صفحه 1:
۹ در برنامه " (يزى ذزلى ۱ ۱

صفحه 2:
هدفها» نتایج نهايي حاصل از آموزش ‎coil‏ که مدرس یا سازمانهاي آموزشي به منظور ۱ ‎aa er‏ آنها آموزشها را ارائه ۱

صفحه 3:

صفحه 4:
توانایی های پایانی فراکیران. * دانش * مهارت هاي عملي ‎(Chis)‏ ۱ * نگرش ها .۱

صفحه 5:

صفحه 6:
* زمينه‌هاي ذهني » عفلاني Dr. Fariba

صفحه 7:
‎abs‏ عاطفی: ‏5 ارزشهاه علایق و نگرشها ‎

صفحه 8:

صفحه 9:
۰ + lis * آشنایی با طبقه بندی انواع آریتمی های قلبی عاطفی : * توجه به برداشت نسوج در هنگام تراش کلیه حفرات ترمیمی ۰ مهارتی : 1 توانایی انجام اینتوییشن = توانایی اندازه گیری فشار خون

صفحه 10:

صفحه 11:
حیطه شنافتى ۶ دانش (جلعاسسه؟) (Oowprekewioa) ‏فهمیدن‎ * * کاربرد ‎(@pphoaion)‏ ‏۱ * تحلیل (صسبههه) | *تركيب (سسسج) وه ؟ الازشيابي ‎(@uchraza)‏ ۱

صفحه 12:

صفحه 13:
- Affective eomain ندرک ‏دریافت‎ "پاسخ دادن ‎Pespocdicy‏ ‏*ارزش گداردن ‎Oduicg‏ ‌ ۲ *سازمان دهي ارزشها ‏ عسدن متيب ‎i‏ 7 , *دروني شدن ارزشها

صفحه 14:
حیطه روانی - هرکلی - ° مشاهده و تفلید له عون مهیی» ۴ اجراي مستقل تاحومط ماد * دقت در عمل ذاه ره وب( ‎Gere wlS,> Sale? |‏ مس ‎i‏ ‎١‏ * عادي شدن عمل |

صفحه 15:
مراحل نگارش هدف های آموز * تعیین هدف یا هدف های کلی آموزشی * تبدیل اهداف کلی به اهداف جزئی(رفتاری) ۱ 0 اهداف جزئى به اهداف عينى و قابل نت

صفحه 16:
اهداف کلی آغاز دوره فاقد آن بوده و انتظار مي رود در پایان آموزش به آن دست پیدا کند. ۱ ۴ خصوصیات: ۱ 1 " * عبارتي كلي » غیر قابل اندازه گيري » در مدت !| :1 زمان محدود فاك : كسب دان ‎j‏

صفحه 17:
3 هدق های رفتاری * از تجزیه هدفهاي كلي بدست مي آید . * شامل مهارنها و توانايي هايي است کم ۱۳ فراگیران در جریان آموزش به آن دست مي ۱

صفحه 18:
هدفهای رفتاری هدف گلی . ورافت را تعریف مي‌کند اهمیت ورائت را توت ۱ ورائت را توضیح آشتايی ۰ ۳ مي دهد " | اصول ورائت را بیان مي‌کند ۱

صفحه 19:
اهداف ویژه عینی * ‎Sa 5‏ هاي قابل اندازه گيري و مشاهده پر در جریان آموزش كسب كرده فادر است در طول دوره آموزش از خود بروز دهد. * هدف های عینی دارای مخاطب ۰ نر ۳5 ملاک و معیار و فعل رفتاریست . ۱ پادگیرنده فاکنور هاي انيولوژيك ۲ پادگیرنده ي آنيولوژيكث در ‎j‏ اساس كتاب هنح در بنج دقيقه ليست

صفحه 20:
000 هدف رفتاری کامل عا شرط (ویژگی)دارد 1 مخاطب . فعل رفتاري ۱ 3 شرایط فيزيكي و رواني که براي انجام رفتار (عمل) لازم است 4. درجه و معیار مورد انتظار ae N

صفحه 21:

صفحه 22:
عع افعال صريح در حیطه رولنی| . افعال صریح در حیطه - حرکتی عاطفی با مهارت به کار گرفتن قبول كردن درست لجرا كردن تیید گردن درست آزمايش كردن همکاری کردن بازسازى كردن علاقمند شدن ‎ees‏ هم عقيده شدن محكم كردن تهریک شدن : عوض کردن آرزو كردن با علاقه انجام دادن ل = مستجود داشتن ,رد و غیره

هدفه ا ،نتاي ج نهاي ي حاصل از آموزش اس ت ک ه مدرس يا س ازمانهاي آموزش ي به منظور دستيابي به آنها آموزشها را ارائه مي کنند . منابع انتخاب هدفها جامعه ‏ درسي يادگيرنده موضوع )knowledge( دانش مهارت هاي عملي )Skills( )Attitudes( نگرش ها )Cognitive Domain( حيطه شناختي Affective( حيطه عاطفي )Domain Psychomotor( حيطه رواني – حرکتي )Domain زمينه‌هاي ذهني ،عقالني ‏Dr . Fariba ارزشها ،عاليق و نگرشها توانايي‌ها و مهارتهاي بدني آشنايي با طبقه بندي انواع آريتمي هاي قلبي توجه به برداشت نسوج در هنگام تراش كليه حفرات ترميمي توانايي انجام اینتوبیشن توانايي اندازه گيري فشار خون حيطه ها را نمي‌توان مستقل دانست )Knowledge( )Comprehension( )Application( دانش فهميدن کاربرد )Analysis( تحليل )Synthesis( ترکيب )Evaluation( ارزشيابي قضاو ت ترکيب تجزيه و تحليل کاربر د فهميدن دانش Receiving دريافت کردن Responding پاسخ دادن Valuing ارزش گذاردن Organization of Values Characterization سازمان دهي ارزشها دروني شدن ارزشها Imitation Observation and مشاهده و تقليد Performance Independent اجراي مستقل Performance Accuracy of دقت در عمل Coordination of Actions Mastery هماهنگي حرکات عادي شدن عمل تعیین هدف یا هدف های کلی آموزشی تبدیل اهداف کلی به اهداف جزئی(رفتاری) تبدیل اهداف جزئی به اهداف عینی و قابل مشاهده ‏i ‏n ‏a ‏h ‏g ‏a ‏H ‏a ‏b ‏i ‏r ‏a ‏F . ‏r ‏D كليه معلومات و تواناييهايي كه فراگير قبل از آغاز دوره فاقد آن بوده و انتظار مي رود در پايان آموزش به آن دست پيدا كند. خصوصيات: عبارتي كلي ،غير قابل اندازه گيري ،در مدت زمان محدود مثال :كسب دانش در زمينه بيماري هاي از تجزيه هدفهاي كلي بدست مي آيد . شامل مهارتها و توانايي هايي است كه فراگيران در جريان آموزش به آن دست مي يابند . هدفهاي رفتاري هدف كلي وراثت را تعريف مي‌كند اهميت وراثت را توضيح مي‌دهد اصول وراثت را بيان مي‌كند آشنايي با وراثت اهداف ویژه عینی رفتار هاي قابل اندازه گيري و مشاهده كه فراگي ر در جريان آموزش كسب كرده و قادر است در طول دوره آموزش از خود بروز دهد. هدف های عینی دارای مخاطب ،شرایط ، مالک و معیار و فعل رفتاریست . يادگيرنده فاكتور هاي اتيولوژيك درد را بر اساس كتاب painدر پنج دقيقه ليست كند . .1مخاطب .2فعل رفتاري .3شرايط فيزيكي و رواني كه براي انجام رفتار (عمل) الزم است .4درجه و معيار مورد انتظار افعال صریح در حیطه روا'نی افعال صریح در حیطه افعال صریح در حیطه -حرکتی عاطفی شناختی با مهارت به کار گرفتن قبول کردن تعریف کردن درست ا'جرا کردن تأیید کردن فهرست کردن درست آزمایش کردن همکاری کردن نام بردن بازسازی کردن عالقمند شدن توضیح دادن جابه جا کردن هم عقیده شدن تشخیص دادن محکم کردن تحریک شدن طبقه بندی کردن عوض کردن آرزو کردن تجزیه و تحلیل کردن با عالقه انجام دادن تشخیص دادن تعهد داشتن قضاوت کردن و غیره .... و غیره .... و غیره ...

51,000 تومان