ahdaf_dar_barname_rizi_darsi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اهداف در برنامه ریزی درسی”

اهداف در برنامه ریزی درسی

اسلاید 1: اهداف در برنامه ريزي درسي

اسلاید 2: هدفها، نتايج نهايي حاصل از آموزش است که مدرس يا سازمانهاي آموزشي به منظور دستيابي به آنها آموزشها را ارائه مي کنند .

اسلاید 3: تعريف هدفمنابع انتخاب هدفها جامعه يادگيرندهموضوع درسي

اسلاید 4: دانش (knowledge)مهارت هاي عملي (Skills)نگرش ها (Attitudes)توانايي هاي پاياني فراگيران اعم از

اسلاید 5: حيطه شناختي (Cognitive Domain)حيطه عاطفي (Affective Domain)حيطه رواني – حرکتي (Psychomotor Domain)طبقه بندي هدفهاي آموزشي

اسلاید 6: حيطة شناختي: زمينه‌هاي ذهني ، عقلانيDr . Fariba Haghani

اسلاید 7: ارزشها، علايق و نگرشهاحيطة عاطفي:

اسلاید 8: توانايي‌ها و مهارتهاي بدنيحيطة رواني – حركتي:

اسلاید 9: آشنايي با طبقه بندي انواع آريتمي هاي قلبيتوجه به برداشت نسوج در هنگام تراش كليه حفرات ترميميتوانايي انجام اینتوبیشنتوانايي اندازه گيري فشار خون شناختي :مثال : عاطفي :مهارتي :

اسلاید 10: حيطه ها را نمي‌توان مستقل دانستتذكر:

اسلاید 11: دانش (Knowledge)فهميدن (Comprehension)کاربرد (Application)تحليل (Analysis)ترکيب (Synthesis) ارزشيابي (Evaluation) حيطه شناختي

اسلاید 12: قضاوتترکيبتجزيه و تحليلکاربردفهميدندانش

اسلاید 13: دريافت کردن Receivingپاسخ دادن Responding ارزش گذاردن Valuing سازمان دهي ارزشها Organization of Values دروني شدن ارزشها Characterization Affective Domain

اسلاید 14: مشاهده و تقليد Imitation Observation and اجراي مستقل Performance Independentدقت در عمل Performance Accuracy of هماهنگي حرکات Coordination of Actionsعادي شدن عمل Masteryحيطه رواني - حرکتي

اسلاید 15: تعیین هدف یا هدف های کلی آموزشی تبدیل اهداف کلی به اهداف جزئی(رفتاری)تبدیل اهداف جزئی به اهداف عینی و قابل مشاهده مراحل نگارش هدف های آموزشی D r . F a r i b a H a g h a n i

اسلاید 16: كليه معلومات و تواناييهايي كه فراگير قبل از آغاز دوره فاقد آن بوده و انتظار مي رود در پايان آموزش به آن دست پيدا كند.خصوصيات:عبارتي كلي ، غير قابل اندازه گيري ، در مدت زمان محدودمثال : كسب دانش در زمينه بيماري هاي داخليآشنايي با اصول و فنون برنامه ریزی درسیاهداف كلي

اسلاید 17: از تجزيه هدفهاي كلي بدست مي آيد .شامل مهارتها و توانايي هايي است كه فراگيران در جريان آموزش به آن دست مي يابند .هدف هاي رفتاري

اسلاید 18:

اسلاید 19: رفتار هاي قابل اندازه گيري و مشاهده كه فراگير در جريان آموزش كسب كرده و قادر است در طول دوره آموزش از خود بروز دهد.هدف های عینی دارای مخاطب ، شرایط ، ملاک و معیار و فعل رفتاریست .يادگيرنده فاكتور هاي اتيولوژيك درد را بر اساس كتاب pain در پنج دقيقه ليست كند .اهداف ویژه عینی

اسلاید 20: هدف رفتاري كامل 4 شرط (ويژگي)‌داردمخاطبفعل رفتاريشرايط فيزيكي و رواني كه براي انجام رفتار (عمل) لازم استدرجه و معيار مورد انتظار

اسلاید 21: مـــرشـــد

9,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید