کسب و کار فروش و بازاریابی

اصول و فنون تبلیغات

fonune_tablighat

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [2 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اصول و فنون تبلیغات”

اصول و فنون تبلیغات

اسلاید 1: به نام دوست

اسلاید 2:  موضوع: اصول و فنون تبلیغات استاد : جناب آقای آل قیس تهیه و تنظیم: علیرضا اسماعیل زاده رشته مدیریت کسب و کار گروه 2بهار1392

اسلاید 3: بازگشت ادیداس کفشهای ادیداس متعلق به دهه 70 میباشد در ان زمان بعنوان بهترین برندینگ حرف اول را می زد ولی بعد از بوجود آمدن بازار رقابتی برندهای جدیدتری بوجود امد مثل ریباک نایک پوما ولی جای خود راحفظ کرده این 3 خط پشت هم نمادی از یک محصول بیادماندنی میباشد که مصرف کننده طی مدتها خسته نمی شود باوجود اینکه در مقایسه با همکاران خود از لحاظ فروش مقایسه نمی شود

اسلاید 4:

اسلاید 5: مثال :یکی از تبلیغاتهای آدیداس که در یک برنامه ورزشی شبکه CBS شروع شد یک آگهی ساخت که درموسسه تبلیغی تیم وان یکی از شرکتهای وابسته به موسسات تبلیغی جهانی ساعت و ساعتچی تحلیل گر بسیار فعال شبکه تلویزیونی ASPآن به نام دیگ ویتل را به عنوان مغز بسکتبالیست معرفی کرد

اسلاید 6: آنچه یک تبلیغ را بر جسته می کند آیا همیشه کوکاکولا تبلیغ درستی انجام داده و کار برجستگی داشته با توجه به منتقدان که نظرات زیادی داده اند نه بسیار خوب نیست که کوکاکولا حرف اول را زده ایا می توان گفت تبلیغ واقعی و عالی کدام است به نظر خودمان آسان نیست اگر مابگوئیم کوکا خوب است اشتباه چون سالهاست که پپسی تبلیغ خوبی داشته و در جدول رده اول را دارد

اسلاید 7:

اسلاید 8: کوکاکولا در سال های دهه 60 جایزه ای ویژه به خود اختصاص داد باتبلیغ من دوست دارم دنیا را بخاطر یک کوکا بخرم درست است که میان مردم جافتا ولی بعدها با خلاقیت ابداعی مک کان نظر بسیاری را عوض کرد باین تعریف کدام تعریف برجسته است

اسلاید 9: کلاسیکها نوعی از تبلیغات که مدت رمان زیادی تجاری شدن و همچنان پایداری خود راحفظ کرده ان تبلیغات ممکن است با تمام سادگی برجسته باشد این نو ع کلاسیکها ممکن است در حالت منفردی با مدت کوتاه یا برا ی مدت طولانی باشد

اسلاید 10: مثالشخصیت لیتل سزار پیتزا!پیتزا!تصویری احمقانه اما دوست داشتنی فراهم آورده که به نحوی ساده با ما ارتباط برقرار می کند مثال آگهی تجاری رایانه اپل مکینتاش در سال1984 فقط یک بار به اجرا در آمد اما بعضی آن را به عنوان برجسته ترین آگهی همه دورانها نامیدند

اسلاید 11: کلاسیکها بسیار موفق هستند بسیاری از گویندگان خوب در تبلیغ استفاده می کنند بسیاری از شخصیت خیالی و تخیلی برای شناساندن محصول استفاده می کنند تصویرها معنادار الهام بخش و هم چالش برانگیز

اسلاید 12:  کلاسیکها در دو سطح فعالیت می کنند که ذهن مصرف کننده را مشغول می کنند که موفق ترین آگهی برجسته ترین آگهی ها به شمار می آید که تاکنون ادامه دارد از سال 1955 ادامه دارد افسانه کابوی یک تصویر پر معناست

اسلاید 13:

اسلاید 14: مشخصات آگهی برجسته

اسلاید 15: راهبرد1-یک تبلیغ باید کاملا بی عیب باشد 2- به سمت مخاطب هدف گذاری شود 3- بتواند برندینگ را تقویت کند 4- مورد درخواست مخاطب باشد

اسلاید 16: خلاقیت =

اسلاید 17: اجرا

اسلاید 18: تعریف تبلیغات تجاری آگهی های برجسته واصیل واز نظر راهبردی بی عیب اجرای کامل دارند تبلیغات تجاری ارتباط غیر شخصی است که در ازای پرداخت پول به وسیله یک حامی مالی مشخص با استفاده از رسانه های گروهی برای ترغیب مخاطب

اسلاید 19: مثال :اگر بخواهیم فروش شخصی انجام دهیم هزینه ای که در آن بکار می بریم بیشتر از رسانه گروهی میباشد اگر 650 هزار دلار صرف تبلیغات کردیم در ازای آن روی 1میلیون نفر تاثیر گذاشته ایم با این تفاوت ضرر نکرده ایم

اسلاید 20:   اقسام تبلیغات 1-تبلیغات تجاری – دارا ی هویت نام تجاری در بلند مدت متصور می باشد برجسته مصرف ملی 2-تبلیغات خرده فروش- محل کسب – محصولات مربوط به محل کسب یا ارائه خدمت قابل دسترس برای مشتری 3- تبلیغات سیاسی –مخصوص سیاستمداران که بیشتر تصویر سازی مهم موضوعات اهمیت ندارد4-تبلیغات کتاب راهنما – برای خرید مردم بکار میرود نوع متداول آن کتاب زرد5- تبلیغات پاسخ مستقیم- تبلیغات از طریق پست به وسیله تلفن محصول دریافت می شود6-تبلیغات کسب کار به کسب کار –افراد حرفه ای –مثل وکلا –پزشکان- خریداران کالای صنعتی 7-تبلیغات موسسه ای و نهادی – هدف مورد تبلیغ شرکت برای نفوذ بین عموم8-تبلیغات خدمات عمومی – استفاده از آرمانها ی نیکو در جهت رشد رفتار های اجتماعی درجامعه9- تبلیغات تعاملی – داشتن دسترسی به اینترنت در افرا که آنها را تشویق یا بلعکس منع به خرید می کند

اسلاید 21: نقشهای مختلف بازاریابی

اسلاید 22: 1-نقش بازاریابی = فراکردی است یک کسب و کار برای برطرف کردن نیاز مصرف کننده 2- مصرف کننده خاص یک شرکت تلاشهای بازاریابی را در آن جهت سوق می دهذ

اسلاید 23: ابزارهای بازاریابی شامل

اسلاید 24: تکنیک بازاریابی

اسلاید 25: نقش ارتباطی شکلی از دسته جمعی که خریداران و فروشندگان را هم خوان می کند ارتباط از طریق تصویر بامخاطب

اسلاید 26: مکتبهای اصلی دراین قانون 1-مکتب قدرت بازار 2- مکتب رقابت مکتب رقابت= در واقع ابزاری برای حصاصیت مصرف کننده به قیمت کالا افزایش می دهد ورقابت را بوجود می آوردمکتب قدرت= ابزاری تشویقی برای منحرف کردن مشتری

اسلاید 27: نقش اجتماعیمحصول را معرفی می کند چگونگی استفاده را به ما می گوید کیفیتها را مقایسه می کنیم با توجه به این خصوصیات برنامه ریزی می کنیم.

اسلاید 28: عوامل تعیین کننده در کارکردهای تبلیغات 1- اقدام مستقیم در مقابل غیر مستقیم:پاسخ سریع ایجاد می کند . شامل کوپن با تاریخ انقضا –یاحراج با مدت تعین شده یا فرم سفارش پستی 2- اقدام غیر مستقیم : برای تقاضای بلند مدت به مصرف کننده اطلاعات میده برای خرید مجدد کالا تقویت تصمیم 3- تبلیغات اولیه در مقابل گزینشی = ارتقا برای کالای همه پوش افزایش تولید محصول برای ایجاد تقاضا در بین عموم مردم4- تبلیغات تجاری در مقابل غیر تجاری = در تجاری صرفا پول مطرح اسن در غیر تجاری پول مطرح نیست .مانند موزهها و سازمانهای خیریه

اسلاید 29: 5بازیگر که در دنیای تبلیغ موثرن

اسلاید 30: تبلیغ کننده1- به سمت چه کسی هدایت شود 2- از چه رسانه تبلیغ شود 3-مدت زمان ان چقدر است 4- بودجه تبلیغاتی آن چقدر است

اسلاید 31: موسسات تبلیغاتی2- موسسات تبلیغاتی = همکاری موسسات تبلیغاتی – متقاضی آرایش سازمانی مسلط در تبلیغات است

اسلاید 32: - واحد تبلیغاتیمسئولیت مشترک اولیه بر عهده مشتری است وبر اساس نوع کالا تقسیم می شود وتمامی عوامل مربوط به فروش

اسلاید 33: رسانه هاکانال ارتباطی که پیام را از تبلیغ کننده به مخاطب می رساند . متداولترین : تلویزیون – روزنامه - مجله – رسانه های بیرون از خانه

اسلاید 34: فروشندگان خدمات=سازمانهای خدماتی هستند که به تبلیغ کنندگان و رسانه ها کمک می کنند مشاوران حرفهای که بصورت آزاد کار می کنند معروف هستند

اسلاید 35: مخاطبان هدف =مشتری هسته اصلی راهبر بازاریابی است بازار هدف برای مشتریانی کالاهای مورد نظر را می خرند . در این زمینه می توان به کودکان اشاره کرد که والدینشان کالاهای مربوط به آنها را می خرند

اسلاید 36: گذار از تکامل تبلیغات در دورانهای مختلف دوره باستان :هدفهای اولیه بیش از اینکه اقنای باشد اطلاعاتی بود آثار باقی مانده بروی گنجینه هانشان می دهد مردم مصر بابل – یونان کالای خود را روی پایروس می نوشتن

اسلاید 37: عصر چاپ سال 1440 اختراع چاپ توسط گوتنبرگ – باعث بوجود آمدن کسب کار جدید –تبلیغات شامل پوستر – وآگهیهای دستس

اسلاید 38: سالهای شکل گیری  1- عصر بازاریابی جمعی = اختراع جدید – توولید محصولات جدید افزایش تولیدات –گسترش حمل نقل – و افزایش انتقال پیام یک نقش اطلاعاتی وآموزشی 2- رشد خرده فروشی = درسالهای قرن 19 معاملات پایاپای بود – قیمت بسته به بودجه مشتری بود یا ننیاز صاحبان فروشگاه –بعدها این سنت جای خود را به استانندارد کردن کالاها با تضمین پس دادن پول در معاملات نامطلوب داد – افزایش اعتبار 3- پیدایش مجلات = آگهیها از طریق دستی و پوستر – مجلا ت مخصوص افراد تحصیل کرده – تبلیغات بیشتر توسط هنر مندان کلشه ساز تاثیر گذار بود4- تبلیغ نویس= باشروع قرن 20 به قرت مهمی رسید وباسطح چشم گیری اهمیت پیدا کرد

اسلاید 39: عصر حرفه ای ها کالنز وگرافیک ابداع روش جدید –هنر بازی بامجلات – اولین اقدام جسورانه هنر فروشندگی لرد و توماس داشتن قدرت مدیریت –دید آن نسبت به تبلیغات خبری – از نظر لاکسر برای خرده فروشان کارکرده بود – معتقد به به استدلالهی که یک فروشنده بکار ممی برد – از نظر وی تبلیغات نوعی هنر فروشندگی در شکل چاپی است – از نظر کندی

اسلاید 40: عصر حرفه ای هاهاپکنیز و آزمون کردنمشهورترین متن نویس – معتقد به تبلیغات پستی و اساس کارمک مانوس و فروش نرمنویسنده متن جنرال موتورز –معتقد به فروش نرم –راه نفوذ به ضمیر انسان انباشته کردن عکسهای مثبت

اسلاید 41: جنگ وکامیابی در جنگ جهانی اول صنعت تبلیغات در دست شورای دفاع ملی بود کهد حمایت از صلیب سرخ بود جی والتر تامپسونورشد سریع س از جنگ =ورود کالاها زیادی سر درگم شدن سبک خلاقانه جدیدی توسط هلن و استانلی – تشویق مردم به تقلید از ثروتمندانمواجه شدن با رکود تبلیغات کاهش یافت – بودجه تبلیغ کم شد – مصرف کننده و تبلیغ کننده زیر سوال رفتن – خریداران کالی ویزه درخواست گردن رابیکم واصالت در زمان رکود ظاهر شد –تبلیغات جدید خلق کرد – تاکید بر ایذههای جدیدکاپلس واصالتدرمورد قدرت کشش عنوانها و آزمونها را انجام داد- استفاذه از جملات کوتاه و پاراگرافهای کوتاه

اسلاید 42:  ظهور رادیونوعی سرگرمی ارزان – معایب= مسئله مالی - پیدا نکردن کارکنانی که بتوانند مطالب برای شنیدن بنویسنجنگ جهانی دوماستفاده ازتبلیغات برای نام نویسی جنگی – فروش اوراق غرضه جنگی – تشویق برای پیروزی – و ارسال نامه

اسلاید 43: تبلیغات پس از جنگ نگرش مصرف کننده چشم پوشی – بیشتر محصولات به سبک تجملاتی عامه پسن بود- تفاوت محصولات نوع تصویر در تبلیغروسر ریوس ویواس پیروسر ریوس ویواس پی معتقد به پیشنهاد فروش بی نظیر در آگهی – شامل نفع برای مصرفکننده –وجود نداشتن رغیببدل و تدابیر فروشاستاد در متن نویسی پستی مربوط به فروشظهور تلویزیوندر دهه 50 شروع به فعالیت کرد و در تبلیغات موثر بود

اسلاید 44:  عصر خلاقیت شاهد تجدیذ حیات هنر- الهام بخش و کشف شهود در تبلیغات بودبرنت و آمریکای میانه معتقذ به محصول می تواند یک جوهر استانی پیدا کند –باور پذیر ترین شکل ارائه شود- -حمایت از مردم در برابرتبلیغ دوروغیاوگیلوی : نظم وسبکمعرفی دو مکتب شک و ادعا از حسشگرفی در جذابیت تصویر برخوردارمی شد

اسلاید 45: هنر برنباخمتن نویس با درک خوب از طراحی احساس و عواطف مردم را برانگیخته می کرد به نظر وی تبلیغات هنر ترغیب کردن استعصر پاسخ گوی جنگ ویتنام رکود اقتصادی-اهمیت ندادن مشتری- شرکتها برا یکسب سود بودجه خود را در رسانهها تغییر می دادند – راهای نظیر کوپن – تخفیف در قرعه کشی جهت ف روش کوتاه مدت

اسلاید 46: آینده تبلیغاتمهمترین چیز در سرنوشت جمعیت می باشد تا شرایط اقتصادی باتوجه به تکنیکهای مدرن یا ابزارهای مدرن برای تبلیغ بای د راه روش تازهای کشف کرد که هزینه تبلیغات کم شود تبلیغات بطور دائم ومستمر در میان مدم جا بیفتد اگر هم تبلیغی صورت می کبرد واقعی باشد قول و و عده بیجا بهد مخاب ندند

اسلاید 47: مادر آغاز نوین هستیمافق آینده روشن است رضایت مشتری را محور خود قرار دهیم

اسلاید 48: با تشکر از همراهی سبزتان

اسلاید 49: The end

17,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید