انواع بازاریابی
اسلاید 1: انواع بازاریابی
اسلاید 2: انواع بازاریابی 1- بازاریابی خود : فعالیت هایی که برای ایجاد حفظ یا تغیر طرز فکر دیگران و رقبا نسبت به فرد ایجاد می شود 2- بازاریابی سازمان : تمام فعالیت هایی که باعث حفظ طرز تلقی و برداشت مخاطبان نسبت به سازمان ایجاد می شود 3- بازاریابی مکان 4- بازاریابی ایده 5- بازاریابی خدماتی
اسلاید 3: ویژگی های امور خدماتی چهار ویژگی اصلی خدماتی عبارتند از ناملموس بودن : خدمات ناملموسند یعنی نمی توان آنها را پیش از خرید دید لمس کرد یا حس نمود نامشابه بودن و ناپیوستگی تفکیک ناپذیری غیر قابل ذخیره بودن
اسلاید 4: آمیخته بازاریابی خدماتآمیخته بازاریابی خدمات شامل 7 عامل است 1- محصول : که دو عامل در این مورد باید مورد توجه قرار گیرد الف ) حق انحصاری ب) نام و نشان 2- قیمت : که دارای دو روش تمام شده و روش نرخ بازگشت سرمایه گذاری است 3- توزیع یا مکان 4- ترفیع 5- کارکنان 6- امکانات و دارائی های فیزیکی 7- مدیریت عملیات فرایند
اسلاید 5: بازاریابی شامل تمام فعالیتهایی است که مبادله خدمات را تسهیل می کند و به ارضای نیازهای افراد می پردازد سازمانهای غیر تجاری در کوشش های بازاریابی خود با دو بازار اصلی سروکار دارند اعانه دهندگان که وظیفه سازمان جذب منافع است ارباب رجوع
اسلاید 6: چگونگی ایجاد برنامه استراتژیک برای بازاریای غیر تجاری تجزیه و تحلیل بازار هدف برنامه ریزی محصول تائید قیمت سیستم توزیع برنامه های ترفیع فروش اجرای برنامه های بازاریابی
اسلاید 7: برنامه ریزی محصول استراتژی محصول دارای دو مجموعه است یکی برای بازار اعانه دهندگان دو برای بازار ارباب رجوع تعیین قیمت سازمانهای غیر انتفاعی باید برای پوشش هزینه هایشان از منابع گوناگون درآد کافی بدست آورند این سازمانها باید قیمت پایه محصولات عرضه شده را تعیین کنند استراتژی های قیمت گذاری را در قسمت های مختلف مشخص سازند
اسلاید 8: سیستم توزیع : 1- کانالهای توزیع 2- توزیع فیزیکی برنامه های ترفیع فروش شامل : آگهی فروش حضوری پیشبرد فروش
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.