در این پاورپوینت اصول و مبانی تبلیغات به صورت کامل بررسی شده است و تمامی روشهای تبلیغات مدرن و اساتید و بزرگان تبلیغات و مدرسان بزرگ و جملات و صحبت هایشان را در این پاور پوینت به صورت کامل بررسی کرده ایم

parsa7728886

صفحه 1:
۱ تلم

صفحه 2:
5 0 000 حهت جرس سوزى دوريهلو و شكم. كاهش اشتها. هضم بهترغذا وتقويت و طراوت يوست 7,000 حهت افزايش اشتها وجذب بهترغذا و تقويت استخوان بندى كودكان و مناسب براى افراد بدتساز 0 جهت تنظيم فند حون و ترشج انسولين. 0 حهت كتترل جزبى حون 7,000 تنظيم كتنده اعمال كبد و موثر در درمان ببماريهاي كيدي أز قبيل كبد جرب و... و تصفيه كتتده حون 7,000 جهت رفع استرس, تاراحتي هاي عصبي. سردردهاي ‎ape‏ ‎abs 000‏ ترشج هورمونهاي زنانه و تنظيم فاعدكي و لطافت يوست حانمها ‏600 جهت رفع و ييشكيري از مشكلات كليوي و مجاري ادراري از قبيل سنك كليه. سنك منانه. سرطان بروسنات و ‏00 جهت رفع مشکلات معده و روده از قبيل دل بيجه. تفخ: معده درد و تنظيم كتنده ترشح آنزيمهاي معده و روده. ‎ ‏0 ‏مون 6 عقوت معده, مود خون؛ رف دل درد ودل پچ ضدتشتع, بادشكن: رقع كرمازدكى اطفال. رفع سکسکه/ ‏اس ‏000و شوت اعصاب: نقوت ممزه قوت فوای جتنيو عدوي للدي عقوت فز حولت أو دتشتو عقوي قلس و ‏0" تقوبت قلب و اعصاب ضدتشتج. آرام بحش, صدهيسترى. درمان يخوا و اختلالات عصبى. رقع اقسردكى. رقع سكسكة 000 تقويت عموس بدن, مقوى قوه باء, تقويت معده. تقويت اعصابء رفع بوى بد دهان, ضدسرفه های مرطوبی ‏8,000 مقوى معدة ورودة وياد شكن,تيرو دهتدة ‏0 صدجوش, رفع بخوابی. نب بر, تصفيه كنتده ‎pr‏ تقويت يوست و كليه و کید داراى وبثامين ث مسكن اعصات 000 تصفيه كننده خونء تقويت لثه. جلوكبرى از خوتريزى لثه, دقع بلعم ضديرفان, ضد اسکوربورت. ادرارآور و تب بر 00 مقوى وشستشو دهنده كليه وشكنتده سنك كليه ومتائه, ضذ سياه سرفه وتب ولرز ‏5,0 قطیم کنده هورمونهی زنان, رفع فاعدگی دردآور: تنطيم فاعدكىء افزايش شير ماداران و ‎i ‎ae ‎3 ‎ ‎7 ‏معجون لاقرت معجون چاقی معجون فند حون معجون چرس خون ‎Some‏ ‏معجون اعصاب. معجون ‎ob)‏ ‏معجون که و اد معجون گوارش ‏كلاب ممتاز ‏عرق نعنا ‏اعرق ببدمشى عرق بهار ناريج عرق دارجين عرق هل ‏عرق كاسني ‎op oli aoe‏ عرق خار شتر عرق رازيانه.

صفحه 3:
اصول و مبانی تبلیغات ی

صفحه 4:
a ‏حرفه ای های تبلیغات مدرن‎ ۱۹۵۲-۱۸۸۰ ‏آلبرت لاسکر‎ روزنامه نگار -خبرنگار روزنامه گالستون + نظافتچی در شرکت لرد و توماس به خاطر جبیان باخت در قمار ۰ _ شروع کار به عنوان آگهی نویس و موفقیت در اين زمینه ‎٠‏ ۱۹۰6 سهام دار لرد و توماس و دیدار با جان ای کندی * لاسکو معتقد بود که تاثیر گذاری تبلیغات وابستگی زیادی به محتوای آن دارد. _ مفهوم "آگهی فیوشنده" متقاعد سازی به جای ظواهر گول زننده و شلوغ * . استخدام یک مدیر هنری,.| تا سالهاء. متماد.

صفحه 5:
آلبرت لاسکر ۱۹۵۲-۱۸۸۰ لاسکر اعتقادی به تحقیقات بازار نداشت مدیریت تبلیغات حزب جمهوری خواه لورد و توماس را به فوت» کن و بلدینگ فروخت

صفحه 6:
fe] ‏حرفه ای های تبلیغات مدرن‎ ویلیام برن باخ ۱۹۸۲-۱۹۱۱ + . تحصیلات آکادمیک در حوزه زبان, موسیقی و فلسفه *_ شروع کار در شرکت گری به عنوان تولید کننده محتوا ۶ ۱۹4۷ شروع فعالیت به عنوان مدیر هنری * دلزدگی از فضای خنسک و بی روح تبلیغات * تاسیس شرکت 008در سال ۱۹4۹ به کمک مکسول دن و ادوین دویل یفیت ایده خلاق و اجیای عالی آن رمز موفقیت در تبلیغات است چم * مردم از تبلیغات متنفر نیستند بلکه بی تفاوت هستند. ~~ ¢ علاقه ای به تحقیقات بازار نداشت. ۳

صفحه 7:
۳3 حرفه ای های تبلیغات مدرن ويليام برن باخ ۱۹۸۲-۱۹۱۱ نكات آموزنده زندگی؛ نظم مثال زدنى * شاهكار ها : فولكس واكن و موسسه كرايه اتومبیل آویس ‎ee‏ :" من به شما از اينکه تبلیغات را یک علم بحساب آورید؛ هشدار می دهم."

صفحه 8:
ل حرفه اى هاى تبليغات مدرن ماریان هارپر جونیور ۱۹۸۹-۱۹۱ ۰ _ شیوع فعالیت به عنوان کارآموز در مک کن در بخش مرسولات * _ هارپر بر این باور بود که برنامه های علمی به درک رفتار انسانها و ایجاد انگیزه در مصرف کنندگان کمک های شایانی می کند. * تبليغ موفق كاملا وابسته به ميزان عكس العمل مردم است. * بنيان كذار انجمن تحقيقات بازاريابى در ايالات متحده ۰ ۱۹2۸ در حالی که او تنها ۳۲ سال داشت به مدیریت ما تاسیس بزر گترین امپیاتوری 6۲۵۷۵ ادا ‎ear‏

صفحه 9:
fA ‏حرفه ای های تبلیغات مدرن‎ ریموند روبیکام ۱۹۷۸-۱۸۹۲ شیوع فعالیت به عنوان فروشنده دوره گرد ادامه فعالیت به عنوان نویسنده مستقل و فروشنده خودرو به او پیشنهاد شد که به شرکت تبلیغاتی برود و او از حرف الف در ليست شروع به تماس با شرکت های تبلیغاتی گیفت شروع فعالیت تبلیغاتی در شرکت آرمسترانگ به عنوان آگهی نویس فعالیت در شرکت آیر و سان 50 & ‎((N. W. Ayer‏ درخشش در آگهی های رولز رویس . استین وی و اسکوی "

صفحه 10:
fl ‏حرفه ای های تبلیغات مدرن‎ ریموند روبیکام ۱۹۷۸-۱۸۹۲ ۰ _ تاسیس شرکت یانگ و روبیکام در ۳۰ سالگی * توجه به تحقیقات بازاریابی در آگهی های پستیوم 205)) ‎٠‏ تحقیقات در زمینه میزان خوانده شدن آگهی ها توسط مشتریان ‏* تاسیس بخش تحقیقات بازار با همکاری دکتر گالوپ ‏* . فلسفه تبلیغاتی: کشف حقیقت و ارائه آن به شیوه ای خیال انگیز ‏* _ بررسی 0۰۰۰ تبلیغ انجام شده برای یافتن عوامل مشترک در موفق ترین تبلیغات ‏خريد ©7510 و تبديل أن به نشريه يشرو در حدنه تحقيقات بازاييان ‎

صفحه 11:
fe] ‏حرفه ای های تبلیغات مدرن‎ لو برنت ۱۹۷۱-۱۸۹۱ * تحصیل و شروع فعالیت در رشته خبرنگاری * کپی رایتر شرکت کادیلاک + همکاری با شرکت های تبلیغاتی اییوین ویزی ۷۷۵356۷ 2۳۷۷1۳) ) و "مى كى "عع6ا81)) *_تاسیس شرکت لو بینت در سال ۱۹۳۵ در شیکاگو * وظیفه یک تبلیغاتچی کشف درام درونی و سرمایه گذاری کردن بر روی آن ۰ خالق کاراکترهای قدرتمند و ماندگار در صنعت تبلیغات مانند مرد مارلبرو * برای رسیدن به نتیجه مطلوب در تبلیغات باید خود را در موضوع غرق کرد و سپس تا حد مرگ کار کرد و در نهایت باید به نظرات خود ۱۰ تون

صفحه 12:
حرفه ای های تبلیغات مدرن راسر ریوز ۱۹۸-۱۹۱۰ شروع فعالیت به عنوان کارمند بانک و سپس تبلیغاتچی درخشش در رشته تبلیغ تنها پس از ۵ سال حضور ۱۹۳۶ شروع فعالیت و رسیدن به مقام مدیریت در شرکت تد بیس 83*65 160)) ارائه کننده مدل ‎USP(Unique Selling Proposition)‏ یا پيشنهاد فروش منحصر به فرد در زمینه ساخت تبلیغا معرف ترین آگهی آقای ری انتخاب آگهی شرکت آناسین به عنوان آزاردهنده 7 ایی و یا خوش ساخت بودنش اهمیت نمی داد آگهی شرکت دارویی ‎ANACIN‏

صفحه 13:
راسر ریوز ۱۹۸-۱۹۱۰ * اصول سه گانه یو اس پی: پيشنهاد قطعی, بی رقیب, مردم پسند ۶ موفقيت مدل در طول دهه هاى +196 و ۱۹۲۰ ۰ " آیزنهاور به آمریکا پاسخ می دهد" در ۳۰ ثانیه و تاثیر تکرار مسائل اخلاقی تردید در شیو های ریوز ITEC

صفحه 14:
حرفه ای های تبلیغات مدرن دیوید اگیلوی ۱۹۹۹-۱۹۱۱ ۰ عدم فارغ التحصیلی از دانشگاه آکسفورد * شروع فعالیت به عنوان آشپز, فروشنده دوره گرد مزرعه دار و محقق *_ نگارش کتاب راهنمای فروش * _ مهاجرت به آمریکا و مشاور سرویس مخفی انگلستان در دوره جنگ * تاسیس آگیلوی و ماثر با سرمایه 1۰۰۰ دلار که ريشه در شرکت انگلیسی۱۹>۸ * . تبدیل شدن اگیلوی و ماثر به یکی از برترین شرکت ها تنها پس از ۳ سال * نگارش کتاب های پر فروش رازها و اعتوافات مشتریان برجسته :کمپانی های کمپیل» شل, جنرا

صفحه 15:
* _دواثر پیشگامان تبلیغات مدرن را با توجه به مطالب ارائه شده,بررسی و تحلیل نمایید. * با توجه به مطالب ارائه شده تاثیر مستقیم تاثیرگذارتو است یا خلاقیت و ایده پردازی؟ * _ یک اندیشمند پیشرو در حوزه تبلیغات و دیدگاه هایش را معرفی کنید.

صفحه 16:
8 ساختار شركت هاى تبليغاتى Beard of Dicectors President Ve Creative | Ve Account VP Marketing Ye Management Services Services and Finance 1 ——— | Weiers w Print ‘Accout | | Media | | Research | Sales Office Ant Ditectors | Produciton reduction Supervision PrometienNanagement 2 I 75 ۱5۲ ‏وه د حجر‎ Executive

صفحه 17:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
15,000 تومان