سایر ورزشی

ایروبیک و آب کردن چربی شکم و پهلو

Aerobics-1

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ایروبیک و آب کردن چربی شکم و پهلو”

ایروبیک و آب کردن چربی شکم و پهلو

اسلاید 1: ارائه پروژه پایانترم درس حرکات موزونموضوع پروژه: حرکات ایروبیک برای سوزاندن چربی‌های شکم

اسلاید 2: هنگامی که تصمیم به ورزش می‌گیریم، کاهش وزن، سوزاندن کالری و آب کردن چربی‌های شکم اهدافی هستند که سعی داریم با این کار به آن‌ها برسیم. مطالعات نشان داده است که ایروبیک یکی از بهترین ورزش‌ها برای آب کردن چربی‌های شکم است که طرفدارن زیادی پیدا کرده. ایروبیک ورزشی بسیار عالی برای کاهش وزن و کوچک کردن شکم است. همین طور ایروبیک با بهبود جریان خون در بدن خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی را کاهش می‌دهد.

اسلاید 3: چطور می‌توان با ایروبیک چربی‌های شکم را آب کردهنگامی که بدن چربی می‌سازد مقداری از این چربی‌ها در ناحیه‌ی شکمی جمع می‌شوند و اندازه‌ی دور کمر بزرگ می‌شود و در نتیجه نمی‌توانید لباسی را که دوست دارید تن کنید و هنگام خرید شلوار مجبور می‌شوید سایز بزرگ‌تر را انتخاب کنید. هم‌چنین ارتباط چاقی شکمی و بیماری‌های قلبی عروقی به اثبات رسیده است. پس چربی شکم زنگ خطری است که به شما می‌گوید اگر می‌خواهید قلب سالمی داشته باشید باید هر چه سریع‌تر جلوی بزرگ شدن شکم را بگیرید.حال سوال این است که چطور می‌توان با ایروبیک چربی‌های شکم را آب کرد؟ مطالعه‌ای که اخیرا صورت گرفته نشان می‌دهد ورزش ایروبیک بهترین روش برای سوزاندن چربی‌های شکم است. نتایج این مطالعه نشان داد افرادی که به ورزش ایروبیک می‌پرداختند، توانستند ظرف 6 تا 8 ماه شش سانتی‌متر از قطر چربی‌های شکم را بسوزانند که این میزان 1.5 برابر بیشتر از کسانی بود که به ورزش‌های دیگر می‌پرداختند.

اسلاید 4: پانزده حرکت ایروبیک برای سوزاندن چربی‌های شکم که می‌توانید در خانه انجام دهیددر خانه بمانید. لازم نیست به باشگاه ورزشی بروید. حرکات ساده‌ی ایروبیک که در این مطلب آورده‌ایم را در خانه انجام دهید و نتایج آن را به چشم ببینید. این حرکات ایروبیک سوزاندن چربی‌های دور شکم و رسیدن به یک شکم خوش فرم را 100‌% تضمین می‌کند. البته اگر می‌خواهید به نتیجه برسید باید این حرکات را مرتب انجام دهید

اسلاید 5: تمرین دایره‌ایتمرین دایره‌ای اساسا یک ورزش ایروبیک است که با حرکات مقاومتی ترکیب شده و به یک تمرین فشرده تبدیل می‌شود. این تمرینات ایروبیک باید به صورت گردشی یعنی یکی پس از دیگری انجام شوند و بین حرکات نباید استراحت کرد. تمرین دایره‌ای هم روش‌های ایروبیک و هم غیر ایروبیک را در بر می‌گیرد.

اسلاید 6: تمرین با پله‌هاتمرین پله‌ای جزو آن دسته از حرکات ایروبیک است که باعث تقویت قلب و عروق می‌شود و قسمت پایین تنه را قوی می‌کند. به مدت 15 تا 20 دقیقه از پله‌ها بالا و پایین بروید. بعدها می‌توانید این مدت را به 30 دقیقه افزایش دهید. این تمرین ایروبیک برای گرم کردن بسیار عالی است. فقط باید آهنگ حرکت را ثابت نگه دارید.

24,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید