پزشکی و سلامت تجهیزات پزشکی

ایمپلنت های سرامیکی زیرکونیا و تیتانیوم

ceramic implants

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ایمپلنت های سرامیکی زیرکونیا و تیتانیوم”

ایمپلنت های سرامیکی زیرکونیا و تیتانیوم

اسلاید 1: موضوع ارائه:ایمپلنت های سرامیکی زیرکونیا وتیتانیوم نام استاد:دکترنوربخشاکبرجلوخانیتیرماه99

اسلاید 2: فهرستمقدمه ای بر ایمپلنت های سرامیکی و دندانی و بررسی خواص ایمپلنتایمپلنت های غیر فلزیایمپلنت های سرامیکی زیرکونیا و تیتانیومویژگی و استفاده از نوع سرامیکی ایمپلنت برای کاشتمزایای ایمپلنت های دندانی سرامیکی زیرکونیامقایسه ایمپلنت های زیرکونیا با تیتانیومیمعایب ایمپلنت های تیتانیومی وزیرکونیاییروش کاشت ایمپلنت زیرکونیا و مقایسه با تیتانیوممواد ایمنی تیتانیوم و زیرکونیا برای ایمپلنت در استخوان فکنتیجه گیری

اسلاید 3: مقدمه ای بر ایمپلنت های سرامیکی و دندانی و بررسی خواص ایمپلنت ایمپلنت های سرامیکی ( ceramic implants) با این طرز فکر ساخته شده اند که ماده ای که قرار است با استخوان بدن در تماس باشد حداقل سمیت و واکنش با بدن را داشته باشند. البته در عین حال مهم است که ماده ای که انتخاب می شود استحکام، موفقیت کلینیکی و سایر فاکتورهای مورد نیاز را داشته باشد. برخی از خواص مهم سرامیک ها در کاربرد های پزشکی ، سایش کم ،شباهت ساختاری سرامیک ها به قسمت سخت بدن مثل بافت های استخوانی ،دمای ذوب بالا که کاربرد آن ها در پوشش ایمپلنت های فلزی است.از جمله مشکلات آن ها ترد بودن عایق رسانایی و عدم مقاومت به ضربه است.

اسلاید 4: ایمپلنت دندان در واقع ریشه مصنوعی دندان است که جایگزین ریشه طبیعی دندان شده و بر روی آن یک روکش سرامیکی نصب میشود تا جایگزین تاج دندان شده و به این ترتیب جای خالی دندان پرشود .اتصال روکش به ایمپلنت توسط قطعه واسطه ای به نام اباتمنت انجام میشود . تا چندی پیش ایمپلنت هایمورد استفاده همه از جنس تیتانیوم ساخته میشدند اما امروزه ایمپلنت زیرکونیا نیز وارد بازار شده و از محبوبیتروز افزون برخوردار است. هم ایمپلنت تیتانیومی و هم زیرکونیا موادی زیست سازگاری هستند و نرخ موفقیت آنهابسیار خوب میباشد. فرایند یکپارچگی استخوان در هر دو نوع ایمپلنت به خوبی انجام میشود .

اسلاید 5:

اسلاید 6: ایمپلنت های غیر فلزی به طور کلی به ایمپلنت هایی که از جنس سرامیک هستند ایمپلنت های غیر فلزی یا زیرکونیا نیز می گویند که سفید رنگ هستند و بسیاری از خواص و مزایای ایمپلنت های تیتانیومی را دارند . همانند ایمپلنت های سرامیکی و یا پلیمری از جنس فلز نمی باشند. از مزایای این نوع ایمپلنت می توان به رنگ سفید سرامیک در مقایسه با رنگ خاکستری و نمای فلزی ایمپلنت های تیتانیومی اشاره نمود. ولی ایمپلنت های غیر فلزی برای کسانی که به فلز تیتانیوم حساسیت دارند گزینه بسیار مناسبی است.

39,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید