پزشکی و سلامت بیماری‌ها

اعتیاد و باروری

etiad-va-baarvari

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اعتیاد و باروری”

اعتیاد و باروری

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: اعتیاد و باروریافزایش کیفیت مراقبت های حین بارداری و زایمان باعث شده اند.که مرگ و میر نوزادان به طور قابل توجهی کاهش یابد.اما مرگ و میر مادران همچنان رابطه ی مستقیمی با عوامل اجتماعی موثر بر سلامتی دارد.و اعتیاد به مواد مخدر یک مثال اختصاصی در این مورد است.

اسلاید 3: زایمان در زنان معتاد از جمله موارد زیر نیاز به توجهات خاص دارد.1-در مادران معتاد به دلیل عدم مراقبت های بارداری برخی مشکلات و عوارض مامایی شناسایی نمیشود.2-متخصصین زنان و بیهوشی در موقعیت های اورزانس (زجر جنین -دکولمان و پارگی رحم )و هم در موقعیت های غیر اورزانس (زایمان بی درد و اداره علائم محرومیت) بر بالین مادران معتاد و یا نوزادان ان ها فرا خوانده می شود.

اسلاید 4: 3-استفاده از دارو برای کنترل علائم محرومیت افیونی و کراک در هنگام دردهای زایمان ممکن است احساس درد را کاهش داده و با توقف در پیشرفت زایمان اشتباه شود. 4-عدم استفاده از دارو برای کنترل علائم محرومیت موجب بروز نشانه های محرومیت و عوارض بعدی می شود.

اسلاید 5: 5-افراد معتاد نسبت به دارو های مخدر تحمل دارند.و استانه درد انها نسبت به افراد غیر معتاد پایین تر می باشد.و تزریق بیشتر داروهای مخدر میتواند به تضعیف سیستم تنفسی جنین و نوزاد منجر شود. 6-ممکن است با مصرف مقدار زیادی از مواد مخدر دچار علائم مسمومیت شود.

اسلاید 6: تشخیص اعتیاد در بیماران و مادران معتاد به راحتی امکان پذیر نمی باشد.-برقراری ارتباط مناسب با مادر و جلب اعتماد او -گوش کردن به صحبت ها و شکایت ها ی او-نگرش احترام امیز و صلح جویانه به مادر -محرم اسرار او باشید.-توضیح دهید که مشکل وی قابل درمان است.-از سرزنش کردن و ترحم و قضاوت خودداری نمایید.

34,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید