کسب و کارفروش و بازاریابی

الفبای مشتری مداری

صفحه 1:

صفحه 2:
ا 7 , أكارمنذان ثان ضروريات توجه بة مشتر: خواننده مداری) را دریابندءهیخ راهی بهتر از این نیست که آنها را با | مداری آشنا کنید. پس در اين فایل سعی نموده ام آنها را برای شما ‎elke‏ Lol aS ‏هید وارم‎ ‎ay‏ اجامج در آنرسسن جسستم مظا لاف ی پرناشه زبری سا زان سيدرب وانید از آنها به تو احستن ‎DAE I AS Cave alana‏ ‏ولاك

صفحه 3:
القباى مشترى مداری ‎whe‏ الف) احترام و محبت : عاملى كه مى تواند مشترى را شيفته شما سازد. ب) بازدهى بالا : جيزى كه مشتريان از شما انتظار دارند. يي پستیباتی : هاکتوری کهرمتستری را تسبت بة,سما وهادار حوا هوه تاشر: وبلاگ علی بستان ‎[alibostan.blogsky.com]‏

صفحه 4:
ul! ‏مشتری مداری‎ shall Ali Bostanm! ‏ت) توجه به جزتئیات : وقتی که مشتری دریابد که شما حتی به مسائل‎ ‏کوچک نیز توجه دارید به راحتی درخواهد یافت که چگونه مسائل اصلی‎ برای شما مهم خواهد بود. ج) جهش و تعالی در خدمات : یکی از عوامل جذب مشتریان جدید و عامل حفظ ضبیریان فعلی و,وقاداری:عشعرنان قدیتن: ایس خ) خدمات اضافی و جنبی(خدمات پس از فروش) : عاملی که مشتریان شما را راضی و خوشحال خواهد نمود. تاشر: وبلاگ علی بستان ‎[alibostan.blogsky.com]‏

صفحه 5:
القباى مشترى مداری ‎whe‏ ف)اذقت دز کار ‎nga else Gl‏ راضایت ماتتر نانن! است: ‎G‏ روشهای جدید(ابداع و نوآوری) : فاکتوری که می تواند باعث افزایش تعداد مشتریان و بالا رفتن میزان رضایت آنان گردد. س) سرعت در کار : لازم به توضیح نیست , همه خوب می دانیم وقت طلاست,خصومفا بای تربار تاشر: وبلاگ علی بستان ‎[alibostan.blogsky.com]‏

صفحه 6:
اس القبای مشتری مداری و2 الق ش) شکایات : عامل مجانی رشد خدمات شما ( در صورت توچه به شکایات و خواسته های مشتریان ‎no‏ توانید خدمات خود را بهبود بخشید). ص) صداقت : در نظر بگیرید یک مشتری متوجه شده شما در ارائه اطلاعات یا خدماتتان صادق نبوده اید ببینید چه به دنبال خواهد داشت. ع) عمل به قول : مهمترین عوامل کسب رضایت مشتریان می باشد. ناشر: وبلاگ علی بستان 3 [alibostan.blogsky.com)

صفحه 7:
اس القبای مشتری مداری ف) فداکاری و از خود گذشتگی : عاملی که اگر گروه کاری شما با آن آشنا شوند و به آن بپردازند نسبت وفاداری مشتریان به میزان دو سوم افزایش خواهد یافت. ق) قانون طلایی : هميشه حق با مشتری است حتی اگر حق با او نباشد. ک) کیفیت : کیفیت محصول,خدمات,روشها و آداب شما تاشر: وبلاگ علی بستان ‎[alibostan.blogsky.com]‏

صفحه 8:
اس القبای مشتری مداری کگ) گوش دادن فعال : چیزی که تمام مشتریان به آن نیاز دارند. ل.) لبخند بدون ریا : لبخند محبت آمیزی که می تواند سخت ترین قلوب را نیز نرم سازد م) مشاهده و پیگیری کارها(مانیتورینگ) : عاملی که مشتریان به آنها نیاز دارنداعتن قبل از نگ خودشان از تما وزاخوانست ليد تاشر: وبلاگ علی بستان ‎[alibostan.blogsky.com]‏

صفحه 9:
ن) نتايج قابل إعتماد و واقعى : اين عامل خصوصا در ‎ately‏ ‏بسيار قابل توجه خواهد بود, خودتان را جاى یک متقاضی بگذارید که نتایج غیر واقعی را تحویل گرفته و بر مبنای آن می خواهد نسبت به یک نوع کار مهندسی اظهار نظر نماید. 5( وفاداری : فاکتوری که با انجام خدمات شایسته آن را برای خود خواهید خرید. ۰) هر روز بهتر از دیروز(کایزن) : کلمه ژاپنی به معنای رشد و اصلاح دائمی امور (بهبود مستمر) تاشر کوب رون خوب رآ پشت سر گذآشتیه ‎ul‏ مشتریان راضی و ‎Talibostan.blogsky.com‏

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان