پزشکی و سلامت بیماری‌ها

اندوکاردیت عفونی

andookaardit

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 21 اسلاید پاورپوینت اندوکاردیت عفونی در اطفال بر اساس رفرنس مک دونالد دندانپزشکی اطفال بهمراه کیس ریپورت و درمان های پروفیلاکسی آنتی بیوتیک
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1270 بازدید, 1 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [2 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اندوکاردیت عفونی”

اندوکاردیت عفونی

اسلاید 1: به نام خدااندوکاردیت عفونیفصل25 مک دونالد2016

اسلاید 2: اندوکاردیت عفونی ، عفونت میکروبی دریچه های قلب یا اندوکارد در مجاورت یک ضایعه مادرزادی یا اکتسابی قلبی می باشد.

اسلاید 3:

اسلاید 4:  آندوکاردیت باکتریال یک بیماری مرموز و خطرناک در کودکی است. علیرغم درمان آنتی‌بیوتیکی 25-20 درصد و در موارد شدید حتی 60-50 درصد مرگ و میر گزارش شده است.

اسلاید 5: اندوکاردیت عفونی – نوع حادبه صورت یک بیماری انفجاری است (fulminating)معمولا هنگامی ایجاد می شود که میکروارگانیسم هایی با پاتوژنیسیته بالا به قلب سالم حمله کرده و منجر به تخریب اروزیو دریچه ها می شود.میکروارگانیسم های مرتبط با نوع حاد شامل:استافیلوکوک ها ، استرپتوکوک های گروه A ، پنوموکوک ها

اسلاید 6: اندوکاردیت عفونی – نوع تحت حادمعمولا در افرادی ایجاد می شود که قبلا بیماری قلبی مادرزادی یا ضایعات دریچه ای روماتیسمی داشته اند.جایگذاری دریچه قلب پروتزی به روش جراحی نیز بیماری را مستعد به IE می کندعفونت دریچه قلبی در 1% تا 2% این بیماران روی میدهداسترپتوکوک ویریدانس

اسلاید 7: ایجـاد آمبـولی embolization ایجاد آمبولی یکی از ویژگی های اختصاصی اندوکاردیت عفونی است.میکروارگانیسم هایی که به جریان خون راه می یابند ممکن است در بخشی از اندوکارد که در مجاورت یا در محل ضایعات مادرزادی دریچه ای ، آسیب های دریچه ای ناشی از تب روماتیسمی ، یا دریچه ی مصنوعی قلب قرار دارد کلونیزه شوند.این وژتاسیون های متشکل از میکروارگانسیم ها و اگزودای فیبروز ممکن است جدا شده و بسته به اینکه اندوکاردیت سمت چپ یا راست قلب را درگیر کرده ، وارد جریان خون سیستمیک یا ریوی شوند.

27,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید