سایرتحقیق و پژوهش

انقلابیگری در منظومه تفکر رهبری

صفحه 1:
۳ | جاح ۱ ۶ ۶ سم ۱ ‎pat To 0‏ 3 2۸۳ 7 ۷ سروم سن 1 >

صفحه 2:
42 انقلاییگری در منظومة تفکر رهبری (oe)

صفحه 3:
قابل توحه دوستان انقلایی: 1 wn Meee rere is ‏بخش دوم انشاء ال در آینده تکمیل و نهایی خواهد‎ eel oF Dal 0

صفحه 4:
حرسي آها يدون اسعلال سم كرفب ‎So basen gee‏ رارم كيرف پشتوانه تجربی و مدیریت اجرایی باعث شده مواضع فر‌هنگی ایشان محدود به عررصه نظر و ایده نباشد, بلكه ناظر به نیازها و خلاها ارائه شده و ببرای گره گشایی از معضلات عینی اتخاذ شده اند. ضمن آنکه رهبری در عرصه بررنامه ریزی؛ آرمانگرا و در عررصه عمل واقع پینانه ظاهر شده اند. بدین جهت ایشان آرمانگ‌اي واقع نكرن بسیاری از کلمات رهبرری» شأن و سبب نزول دارنده بدین رو عام و خاص محکم و متشابه و .. و حتی ناسخ و منسوخ دارد. از این رو هنر یک محتق عبارت است از جمع بين کلمات رهبری و ارجاع فرع به اصل و جداسازی بر‌نامه های عملیاتی از راهبر‌دها و بت بین مفاهیم متعدد و.. است.

صفحه 5:

صفحه 6:
تنها ۱۵ با نامه به رئیس جمهور واه برحام5: بار 000 وازه نفوذ 50 بار (فقط در دولت جدید واژه دشمن ۲۷۰۰ بار ایران» اسلام انقلاب ‎(VA)‏ سین تحلیل تورانس

صفحه 7:
‎i‏ ۰ بار تکرار در زمان رهبری ‏هلاه [ ۰۷۰ بار دولت سازندگی ] سازندگ ‎i‏ ۶ بار دولت اصلاحات ‎oan el‏ ۱۹2 | ۹۹۲ باردولت نهم ودهم ) نهم و ده ‏ال ۵ بار دولت اعتدال ‏.توضيح: ضراوانى فوق مربوط به واژه نلاب نيسته بلكه مربوط به واذه اتقلابى ست

صفحه 8:
ها ب زدا نظا دولت انقلا بر ائقلا شجاعت انقلاب انقلا اصلاحات انقلا: أن انقلا مدا انقلای شعار انقلا ادبيات انقلا مدا انقلا هيات انقلا JG ‏انقلا‎ انقلا دييلماسى انقلار تشكيلات انقلا مدیریت انا Lasts انقلا

صفحه 9:
پنج محور کلان مطرح شده در باب انقلابی گری هدف از سند چشم انداز بیست ساله» تحقق اسلام انقلایی اهداف و مقاصد انقلابی ( تحتق اسلام انتلایی» صدور ارزشهای انقلابی.. ) ل راهبردهای انقلابی (استکبار ستیزی؛ دفاع از مظلومین جهاد.. ل ابزارها و وسائط ترويج و تثبيت انقلابى كرى 4 4

صفحه 10:

صفحه 11:

صفحه 12:
۱- تجهیز مسجد ۲- تغییر کاربری مسجد ۳ تبدیل مدیریت مسجد به هیات امنایی

صفحه 13:
نگارش اساسنامه = ‎ae‏ ضاء ‏۰[ آموزش افراد ‏ ] ‏با مدق

صفحه 14:

صفحه 15:
حوزه هنری» مرکز هنر انقلابی آهنگهای القلایی شعر انقلابی ادبیات انقلایی هر القلابی فیلم_انقلایی

صفحه 16:

صفحه 17:
2 2 وادنس رهيرى به دولت های محسلف در باب Gp ‏شارب‎

صفحه 18:
من بارها از اعماق جان» قلبم برای این جوانان مومن انقلابی سوخته و گداخته است! چرا باید به این جوانان بی‌اعتنایی شود؟ ۲۱/۵/۷۱ هر کس به نام سازندگی ارزشهای انقلابی را مورد بی اعتنایی قوار دهد, در دعوای خود دچار خطا و توهم است و هر کس به این عنوان که امروز روز عمل است. شعارهای درخشان انقلاب را تحقیر کند» مانند کسی است که بر سر شاخه نشسته و بن می برد. ۱۱/۳/۷۵ 3 سل سستی ایمان انقلابی برخی مسئولان است. (مجذوب نسخه سیاسی غوب‌اند). ۱۳۹۱ نمی‌دانم چرا صدا و سیما از هنرمندهای انقلابی استفاده نمی‌کند. (۸۳/۹/۱۱)

صفحه 19:
‎rye‏ در دولت جديد ‏. افرادی که نسبت به این جوانها با چشم بدبینی نگاه میکنند ‎ ‏باید قدر اين جوانان مومن و انقلابی را بدا خدمت نمی کنند به این کشور. (۱0/۱۳/۹۲) ‏مسئولین کشور جوانهای انقلابی را گرامی بدارند. جوانهای انقلابی را برخی از گویندگان و نویسندگان نکوبند به نام افراطی و امثال اینها. ۱۸/۹/۹6 ‏یکی از هشسدارهایی که ‎bss‏ باید وزرای محترم به آن توجه کنند» مقابله با عناصر متدین و انقلابی در دانشگاههاست. ابل قبول نیست. باید عناصر مومن تشویق شوند. ۲۲/۷/۹۶ ‎ ‏خبرهایی که از برخی دانشگاهها به من میرسد این را نشان نمیدهد. کاری کنید که فضا بیفتد دست جوان مومن انقلابی.. کاری کنید که اين مجموعه مومن و سرششار از ایمان به انقلاب حرف اول را بزند و فضای غالب دست اینها باشد. ۲۰/۸/۹6 ‏باید عناصر مومن و انقلابی در هیاتههای علمی قدر دانسته شوند. اين را خطاب به مسئولین آموزش عالی و وزارت بهداشت میگویم. قدر بدانید. مدیران محترم! عناصر مومن و اساتید مومن را در دانشگاهها ار بنهید. ۱۳/6/۹۶ ن به وزرای محترم میگویم که به هیچ وجه نگذارند افرادی که کارهای کلیدی دستشان است بر تشکلهای ‏انقلابی سخت گیری بخصوص روی تشکلهای انقلابی من تکیه میکنم که دست و بالشان باز باشد.. محدودشان نکنند. ۲۰/۵/۹6 ‎ ‎ ‎ ‏دستگاه‌های دولتی. آنهایی که مربوط به فرهنگند, به جای اينکه آُغوش خود را به روی کسانی که نه اسللام را قبول دارن. ه انقلاب راءنهنظام اسلامی راءنه ارزسهای اسلامی را [بازکنندا آغوش خود را به روی بچه مسلمانه,به روٍی جوانهای مومن: به روی بچه‌های انقلابی. ۱/۱/۹۵

صفحه 20:
من به دیپلمات‌های خودمان هم كه جند ماه قبل از اين» اينجا جمع بودند گفتم که اينها از اسم جمهوری اسلامی خیلی باکی ندارند؛ حتّی از اينکه یک عمامه‌به‌سری در رأس جمهوری اسلامی باشد هم [باکی ندارند]؛ اگرچنانچه جمهوری اسلامی محتوای خود را از دست بدهد. اسلامی بودن را و انقلابی بودن را از دست بدهد. اینها با آن کنار می‌آیند. ۱۹/۱۰/۹۲ «روحیه انقلابی و دینی مردم» یکی از عناصر اصلی سپر امنیتی مستحکم کشور است و به هیچ‌وجه نباید در اين ست دفاعی ملی خللی ایجاد شود. ۳/۶/۹۵ اغلب کارهای خوب و مفید کشور به دست جوانان مومن و انقلابی انجام گرفته است. چرا باید تئاتر یا فیلمی تولید شود كه تيشه به ريشه ايمان اين جوان بزند؟ آیا نباید مسئولان فرهنگی» آن کسی را که عمرش را در خدمت به دین و انقلاب اسلامی كذرانده به فردى که در تمام عمر خود قدمی در راه دين و انقلاب برنداشته و حتی گاهی ضربه نیز زده است. ترجیح بدهند؟ ۳۵

صفحه 21:
به رغم تذکراتی که رهبری نسبت به پاره ای از رویکردها در دولت قبل داشتند» اما رویکرد انقلایی گری و برجسته سازی ارزش های انقلابی را به عنوان نقطه قوت دولت قبل معرفی کردند. به عبارت دیگر اگرچه ابراز رضایتی از طرف رهبرى مبنى بر تأييد تمامی جهت گیریها و عملکرد دولت دهم وارد نشده» اما نسبت به جهت گیری انقلابی گری تا پایان دولت دهم اظهار رضایت کردند. به شواهد بعدى توجه شود!

صفحه 22:
ا ۲۳۳۳۳ ۱- شعارهای دولت» شعارهای انقلابی است اگر تحقق پیدا کند همه سود می‌برند.(۸4۳/۱۷) ۲-اين جهت‌گیری‌های انقابی خیلی ارزش دارد و من از اين دولت حمایت خاص می‌کنم.(۸7/۱/۱) ۳- شعارهای شما فضای ارزش‌های انقلابی را بر جامعه حاکم کرده و اين خیلی با ارزش است.(/۱7/1 ع-دعای برای افزایش روحیه انقلابی. (۸۹/۳/۸) ۵- مردم در انتخابات اخیر سراغ کسی رفتند که شعارهای انقلابی می‌داد.(۸5/0/۲۵) ۲ دعوت به تقویت روحیه انقلابی گوی. (4۰/4/۱۳) ۷- وزارت خارجه از نظر عناصر انقلابی غنی است. ‎)٩۰/۱۰/۷(‏ ۸ در دولت نهم و دهم افتخار به انقلابی گری یک ارزش بوده. (5۱/7/۲) )٩۲//۲۳(.تسا ‏از نقطه قوت دولت برجسته‌سازی ارزش‌های انقلابی‎ -٩

صفحه 23:
۱۳۰۳۳ re ee در بخش تریبت معلم باید سرمایه گذاری معنوی و مادی شود و افیاد برای معلمی پرورش پیدا کنند و علم و تدین و روحیه انقلابی به عنوان مولفه های اصلی شخصیت آن ها به وجود آید و اين افراد به مدارس بروند. ۲۹/2/۸۱ ما تاکید میکنیم که [معلمان) باید متدین باشند. بايد انقلابى باشند, با این روحیه تدین و انقلابی گوی است که میشود این راه را رفت. سنگلاخ هم باشد میشود پیش ‎OB,‏ مانع هم باشد از روی آن میشود پرید. به شرط این که روحیه انقلابی و تدین و پایبندی انقلابی وجود داشته باشد. ۱۷۳/۹۳ )در آموزش و پرورش ) اولویّت با نیرروهای جوانء بانشاطء يرانكين» متديّن انتلابى و كسانى است كه مسئله‌ی آنها در آموزش و پررورش» همان مسثله‌ی اصلی آموزش و پرورش باشد؛ یعنی ترربیت انسانها؛ از اینها باید استفاده کررد؛ این یک مسئله است. بنابراین در مدیرریتهای کلان و سطح بالای آموزش و پررورش»اولین مسئله به نظى من اين است كه نكاه كننده بپیندد از چه ذیرروهایی استفاده میکنند؛ از نیرروهای ممنء انتلایی..؛ این مهم‌ترین کار است» ۱۳۹۳/۰۲/۱۷

صفحه 24:
7 احساسات انقلابی شعبه ای از معنویت است. اسلامی‌گری و نقلایی‌گری اساسا قابل تفکیک نیستند 08 اسلا غير الا ال رالاس نا ۳ ] پیایبندی به مبانی اسلام اولین شاخص انقلابی = است. ۱۹/۳/۹۰

صفحه 25:
ترفندهای دشمن برای تضعیف روحیه انقلابی گری ۱- تحقیر کردن اب و هنر انقلابی. (۷۱/۵/۲۱) ۲ تبلیغ این فکر که دوران شور و حماسه انقلابی تمام شده. (۷۱/۷/۲۹) ۳- فضا و فرهنگ انقلابی حاکم بر جامعه را مورد هجوم قرار دادن. (معنای تهاجم فرهنگی). (۷۳//۱۱) > تمسخر و تحقیر حرکت‌های انقلابی (اين تمسخر آدم‌های بزرگی را مستأصل و بیچاره کرده). (۷4/۱۱/۲۰) م تقویت جریان ضد انقلابی در کشور برای متهم کردن جمهوری اسلامی به اتهامات واهی. (۷0/۱/۲۸) 1 سوق دادن به سمت مذاکره با آمریکا برای تخطنه گذشته(مذاکره را برای همین می‌خواهند که جمهوری اسلامی از اسلام انقلابی برگشت و گذشت). (00۱۰۲۲) ۷- سرگرم کردن به بحث های پوچ و ششبه فلسفی برای غافل شدن از آرزوهای انقلابی ۰ (۷۷/۹/۲۵) ۸ نفوذ در ارکان تصمیم گیری برای تغییر مسیر حرکت انقلابی(خطر بزرگ‌تر), (۷۹/۲/۲۳) 5 دثسمن سعى می‌کندنیازهای مادی را در نظر ملت بزرگ کند و آرزوهای انلابی را کوچک نشان بدهد. (۸۱/۷/۲۸)

صفحه 26:
فندهاى دشمن براى تضعيف روحيه انقلابى كرى )۸۷/۲/۱۲( ‏سركرم كردن جوانان به لهو و لعب براى دور كردن از زندگی انقلابی.‎ ٠١ ‎١‏ بدست خود كسانى كه توى اين انقلاب بودند از محتولى انقلابى ذره ذره كم كنند.(81//11/78) ۲-شسکستن فضای انقلابی در حوزه.(۷/۳۹/٩۸)‏ ‏۳- اتهام افراطی گری به نیروهای انقلابی:(۸9/۷/۲۹) ‎)٩۰۱۳/۱۶( ‏عدول از ارزشهای انقلابی به بهانه عقل گرایی.‎ VE ‏دعوت به بوجى و بوج فکری و پوج گرایی برای مخدوش کردن تعیهد انقلابی. (3۱/9/۱6) 7- تهدید به این که انقلابی گری و عارهای انقلابی گری هزینه دارد. تحریم دارد. تهدید دارد.(۱/۷۱۳۳٩)‏ ۷- جانبداری از جریانات مخالف نظام در دانشگاهها برای واگرایی نسبت به ارزشهای انقلابی.(۱/۷/۳۳٩)‏ ‎9 ۳

صفحه 27:
عوامل درونی برای بر گشت از انقلابی گری اين تصور غلط که انسان به مرتبه بالاتر انقلابى كرى نیاز ندارد.(۷۰/۷/۱۵) شهوات و دنیا طلبی. غفلت از ذکر خدا (۸۹/۸/۶) عدم تعمق در دین و معارف اسلامی-(۸6/۷/۱۷)

صفحه 28:
‎or PS Ce‏ ك2 ‎١‏ استفاده از شعار در کنار عمل برای حفظ حریم انقلابی. (شعار باید چاشنی عمل باشد. (شعار هم حرف است هم عمل). (۷5/۸/۱۳) ‎ ‏۲- جوانان انقلابی محیط پیرامون خود را تحت تاثیر معنویت خود قرار دهند. 2۰/۳/۱۴) ۳- پر رنگ کردن شعارهای انقلابی در محیط های داننشگاهی. .(2۴/۸/۲۰) ‏4 حرکتهای خط شکنانه در محیط های عمومی برای ایجاد فضای انقلابی. (مثل حرکت نیروی هوایی در ‎۱٩‏ بهمن). ۱1۸۲/۱۱/۱۹

صفحه 29:
مسئله‌ی شاخصهای انقلابیگری هم خیلی مهم است ت؛ يعنى واقعاً يدان شاخصيها حيست شاخصهای انقلابیگری را درست پیدا کنیم» <> ذهن خودمان مشخص بکنیم» از کسانی که مطلع‌تر از ما هستند بپرسیم.. (۱۹/۱۰/۹۴)

صفحه 30:

صفحه 31:
پیبندی به مبنی و ارزشهای اساسی اسلام و نقطه‌ی مقابل این پیبندی عمل گرایی افراطی است. یمنی هر روزی به یک طرف رفتن» هر انقلاب حادله‌ای انسان را به یک طرف کشاندن. بعضی سعی می‌کنند جامعه و جوان‌های ما را دجار نااميدى كنند. بكويند آقا فايده ندارد! هدفگیری آرمانهای انقلاب و همت بلند رای نمیشود! نمی‌رسیم! ... شاخص دوم اين است که هرگز منصرف نشویم از رسیدن به آن امداف ارسیدن به آنها بلند و آرمان‌های بلند. تسلیم نشویم در مقابل فشارهاء که از همه مهم‌تر است در این است که سبک زندگی را سبک زندگی اسلامی ا ‎inl‏ به استقلال کشور: سور مهم‌تر است در این زندگی را سیک زندگی وب اتخاب بکنیم... استقلال اقتصادی هضم نشدن در هاضمه‌ی اقتصاد جامعه جهانی است. باید دشمن را شناخت» نقشه‌ی او را فهمید» از تبعیت دشمن سر باز زد؛ این شاخص چهارم» این حساسیت اب ن و نقشه دشمن ‎eels yon po aan an ee‏ يم و عدم تبعیت از آن ايتكه ما عرض کردیم كه بايد به آرمانها بابند بود؛ اسلم نها را از ما خواسته است. یک نقوای دینی و سیاسی تکلیف دینی است و رعایت آن نقوای دینی است. تقوای سیاسی هم همراه همین است؛ نقوای سياسى يعنى انسان از لغزشكاءهابى كه دشمن می‌تواند از آن استفاده بکند پرهیز بکند. استقلال سياسى معنايش اين است كه ما در زمینهی سیاسی فریب [دشمن را] خوریم... استقلال

صفحه 32:
0 01 SY > cs شهید طهرانی مقدم (پایه گذار صنایع موشکی سپاه) شهید کاظمی آشتیانی که دارای دکترای تخصصی جنین سئونهای شناسی و رئیس پژوهشکده رویان بود. بعد از چند سال رهبری از او به نام هید یاد کردند. (احتمال ترور بیولوژیک ‎Sal‏ وی توسط عوامل بیگانه بسیار زیاد است.) شهید آوینی و مرحوم سلحشور ‎Ul‏ شهدای هسته ای (شهید احمدی روشن. در شسته ای شهید علی محمدی» شهید رضایی نژاد..)

صفحه 33:
از شخصیت های انقلابی که در مورد نزدیکان و منتسبان با کمال صراحت و شجاعت ایستادند. ۲۰/۱۲/۹۶ عامل گستیش افکار انقلابی در کردستان (۲/۷/۸۸)

صفحه 34:
اگر بخواهم ]وظیفه مجلس خبوگان را[ در يك كلمه عوض كنم اين است كه مجلس خبركان بايد انقلابى بماند, انقلابى فكر كند و انقلابى عمل كند. 6۴۱۲۲۰ قوه قضائیه از جمله مراکزی است که باید صددرصد انقلابی باشد و انقلابی عمل کند. ‎)٩۵/۴/۹(‏ اگر بخواهیم نظام اسلامی همچنان اسلامی و انقلابی بماند بايد حوزه علمیه. «انقلابی» بماند زیر اگر حوزه علمیه انقلابی نماند. نظام در خطر «انحراف از انقلاب» قرار خواهد گرفت. باید با فکر و تدبیر و برنامه ریزی حکمت آمیز. با این خطر مقابله کرد تا حوزه علمیه قم همواره یک حوزه انقلابی و مهد انقلاب باقی بماند. (0۴/۱۲/۲۵) دانشگاه و دانشجو باید همواره انتلابی باشند. مسئولان آموزش عالی باید بسیار مراقب باشند تا اه تبدیل به جایگاهی برای واگرایی از مفاهیم و ارزشهای انقلاب نشود. وجود فضای انقلابی گری و تدین و یاد و نام امام (ره) از الزامات حتمى در دانشكاهها است. (90/5/79) 3

صفحه 35:
هر جا می‌گوييم فرهنگ» مقصود ما از فرهنگ» یمنی فرهنگ القلایی؛ فرهنگ اسلامی» یمنی ایجاد حرکت فرهنگی بر مبنای اسلام و بر مبنای ارزشهای اسلامی و حرکت دادن جامعه به معنای حرکت فرهنگی به سمت اهداف اسلامی» تقویت فرهنگ اسلامی و باور اسلامی و آداب اسلامی و اخلاق اسلامی و سنتهای اسلامی؛ فرهنگ این است. اینجور لیست که به هر شکلی ابزارهای فرهنگی در کشور بهوجود آمد؛ ما خوشحال بشویم که بله» فرهنگ پیشرفت کرده؛ ‏ پیشرفت فرهنگ و تکیهی روی فرهنگ به معنای فرهنگ القلایی است» فرهنگ اسلامی است» فرهنگ دینی است» تقویت ارزشهای القلایی و اسلامی است؛ این مراد ما است. (4/۳/۹۳) اینکه ما بياييم دانشجوها را به خیال خودمان بررای نشاط بخشیدن به محیط دانشجویی؛ به اردوی مختلط ببریم یا کنسرت موسیقی در دانشگاه تشکیل بدهیم, جر غلطترین کارها است. ببرای تحک دانشجویی و تلاش دانشجویی و نشاط دانشجویی» راه‌های دیگری وجود دارد؛ آنها را به گناهنباید کشاند آنها را به سمت شکستن پردههای تقوا که خوشبختانه جوان ن امروزی بر حفظ آن اصبرار دارد- تباید کشاند آنها را به سمت بهشت بايد برده نه به سمت دوزخ. بله اين كارها در امی و دینی: ميل به معنويّت دور كنيم ‎Gal‏ دانشگاه‌ها اصلاً وجهی ندارد.. ما رااز گر‌ایش ‎Mal‏ 9 5 ۸ کر شوک یت اوه سید 0 حوب تلا ؛ كار كيت جينزى است كه اينها را تأمين كند. كار فرهنكى درست 0 مت که وا را انتلابی بار پیاورد. 20/8/94

صفحه 36:
خللاصه یره

صفحه 37:
‎ace]‏ و و لك فقط آن کسی است که در دوران امام ا ا ‎Sa) SE‏

صفحه 38:
۱۳ Pe pe 3) برابر آن منافع وجود دارد. ‎(\é/¥/40)‏

صفحه 39:
همه میتوانند انقلابی باشند. همه انقلابی باشند. ‎TREES)‏ سحترانى در حرم امام ره)

ارادتمند، علی نوری امام زاده ای اصول موضوعه حول شخصیت رهبری . بسامد و فراوانی واژگان واژه نفوذ 95بار (فقط در دولت جدید) واژه دشمن 3700بار 1110بار تکرار در زمان رهبری فراوانی واژه انقالبی . تنوع واژگانی )ساحت های متکثر انقالبی گری( 46ساحت پنج محور کالن مطرح شده در باب انقالبی گری پنج محور عناصر یک برنامه ریزی عناصر یک برنامه ریزی ............ ..... یک نمونه عملی اقدامات یک برنامه نگارش اساسنامه تبدیل مدیریت مسجد به سیستم هیات امنایی نظام انقالبی عنصر انقالبی زیرساخت های انقالبی تشکیالت انقالبی نهادهای انقالبی دولت انقالبی ـ دیپلماسی1 انقالبی ـ گویندگان2 انقالبی ـ زبان فارسی3 ـ مداحی4 انقالبی ـ هیات5 انقالبی ـ رسانه های6 انقالبی حوزه هنری ،مرکز هنر انقالبی ـ پیگیری1 اقتصاد مقاومتی ـ تبیین های2 مصداقی ـ فضاسازی3 انقالبی ـ اکرام شخصیت4 های انقالبی حوزه ـ میدان دادن به5 عناصر انقالبی ............ من بارها از اعماق جان ،قلبم برای این جوانان مومن انقالبی سوخته و گداخته است! چرا باید به این جوانان بی‌اعتنایی شود؟ 21/5/71 هر کس به نام سازندگی ارزشهای انقالبی را مورد بی اعتنایی قرار دهد ،در دعوای خود دچار خطا و توهم است و هر کس به این عنوان که امروز روز عمل است ،شعارهای درخشان انقالب را تحقیر کند ،مانند کسی است که بر سر شاخه نشسته و بن می برد11/3/75 . یکی از مسائل ،سستِی ایمان انقالبی برخی مسئوالن است( .مجذوب نسخه سیاسی غرب‌اند). ()81/4/26 نمی‌دانم چرا صدا و سیما از هنرمندهای انقالبی استفاده نمی‌کند)83/9/11( . .......................................... باید قدر این جوانان مومن و انقالبی را بدانند .افرادی که نسبت به این جوانها با چشم بدبینی نگاه میکنند خدمت نمی کنند به این کشور)15/12/92( . مسئولین کشور جوانهای انقالبی را گرامی بدارند .جوانهای انقالبی را برخی از گویندگان و نویسندگان نکوبند به نام افراطی و امثال اینها18/6/94 . یکی از هشدارهایی که واقعا باید وزرای محترم به آن توجه کنند ،مقابله با عناصر متدین و انقالبی در دانشگاههاست ..این قابل قبول نیست .باید عناصر مومن تشویق شوند22/7/94 . خبرهایی که از برخی دانشگاهها به من میرسد این را نشان نمیدهد .کاری کنید که فضا بیفتد دست جوان مومن انقالبی ..کاری کنید که این مجموعه مومن و سرشار از ایمان به انقالب حرف اول را بزند و فضای غالب دست اینها باشد20/8/94 . باید عناصر مومن و انقالبی در هیاتهای علمی قدر دانسته شوند .این را خطاب به مسئولین آموزش عالی و وزارت بهداشت میگویم .قدر بدانید .مدیران محترم! عناصر مومن و اساتید مومن را در دانشگاهها ارج بنهید13/4/94 . من به وزرای محترم میگویم که به هیچ وجه نگذارند افرادی که کارهای کلیدی دستشان است بر تشکلهای انقالبی سخت گیری کنند ...بخصوص روی تشکلهای انقالبی من تکیه میکنم که دست و بالشان باز باشد.. محدودشان نکنند20/4/94. دستگاه‌های دولتی ،آنهایی که مربوط به فرهنگند ،به جای اینکه آغوش خود را به روی کسانی که نه اسالم را قبول دارند ،نه انقالب را ،نه نظام اسالمی را ،نه ارزشهای اسالمی را [باز کنند] ،آغوش خود را به روی بّچ ه‌مسلمانها ،به روی جوانهای مؤمن ،به روی بّچ ه‌های انقالبی1/1/95 . 1ـ شعارهای دولت ،شعارهای انقالبی است اگر تحقق پیدا کند همه سود می‌برند)84/6/17(. 2ـ این جهت‌گیری‌های انقالبی خیلی ارزش دارد و من از این دولت حمایت خاص می‌کنم)86/1/1( . 3ـ شعارهای شما فضای ارزش‌های انقالبی را بر جامعه حاکم کرده و این خیلی با ارزش است86/6/4(. 4ـ دعای برای افزایش روحیه انقالبی)89/6/8( . 5ـ مردم در انتخابات اخیر سراغ کسی رفتند که شعارهای انقالبی می‌داد)89/6/25(. 6ـ دعوت به تقویت روحیه انقالبی‌گری)90/4/13( . 7ـ وزارت خارجه از نظر عناصر انقالبی غنی است)90/10/7( . 8ـ در دولت نهم و دهم افتخار به انقالبی‌گری یک ارزش بوده)91/6/2( . 9ـ از نقطه قوت دولت برجسته‌سازی ارزش‌های انقالبی است)92/4/23(. در بخش تربیت معلم باید سرمایه گذاری معنوی و مادی شود و افراد برای معلمی پرورش پیدا کنند و علم و تدین و روحیه انقالبی به عنوان مولفه های اصلی شخصیت آن ها به وجود آید و این افراد به مدارس بروند26/4/81 . ما تاکید میکنیم که {معلمان} باید متدین باشند ،باید انقالبی باشند ،با این روحیه تدین و انقالبی گری است که میشود این راه را رفت .سنگالخ هم باشد میشود پیش رفت ،مانع هم باشد از روی آن میشود پرید ،به شرط این که روحیه انقالبی و تدین و پایبندی انقالبی وجود داشته باشد. 17/2/93 )در آموزش و پرورش ) اولوّیت با نیروهاى جوان ،بانشاط ،پرانگیزه ،متدّین ،انقالبى و کسانى است که مسئله‌ى آنها در آموزش و پرورش ،همان مسئله‌ى اصلى آموزش و پرورش باشد؛ یعنى تربیت انسانها؛ از اینها باید استفاده کرد؛ این یک مسئله است .بنابراین در مدیرّیتهاى کالن و سطح باالى آموزش و پرورش،اولین مسئله به نظر من این است که نگاه کنند ،ببینند از چه نیروهایى استفاده میکنند؛ از نیروهاى مؤمن ،انقالبى..؛ این مهم‌ترین کار است۱۳۹۳/۰۲/۱۷. نسبت بین انقالبی گری و اسالمی گری هدف غایی اسالمی‌گری و انقالبی‌گری اساسًا قابل تفکیک نیستند ی و انقالبی غیر‌اسالمی نداریم). (اسالمی غیر انقالب ‌ هدف از کار فرهنگی در مناطق غیر شیعی ،شیعه کردن نیست ،بلکه تقویت بنیه انقالبی است)80/7/28( . 1ـ تحقیر کردن ادب و هنر انقالبی)71/5/21( . 2ـ تبلیغ این فکر که دوران شور و حماسه انقالبی تمام شده)71/7/29( . 3ـ فضا و فرهنگ انقالبی حاکم بر جامعه را مورد هجوم قرار دادن( .معنای تهاجم فرهنگی))73/6/11( . 4ـ تمسخر و تحقیر حرکت‌های انقالبی (این تمسخر آدم‌های بزرگی را مستأصل و بیچاره کرده))74/11/20( . 5ـ تقویت جریان ضد انقالبی در کشور برای متهم کردن جمهوری اسالمی به اتهامات واهی)75/1/28( . 6ـ سوق دادن به سمت مذاکره با آمریکا برای تخطئه گذشته(مذاکره را برای همین می‌خواهند که جمهوری اسالمی از اسالم انقالبی برگشت و گذشت))76/10/26( . 7ـ سرگرم کردن به بحث های پوچ و شبه فلسفی برای غافل شدن از آرزوهای انقالبی )77/9/25( . 8ـ نفوذ در ارکان تصمیم گیری برای تغییر مسیر حرکت انقالبی(خطر بزرگ‌تر))79/2/23( . 9ـ دشمن سعی می‌کند نیازهای مادی را در نظر ملت بزرگ کند و آرزوهای انقالبی را کوچک نشان بدهد)81/7/28( . 10ـ سرگرم کردن جوانان به لهو و لعب برای دور کردن از زندگی انقالبی)87/2/16( . 11ـ بدست خود کسانی که توی این انقالب بودند از محتوای انقالبی ذره ذره کم کنند)87/11/28(. 12ـ شکستن فضای انقالبی در حوزه)89/7/29(. 13ـ اتهام افراطی گری به نیروهای انقالبی)89/7/29(. 14ـ عدول از ارزشهای انقالبی به بهانه عقل‌گرایی)90/3/14( . 15ـ دعوت به پوچی و پوچ فکری و پوچ گرایی برای مخدوش کردن تعهد انقالبی)91/5/14( . 16ـ تهدید به این‌که انقالبی‌گری و شعارهای انقالبی‌گری هزینه دارد ،تحریم دارد ،تهدید دارد)91/7/23(. 17ـ جانبداری از جریانات مخالف نظام در دانشگاهها برای واگرایی نسبت به ارزشهای انقالبی)91/7/23(. 18ـ ...... این تصور غلط که انسان به مرتبه باالتر انقالبی‌گری نیاز ندارد)70/7/15(. شهوات و دنیا طلبی. غفلت از ذکر خدا ()89/8/4 عدم تعمق در دین و معارف اسالمی)84/7/17(. 1ـ استفاده از شعار در کنار عمل برای حفظ حریم انقالبی. {شعار باید چاشنی عمل باشد( .شعار هم حرف است هم عمل))76/8/13( . 2ـ جوانان انقالبی محیط پیرامون خود را تحت تاثیر معنویت خود قرار دهند)90/3/14 . 3ـ پر رنگ کردن شعارهای انقالبی در محیط های دانشگاهی)94/8/20(. . 4ـ حرکتهای خط شکنانه در محیط های عمومی برای ایجاد فضای انقالبی. (مثل حرکت نیروی هوایی در 19بهمن)/82/11/19 . صنایع موشکی در سلولهای بنیادی در هنر در هسته ای شهید طهرانی مقدم (پایه گذار صنایع موشکی سپاه) شهید کاظمی آشتیانی که دارای دکترای تخصصی جنین شناسی و رئیس پژوهشکده رویان بود .بعد از چند سال رهبری از او به نام شهید یاد کردند( .احتمال ترور بیولوژیک وی توسط عوامل بیگانه بسیار زیاد است). شهید آوینی و مرحوم سلحشور شهدای هسته ای (شهید احمدی روشن، شهید علی محمدی ،شهید رضایی نژاد).. ایت اهلل خزعلی عالم شهید، ماموستا مالمحمد شیخ االسالم ............... که در مورد نزدیکان و منتسبان با کمال صراحت و شجاعت ایستادند20/12/94 . عامل گسترش افکار انقالبی در کردستان ()2/7/88 مجلس خبرگان قوه قضائیه حوزه علمیه دانشگاهها اگر بخواهم ]وظیفه مجلس خبرگان را[ در یک کلمه عرض کنم این است که مجلس خبرگان باید انقالبی بماند ،انقالبی فکر کند و انقالبی عمل کند. ()94/12/20 قوه قضائیه از جمله مراکزی است که باید صددرصد انقالبی باشد و انقالبی عمل کند)95/4/9( . اگر بخواهیم نظام اسالمی همچنان اسالمی و انقالبی بماند باید حوزه علمیه« ،انقالبی» بماند زیرا اگر حوزه علمیه انقالبی نماند ،نظام در خطر «انحراف از انقالب» قرار خواهد گرفت .باید با فکر و تدبیر و برنامه ریزی حکمت آمیز ،با این خطر مقابله کرد تا حوزه علمیه قم همواره یک حوزه انقالبی و مهد انقالب باقی بماند)94/12/25( . دانشگاه و دانشجو باید همواره انقالبی باشند .مسئوالن آموزش عالی باید بسیار مراقب باشند تا دانشگاه تبدیل به جایگاهی برای واگرایی از مفاهیم و ارزشهای انقالب نشود .وجود فضای انقالبی گری و تدین و یاد و نام امام (ره) از الزامات حتمی در دانشگاهها است)95/3/29( . اینکه ما بیاییم دانشجوها را به خیال خودمان برای نشاط بخشیدن به محیط دانشجویی ،به اردوی مختلط ببریم یا کنسرت موسیقی در دانشگاه تشکیل بدهیم ،جزو غلط‌ترین کارها است .برای تحّر ک دانشجویی و تالش دانشجویی و نشاط دانشجویی ،راه‌های دیگری وجود دارد؛ آنها را به گناه نباید کشاند ،آنها را به سمت شکستن پرده‌های تقوا -که خوشبختانه جوان متد ی ّ ن امروزی بر حفظ آن اصرار دارد -نباید کشاند؛ آنها را به سمت بهشت باید برد ،نه به سمت دوزخ .بله ،این کارها در فرهنگی گرایشمتخّلق کند مؤمن، گرایشتربیت از افرادی باشدراکه دانشگاه ای باید این کارکنیم با انقالبی؛دور خوب -معنوّیت اخالقو میل به اسالمی-باو دینی انقالبی و ‌جوریه‌ها فرهنگیوجهی دانشگاه کار‌ها اصًال نداردن ..ما بّچ درست آن چیزی است که جوان ما را انقالبی بار بیاورد20/8/94 . است.فرهنگِی کارهاکار تأمین کند. اینهاغلرا کارهایاست چیزی 20/4/94 ط‌ترین کهاین غلط؟ 95/3/14

51,000 تومان