صفحه 1:

صفحه 2:
TEAM WORK ‏صولک ايتيمي‎ تیلست راز ا 7۱۳۱ مدرس دانشگاه

صفحه 3:
3 Pe EO ON Pe BPP ary eae Pr) ‏معنوی‎ bio;psycho; socio; speritu ; 3/۱ ‏ات‎

صفحه 4:
شرايط كار از نظر اسلام : مشروع و حلال بودن كار ار 00 ‎e ees s))‏ 00 پایه گذاری کار روی اصول اخلاقی معنوی و .. وفای به تعهدات پذیرفته شده توسط کارمند ۲ اا ل را

صفحه 5:
100100 ‎Berea ced‏ ات لك تمركز بر يك بحث مشخص ‏فهم شرح وظايف تيمي و ايجاد تعهد ‎TO Tes oD‏ ل رت ‏برخورد راحت با عقايد مخالف ‏اجماع بر تصميمات ‏انتقاد صادقانه و راحت ‏آزادي عمل افراد براي بيان نقطه نظر اجراي وظایف ‎i‏

صفحه 6:
سازماندهي تيم و تقسيم وظايف رئيس - مخبر (كزارشكر) - عضو ‎ede.)‏ ل ل

صفحه 7:
۳ هم دست و هم داستان (كار و هدف) ل تعهد يذير ۳ ارتباط برقرار مي کند ۳ قابل اعتماد هستند

صفحه 8:
ل انضباط دارند "تیم را بالا مي کشند ‎eee‏ ‏ل قصد و هدف دارند ۱ لبا تيم مي جوشند آماده اند ‎Sc‏ ا ا 00۳ لا مشکل گشایند ل بيكير و نستوه اند

صفحه 9:
انمونه قوانین تیم ‎(itecgl)‏ ی ‏* شروع جلسات به موقع باشد ‎1 ‎0 ‏ا‎ cas Soci 526 ‏"" غيبت غير موجه بيش از دوبار افراد -#خراج از تيم ‎0 ‏ا‎ eee dial

صفحه 10:
" از ضرورت تشكيل جلسه مطمئن باشيد. ان را ار جلسه هیجگاه اتلاف وفت نیست اگر درست بر گزار شود. (تعيين اهداف .تهيه دستور جلسه ‎٠‏ تعيين نقش افراد »اعلام قواعد بحث»هدایت مباحت شروع و خاتمه بموقع و....) * مدیر جلسه و مخبر جلسه مشخص شود . "" مدير به همه وقت مساوى براى اظهار نظر بدهد . ‎Al jy pao ths AVS) I eg yes fC‏ الراك در نظر كرفته شود . ‏"" وقت هر دستور جلسه مشخص شود

صفحه 11:
Brain Storming ( بارش افكار) .يك روش كار تيمي مي باشد (مدل علمي واستاندارد)

صفحه 12:
‎a » 506 ۰ ۰‏ نمونه قوانين بارش افكار "ا وظايف مدير جلسه: شروع جلسه (به موقع »اعلام دستور جلسه » زمان) هدايت قاطعانه »منصفانه واقع بينانه جلسه رعايت زمان صحبت افراد » زمان دستورجلسات »اعلام ساعت هر © دقيقه »رعايت نوبت افراد بررسی موافقت گروه » جمع بندى كامل دستور جلسات

صفحه 13:
نمونه قوانين بارش افكار "ا وظايف مخبر جلسه : "ا تنظيم دستور جلسات و اعلام به شركت كنندكان * تدوین نظر اعضاء و مصوبات تدوین صورت جلسات و ارسال به اعضاء و واحدها پیگیری مصویات ا 0

صفحه 14:
: وظایف اعضاء جلسه "" حضور به موقع Eee Tes Pete) "" عدم انتقاد از سايريين "" توضيح دادن و توضيح خواستن در موقع نياز حساسیت به دستور جلسات * پیگیری وظایف بر اساس دستور جلسات

صفحه 15:
ل 0 * عضو پرصحبت تیم "" عضو ناراضي تيم * عضو مشاحره کننده تیم " عدم تمركز تیم

صفحه 16:
تا ا ‎Ee‏ ی و 6 ies ce ie Ten Tet ae ‏حمایت (تشویق افراد به صحبت کردن)‎ 60 توجه به کیفیت پذیرش بررسي و ارزيابي بازدهي تیم تعداد مناسب افراد تیم عضویت داوطلبانه

صفحه 17:

صفحه 18:
5 سس همم 7 000 لو

صفحه 19:

صفحه 20:

صفحه 21:

صفحه 22:
فرایند ارتباط ۲ 4 _ بازخورد

صفحه 23:
ارتباط مناسب *انتقال پیام از فرستنده به گیرنده ‎eee‏ منظور فرستنده

صفحه 24:
اهميت ارتباط با سايرين : زندكى اجتماعى حاصل ارتباطات افراد . انسان موجودى اجتماعى است . ارتباطات برخواسته از شخصيت انسانها

صفحه 25:
یادگیری ارتباط موثر : 1 اکتسابی است . ی رات 3 آزبدو تولد شروع میشود . 1 ل ‎es YAO OO‏ ۳

صفحه 26:
ارتباطات : كلانى ربيان نتوشتارى- بيان ذدهائى) غير كلامى(آهنك صدا »تون صدا اصطلاحات » زست ءحالات صورت «ارتباط جشمى .....)

صفحه 27:
پا | ۴ ار 6

صفحه 28:
"" براى انتقال احساسات بهتر است . | 1 6 ‏ا‎ BARS POEL "" نقش ارتباط غير كلامى »تنظيم جريان مكالمه »تكميل و تاكيد بر پیام است. "" مداوم و پیوسته ولی مبهم و پیچیده است.

صفحه 29:
انواع ارتباطات ناشى از سه شخصيت انسان : child )) ‏کودک‎ ‎Joye bass 01 DIR adult)) gu

صفحه 30:
ها شخصینها هرسه شخصيت د اذ وجود دارد . سد د 5 شخصيت كودى - بعد والد 1 7۳ و بعد بال

صفحه 31:
‎(eit ۰.‏ افراد مسن با شخصيت كودك ‏كودكان با شخصيت والد يا بالغ

صفحه 32:
. 5 2060 ۱ ‏ناش‎ Bey) os ‏اقعل یا ضعف‎ 6 ‏لج كردن‎ )© ©) قهر كردن ) گریه کردن ) کنجکاوی

صفحه 33:
رفتار ناشى از شخصيت والد : 0)تحکم کردن ( دستوردادن ) ©) امرو نهى كردن . ©) نصيحت كردن ©©) ظلم كردن ) خلق قوانين و مقررات و تاكيد بر آن

صفحه 34:
۹1 يت بالغ : ؟ 0) نظر خواهی ) بیان نظرات و پیشنهادات 9) سوال کردن ) توضیح دادن ©) خبر دان 2

صفحه 35:
شخصيت ما كداميك از اينها است ؟ كدام يى برتر است ؟ 1 کر

صفحه 36:
چه شخصيتي در محل کار مفید است ؟ ‎Byer reer ns‏ كاهش مي دهد ؟ چه شخصيتي استرس را افزایش مي دهد؟

صفحه 37:
VS 5 au

صفحه 38:

صفحه 39:
‎edhe Blea)‏ اس كار دکتر آیت اله سهرابي ‏طارص ۷۲0 مدرس دانشگاه

صفحه 40:
زندگي ما چه موقعي در حد قابل قبولي است ؟ ‎ws‏ که در سلامت جحسمی باشیم ؟ روحیاشيم؟ - 7 ‎ ‏: تعریف سلامت از نگاه بهداشت جهاني 9 ‎Te eae ere tS) ۱ tye ye ones Peeve) Pepe ee Peele

صفحه 41:
رس جند مورد از 0 جد كت

صفحه 42:
: استرس > حالتى هيجانى است كه فشار روانى به شما وارد ميكند . ‎are) peor) lias‏ | 000 eee Rec real SreweN eae ie * استرس -احساس تهدید شدن

صفحه 43:
: استرس 6 هر تغییری در زندگی یک استرس است. @ استرس اضطراب .خشم . ‎Te‏ RU pean [Coe rca POSS) CCM el ee ore Ce CT SS)

صفحه 44:
۳ > 21511655 (با عواقبمنفمل (Suj9] 9+ 5.-9)Eustress < < واقعی ‎٩‏ تصوری (خیالی) خفیف ؛شدید ‎YOO 9 ۳‏ - درون "1 دقرف زاد

صفحه 45:
۳ Or ence Soon at

صفحه 46:
۰پب»۱ | 4 iS ua oui ‏»خانوادگي»....)‎ ae ‏محيطى( م‎ ‎LI‏ تعار ضات

صفحه 47:
:اثرات استرس *جسمي (آکنه ,ضعف سیستم ايمني (.... ‎Corner a ek Ser ae Si‏ ۳0 apogee ese 2) ‏محيطي (آشفتكي‎ - Cee eer oerers Coney oie

صفحه 48:
: هد ف مهارتهاي غلبه بر استرس ‎ee ۹‏ # کاهش استرس " انطباق يذيريي (تحمل استرس )

صفحه 49:
:عوامل مقابله با استرس محركى تنش زا ویژگیهای شخصی روشهای مقابله ای

صفحه 50:
stress coping #مقابله مساله مدارانه(عملی) 1 ۳

صفحه 51:
مقابله مسظه مدار * با استفاده از روش حل مسئله " فكر كردن و يافتن راه حل "" يرداختن به يك مسئله مورد علاقه * راهنمايي گرفتن " مشوريت كريدن "" اقدام به كار استرس زا 0 5 مطاله اشن وا كنا اطلذك

صفحه 52:
Bee ere "ا تمريتنات ذهني لاك ا الك "ا دعا و نمايش * تخلیه 0 ل "" اجاد اعتماد به نفس 5 ل 0

صفحه 53:
50 TS; روشهاي شناختي " آگاهی از احساسات خود آگاهی ۱ ۱ روشهاي رفتاري " مشاوران حرفه اي

صفحه 54:
روشهاى مقابله با استرس (ادامه) "'روشهاي رفتاري: 2 آرامي 4 تلقين به خود شوخ طبعي ورزش و

صفحه 55:

صفحه 56:

صفحه 57:
مهارت مديريت زمان دكتر آيت اله سهرابى ‎MD - MPH‏ مدرس دانشگاه

صفحه 58:
cee ee - كوزماززود 0 نحومه ‎Goer kang Og anti‏ بى ذهنى لستٍ - چرا وقتطلاسگ

صفحه 59:
جرا نبايد زمانرا از دستمدهيم؟ - اط نيم؟ - فرصدئهر كارىمشخص لسك ل سا

صفحه 60:
مدیریت زمان یعنی استفاده بهینه از زمان به نوعی که رفاه جسمی » روحی اقتصادی » فرهنگی »معنوی (آسايش کلی ) افراد تامین .شود

صفحه 61:
استفاده از زمان بسته به نوع موق قعیت » متفاوت است. در شهر »روستا » اول صبح » بعد از ظهر !- جه وقت زمان فوت شده است ؟

صفحه 62:
تمرين: آيا احساس مى كنيد كه بايد از زمان بهره بردارى کرد؟ 7 ‏جيست‎ <hYa اكّر برآورده نشود جى ؟ نتیجه» آن چیست؟

صفحه 63:
اصول مدیریت زمان: (4) 0 ) وقت هر كار را كوتاه كنيد. - با حذف كار هاى غير ضرورى . - مشخص كردن هدف . 0-) ) محول كردن كارها به جه كسى ؟ واگذاری تمام و کمال کار . ۱

صفحه 64:
اصول مديريت زمان (©) ‎yer reer ee‏ 00 شود؟ ‎eee‏ ‏- مسئوليت يذير باشد. ‎mR Nene petty ri ‏0)-© ) كوتاه كردن زمان ملاقات ها. - ملاقاتها با توجه به اهداف . ‏- کار تلفنی - فاکس. ‏- ارزش گذاری ملاقاتها, ‏.- حاشيه يردازى كردن

صفحه 65:
اصول مدیریت زمان (9 ) تمرین: - لیست تلفن های روزانه خود را بنویسید. ‎PPAF wren Lb Oe‏ و۳۳ ( آنهایی که ضرورت کمتری دارد رامشخص کنید.)

صفحه 66:
اصول مديريت زمان(*6) 2-0- دقت در كار ee ae ae - مهارتهاى ارتباطى راآموزش ببينيد و استفاده .كنيد 7

صفحه 67:
‎Gy pre J gral‏ لت ل - كار را سرسرى نكيريد. ‏- طرح داشته باشد . ‏- کار ها را یادداشت کنید . ‏.كارها را سازماندهی كنيد

صفحه 68:
سازماندهی کار؟ Pers ere cee 0 2 Pe - دسته بندی کردن آنها. - تعيين ترتيب اجرا. ل ۲۰ ‎eer‏ ۳ - تقسیم کار. ,- نظم داده به تفکر خودتان

صفحه 69:
ا 3 دركذشتك لستيا در لیندم

صفحه 70:
تمرکز ذهن‌بر یکمرضوع - ‎ee ee eee‏ ۱ - كاهىدوشاخه تلفنر لبكشيد!!!! - تلفنهمرلم ؟

صفحه 71:
لس او 3 يد! مه بت چام 0 7 | ‏الك‎ zt eres levees ۳ 2 1 جامعه ( چرا حرف تلفنى ايشها دير ث ‎“on‏ ا ير تر رح ۲ 0 9 0 1

صفحه 72:
مولد تر باشیم -( کار با سرعت بیشتر ) - الگوهایتان ریا بشناسید. (انتخاب الكوى صحيح ) ‎Be eee Cw Cs‏ (كار امروز را به فردا مكذار . ) ‎Wore‏ ا ا ا ل ‎ROS eee‏ ‎yaa‏

صفحه 73:
اصول مديريت زمان ‎eee‏ سس ‏كار درست را انجام دهید. ‎as AB‏ ا اك (كار را درست انجام دادن) با توجه به زمان .یا موقعیت

صفحه 74:
222515311005 9

صفحه 75:
1- AS yh a Sl a Lisle) 00 - مثلنور ليزرى eee ie ‏رلتعيينكنيد.‎ ac! - لگر هفها زیاد لستاولویتب ندیک نید

صفحه 76:
1 ose Seen ‏قیمتگذاریک نید.‎ ۳7 alee) = ‏سا سس‎ Ree re ee be

صفحه 77:
اصل چهارم: انعطاف پذیر باشید. مدیریت زمان در محیط کار یا گروه . BS ‏تقسیم‎ 5 - محدود كردن ملاقاتها با توجه به ارزش - يك منشى ورزيده - یک رایانه متصل به اينترنت. پست الکترونیک!؟ كامبيوتر با قدرت دلخواه بالاتر 11 "انوشتن نكات كليدى و فورى با

صفحه 78:
مهارتهايى در خصوص دستيابى به اهداف : - تمام فعالیتها در جهت اهداف . - هدفها بايد قابل اندازه كيرى باشد. - تعیین جهت برای رسیدن به هدف . Bee PAPC Pe TROON CP TN ON ۳ ENE B eters - واقع گیرا در زمان بندی اهداف. - هر روز مدتى از زمان خود را صرف رسيدن به

صفحه 79:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان