afsordegi000

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “افسردگی و اضطراب”

افسردگی و اضطراب

اسلاید 1: موضوع ارائه: افسردگی و اضطراب بسم اللّه الرحمن الرحیم

اسلاید 2: افسردگی:افسردگی یک حالت خلقی شامل بی‌حوصلگی و گریز از فعالیت یا بی‌علاقگی و بی‌میلی است و می‌تواند بر روی افکار، رفتار، احساسات و خوشی و تندرستی یک فرد تأثیر بگذارد.

اسلاید 3: افرادی که دارای حالت افسردگی هستند، می‌توانند احساس ناراحتی، اضطراب، پوچی، ناامیدی، درماندگی، بی‌ارزشی، شرمساری یا بی‌قراری داشته باشند. ممکن است آن‌ها اشتیاق خود در انجام فعالیت‌هایی که زمانی برایشان لذت‌بخش بوده از دست بدهند، نسبت به غذا بی‌میل و کم‌اشتها شوند، تمرکز خود را از دست بدهند، در به خاطر سپردن جزئیات و تصمیم‌گیری دچار مشکل شوند، در روابط خود به مشکل برخورد کنند و به خودکشی فکر کرده، قصد آن را داشته باشند و حتی  خودکشی کنند. افسردگی هم‌چنین ممکن است باعث بی‌خوابی، خواب بیش از حد، احساس خستگی و کوفتگی، مشکلات گوارشی، یا کاهش انرژی بدن شود.

اسلاید 4: انواع افسردگی به ترتیب نزولی شدت بیماری:اختلال دیستایمیک یا افسرده خویی مزمناختلال افسردگی جزئیاختلال افسردگی اساسی

اسلاید 5: افسردگی هم تظاهرات جسمی دارد و هم عامل خطری برای برخی بیماری‌های قلبی عروقی، نورولوژیک و بیماری های جسمی دیگر می‌باشد. افسردگی در مواردی ممکن است تعدادی از علائم اضطراب را نشان دهد و یا برعکس.گاهی دو بیماری همراه باهم وجود دارند. اختلال افسردگی اساسی بدون شیدایی را افسردگی اساسی یک قطبی نیز می‌نامند.

اسلاید 6: اضطراب:اختلال اضطراب منتشر شامل نگرانی و تشویش مکرر و پابرجاست؛ به‌طوری که شدت نگرانی بیش از حد شدن حوادث یا شرایطی که می‌تواند ایجاد کننده‌ی آن باشند. در اختلال اضطراب منتشر، نگرانی به طور مستقل از هر شرایط محیطی خاص به صورت فراگیر و مواج ادامه پیدا می‌کند و با علائمی همچون عصبی بودن، لرزش، تعریق و تپش قلب همراه است

3,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید