صفحه 1:
صفحه 2:
4 ResearchGATE
scientific network
صفحه 3:
شبکههای اجتماعی علمی و پژوهشی:
شبکههای اجتماعی علمی نیز بر پایه شبکههای اجتماعی عمومی
در تخصصى بودن آن است این امر برای اطلاع از آحرین دستاوردهای تحقیقاتی در حوزههای مشخص و مورد علاقه و معرفی محققان به
جامعه علمی و دریافت بازخورد درباره تولیدات علمی آنها بسیار راه گشا است
اندازی شدهاند و ساز و گاری شبیه به همان دارند و تفاوت عمده آن
فواید شبکههای اجتماعی علمی و پژوهشی:
بارگذاری مقالات پژوهشی
انتشار و اشفراک:دانشن
برقراری ارتباط با اساتید داخلی و خارجی
مشارکت پژوهشی با محققان مختلف
افزایش دامنه تاثیرگذاری
افزایش مشاهده؛
صفحه 4:
معرفی چند نمونه پرکاربرد از شبکههای اجتماعی علمی:
شبکه اجتماعی آکادمیا (06۳018.6010 ۰۵62 ۷۷۷۷/):
از مهمترین شبکه های اجتماعی تحقیقاتی میباشد که در سال ۰۸
شبکه اجتماعی رایگان می باشد.
ثبت نام در |
ti trun! Ee وحلمم ا مممسصية ماسقا ممالا ید1 و
صفحه 5:
شبکه اجتماعی حرفهای لینکداین (00.60۳0
این شرکت در سال ۲۰۰۲ از
هدایت این شرکت را مدیرانی از شرکتهای یاهو. گوگل. مایکروسافت. پیپال و
اتاق نشيمن بنيانكذارشء ريد هافمن نا
شبكه اجتماعى از اشتراك كاربران و فروش تبليغات به دست مىآيد.
Be great اد what you do
صفحه 6:
| A KNOWLEDGE —
1
|۱0 ete
0
صفحه 7:
ریسرچ كيت
ریسرچ گیت یکی از شبکه های اجتماعی علمی است که می توان آن را به منزله فیسبوک برای دانشمندان در نظر گرفت . اين
سال ۲۰۰۸ توسط دو پزشک به نام های ایجاد مادیسک و سورن هوفمایر و یک متخصص رایانه به نام هورست فیکنشر تأسیس شد . از
اهداف ايجاد اين سایت فراهم آوردن مکانی برای بارگزاری و به اشتراک گذاشتن مقالات و یافته های علمی پژوهشگران است. تا آنها
علاوه برا زمینه های موضوعی مختلف به روز نگه دارند . عضویت در این شبکه رایگان
ارتباط با ساير همكاران . اطلاعات خود را
است اما تنها افراذى كه داراى رايانامه سازمان ذولتى يا خصوصى هستند اجازه عضويت شبکه را دارا مى باشند
7 — =F J
۰9 Advance your research researchgate.net
your research vile,
oa join for کیک روی گر 2
free
انتخاب یکی از چهار گزینه پژوهشگر دانشگاهی ۰ پژوهشگر ۳
سازمان های
3 . خصوصى ؛ پژوهشگران حوزه های پزشکی یا ساير
اها هر bo وزع
صفحه 8:
4) ذکر نام سازمان و بخش مربوطه
5) وارد کردن ایمیل سازمانی فرد همراه با مشخصات
فردی .
Show where you conduct research
Ever yur eatin Glas ary eyo
foeegus nn kep ap wn a sean,
Deparment
6) وارد کردن اطلاعات شخصی مانند علاقه مندی ها . مهارت ها و 1
همچنین درج عکس برای پروفایل بعد از عبور از اين مراحل , ایمیلی
حاوی لینک فعال سازی به ایمیل کاربر ارسال می شود . با کلیک روی اين
لینک عضویت کاربر فعال می شود .
صفحه 9:
پروفایل کاربر i
بعد از عضویت , اولین گام تکمیل پروقایل و افزودن انتشارات و تحقیقات خود می باشد . از آنجا که درصد
الا ل 1007 كارا اسان اشر مي باناند » توصيه:مس نود عکس خود را اضافو كنيد sly. |
ورود به صفحه پروفایل 1 هب 0( عت ای نت
۳۹ ۱ a مح om,
یل کاربران در ریسرج گیت دارای 6 بخش می باشچش 0۷۳/1۴8۲۷ نمای کلی از پروفایل
می باشد .
* بخش 3858۸8017 : مکانی برای نمایش انتشارات ,پرسشها 5
ok تسه
Ey "۰ er)
صفحه 10:
نش INFO : فهرستی از مهارت ها و تجربیات علمی کاربر است .مت .و a.” 1
هو |
* بخش 9608۳85 : با محاسبه نمره 360 و اچ ایندکس مد |
1 لمم
کاریز : به اندازه گیری تأثیر تحقیقات وی در این شبکه :من
پردازد .
: RG Score ”
توسظ سابت زار aS cowl Splish RG Score 70
/ يرؤفايل هر کاربر joie شدة ab 8 ples jy gan 7
تمایش گذانته می نود . نظراتی که سار کاربران دربارا
محتوای اطلاغات به اشتراک گذاشته شده ارائه می دهند
0 معیار 56076 860 است. لذا هیچ کس نمی تواند به طور
مستقیم در دریافت نمره خود دخالکه نها سکاربرانی
که درباره محتوای به اشتراک گذاشته نظر هی :دهند
133303022231332 همچنین , رهگیری مطالب افراد توس سای ازبران ند
در فيران اين نمره دقالت دارده ۰ تبرت
صفحه 11:
: h- index ¥
یکی از شاخصهای جدید علمسنجی شاخص هرش یا 1:06 -ط است که تأثیر علمی یک پژوهشگر یا
دانشمند را با آندازهگیری کمیت و کیفیت برونداد علمی آنان مشخص میکند. این شاخص در واقع محققان |
تأثیرگذار را از آنهایی که صرفاً تعداد زیادی مقاله منتشر میکنند متمایز مینماید. شاخص هرش/میتواند
برای تعیین بهرهوری و تأثیر برونداد علمی گروهی از پژوهشگران و دانشمندان به کار گرفته شود. محاسبه
اچ ایندکس توسط پایگاههای اسکوپوس, آی اس sl و گوگل اسکالر برای قلات انگلیسن زبان و نیز پایگاه
(Beseauch ingsrests wat" بشما چم یک+اق رن بروللیت ايرموارد
تحقيقاتى مورد تو
Bahram saghafian ۱ )~~(
ا ات ا ree
1 How do me verify that shydrolgica model is good model?
صفحه 12:
رود ب صفح يروف ال 1 حب nem 0 6
2) در کادر آبی رنگ گوشه سمت راست بالاي
صفحه , گزینه 65686 ۸۸ را انتخاب مس
کنید .
3) انتخاب گزینه ۳۵5626 60طعناطن۴ به منظور نمایش
مقاله های موجود در ریسرج گیت که نویسنده آن با نام درج مس چا هم تور
ده در بروفال نما مطايقت ذارد» = =
4 اضاقه تمودن قانل عمومی و هورد رویت همگان | - ص 5
ذا اساف كردن قال تصوصى كد با درجواست به اشترائ ...میم es
و aie تن و osm سه
om. 2 Enter conference paper details
همست ex ay
9
ox
صفحه 13:
6) اضافه کردن 00۱
Digital Object Identifier با شناسه دیجیتا لکد علدیلستکه همانند لثر لنگش تب رلیهر مقاسله بسیهمتاستلینکد همنند
بارکد برلیشناسابیمحصولانالرب کر برده میشود. بسطور خلاضه 201 بسطور بسیهمتا و لنحصاریم ختصرهر مقاسله میباشد و کلیدلصلی |
ايتباط لين حصولآناين ا ساير محصولا ناه ادر لينجا سایر مقالاگدر دنیایم جازیمحسويشود.
مزاياى 201 براى مقالات:
۰ داشتن شناسه دايمى در همه مقالات
* جذب ترافيك بيشتر و موثرتر به مقالات
* تبديل منابع به ابرلينك يا Hyperlink
* جلوكيرى از خطاهاى انسانى يا ماشينى در نكارش منيع يا 161676566
* شمارش واقعى تعداد ارجاعات به مقالات و متعاقب آن محاسبه واقعى قدرت نفوذ يا
wae sl» Impact Factor
۰ ارتقا شاخص واقعی علم سنجی yuiline (scientometrics) و مالکین حقوقی مقالات
همانند دانشگاهها از طریق باکس جستجو در بالای صفحات زيسرج كيت به راحتى مى توانيد
DOL aS اثر را وارد کرده و آن را جستجو کنید .
صفحه 14:
حوه جستجو مقالات در ریسرچ گیت
در صفحه نمایش تتایج, با کلیک بز روق گزینه
عحمناعهنط۴ , می توانید فهرست مقالات
جستجو شده را مشاهده نمایید .
همچنین با کلیک بر روی 01165110825 سوالات
مرتبط با موضوع جستجو شده ليست مى
گردد.
تقاضای متن کامل مقالات
برای این متظور می توانید بم صفحه مقاله
مورد نظر در ریسرج گیت رفته و روی گزینه
2S SUS Request full-text
Article: Contribution of the institutional repositories
of the Chinese Academy of Sciences to the
webometric indicators of their home institutions
gang Fan
[Show abstiaet]
o> Requestfulltext Follow
صفحه 15:
56۱-۳۷9 چیست؟ |
* به معنیقرار دادنیکن سخه اکترونیکیاز ی کمدرکیه صورتآنالینمیب اشد تا به Self archiving
1 راحتیدر دسترسعموم قرار گیرد . خود آررشیویب اعثافزلیشن مایانی مطالمه و استناد به مقالتخواهد
وا اس آلدرمنبیمعا لاود . يكمحررحود- أوشيودر يسرع توه هيه es ean ee
غمایید . برایآگاهیاز ولنینک پی رایس جلاته تفا و تم یت ولنید از www.sherpa.ac. Males ee,
استقادة تمابيد loo emmy pSt اه وید مقاالترا بسه
صورتخصوصوی را 1 ۱
ps
Updates
به روز رسانی شما را در مورد همراهان جدید, تشریات جدیدی که توسط همکاران خود اضافه کرده اید.
پاسخ به سوالاتی که از شما خواسته با دنبال کرده اند, و موارددیگرء اطلاع می دهد, با کلیک بر زوی بة
روز رسانی, شما مستقیما به محتوای جدید می روید, بنابراین شما بلافاصله می توانید ببینید که چه کسی
با تجقیقات ليها ارتباط برقرار می کند.
صفحه 16:
ارسال یک پیام خصوصی :
برای ارسال پیام خصوصی در 136500700260 سه راه وجود دارد:
اكر دبال محقق هستيد كه ميخواهيد پیام ارسال کنید: روی نماد پاکت در سنمت:راست بالای ضفحه گلیق
کنید. سپس «نمایش همه» را انتخاب کنید. در روش دوم می توانید روی ذکمه پیام در سمت رأفيت بالا
1 2 1 را ی واهد با آن تماس بگیرید وارد کنید:.شما همچنیی: می توانید.به: گفحه.
نمايه محققبي كه مى خواهيد بيام ارسال كنيد برويد و بر روى دكمه بيام آبى نوشته شده در سمت راست
رتست ها وی سامی اركورد متن کامل: نویشندهه مهارت:هاو انواع دیگر درخواست ها
هنشتد این به طظور کلی نباز به توعی پاسخیا تایید دارد:
صفحه 17:
“بر روى آيكون حباب سغنرانى در بالاى سمت راست فر صفحه 165685686866 كليك كنيد. درخواستى را كه
میخواهید در متوی کشویی انجام دهید پیدا کنید و روی «مشاهده درخواست» کل . اگر می خواهید درخواست را
کاملا حذف کتید, همچنین می توانید روی دکمه "درخواست کاهش" کلیک کنید. اگر درخواستی را که میخواهید پا
دهید | L https://www.researchgate.net/requests 53 ly cuwls> 59 ariso ay 244i orplite با کلیک را
«نمایش همه» در پایین منوی کشویی بروید.
*در صفحه درخواست شماء شما می توانید تمام درخواست های قدیمی و جدید خود را مدیریت کنید. بر روی درخواستی |
که میخواهید انجام دهید کلیک کنید و سپس روی دکمه مشاهده درخواست آبی کلیک کنید.
*جعبه محاوره با دو گزینه ظاهر می شود: الف ) درخواست دائمی ب) پاسخ به...
"اگر "درخواست لغو" را انتخاب کتید. درخواست کامل متن از درخواست های شما تاپدید می شود.
گر «پاسخ به ...» را انتخاب کنید. یک کادر جدید ظاهر خواهد شد. اگر یک کیی خصوصی متن کامَل در
6 در دسترس باشد, می توانید تسخه ای از اتتشار ذخیره شده را که می خواهید آپلود کنید را انتخاب
كنيد و «اشتراک کامل اين متن را انتخاب کنید». به طور متناوب, گزینه ای برای «اشتراک گذاری متن کامل متن» وجود
دارد, در این صورت شما می توانید یک فایل را از رابانه خود انتخاب کنید. هنگامی که یک گزینه را انتخاب/کرده اید/
دکمه آپلود" برای تکمیل, برجسته خواهد شد. لطفا توجه داشته باشید که اگر شما تصمیم به "به اشتراک
صورت عمومی". متن کامل برای همه قابل مشاهده است. اگر هیچ کپی خصوصی متن کامل متن موجوّر در
016 وجود تدارد, شما دو گزیته را مشاهده خواهید کرد. "من یک متن کامل دارم که می تواتم آن را/به
شتراک بگذارم" را انتخاب کنید و گزیته ای برای اضافه کردن یک متن کامل عمومی یا ارسال کامل متن به عنوان ب
يبيام خصوصی خواهید داشت. اگر انتخاب کنید "من یک متن کامل ندارم که بتوانم آن را به اشتراک بگذارم"» می توانیه
پیامی را به محققانی که متن کامل را از شما درخواست کرده اید انتخاب کنید
bal St کنید که تمام من راافقط به درخواست کننده ارسال کنيد. «ارسال:به.صورت خصوصی* را انتخاب كنيد
همانطور که در بالا ذکر شد. آگر یک نسخه خصوصی متن کامل متن موجود در 13056070360۵16 وجود داشته باشد: می
توانید نسخه اششار ذتیرم شده را که می خواهید ارسالکنيد را انتخابکنيد. همچنین می توانید یک فایل: یا از رایانه
خود انتخاب کنید.اگر شما انتخاب کنید پیامی اضافه کنید و سپس روی «ارسال» کلیک کنید.
*لطفا هميشه به پاد داشته باشید که به طور کامل پررسی کنید و تأیید کنید که قبل از اينکه شما این کار را بکنید, شما
حق کافی برای اشتراک گذاری محتوای خاض را داشته باشید. همانگونه که ما هیچ گوته اطلاعاتی درباره حقوق شما
ای با هر رای ور بسا عحده یی که ممدن است براي محنوا اعمال شود.ما لزوما یه شما اطمیتا
صفحه 18:
2 دن نوات بار حوره براى.انتشاراتم درخواست كنمة 1 ۱
بزای درحواست باز خورد برای یکی از تشریات خود: ١
* به انتشنارى كه میخواهید بار خورد حود را ببينيد كلوق كنيد ۰ 5
* بر یوت ماس پایس کار «اشتراک گذاری» کلیک کنید ودرخواست بازخورد را انتخاب کنيد, |
owl * با کلیک روی بازخورد درخواست.
چگونه می توانم به درخواست بازخورد پاسخ دهم؟
برای پاسخ به درخواست بازخورد, گزینه ۲6065۴ ۷۱6۷۷ را انتخاب کنید. شما یک پیام از محقق دریافت
خواهید کرد که درخواست بازخورد و انتشاری را که بازخورد شما را مي پسندد می پرسد. انتخاب کنید
«من می خواهم کمک کتم» و به بخش نظرات منتقل می شوید که در آن می توانید نطرات خود را اضافه
ونه درخواست بازخورد را رد کنم؟
sly رد درخواست بازخورد:
*با کلیک کردن روی نماد حباب سخنرانی, به درخواست های خود بروید. و سپس روی SUS View all
كنية.
*درخواست لفو را انتخاب کنید. ۱
*به موضوع مورد نظر بروید. برای رد شدن بدون پیام. به سادگی دکمه درخواست لغو آبی زیر عنوان
غنوان تحقیق را کلیک کنید.
+اگر می -واهید دلیلی برای لغو اراته کنبد (برای مقال من متن کامل این مقاله را ندارم) ابتدا بامد روی
«مشاهده درخواست» کلیک کنید. سپس «پاسخ», سپس «ارسال پیام» را انتخاب
صفحه 19:
امنيت و حريم خصوصى (Security and privacy)
ریسرع کیت این آمکان را به کاربر می دهد تا مقداز نمايش:اطلاغات شخصئن:خود را براي ساي ركاريران
مشخص کند . برای اين منظور مراحل زیر را انجام دهید :
کی روت تساه سکس پروفانل در گوشه سمت. راست,بالای:صفحه ريسرخ گیت.
2 انتخاب گزینه وصتتامو
3) کلیک روی گزینه توصنااو ۳3726 در سمت راست صفحه
4) انتخاب منوی کشویی موجود در زیر بخش Research Data
5) انتخاب كروهى اكاارادة مایل ميد اطلاعات يروفايل شما را مهو ییا که بر هر یک
از گزینه هاو 1
Privacy setungs
Your pate
صفحه 20:
‘Noo tant elated ade evs sch saga,
‘anki, or ECG atormates, were cevdie he
سم امس ماسر (Te)
تم ام ماك ماوع ملا شاد سلب تعصص
ea ith is hich tars pops to stage Vand
یادداشت گذاری و برچسته سازی ( وسناصمعههمی هی
(and highlighting مج
در ee وی نوانید برای مقالاتن که در حال:خواندن:می ros ee
باشید پادداشت گذاشته یا بخشی از آنها را برجسته کنید . با سم
استفاده از اين گزینه , می توانید سوالات خود درباره مقاله را از دحتم
تویسنده بپرسید , نظرات کارشتاسانه خود را ارائه نمایید ويا در
مورد یافته های پژوهش به بحث و تبادل نظر بپردازید و به
راحتی با محققان و نویسندگان مقالات در تعامل باشید .
برای افزودن یادداشت یا برجسته سازی بخشی از مقاله می
توانید قسمت مورد نظر از متن کامل مقاله را با نگه داشتن کلید
یریش ری ميرم مین نا
رک اد
1) به صفحه مقاله اى كه مى خواهيد به آن يادداشت اضافه كنيد
وارد شويد .
2) دريايين صفحه مقاله كزينه 022206885 را انتخاب كنيد .
3 روی ۷0756 ۸ کلیک کنبد
4) یادداشت خود را وارد کرده و در آخر گزینه اجه ۸۵۵0
pats 4 يفاده عا باه له بو
sanded radial lng cance con Dang 0[
Iobeaoay ad regia raph ede sein). There
sre a0 adc seus in atpene Wood
thr reps af ugh Aste andes, dsm
of pasepriveinaliag coher ws, mem daly
صفحه 21:
بخش پرسش و پاسخ (Q&A)
Q&A Yue مکانی است که می توانید سوالات تخصصی خود را در محیطی آکادمیک و منحصر به فرد *
مطرح کرده و پاسخ های مناسب و معتبر دریافت نمایید . دسته بندی و ارسال سوالات برای متخصصین ,
بر اساس مهارت ها و تخصص های ذکر شده در پروفایل کاربران می باشد . شما می توانید سوالات
مرتبط با رشته و مهارت خود Question we think von can answer glsis cds Ly
نحومامطروذكر برس سبوا مشاهده کنید
ean ; : ania ee ey ‘QUESTIONS به صفحه
الى رک رش تال فتی 2 شروع يك بحك :3د
سوالاتى كه ما فكر مى كنيم شما مى تونید پاسخ دهید
4- سوالاتى كه دنبال ميكنيد 5- سوالاتى كه شما
پرسیدید
۱ pers ost ase dessin wih pees,
0 ESE) Es)
تسم مار تراهم مه
صفحه 22:
رای شري سس کادر آبی رنگ بخش:1 راکلیک ni 1
lea (al و اد کادر سفید موجود در بالای صفحه وارد نغانند.
2) در کادر دوم بایستی جزئیات بیشتری برای روشن شدن و گویا شدن سوال بیان نمایید .
3( با استفاده از گزینه 8105 200 می توانید : در صورت لزوم , منایع تایید کننده سوال مانند عکس, نمودار: متن و
یا لینک را ضميمه كنيد .
4( برای ارسال , بر روی گزینه ۸00 SIS کنید .
*پرسش شما برای افرادی که محتوای پروفایل شما را دنبال می کنند و همچنین کاربرای کاس مهارت
ها و رشته خود قادر به پاسخگویی به آن باشند , ارسال می شود . Now can we make ayia dmamiceysom‘ort
equation? 3
شبکه ریسرچ گیت برای ارائه مناسب پرسش ها و توصیه ها و قوانينى را قرار دادم ات از-جصله»:
قبل از ارسال پرسش , کاربر باید از تکراری نبودن آن اطمینان حاصل کند .
* برای هر پرسش , عبارت های واضح , عنوان کوتاه و توضیح دقیق از آنچه مورد نیاز است به کاژ"گیزد :
cull oly a1 ave View مطرح ينونه : ne
* ارسال پرسش با محتوای تجاری و تبلیغاتی ممنوع بوده و باعث مسدود شدن "خشا انرق "في 9 .
پرسش ها باید تنها یک موضوع را در بر گیرند و از پرسیدن چند موضوع در یک پرسش اجتناب شود 2
صفحه 23:
دنبال کردن سوال ها (Follow questions)
برای دنبال کردن پاسخ های ارسال شده به سوالاتی که برای شما جالب می باشند و یا مرتبط با تحقیقات
شما هستند می توانید روی گزینه 01101۷]ذر پایین هر پرسش کلیک کنید . برای مشاهده سوال هلیی که
دنباله رو آنها می باشد می توانید به صفحه 06۸ رفته و روی laws y> Questions you follow iS
فحه کلیک کنید . Can anyone help Identify thie fungus on Cassava stem?
2 | ۲ هت نت
During one of our tins to the fel n Tanzania, we saw this fungus growing on the
Sener act above seve Tie fd ad prablene wih Rowan
oes anyone know what it might be? It was very soft and mushy. Th... nead more,
% Recommend Following © Share
© Au mactian follows tis avestion
وه اسب ولتت
برای پاسخ به سوالات مطرح شده به راحتی می توانید با کلیک بر روی گزینه 2051767 در پایین هر سوال پاسخ
خود را تايب و ارسال كنيد .
نكته : هنكام باسخ به سوال .نه صورت:خودكار دنباله رو آن:سوال خواهيد نقد
صفحه 24:
حوه برفراری ارتباط با سایر کازبران
یک راه خوب برای برقراری ارتباطات با سایر کاربران رهگیری آنهاست . رهگیری کاربران به اين معناست که
شما در جریان جدیدترین انتشارات به اشتراک گذاشته و همچنین آخرین تغییرات در پروفایل آنها قرار خواهید |
گرفت . برای رهگیری کاربران می توانید به پروفایل کاربر مورد نظر رقته و روی دگمه 101107 کلیک کنید.
برای بافتن سایر کاربران که ممکن است در حوزه های مورد علاقه شما فعالیت داشته باشند می توانید با
کلیک »_ Related Researchers ario 21g Home ariio »»View All Relate Researchers sq)
۲ ۱ ۳ 3 گر وجود دارد که سایر گاربران را بر اساس مواردی مانند GSinuly سازماني
ed ee :
سس Related cesecchers مگر نماید
A تسیر : |] ۱
mse assis
صفحه 25:
(followers) gl ake, sl» cesses ply JLu 5!
© بر روی گزینه 72655065 در بالای سمت راست )1
2) ۸۱1 ۷۱6۱۷ را انتخاب کنید.
3) روی گزینه ۳۲۵55696 11610 كليك كنيد . ۱
a 66
Send message
You currently have no new messages
4( نام پژهشگری که قصد ارسال پیام به او را درید .را oe سا
رای ارسثپیلم. به چند پژوهشگر بین نام هر کدام کاما بگذارید
1) نام شود را وارد نماید. مومس Seni
“=
2( روی گزینه 055206 5620 کلیک کنید .
در روش دیگر : می توانید به صفحه پروفایل
پژوهشگر مورد نظر وارد شده و گزینه 5074
Message در بالای سمت راست صفحه
صفحه 26:
lees! تا تصوصی برای بروهشگرانی که دز فهزست
رهگیران نمی باشند
1) به صفحه پروقایل پژوهشگر مورد نظر وارد شوید .
vas GIS (nf روی گزینه 2
Messageau 5 (3 5620 در يايين سمت راست
به صفحه پروفایل خود رفته و در بخش ۱۶0 كزين 1۳
caw gul 59 Export your profile as a CV
راست صفحه انخاپ کنید به آیی ترتیپ رزومه
تما در قالت تم افزار میکروشافت ورد قابل
دانلود من باشو:
۲ ۵
9
9 Kayan Kousha
صفحه 27:
نحوه دعوت دوستان به عضویت در ریسرج گیت
1( به صفحه ۲1028 ریسرج گیت وارد شوید .
2 در سمت راسك بر روی پروفایل کلیک كنيف تسکت
3( روی گزینه 6016۵965 10۷360 در وسط اين فهرست کلیک | و وشات تاه
کنید .
4) آدرس ايميل فرد مورد نظر را وارد كنيد .( در صورت دعوت اا
كريف اقراد . آذرس ایمیل ه). 0 ا
5) در صورت تمايل مى توانيد متنى براى دعوتنام
مه سوه موم نس اس © که
Log out
صفحه 28:
مروری بر امتیاز افراد برجسته در ربسرچ گیت ۱
در اینجا امتیاز برخی از چهره های برجسته بخش آب ذکر می گردد.
صفحه 29:
Adam B Shapiro 177 [|
/ 917238
اه
متسه سیم نس نمی
Breakdown. Percentile:
مز مسمس اوه RG Score
مس 91123
ده ۵
© Caz Folowers
Tophoted ههبج
h-index h-index Positively Cooperative Sites for Drug
Transport by P-Glycoprotein with Distinet
26 25 Drug Sess
ete Ds
cua ostcatens
صفحه 30:
شید امس تیلست Scns یا ی مسبت
Uubomir Jacié
PhO. ese :17045
سم یه و و mich
Percentile ا
nt so i woe مت RG Sore
than 975% off
170.15 a
۵ مت
9 1
ام باه او
تن hrindex Further resuits on non-Lyepunov stability
4 4 of linear systems with delayed state
ConfereneePaper
صفحه 31:
۱ Subir Bandyopadhyay
41 9498-MS PND
Info Seores.—_-Rovearch intrest
Breakdown Percentile
هر میهد RG Score
و
94.99 ‘2395 Questions PesearchGiate member
© 000% Foes تس
a 08
Top hated recoache
frincex frindex ‘Acacia, the 2011 Nomenclature Section
5 4 in Melbourne, and beyond
ie 4g 2010: Tero
صفحه 32:
7 فسات تست تسف دا ی امه مسمل اش یل امس تال ایس | ادن سس
و وه ۱۵ یی( وب +
Walter ¢ Willett ; :
Breakdown
RG Soore بده تياد د م
56.36 00% oestrs و
ان و
مهو Sell
ok mS
hindex frindex Reproducibility and Validity of A
Semiquantitative Food Frequency
259 258 estomaie
Ale) 1985: scan Jounal oF
امات أده ات
صفحه 33:
4د 8 + سیگ ۱ اس ق | ع نهد 6 | « مه
ose
blo Sees Reseach من
Breakdown Repel
واه RG Score cnaraienne shen eam
than s7 Stef Receerhbae
عع | = 47.88
۵ وه Anewars
۵ اه
Top ted esr
brindex Advances in methods and algorithms ina
‘modern quantura chemistry program
95 30
ار
08 مور Chait Che.
صفحه 34:
و و یه سينا 7۳7
Lars Peter Hansen © ۳
|
Breakdown: ements
RG Seore [۱ دوم ع سا بيرزي يه
raf
25.35 tomas
© 6.00% sas =
2
5 04 00%
19 سم من
index hrindex Micro Data and General Equlbrium
25 Models
در از
صفحه 35:
منابع :
1, Boyd DM, Ellison NB(2010). Social network sites: definition, history, and
scholarship. Engineering Management Review, IEEE. 38(3):16-31.
2. Pempek TA, Yermolayeva YA, Calvert SL(2009). College students’ social
networking experiences on Facebook. Journal of Applied Developmental
Psychology. 30(3):227-38.
3) زهرا بتولی(۱۳۹۲), شبکه اجتماعی مندلی بستری جدید برای ارتباطات پژوهشی و همکاربهای علمی,
جامعه اطلاعاتی, شماره۲
4) زهرا بتولی, معرفی قابلیت های شبکه اجتماعی آکادمیا برای پژوهشگران, ارتباط علمی.
5 زهرا بتولی (۱۳۹۲) قابلیت های شبکه اجتماعی ریسرج گیت yl Stings sly گفتمان علم
وفناوری. (۲)1.
صفحه 36:
با تشكر از توجه شما