صفحه 1:
به نام دوست

صفحه 2:
1 * موضوع: اصول و فنون تبليغات * استاد: جناب آقاى آل قيس + تهيه و تنظيم: عليرضا اسماعيل زاده ‎Tate, +‏ Witte °

صفحه 3:
کفشهای ادیداس متعلق‌به دهه ۷۰ ميباشد در آن زمان بعنوان بهترین برندینگ حرف اول را می زد ولی بعد از بوجود آمدن بازار رقابتی برندهای جدیدتری بوجود لمد مثل ريباك نلیک پوما یلی جای خود راحفظ کرده اين ۳ خط يشت هم نمادی ازسیک محصول بیادماندنی میباشد که مصرف کننده طی مدتها خسته نمی

صفحه 4:

صفحه 5:
م8 * یکی از تبلیغاتهای آدیداس که دریک برنامه ورزشی شبکه 85 شروع شیک آگهی ساخت که در موسسه تبلیفی تیم وان یکی از شرکتهای وابسته جه موسات تبلیغفی جهلنی ساعت و ساعتچی تحلیل گر بسیار فعال شبکه تلویزبونی 57شن‌به نام دیگ ویتل رلبه عنوان مغز بسکتبالیست معوفی کرد

صفحه 6:
آنچه یک تبلیغ را بر جسته می کند آبا هميشه كوكاكولا تبليغ درستى انجام داده و کار برجستگی داشتمبا توجمبه مننقدان که نظرات زیادی داده لنسنه بسیار خوب نیست که کوکاکولا حرف اول را زده لیاحی توان كفت تبلیغ واقعی و عللی کدام استنبه نظر خودمان آسان نیست لگر مابگوئيم کوکا خوب است اشتباه چون سالهاست که پپسی تبلیغ خوبی داشته و در

صفحه 7:

صفحه 8:
* _کوکاکولا در سال های دهه ۶۰ جایزه ای وییمبه خود اختصاص داد باتبلیغ هن دوست دارم دنیا را بخاطربیک کوکا بخرم درست لستكه ميان مردم جافتا ولى بعدهلبا خلاقيت ابدلعى حك كان نظر بسيارى را عوض كرد باين تعريف كدام تعريف برجسته است

صفحه 9:
گلاسیگها نوعی از تبلیغات که مدت رمان زیادی تجاری شدن و همچنان پایداری خود راحفظ کرده آن تبلیغات ممکن است با تمام سادگی برجسته باشد این نو ع کلاسیکها ممکن است در حالت منفردی با مدت کوتاه با برا ی مدت طولانی

صفحه 10:
شخصیت لیتل سزار پیتزا!پیتزااتصویری احمقانه اما دوست داشتنی فراهم آورده که به تحوی ساده با ما ارتباط برقرار مى کند مثال آگهی تجاری رایانه ابل مکینتاش در سال1984 فقط یک بار به اجرا در آمد اما بعضی آن را به عنوان برجسته ترین آگهی همه دورانها نامیدند

صفحه 11:
" کلاسیکها بسیار میفق هستند بسیاری از گویندگان خوب در تبلیغ استفاده مى كنند بسیاری از شخصیت خیللی و تخیلی برای شناساندن محصول استفاده می کنند تصویره معنادارالهام بخش و هم چالش برانگیز

صفحه 12:
‎٠‏ کلاسیکها در دو سطح فعالیت‌هی کنند که ذهن مصرف کننده را مشغول‌حی کنند که میفق تیین آگهی برجسته ترین آگهی حلبه شمارمی آیدکه تاکنون ادلمه دارد از سال ۱۹۵۵ ادلمه دارد افسانه کابیی یک تصویر پر معناست ‎

صفحه 13:

صفحه 14:

صفحه 15:
راهبرد * ١-يك‏ تبليغ بايد كاملا بى عيب باشد ۰ ۲- به سمت مخاطب هدف كذارى شود ‎٠‏ ۳- بتواند برندینگ را تقویت کند ۰ ۴- مورد درخواست مخاطب باشد

صفحه 16:
(a | — ee oo ]- —

صفحه 17:
اجرا مناسب باشد اهمیت جكونه كفتن

صفحه 18:
تعریف تبلیغات تجارک * آگهی های برجسته واصیل واز نظر راهبردی بی عیب اجرای کامل دارند " تبلیغات تجاری ارتباط غیر شخصی است‌که در ازای پرداخت بول به وسيله یک حامی مالی مشخص با استفاده از رسانه های گروهی برای ترغیب مخاطب

صفحه 19:
مثال : * لكر بخواهيم فروش شخصى انجام دهيم هزينه اى كه در كن بکارحی بییم بیشتر از رسانه گروهی میباشد لگر ۶۵۰ هزار دلار صرف تبلیغات کردیم در ازای آسن روی امیلیون نفر تأثیر گذاشته ایم با این تفاوت ضرر نکرده ایم

صفحه 20:
۱-تبلیغات تجاری - دارا ی هویت نام تجاری در بلند مدت متصور می باشد برجسته مصرف ملی ۲-تبلیغات خرده قروش- محل کسب - محصولات مربوط به محل کسب یا ارئه خدمت قابل دسترس برای مشتری ۳- تبلیغات سیاسی -مخصوص سیاستمداران که بیشتر تصویر سازی مهم موضوعات اهمیت ندارد ۴-تبلیغات کتاب راهنما - برای خرید مردم بکار میرود نوع متداول آن کتاب زرد ۵- تبلیغات پاسخ مستقیم- تبلیغات از طریق پست به وسیله تلفن محصول دریافت می شود ۶-تبلیغات کسب کار به کسب کار -افراد حرقه ای -مثل وکلا -پزشکان- خریداران کالای صنعتی ۷-تبلیغات موسسه ای و نهادی - هدف مورد تبلیغ شرکت برای نفوذ بین عموم ۸-تبلیغات خدمات عمومی - استفاده از آرمانها ی نیکو در جهت رشد رفتار های اجتماعی درجامعه غات تعاملی - داشتن دسترسی به اینترنت در افرا که آنها را تشویق یا بلعکس منع به خرید می کند

صفحه 21:
نقش های مختلف در بازاریابی

صفحه 22:
* ۱-نقش بازاریابی < فراکردی است یک کسب و کار برای برطرف كردن نياز مصرف کننده * ۲- مصرف کننده خاص یک شركت تلاشهاى بازاريابى را در آن جهت سوق می دهذ

صفحه 23:
آبزارهای بازاریابی شامل , روشهای کالا قيمت || مکان 6 تحویل کالا

صفحه 24:

صفحه 25:
نقش ارتباطی * شکلی از دسته جمعی که خریداران و فروشندگان را هم خوان می کند ارتباط از طریق تصویر بامخاطب

صفحه 26:
مکتبهای اصلی دراین قانوت * ۱-مکتب قدرت بازار ۴- مکتب رقابت " مکتب رقابت- در واقع ابزاری برای حصاصیت مصرف کننده به قیمت کالا افزایش می دهد ورقابت را بوجود می آورد * مکتب قدرت- ابزاری تشویقی برای منحرف کردن مشتری

صفحه 27:
محصول را معرفی می کند چگونگی استفاده را به ما می گوید کیفیتها را مقایسه می کنیم با توجه به این خصوصیات برنامه ریزی می کنیم.

صفحه 28:
عوامل تعیین کننده در کارکردهای تبلیغات * 1- اقدام مستقیم در مقابل غیر مستقیم:پاسخ سریع ایجاد می کند . شامل كوين با تاريخ انقضا - ياحراج با مدت تعين شده يا فرم سفارش يستى 2- اقدام غير مستقيم : براى تقاضاى بلند مدت به مصرف كننده اطلاعات ميده براى خريد مجدد كالا * 3- تبليغات اوليه در مقابل كزينشى - ارتقا براى كالاى همه يوش افزايش توليد محصول براى ايجاد تقاضا در بين عموم مردم * 4- تبليغات تجارى در مقابل غير تجارى - در تجارى صرفا يول مطرح اسن در غير تجارى يول مطرح نيست .مانند موزهها و سازمانهاى خيريه

صفحه 29:
5بازیگر که در دنیای تبلیغ موثرت

صفحه 30:
* 1- به سمت جه كسى هدایت شود * 2- از جه رسانه تبليغ شود

صفحه 31:
موسستت تبلیغاتی * ۲- موسسات تبلیغاتی - همکاری موسسات تبلیغاتی - متقاضی آرابش سازمانی مسلط در تبلیغات است

صفحه 32:
= واحد تبلیغاتی " مسئولیت مشترک اولیه بر عهده مشتری است وبر اساس نوع کالا تقسیم می شود وتمامی عوامل مربوط به فروش

صفحه 33:
رسانه ها * کانال ارتباطی که پیام را از تبلیغ کننده به مخاطب مى رساند . متداولترین : * تلویزیون - روزنامه - مجله - رسانه های بیرون ‎als il‏

صفحه 34:
فروشندکات خدمات< " سازمانهای خدملتی هستندکمبه تبلیغ کنندگان و بصورت آزاد کار می کنند معروف هستند

صفحه 35:
مخاطیات ‎Ors‏ = " مشتری هسته اصلی راهبر بازاریلبی است بازار هدف برای مشتریانی کالاهای مورد نظر را می خوند . در این زمینه می توان‌به کودکان اشاره کردکه والدینشان کالاهای مربوطبه آنها را می خرند

صفحه 36:
نهاى مختلف گذار از تکامل تبلیغات * دوره باستان :هدفهای اولیه بیش از اينکه اقتای باشد اظلاعاتی بود:آتار ناقی مانده برچ گنجینة هانشان می دهد مردم مصر بابل - یونان کالای خود را روی پایروس می نوشتن

صفحه 37:
ly pase ۰ * سال 1440 اختراع چاپ توسط گوتنبرگ - باعث بوجود آمدن کسب کار جدید -تبلیغات شامل پوستر - وآگهیهای دستس

صفحه 38:
سالهای شکل 1- عصر بازاریابی جمعي < اختراع جدید - توولید محصولات جديد افزايش. توليدات -كسترش حمل نقل الال ييام يى نقش اطلاعاتى واموزشى 2- رشد خرده فروشی < درسالهای قرن 19 معاملات پایاپای بود - قیمت بسته به بودجه مشتری بود یا ننیاز صاحبان فروشگاه -بعدها این سنت جای خود را به استانندارد كردن کالاها نا تصمین یس دادن پول در فعاملات تایطلوت راو افزايش اعتبار ۳ 3- پیدایش مجلات < اگهیها از طریق دستی و پوستر - مجلا ت مخصوص افراد تحصیل کرده - تبلیغات بیشتر توسط هنر مندان کلشه ساز تاثیر گذار بود 4- تبلیغ نویس< باشروع قرن 20 به قرت مهمی رسید وباسطح چشم گیری آهمیت پیدا کرد

صفحه 39:
عصر حرفه آی ها ۰ کالنز وگرافیک ابداع روش جدید -هنر بازی بامجلات - اولین اقدام جسورانه هنر فروشندگی لرد و توماس داشتن قدرت مدیریت -دید آن نسبت به تبلیغات خبری - از نظر لاکسر ۴ برای خرده فروشان کارکرده بود - معتقد به به استدلالهی که یک فروشنده بکار ممی برد - از نظر وی تبلیغات نوعی هنر فروشندگی در شکل چاپی است - از نظر کندی

صفحه 40:
عصر حرفه ای ها * هاپکنیز و آزمون كردن * مشهورترین متن نویس - معتقد به تبلیغات پستی و اساس کار * مک مانوس و فروش نرم * نویسنده متن جنرال موتورز -معتقد به فروش نرم -راه نفوذ به ضمیر انسان انباشته کردن عکسهای مثبت

صفحه 41:
' در جنگ جهانی اول صنعت تبلیغات در دست شورای دفاع ملی بود کهد حمایت از صلیب سرخ بود *_جی والتر تامپسونورشد سریع س از جنگ < ورود کالاها زیادی سر در گم شدن سبک خلاقانه جدیدی توسط هلن و استانلی - تشویق مردم به تقلید از ثروتمندان مواجه شدن با رکود

صفحه 42:
* ظهور رادیو * نوعی سرگرمی ارزان - معایب< مسئله مالی - پیدا نکردن کارکنانی که بتوانند مطالب برای شنیدن * جنگ جهانی دوم * استفاده ازتبلیغات برای نام نویسی جنگی - فروش اوراق غرضه جنگی - تشویق برای پیروزی - و ارسال مه

صفحه 43:
تبلیغات پس از جنگ نگرش مصرف کننده چشم پوشی - بیشتر محصولات به تی عامه پسن بود- تفاوت محصولات نوع تصویر در ‎els‏ روسر ریوس ویواس پی روسر رپوس ویواس پی معتقد به پيشنهاد فروش بی نظیر در آگهی - شامل نفع برای مصرفکننده -وجود نداشتن رغیب بدل و تدابیر فروش استاد در متن نویسی پستی مربوط به فروش ظهور تلویزیون در دهه 50 شروع به فعالیت کرد و در تبلیغات موثر بود

صفحه 44:
" عصر خلاقیت * شاهد تجدیذ حیات هنر - الهام بخش وکشف شهود در تبلیغات بود * برنت و آمریکای ‎dike‏ " معتقذ به محصول می تواند یک جوهر استانی پیدا کند -باور پذیر ترین شکل ارائه شود- -حمایت از مردم در برابرتبلیغ دوروعی * اوگیلوی : نظم وسبک " معرفی دو مکتب شک و ادعا از حسشگرفی در جذابیت تصویر برخوردارمی شد

صفحه 45:
* هنر برفباخ * متن فويس با درك خوب از طراحى احساس و عواطف مردم را برانكيخته مى كرد به نظر وى تبليغات هنر ترغيب كردن است " عصر پاسخ گوی " جنگ ویتنام رکود اقتصادی-اهمیت ندادن مشتری- شرکتها برا یکسب سود بودجه خود را در رسانهها تغیبر می دادند - راهای نظیر کوپن - تخفیف در قرعه کشی جهت ف روش كوتاه مدت

صفحه 46:
‎esl‏ تبلیغات ‎۰ ‏مهمترین چیز در سرنوشت جمعیت می باشد تا شرایط اقتصادی باتوجه به تکنیکهای مدرن يا ابزارهای مدرن برای تبلیغ بای د راه روش تازهای کشف کرد که هزینه تبلیغات کم شود تبلیغات بطور دائم ومستمر در میان مدم جا بیفتد اگر هم تبلیغی صورت می کیرد واقعی باشد قول و و عده بيجا بهد مخاب ندند

صفحه 47:
افق آینده روشن است رضایت مشتری را محور خود قرار دهیم

صفحه 48:
با تشکر از همراهی سبزتان "

صفحه 49:
The end

 موضوع :اصول و فنون تبلیغات ‏ استاد :جناب آقای آل قیس ‏ ‏ تهیه و تنظیم :علیرضا اسماعیل زاده ‏ رشته مدیریت کسب و کار گروه 2 ‏ بهار1392 کفشهای ادیداس متعلق به دهه 70میباشد در ان زمان بعنوان بهترین برن??دینگ حرف اول را می زد ولی بعد از بوجود آمدن بازار رقابتی برندهای جدی??دتری بوجود امد مثل ریباک نایک پوما ولی جای خود راحفظ کرده این 3خط پشت هم نمادی از یک محصول بیادماندنی میباشد که مصرف کننده طی مدتها خس??ته نمی  یکی از تبلیغاتهای آدیداس که در یک برنامه ورزشی شبکه CBSشروع شد یک آگهی ساخت که درموسسه تبلیغی تیم وان یکی از شرکتهای وابسته به موسسات تبلیغی جهانی ساعت و ساعتچی تحلیل گر بسیار فعال شبکه تلویزیونی ASPآن به نام دیگ ویتل را به عنوان مغز بسکتبالیست معرفی کرد آیا همیشه کوکاکوال تبلیغ درستی انجام داده و ک??ار برجس??تگی داشته با توجه به منتقدان که نظرات زیادی داده اند نه بسیار خوب نیست که کوکاکوال حرف اول را زده ایا می توان گفت تبلیغ واقعی و عالی کدام است به نظر خودمان آسان نیست اگر مابگوئیم کوک??ا ?ته و در خوب است اشتباه چون سالهاست که پپسی تبلیغ خوبی داش?  کوکاکوال در سال های دهه 60جایزه ای ویژه به خود اختصاص داد باتبلیغ من دوست دارم دنیا را بخاطر یک کوکا بخرم درست است که میان مردم جافتا ولی بعدها با خالقیت ابداعی مک کان نظر بسیاری را عوض کرد باین تعریف کدام تعریف برجسته است  نوعی از تبلیغات که مدت رمان زیادی تجاری شدن و همچنان پایداری خود راحفظ کرده ان تبلیغات ممکن است با تمام سادگی برجسته باشد این نو ع کالسیکها ممکن است در حالت منفردی با مدت کوتاه یا برا ی مدت طوالنی باشد  شخصیت لیتل سزار پیتزا!پیتزا!تصویری احمقانه اما دوست داشتنی فراهم آورده که به نحوی ساده با ما ارتباط برقرار می کند مثال آگهی تجاری رایانه اپل مکینتاش در سال 1984فقط یک بار به اجرا در آمد اما بعضی آن را به عنوان برجسته ترین آگهی همه دورانها نامیدند  کالسیکها بسیار موفق هستند بسیاری از گویندگان خوب در تبلیغ اس??تفاده می کنند بسیاری از شخصیت خیالی و تخیلی ب??رای شناساندن محص??ول استفاده می کنند تصویرها معنادار الهام بخش و هم چالش برانگیز  ‏ ?ده کالسیکها در دو سطح فعالیت می کنند که ذهن مصرف کنن? را مشغول می کنند که موفق ترین آگهی برجسته ترین آگهی ها به شمار می آید که تاکنون ادامه دارد از سال 1955ادامه دارد افسانه کابوی یک تصویر پر معناست  -1یک تبلیغ باید کامال بی عیب باشد ‏ -2به سمت مخاطب هدف گذاری شود ‏ -3بتواند برندینگ را تقویت کند ‏ -4مورد درخواست مخاطب باشد  آگهی های برجسته واصیل واز نظر راهبردی بی عیب اجرای کامل دارند ‏ تبلیغات تجاری ارتباط غیر شخصی است که در ازای پرداخت پول به وسیله یک حامی مالی مشخص با استفاده از رسانه های گروهی برای ترغیب مخاطب  اگر بخواهیم فروش شخصی انجام دهیم هزینه ای که در آن بکار می بریم بیشتر از رسانه گروهی میباشد اگر 650هزار دالر صرف تبلیغات کردیم در ازای آن روی 1میلی???ون نفر تاثیر گذاشته ایم با این تفاوت ضرر نکرده ایم  ‏ -1تبلیغات تجاری – دارا ی هویت نام تجاری در بلند مدت متصور می باشد برجسته مصرف ملی ‏ -2تبلیغات خرده فروش -محل کسب – محصوالت مربوط به محل کسب یا ارائه خدمت قابل دسترس برای مشتری ‏ -3تبلیغات سیاسی –مخصوص سیاستمداران که بیشتر تصویر سازی مهم موضوعات اهمیت ندارد ‏ -4تبلیغات کتاب راهنما – برای خرید مردم بکار میرود نوع متداول آن کتاب زرد ‏ -5تبلیغات پاسخ مستقیم -تبلیغات از طریق پست به وسیله تلفن محصول دریافت می شود ‏ -6تبلیغات کسب کار به کسب کار –افراد حرفه ای –مثل وکال –پزشکان -خریداران کاالی صنعتی ‏ -7تبلیغات موسسه ای و نهادی – هدف مورد تبلیغ شرکت برای نفوذ بین عموم ‏ -8تبلیغات خدمات عمومی – استفاده از آرمانها ی نیکو در جهت رشد رفتار های اجتماعی درجامعه ‏ -9تبلیغات تعاملی – داشتن دسترسی به اینترنت در افرا که آنها را تشویق یا بلعکس منع به خرید می کند  -1نقش بازاریابی = فراکردی است یک کسب و کار برای برطرف کردن نیاز مصرف کننده ‏ -2مصرف کننده خاص یک شرکت تالشهای بازاریابی را در آن جهت سوق می دهذ  شکلی از دسته جمعی که خریداران و فروشEEندگان را هم خEEوان می کنEEد ارتبEEاط از طریEEق تصEEویر بامخاطب  -1مکتب قدرت بازار -2مکتب رقابت ‏ مکتب رقابت= در واقع ابزاری برای حصاصیت مصرف کننده به قیمت کاال افزایش می دهد ورقابت را بوجود می آورد ‏ مکتب قدرت= ابزاری تشویقی برای منحرف کردن مشتری  محصول را معرفی می کند چگونگی استفاده را به ما می گوید کیفیتها را مقایسه می کنیم با توجه به این خصوصیات برنامه ریزی می کنیم.  ‏ ‏ ‏ - 1اقدام مستقیم در مقابل غیر مستقیم:پاسخ سریع ایجاد می کند .شامل کوپن با تاریخ انقضا – یاحراج با مدت تعین شده یا فرم سفارش پستی - 2اقدام غیر مستقیم :برای تقاضای بلند مدت به مصرف کننده اطالعات میده برای خرید مجدد کاال تقویت تصمیم - 3تبلیغات اولیه در مقابل گزینشی = ارتقا برای کاالی همه پوش افزایش تولید محصول برای ایجاد تقاضا در بین عموم مردم - 4تبلیغات تجاری در مقابل غیر تجاری = در تجاری صرفا پول مطرح اسن در غیر تجاری پول مطرح نیست .مانند موزهها و سازمانهای خیریه  -1به سمت چه کسی هدایت شود ‏ -2از چه رسانه تبلیغ شود ‏ -3مدت زمان ان چقدر است ‏ -4بودجه تبلیغاتی آن چقدر است  -2موسسات تبلیغاتی = همکاری موسسات تبلیغاتی – متقاضی آرایش سازمانی مسلط در تبلیغات است  مسئولیت مشترک اولیه بر عهده مشتری است وبر اساس نوع کاال تقسیم می شود وتمامی عوامل مربوط به فروش  ‏ ‏ کانال ارتباطی که پیام را از تبلیغ کننده به مخاطب می رساند . متداولترین : تلویزیون – روزنامه -مجله – رسانه های بیرون از خانه  سازمانهای خدماتی هستند که به تبلیغ کنندگان و رسانه ها کمک می کنند مشاوران حرفهای ک???ه بصورت آزاد کار می کنند معروف هستند  مشتری هسته اصلی راهبر بازاریابی است بازار هدف ب??رای ?ه ?د .در این زمین? مشتریانی کاالهای مورد نظر را می خرن? می توان به کودکان اشاره کرد ک??ه والدینش??ان کاالهای مربوط به آنها را می خرند  دوره باستان :هدفهای اولیه بیش از اینکه اقنای باشد اطالعاتی بود آثار باقی مانده بروی گنجینه هانشان می دهد مردم مصر بابل – یونان کاالی خود را روی پایروس می نوشتن  سال 1440اختراع چاپ توسط گوتنبرگ – باعث بوجود آمدن کسب کار جدید –تبلیغات شامل پوستر – وآگهیهای دستس  ‏ ‏ ‏ ‏ - 1عصر بازاریابی جمعی = اختراع جدید – توولید محصوالت جدید افزایش تولیدات –گسترش حمل نقل – و افزایش انتقال پیام یک نقش اطالعاتی وآموزشی - 2رشد خرده فروشی = درسالهای قرن 19معامالت پایاپای بود – قیمت بسته به بودجه مشتری بود یا ننیاز صاحبان فروشگاه –بعدها این سنت جای خود را به استانندارد کردن کاالها با تضمین پس دادن پول در معامالت نامطلوب داد – افزایش اعتبار - 3پیدایش مجالت = آگهیها از طریق دستی و پوستر – مجال ت مخصوص افراد تحصیل کرده – تبلیغات بیشتر توسط هنر مندان کلشه ساز تاثیر گذار بود -4تبلیغ نویس= باشروع قرن 20به قرت مهمی رسید وباسطح چشم گیری اهمیت پیدا کرد  ‏ ‏ ‏ ‏ کالنز وگرافیک ابداع روش جدید –هنر بازی بامجالت – اولین اقدام جسورانه هنر فروشندگی لرد و توماس داشتن قدرت مدیریت –دید آن نسبت به تبلیغات خبری – از نظر الکسر برای خرده فروشان کارکرده بود – معتقد به به استداللهی که یک فروشنده بکار ممی برد – از نظر وی تبلیغات نوعی هنر فروشندگی در شکل چاپی است – از نظر کندی  ‏ ‏ ‏ هاپکنیز و آزمون کردن مشهورترین متن نویس – معتقد به تبلیغات پستی و اساس کار مک مانوس و فروش نرم نویسنده متن جنرال موتورز –معتقد به فروش نرم –راه نفوذ به ضمیر انسان انباشته کردن عکسهای مثبت  در جنگ جهانی اول صنعت تبلیغات در دست شورای دفاع ملی بود کهد حمایت از صلیب سرخ بود ‏ جی والتر تامپسونورشد سریع س از جنگ = ‏ ورود کاالها زیادی سر درگم شدن سبک خالقانه جدیدی توسط هلن و استانلی – تشویق مردم به تقلید از ‏ مواجه شدن با رکود ‏ تبلیغات کاهش یافت – بودجه تبلیغ کم شد – مصرف کننده و تبلیغ کننده زیر سوال رفتن – خریداران ‏ رابیکم واصالت ‏ در زمان رکود ظاهر شد –تبلیغات جدید خلق کرد – تاکید بر ایذههای جدید ‏ کاپلس واصالت ‏ درمورد قدرت کشش عنوانها و آزمونها را انجام داد -استفاذه از جمالت کوتاه و پاراگرافهای کوتاه ثروتمندان کالی ویزه درخواست گردن  ‏ ‏ ‏ ‏ ظهور رادیو نوعی سرگرمی ارزان – معایب= مسئله مالی -پیدا نکردن کارکنانی که بتوانند مطالب برای شنیدن بنویسن جنگ جهانی دوم استفاده ازتبلیغات برای نام نویسی جنگی – فروش اوراق غرضه جنگی – تشویق برای پیروزی – و ارسال نامه  ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ تبلیغات پس از جنگ نگرش مصرف کننده چشم پوشی – بیشتر محصوالت به سبک تجمالتی عامه پسن بود -تفاوت محصوالت نوع تصویر در تبلیغ روسر ریوس ویواس پی روسر ریوس ویواس پی معتقد به پیشنهاد فروش بی نظیر در آگهی – شامل نفع برای مصرفکننده –وجود نداشتن رغیب بدل و تدابیر فروش استاد در متن نویسی پستی مربوط به فروش ظهور تلویزیون در دهه 50شروع به فعالیت کرد و در تبلیغات موثر بود  ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ عصر خالقیت شاهد تجدیذ حیات هنر -الهام بخش و کشف شهود در تبلیغات بود برنت و آمریکای میانه معتقذ به محصول می تواند یک جوهر استانی پیدا کند –باور پذیر ترین شکل ارائه شود- -حمایت از مردم در برابرتبلیغ دوروغی اوگیلوی :نظم وسبک معرفی دو مکتب شک و ادعا از حسشگرفی در جذابیت تصویر برخوردارمی شد  ‏ ‏ ‏ هنر برنباخ متن نویس با درک خوب از طراحی احساس و عواطف مردم را برانگیخته می کرد به نظر وی تبلیغات هنر ترغیب کردن است عصر پاسخ گوی جنگ ویتنام رکود اقتصادی-اهمیت ندادن مشتری- شرکتها برا یکسب سود بودجه خود را در رسانهها تغییر می دادند – راهای نظیر کوپن – تخفیف در قرعه کشی جهت ف روش کوتاه مدت  مهمترین چیز در سرنوشت جمعیت می باشد تا شرایط اقتصادی باتوجه به تکنیکهای مدرن یا ابزارهای مدرن برای تبلیغ بای د راه روش تازهای کشف کرد که هزینه تبلیغات کم شود تبلیغات بطور دائم ومستمر در میان مدم جا بیفتد اگر هم تبلیغی صورت می کبرد واقعی باشد قول و و عده بیجا بهد مخاب ندند مادر آغاز نوین هستیم افق آینده روشن است رضایت مشتری را محور خود قرار دهیم با تشکر از همراهی سبزتان  The end

51,000 تومان