کسب و کارفروش و بازاریابی

انواع بازاریابی

صفحه 1:
انواع بازاريابى

صفحه 2:
6 0 ا دیگران و رقبا نسبت به فرد ایجاد می ننود 0 0 ‏ا ات ال ل ل‎ Cea ‏برداشت مخاطبان نسبت به سازمان ايجاد مئ شود‎ ۳- بازاریابی مکان ۴- بازاریابی ایده ‎eestor s\n)‏

صفحه 3:
ات ‎LB) es‏ ل ار ‏ا | خرید دید لمس کرد یا حس نمود ‎a‏ را ‏تفکیک ناپذیری ‎0 0 0

صفحه 4:
آميخته بازاريابى خدمات أميكته باراريابى خدمات" و ‎-١‏ محصول : كه دو عامل در اين مورد بايد مورد توجه قرار كيرد ‎il‏ ها ‏ب) نام و نشان ‏ا ات ‎ ‏ع- امكانات و ذارائى هاى فيزيكى ۷- مدیریت عملیات فرایند

صفحه 5:
۱ Cr rome fete ee a mE ‏و به ارضای نیازهای افراد می پردازد‎ سازمانهای غیر تجاری در کوشش های بازاریابی خود با دوآبازار اصلی سروکار دارند FOr ger aca V5 WA CREE oe NPCS J ارباب رجوع

صفحه 6:
چگونگی ایجاد برنامه استراتژیک برای بازاریای غیر تجاری ‎Ses)‏ الك 01 سرت ‏برنامه هاى ترفيع فروش 0

صفحه 7:
برنامه ریزی محصول QS Mel meee) ase ‏ل ل‎ pereeas ‏دهندكان دو براى بازار ارباب رجوع‎ ‎ales 2 GN lo‏ بايد براق برش ‎ys‏ تابن بیترت بر دراد کافی بدست آورند این سازمانها باید ‏۰ قیمت پایه محصولات عرضه شده را تعیین کنند 5 أاستراتزى هاى قيمت كذارى ۱ سازند

صفحه 8:
سیستم توزیع : ۱- کانالهای توزیع ‎ial‏ ا ‎2 eae ‏آگهی‎ ‏فروش حضوری 7 پیشبرد فروش

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان