صفحه 1:
۱ تلم
صفحه 2:
5
0
000 حهت جرس سوزى دوريهلو و شكم. كاهش اشتها. هضم بهترغذا وتقويت و طراوت يوست
7,000 حهت افزايش اشتها وجذب بهترغذا و تقويت استخوان بندى كودكان و مناسب براى افراد بدتساز
0 جهت تنظيم فند حون و ترشج انسولين.
0 حهت كتترل جزبى حون
7,000 تنظيم كتنده اعمال كبد و موثر در درمان ببماريهاي كيدي أز قبيل كبد جرب و... و تصفيه كتتده حون
7,000 جهت رفع استرس, تاراحتي هاي عصبي. سردردهاي ape
abs 000 ترشج هورمونهاي زنانه و تنظيم فاعدكي و لطافت يوست حانمها
600 جهت رفع و ييشكيري از مشكلات كليوي و مجاري ادراري از قبيل سنك كليه. سنك منانه. سرطان بروسنات و
00 جهت رفع مشکلات معده و روده از قبيل دل بيجه. تفخ: معده درد و تنظيم كتنده ترشح آنزيمهاي معده و روده.
0
مون 6 عقوت معده, مود خون؛ رف دل درد ودل پچ ضدتشتع, بادشكن: رقع كرمازدكى اطفال. رفع سکسکه/
اس
000و شوت اعصاب: نقوت ممزه قوت فوای جتنيو عدوي للدي عقوت فز حولت أو دتشتو عقوي قلس و
0" تقوبت قلب و اعصاب ضدتشتج. آرام بحش, صدهيسترى. درمان يخوا و اختلالات عصبى. رقع اقسردكى. رقع سكسكة
000 تقويت عموس بدن, مقوى قوه باء, تقويت معده. تقويت اعصابء رفع بوى بد دهان, ضدسرفه های مرطوبی
8,000 مقوى معدة ورودة وياد شكن,تيرو دهتدة
0 صدجوش, رفع بخوابی. نب بر, تصفيه كنتده pr تقويت يوست و كليه و کید داراى وبثامين ث مسكن اعصات
000 تصفيه كننده خونء تقويت لثه. جلوكبرى از خوتريزى لثه, دقع بلعم ضديرفان, ضد اسکوربورت. ادرارآور و تب بر
00 مقوى وشستشو دهنده كليه وشكنتده سنك كليه ومتائه, ضذ سياه سرفه وتب ولرز
5,0 قطیم کنده هورمونهی زنان, رفع فاعدگی دردآور: تنطيم فاعدكىء افزايش شير ماداران و
i
ae
3
7
معجون لاقرت
معجون چاقی
معجون فند حون
معجون چرس خون
Some
معجون اعصاب.
معجون ob)
معجون که و
اد
معجون گوارش
كلاب ممتاز
عرق نعنا
اعرق ببدمشى
عرق بهار ناريج
عرق دارجين
عرق هل
عرق كاسني
op oli aoe
عرق خار شتر
عرق رازيانه.
صفحه 3:
اصول و مبانی تبلیغات
ی
صفحه 4:
a
حرفه ای های تبلیغات مدرن
۱۹۵۲-۱۸۸۰ آلبرت لاسکر
روزنامه نگار -خبرنگار روزنامه گالستون
+ نظافتچی در شرکت لرد و توماس به خاطر جبیان باخت در قمار
۰ _ شروع کار به عنوان آگهی نویس و موفقیت در اين زمینه
٠ ۱۹۰6 سهام دار لرد و توماس و دیدار با جان ای کندی
* لاسکو معتقد بود که تاثیر گذاری تبلیغات وابستگی زیادی به محتوای آن دارد.
_ مفهوم "آگهی فیوشنده" متقاعد سازی به جای ظواهر گول زننده و شلوغ
* . استخدام یک مدیر هنری,.| تا سالهاء. متماد.
صفحه 5:
آلبرت لاسکر ۱۹۵۲-۱۸۸۰
لاسکر اعتقادی به تحقیقات بازار نداشت
مدیریت تبلیغات حزب جمهوری خواه
لورد و توماس را به فوت» کن و بلدینگ فروخت
صفحه 6:
fe]
حرفه ای های تبلیغات مدرن
ویلیام برن باخ ۱۹۸۲-۱۹۱۱
+ . تحصیلات آکادمیک در حوزه زبان, موسیقی و فلسفه
*_ شروع کار در شرکت گری به عنوان تولید کننده محتوا
۶ ۱۹4۷ شروع فعالیت به عنوان مدیر هنری
* دلزدگی از فضای خنسک و بی روح تبلیغات
* تاسیس شرکت 008در سال ۱۹4۹ به کمک مکسول دن و ادوین دویل
یفیت ایده خلاق و اجیای عالی آن رمز موفقیت در تبلیغات است چم
* مردم از تبلیغات متنفر نیستند بلکه بی تفاوت هستند. ~~ ¢
علاقه ای به تحقیقات بازار نداشت. ۳
صفحه 7:
۳3
حرفه ای های تبلیغات مدرن
ويليام برن باخ ۱۹۸۲-۱۹۱۱
نكات آموزنده زندگی؛ نظم مثال زدنى
* شاهكار ها : فولكس واكن و موسسه كرايه
اتومبیل آویس ee
:" من به شما از اينکه تبلیغات را یک علم
بحساب آورید؛ هشدار می دهم."
صفحه 8:
ل
حرفه اى هاى تبليغات مدرن
ماریان هارپر جونیور ۱۹۸۹-۱۹۱
۰ _ شیوع فعالیت به عنوان کارآموز در مک کن در بخش مرسولات
* _ هارپر بر این باور بود که برنامه های علمی به درک رفتار انسانها و
ایجاد انگیزه در مصرف کنندگان کمک های شایانی می کند.
* تبليغ موفق كاملا وابسته به ميزان عكس العمل مردم است.
* بنيان كذار انجمن تحقيقات بازاريابى در ايالات متحده
۰ ۱۹2۸ در حالی که او تنها ۳۲ سال داشت به مدیریت ما
تاسیس بزر گترین امپیاتوری 6۲۵۷۵ ادا ear
صفحه 9:
fA
حرفه ای های تبلیغات مدرن
ریموند روبیکام ۱۹۷۸-۱۸۹۲
شیوع فعالیت به عنوان فروشنده دوره گرد
ادامه فعالیت به عنوان نویسنده مستقل و فروشنده خودرو
به او پیشنهاد شد که به شرکت تبلیغاتی برود و او از حرف الف در
ليست شروع به تماس با شرکت های تبلیغاتی گیفت
شروع فعالیت تبلیغاتی در شرکت آرمسترانگ به عنوان آگهی نویس
فعالیت در شرکت آیر و سان 50 & ((N. W. Ayer
درخشش در آگهی های رولز رویس . استین وی و اسکوی "
صفحه 10:
fl
حرفه ای های تبلیغات مدرن
ریموند روبیکام ۱۹۷۸-۱۸۹۲
۰ _ تاسیس شرکت یانگ و روبیکام در ۳۰ سالگی
* توجه به تحقیقات بازاریابی در آگهی های پستیوم 205))
٠ تحقیقات در زمینه میزان خوانده شدن آگهی ها توسط مشتریان
* تاسیس بخش تحقیقات بازار با همکاری دکتر گالوپ
* . فلسفه تبلیغاتی: کشف حقیقت و ارائه آن به شیوه ای خیال انگیز
* _ بررسی 0۰۰۰ تبلیغ انجام شده برای یافتن عوامل مشترک در موفق
ترین تبلیغات
خريد ©7510 و تبديل أن به نشريه يشرو در حدنه تحقيقات بازاييان
صفحه 11:
fe]
حرفه ای های تبلیغات مدرن
لو برنت ۱۹۷۱-۱۸۹۱
* تحصیل و شروع فعالیت در رشته خبرنگاری
* کپی رایتر شرکت کادیلاک
+ همکاری با شرکت های تبلیغاتی اییوین ویزی ۷۷۵356۷ 2۳۷۷1۳) ) و "مى كى "عع6ا81))
*_تاسیس شرکت لو بینت در سال ۱۹۳۵ در شیکاگو
* وظیفه یک تبلیغاتچی کشف درام درونی و سرمایه گذاری کردن بر روی آن
۰ خالق کاراکترهای قدرتمند و ماندگار در صنعت تبلیغات مانند مرد مارلبرو
* برای رسیدن به نتیجه مطلوب در تبلیغات باید خود را در موضوع غرق کرد و سپس تا حد مرگ کار
کرد و در نهایت باید به نظرات خود ۱۰ تون
صفحه 12:
حرفه ای های تبلیغات مدرن
راسر ریوز ۱۹۸-۱۹۱۰
شروع فعالیت به عنوان کارمند بانک و سپس تبلیغاتچی
درخشش در رشته تبلیغ تنها پس از ۵ سال حضور ۱۹۳۶
شروع فعالیت و رسیدن به مقام مدیریت در شرکت تد بیس 83*65 160))
ارائه کننده مدل USP(Unique Selling Proposition) یا پيشنهاد فروش منحصر به فرد
در زمینه ساخت تبلیغا
معرف ترین آگهی آقای ری
انتخاب آگهی شرکت آناسین به عنوان آزاردهنده 7
ایی و یا خوش ساخت بودنش اهمیت نمی داد
آگهی شرکت دارویی ANACIN
صفحه 13:
راسر ریوز ۱۹۸-۱۹۱۰
* اصول سه گانه یو اس پی: پيشنهاد
قطعی, بی رقیب, مردم پسند
۶ موفقيت مدل در طول دهه هاى +196
و ۱۹۲۰
۰ " آیزنهاور به آمریکا پاسخ می دهد"
در ۳۰ ثانیه و تاثیر تکرار
مسائل اخلاقی تردید در شیو های ریوز
ITEC
صفحه 14:
حرفه ای های تبلیغات مدرن
دیوید اگیلوی ۱۹۹۹-۱۹۱۱
۰ عدم فارغ التحصیلی از دانشگاه آکسفورد
* شروع فعالیت به عنوان آشپز, فروشنده دوره گرد مزرعه دار و محقق
*_ نگارش کتاب راهنمای فروش
* _ مهاجرت به آمریکا و مشاور سرویس مخفی انگلستان در دوره جنگ
* تاسیس آگیلوی و ماثر با سرمایه 1۰۰۰ دلار که ريشه در شرکت انگلیسی۱۹>۸
* . تبدیل شدن اگیلوی و ماثر به یکی از برترین شرکت ها تنها پس از ۳ سال
* نگارش کتاب های پر فروش رازها و اعتوافات
مشتریان برجسته :کمپانی های کمپیل» شل, جنرا
صفحه 15:
* _دواثر پیشگامان تبلیغات مدرن را با توجه به مطالب ارائه شده,بررسی و تحلیل نمایید.
* با توجه به مطالب ارائه شده تاثیر مستقیم تاثیرگذارتو است یا خلاقیت و ایده پردازی؟
* _ یک اندیشمند پیشرو در حوزه تبلیغات و دیدگاه هایش را معرفی کنید.
صفحه 16:
8
ساختار شركت هاى تبليغاتى
Beard of
Dicectors
President
Ve Creative | Ve Account VP Marketing Ye Management
Services Services and Finance
1 ——— |
Weiers w Print ‘Accout | | Media | | Research | Sales Office
Ant Ditectors | Produciton reduction Supervision PrometienNanagement
2 I
75 ۱5۲ وه د حجر
Executive
صفحه 17: