سایر ورزشی

بارفیکس و فواید آن

Horizontal bar

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “بارفیکس و فواید آن”

بارفیکس و فواید آن

اسلاید 1: zبارفیکس و فواید آندانشجو:؟؟؟؟؟استاد:؟؟؟؟

اسلاید 2: شاید ساده ترین تعریف برای معرفی بارفیکس این باشد: «حرکتی است که در آن خودتان را از یک میله آویزان کرده و با استفاده از کشش بدن خود به بالا و پایین می روید.»این حرکت با ظاهر ساده ای که دارد، گروه ها عضلانی مختلفی مانند عضلات ذوزنقه ای، پشتی و ماهیچه های لوزی شکل را تحت فشار قرار می دهد. همچنین باعث تقویت عضلات بخش میانی بدن مانند شکم و کمر می شود. علاوه بر این ها، جلو بازو و پشت بازو را نیز تقویت می کند.بارفیکس چیست؟

اسلاید 3: 3فواید بارفیکس برای گروه های عضلانی مختلفحرکات مورد استفاده در آن فقط با وزن بدن انجام می شوند و به وسیله دیگری نیاز ندارند. این حرکات معمولا آمادگی جسمانی زیادی را به همراه خواهند داشت. این تمرین باعث افزایش استقامت بدن می شود، از این رو اکثر ورزشکاران در هر رشته ای که باشند سعی می کنند از آن بهره مند شوند.بالا و پایین رفتن بر میله بارفیکس نیازمند درگیر کردن چندین گروه عضلانی است. در واقع همین مورد باعث می شود تا با انجام یک حرکت ساده، چند گروه عضلانی خود را ورزیده کنید. عضلات پشتی، شکمی، زیربغل و دست ها در این حرکت تحت فشار قرار می گیرند.جالب است بدانید که در یک تحقیق مشخص شد ماهیچه راست شکم بیشتری تاثیر را از بارفیکس می گیرد و سپس به ترتیب، ماهیچه های جلو بازو، پشتی بزرگ و ذوزنقه ای تحت فشار قرار می گیرند.تمرینات کمی وجود دارند که بتوانند تا این تعداد ماهیچه را به طور همزمان درگیر کنند. 

اسلاید 4: 4فواید بارفیکس برای افزایش نیرو و زیبایی بدنامروزه بسیاری از ما ساعات طولانی را پشت رایانه ها سر می کنیم و بدن خود را در حالت بدی قرار می دهیم که می تواند وضعیت ایستادن ما را تحت تاثیر قرار دهد. همچنین تمریناتی که معمولا در باشگاه ها انجام می دهیم در اکثر مواقع بر سینه و قفسه سینه متمرکز هستند که اگر آن ها را به صورت صحیح انجام ندهیم نیز می توانند این وضعیت بد را تشدید کنند. حرکات اصلاحی بسیاری برای اصلاح وضعیت قرار گیری بدن وجود دارند که یکی از آن ها بارفیکس است.

اسلاید 5: 5

8,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید