کسب و کارتجزیه و تحلیل اطلاعات

الگوی ایجاد مزیت Parenting advantage

صفحه 1:
الگوی ایجاد مزیت Parenting advantage ۱۸۵۱ Is

صفحه 2:
مراحل استفا ۳۱ it

صفحه 3:
هدف از الگوی ایجاد مزیت. نعیین شرایطی است که به واسطه آنها بتوان شرکتهای مادر را برای دستیابی به بیشترین ارزش ممکن باری رساند. ۵۵0067ا2, ‎Utes! Goold Campbell‏ داشتند که چهار روش اصلی جهت ایجاد ارزش برای شرکت هاي مادر وجود دارد که هی یک از آنها با پیچیدگی بالقوه شان ممکن است منجر به از بين رفتن ارزش مورد انتظار گردند : 1- نفوذ انفرادی : شرکت مادر عملکرد انفرادی هریک از واحدهای فرعی کسب و کار خود را از طریق کنترل اهداف کلیدیشان افزلیش میدهد. شرکتهای مادر یا تصویب هزینه سرمایه اين واحدها است که مینواند مدیرینی مستعد و توانمند را به ارمغان آورند اما از طرف دیگر یک اقدام نادرست این قبیل شرکت ها ممکن است منجر به أز بين رفتن ارزشهاى ‎ies Il ste: Sew‏ 2- نفوذ اتصالى : شركت هاى مادر با افزايش ارتباط ميان واحدهای کسب و کارشان, به ایجاد ارزش در آنها میپردازند. فرآیند هم افزایی شرکت, نجوه قیمت گذاری را مشخص ساخته و حتی ارزش فزآینده ای را که قبلا در شبکه پرسنلی وجود داشته را تشویق مینمایند. 3- خدمات و وظایف مرکزی : شرکت های مادر علاوه بر ایجاد نفوذ اتصالی و نفوذ انفرادی طیف وسیعی از وظایف سازمان, رهبری وظیفه ای و خدمات موثر هزینه ای را ارائه میتماند که غالبا اين امر توسط مدیران اجرایی و همچنین مدیران ارشد سازمان تقویت میشود.هزینه های عمودی بالاء بروکراسی و ناکارآمدی, اغلب منجر به زياد شدن وظايف در اين قبيل شركتها شده تا بدین وسیله بتوانند اعتباری بیش از آنچه که ایجاد مینمایند. جذب کنند. 4 توسعه شرکت : شرکنهای مادر اصولا مخاطرات را به جان خریده. توسعه داده و می فروشند. ارزشها همجنين برا ان مان يردن وانسكن مخض اهداق به عيفيت ابجاد شده ويه لين ترييب به كشف لرزيقها و ايده هاى نو مببردازتد. بنابراين بايد به اين نكته نيز توجه داشت كه بودجه را يا ميتوان ضرف از بين بردن مخاطرات كرد و يا بايت مخاطراتى كه عَالبا با موفقيت همراه ميباشند و ممكن است در آينده متوقف شوند. هریت کرد استراتژی های شرکت بمنظور ایجاد مزیت های بیشتر, باید همواره ویژگی های شرکت مادر, كسب و ‎WIS‏ ‏توان قدرت مربوط به آنها و اينکه در آینده شرایط چگونه خواهد بود را در نظر داشته باشند.

صفحه 4:
ویژگی های شرکت مادر را میتوان به واسطه پنج ابزار مرتبط با یکدیگر بررسی کرد : نقشه های ذهنی وظایف. خدمات مرکزی و منابع قراردادهای تمرکز زدایی افراد و مهارتها 0 ایجاد ساختارها و سیستم ها و فرآیندها مجموعه واحدهای کسب و کار دستورالعمل آئی استراتژیست های شرکت دراشاره به تشریج فرصنهای ایجاد مزيت هستند كه اين موارد عبارتئد از ؟ تعريف و تعبين حوزه هریک از واحدهاى تجارى عملکرد و انداژه گیری ماهیت احتمالی و تاثیر فرصتهای اصلی و فرعي تشخیص ارزشهای فردی جهت ایجاد فرصتهای اصلی کمی کردن هریک از فرصتها ۳ سومین گام در ارژیابی فرستهای پدیدآورنده مزیت. شناسایی عواملی است که در برقراری ارتباط میان سازمانهای فرعی و شرکت مادر نقش اصلی را آیفا مینمایند, به ویژٍه عواملی که بر نحوه عملکرد و تصمیم گیری های سازمان تاثیر خواهند گذاشت. مهمتر از همه آنک باید تاثیر بالقوه شرکت مادر را بر تمام حوزه های کسب و کار مورد تجزیه و تحلی قرار داد.

صفحه 5:
ابزارهای مرتبط مزايا Sustainable Competitive jiu ‏مزيت رقابتى‎ ۶ یک کسب و کار با بکارگیری اين الگو میتواند بطور بالقوه به ارزش بیشتری دست یابد. ارزیابی درست نقش های شرکت مادر در سناریوهای مختلف و انتخابهای استراتژیک جهت ایجاد ارزش, آن هم به واسطه روشهای چندگانه, اگرچه کاری وقت گیر بنظر میرسد اما ارشمند خواهد بود معايب ‎lS ia a‏ بکار گیری آنها غالبا دشوار خواهد بود.بعلاوه اين قبيل فرصتها به واسطه امکان هم پوشانی شان با ارزشهای ايجاد شده هيجوقت در انجصار كامل قرار نخواهند گرفت. رشد یافته اند. را مورد بازبینی قرار داده و همچنین تجدید نظری در فلسفه وجودی سازمان کاربردها چارچوب ایجاد مزیت , به مدیریت شرکت کمک میکند تا ساختارهای شرکت که بطور طبیعی نمایند.

صفحه 6:
تا ee 1 کرد کرد

صفحه 7:
برای کسب اطلاغات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه ‎Routes‏ O ۱۸۵۱۲ Is

رایگان