می کند.

اسلاید 6: اصول حمام کردن در دوران بارداری:اعتدال در زمان و فواصل حمام رعایت شود.نشستن در حمام را طول ندهند تا ضعيف نشوند، قوايشان [کاهش نيابد] و تشنه نشوند.حرارت حمام باید معتدل و آبش گوارا و هواي لطيفي داشته باشد.

اسلاید 7: آب حمام ولرم باشد و برودت و حرارت آن معتدل باشد.از بخورات و بوهاي خوش که نفس را تقويت مي کند، در حمام استفاده شود.در ابتدای بارداری و در زنان حامله ضعیف، استحمام با آب ولرم، زیاد انجام نشود.(منظور حمام مفصل و طولانی است نه دوش گرفتن)

اسلاید 8: زمانی که در حمام هستند، بهتر است به صورت نشسته باشند تا از ضعف جلوگیری شود، وجنین آرامش داشته باشد.در ماه آخر هر دو روز یک بار حمام کردن برای نرم شدن اعضای تناسلی و اتساع آن مفید است.

اسلاید 9: بعد از بيرون آمدن از حمام، از نوشيدن آب سرد و به ويژه آب بسيار سرد خودداري کنند. در صورت عطش پس از حمام، از رب ميوه هایی مانند سيب، به، غوره و ريواس به حد اعتدال مصرف کنند.پس از خروج از حمام مدتی استراحت کنند.

اسلاید 10: هرگاه کاملا استراحت کردند بايد از لطيف ترين غذاها تناول کنند و از مقدار آن بکاهند و در چند وعده و نه به يک باره ميل کنند.

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید