کسب و کار

ایجاد، نگهداری و ارتقاء برند

صفحه 1:
Cy ایجاد نگهداری و ‎Sis GUN‏

صفحه 2:
۰ کارشناس ارشد مهندسی صنایع (مدیریت سیستم و بهر ‎ei‏ ی 0۵ آمریکا ‎۱3 ۱ ‎9 ‏كه‎ lil ‎CUTER ee reas _ ‎

صفحه 3:
۱ کرفته و نشانکر اهداق ۳ ۳ ور ار مر ‎ES COS S| Reel Ree Re eel re oes‏ SAS 99 g LS pi lS {IS ylojlo Gyro ypdd po aS agil aor © i Te eT eee) Soca a Oe Nees

صفحه 4:
نمونه هایی از برند scm 9 chs REED at coy Bl Gor © paris DEAL GD sree ‏که زه‎ 27 © FedEx. ‏سيب‎ eon CREE a ‏تس‎ "om 2 ‏اعد‎ 3 cia see GD ‏الك‎ ‏.۵سا‎ ones (9 QED ‏ده سوم‎ © ZO @ wavmarr eX” :

صفحه 5:
تفاوت ميان برند و خدمات شر کت ۱ " خدمات شركت: تن چیزی است که در شرکت طراحی و نهایتاً توسط پرسنل تن ارلیه مى كردد. برند: و ۷ امکان پرداخت هزینه های بالاتری از ارزش واقعی خدمات در قبال ‎Fe NS See Bed ie ee pee Teed ee So‏ توسط مشتری ‎PCE‏ ار 0 ‎er.‏ ‏پرداختی از سوی وی است. =

صفحه 6:
برند و ضرروت ایجاد آن افزايش میزان وفاداری مشتربان به شرکت از طربق ابجاد برند * يارى رساندن برند قوى به موفقيت بروسه هاى بازاريابى شركت ‎ce‏ ا ل 0 * تولید ثروت و درآمد بیشتر 8 ۱ * نگهداری از شرکت در تنگناهای اقتصادی و فنی ۳ ‎eet‏ هد 5

صفحه 7:
نو آوری و برند " در شرايط اشباع بازارهاء نوآورى كار باشد. ا اا ل ل 0 * ا 0 2 ۰ 0

صفحه 8:
5) 5) SI EN ORR ‏لل‎ eS ‏ا‎ CeCe Oc S Te we SS Me ‏خرید و استفاده از محصولات و خدمات. تبدیل می‌شود.‎ ‎pear)‏ ا ا 0 1 ها را نيز دوست دارند. د

صفحه 9:
اهمیت نقش کارکنان شرکت های خدماتی در ارتباط با * کارکنان در واقع واسط و اراد باشند دیدگاه کارکنان و باور آسن ها نسبت به کیفیست و مرغوا ا ا ل ل =

صفحه 10:

صفحه 11:
*" رسانا بودن جيزى درباره فوايد * آسان بودن تلفظ و به خاطر سپردن نام تجاری * آسان بودن ترجمه نام تجاری به زبان های بیگانه = لت لك

صفحه 12:
" مديريت برند: كاربرد تكنيك هاى باز ويزه . خطوط توليد يا علامت تجارى 0 ‏ا‎ See eo Tel eas ae FS tS eRe eee LS Re ns eae Heep RV eae Er gOrS rae cue Yeerar OOP eRV ETC Omer ty ‏به معنای مدیریت قابلیت های آن‎

صفحه 13:

صفحه 14:
ساختار ‎dd‏ در شر کت‌های وا يك سام * برندها به خود متکی بوده و به ندرت به: els kee) برندها به وسیله یک هویت بزرگ‌تر حمایت می‌شوند. ا " مارك كذارى يكيارجه ا لان بور رس كر 3 = = ‎es‏ مك

صفحه 15:
روش های ارزیابی برند را ال رتبه‌بندی 6000 مدلهاى ارزيابى با معیارهای ۱ reso ۳ ةا ا ا ی 0 انوي ارزیابی برند د

صفحه 16:
معیارهای تأثیر گذار بر برند

صفحه 17:
فرصت مناسب کسب و کار جهانی ايجاد همكارىهاى مشتركببا برندهاى م جهاز ‎EO‏ ا ل ‎ee per rer) ee] Be Sp‏ ا شرایط بازار هدف باشد.

صفحه 18:
سه رویکرد رایج در طراحی برند تمایزه عاملی برای جلوه بیش تر است. ارزش‌های مربوطبه آرم و سایر مفاهیم مورد نظر رابه اسم نشلنه و هم‌چنین موضوعات مربوطبه رویکرد قبلی اضافه تبلیغات با هويت انسانی و شخصیت پردازی همراه است.

صفحه 19:
مراحل انتخاب و طراحی برند 1۱ Pees res ce STO a Roce LS ot Steed ed) ۱ aa ‏تن‎ و ۵ ایجاد وسیله ای برای انتقال پیام ‎a‏

صفحه 20:
مراحل انتخاب و طراحی برند SSC) ee eed Cee ESE Pees re RY ieerd gee Oa A ‏مرت رید خیال‎ ‎٩‏ ایجاد یک ژیمناستیک عاطفی ‎۱

صفحه 21:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان