کسب و کاراستارتاپ و کارآفرینی

اقیانوس آبی و قرمز

تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 21 اسلاید این پاورپوینت شامل ۲۱ اسلاید و توضیح استراتژی اقیانوس آبی و قرمز و بنفش با ذکر مثال و تصاویر میباشد.

حمیده

صفحه 1:
oa eet ‎aH‏ ۱۳۸۸ ۳ از ‎hi i |‏ | ‎1۳ Ru ۳ sl ‎

صفحه 2:

صفحه 3:

صفحه 4:
تمرکز بر روی اقیانوس قرمز یعنی : یعنی پذیرفتن جنگ با رقبا, ناحیه ای محدود و نیاز به ضربه زدن به رقیب ‎sly‏ پیروزی است. و اگر قدرت بازار را دست کم بگیرید ایجاد یک فضای جدید در بازار برای شما بسیار دشوار خواهد بود.اساسا برای تغییر استراتژی در یک صنعت شما بايد تمركز خود را از روی رقبا بر روی

صفحه 5:
روش سنتی تاکسیرانی استارتاب اسنب

صفحه 6:

صفحه 7:

صفحه 8:
درا ایجاد یک استراتزى د أقبانوس آبى كي #کدام عوامل استانداردهای شرکت شمارا از استانداردهای صنعت بهثر می کنند؟ #کدام عوامل نتیجه‌ی رقابت با سایر شرکت‌ها هستند؟ چطور می توان آنها را کاهش ‎Solo‏ #شرکت های مختلف در طول سال ها بر سر چه عواملی رقابت کرده‌اند؟ چطور می‌توان آنها را حذف کرد؟ لاس عوا ملت كد ضعت بای ال ارانه بدا اس کدام عوامل را باید خلق کرد؟

صفحه 9:
اصل بنیادین استراتژی اقیانوس ۴ سعی نکنید با رقیای قدرتمند رقابت کنید. ل ۱0 نداشته باشید. 0 ‏لل‎ pe) ‏ا ا‎ ee oy ke cncey eg علاوه بر نوآوری به دنبال قیمت پایین تر و تفاوت باشید.

صفحه 10:
wl ‏ا ا‎ Coz lez ‏حذف : قوانين بازى را حذف كنيد.‎ 9 Se a eoRie ley Pe Se TSUN ce nou CR sc map Ye خلق : قوانین جدید خلق کنید.

صفحه 11:
اصول اجرا استراتژی بدليل ‎ee‏ ‏اين شیوه, اكرات ان اون متعددى مواجه خواهيد شدز سهامداران كرفته تا کارکنان, همه بايد همسو با استراتزى باشند. اما در اين میان, نباید از خطر تعارضات و تضادهای سازمانی غافل شد.

صفحه 12:

صفحه 13:

صفحه 14:
زاز بين #اكر استراتزى بازار شما شامل مبارزه برای بقا در یک بازار کاملاً اشباع و رقابتی باشد, احتمالاً بیشترین انرژی‌تان صرف رقابت برای سهم بازار خواهد شد.

صفحه 15:
این روزها عرضه پیش از تقاضا است: Sle *بسیاری از شرکت‌ها به دلیل نوآوری‌های تکنولوژیکی, محصولات خود را اسان‌تر و بیشتر تولید می‌کنند. بااین‌حال: فقط به اين دليل كه بيشتر توليد می‌کنند. نمی‌توان نتيجه گرفت که تقاضای کافی برای افزایش عرضه‌شان وجود دارد.

صفحه 16:
صنایع به مرور جذابیت خود را از دست - می‌دهند: * هنگامی‌که یک صنعت بسیار رقابتی است, به مرور جذابیت خود را از دست می‌دهد زیرا فضای آمنی برای کسب‌وکار ایجاد نمی‌کند. رمز موفقیت شركتهاى نويا و نواور اين است كه به سمت بازارهاى بكر بروند

صفحه 17:
بالاخره مقلدان از راه می ر سند: #حتی اگر در اقیانوس‌های آبی مستقر شوید, دیر یا 7 ‎ae‏ زود شركتهايى از شما ‎ee‏ تقلید می‌کنند و کم‌کم اين ‎١-27‏ بخش از بازار هم به 3 اقيانوس قرمز تبديل مى شود.

صفحه 18:
Blue Ocean Industry

صفحه 19:
لكر سس

صفحه 20:
0 ‏ا ا‎ DC ICCA cee Ne ee ‏داشتن اقیانوس باشد. اما هیچگاه هیچ شرکتی تمی‌تواند این‎ Pome i | A a ee Pa a POE NO ik cs ofl ges ‏شركتهاى ديكر واكّذار خواهد كرد.‎

صفحه 21:
و ‎“mi‏ ۳ ۱ ۳ ‘ill ۳۳ a ۳۳۳۳۳ 0 ۱۱۱۱ ull 3

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
10,000 تومان